Sivuja: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 36
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: ennustus  (Luettu 286899 kertaa)
0 jäsentä ja 15 vierasta katselee tätä aihetta.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #150 : 02.05.2010 12:26:55 »

Hei!

Voisitko ystävällisesti katsoa mitä näkyy työrintamalla, talousasioissa ja kodin suhteen?  Smiley Kaikki vähän "jumissa" tällähetkellä.... Embarrassed  Asia kiinnostaa ja tarvitsen pientä tönäisyä asian suhteen. Niin ja ihmissuhderintamalla onko eloa... täällä hautausmaalla?  Wink
Kiitos etukäteen!
T.Pinte

otin isomman pöydän jossa saa käsitystä vähän kaikesta kerralla..
menneisyydessä on olut jotakin isompaa tapahtumaa, jonkinlaista muutosta joka on elämänarvoja ehkä järjestelly uusiks. mutta tämä on vahvistanut ja siitä on menty yli että heilahtaa.mutta tämän perustuksen päälle on hyvä rakentaa Smiley
seuraavassa kortissa nyt sitten näkyykin tämä pysähtyneisyys.mutta kortti muistuttaa myös siitä että sulla on enemmän mahdollisuuksia kuin mitä näät, eikä mikään varsinaisesti edes pidättele..
heikkoutenasi nousee esille alotekyvyttömyys...
Haaste: pitäis keskittyä olennaiseen, voit ohajta ja opastaa muita?

jos pidät totutusta kiinni kynsin hampain, tilanne jatkuu näin.
parisuhteeseen en kyllä nää oikeen muuta kuin että ehkä tässä tilanteessa et ole "oma itsesi"
jolloin parisuhde ei edes mahdu tai sovi tähän nyt.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #151 : 02.05.2010 13:00:40 »

Hei!
Joka paikassa puhutaan tämän kesän talousromahduksesta.
Mietinpä mitä nämä touko-kesäkuun suuret muutokset minulla olisi?
T:Sag

valitettavasti en oo niin hyvä tässä että osaisin määritellä tarkan ajankohdan näille näkemisille (aina siis pyydän oppaita avukseni, omiani ja ennustettavan, mutta sun kohdalla oli todella hankalaa saada tuntumaa..tuntui kunnon vastustusta..)
mutta tulevaisuuteesi nousi seuraavaa:
näkemys,ammattitaito ja kyky luoda uutta kohtaavat. syntyy jotain uutta, ilmaistaan jotain merkkittävää, aloitetaan hanke jolla on laajaa vaikutusta.

tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
tiipoo
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32



Profiili
« Vastaus #152 : 02.05.2010 13:52:06 »

Heissan!

Jospa minäkin pitkästä aikaa korteilta kyselisin tulevaa.
Sitä elämänkumppania minäkin kaipaisin elämääni... ois jo korkea aika knuppel2 Wink. Kaksin ollaan tässä pojan kanssa taaperrettu jo pian neljä vuotta.
Mitäköhän korttisi tähän asiaan sanovat, onkohan sitä miestä meikäläiselle enää olemassakaan. Muuten elämä on ihan mallillaan (mitä nyt rahallisesti on tiukkaa).
Mutta siis ihan tuo rakkaus asia on minulla päälimmäisenä, kun välillä tuntuu niin pirun yksinäiseltä.
Muutenkin voit tietysti korttia nostaa tulevalle.

Kiittäen Tiipoo Smiley
tallennettu
Johanne
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 85


Profiili
« Vastaus #153 : 02.05.2010 14:43:09 »

Hei I-Ronia!
Näkyisikö korteistasi onko sielunkumppanini tulossa elämääni ollenkaan?  smitten
Olen ilmeisen turhaan haikaillut kaukorakkauteni perään.  Cry
T: Johanne

tjaah..
oma halu kohdassa kortti sanoo seuraavaa:
hän on kokenut suurta surua ja iloa, toisaalta ehkä itsesääliä ja menneisyyden vatvomista.
sinua askarruttavat asiät: tähän nousi suru. kaipausta, kertoo  pettymyksistä ja menetyksistä jotka estävät näkemästä eteenpäin, tämä tilanne vaatii muutoksen.
neuvona sanoisin että luota itseesi, päämäärä saavutetaan lempeydellä ja pitkäjänteisyydellä.

mutta mieti tarkkaan että onko tämä varmasti sitä mitä haluat?
tuli tunne että suhteen eteen joutuisit muuttamaan tai muokkaamaan itseäsi että tuntisit kelpaavasi paremmin. semmosta vääränlaista kiltteyttä, teet asioita joita et muutoin tekis että tulisit hyväksytyksi?

Kiitos I-Ronia, viisaat kortit, mutta voih, masentavaa... Kieltämättä tunnen olevani hieman umpikujassa tunteitteni kanssa. Ja menneisyydestähän tämä mies elämääni yhtäkkiä ilmestyi (pyytämättä ja tilaamatta, niinkuin paperit entiselle ministerille), ja ihan turhaan herätti tunteeni ja toiveeni... En vaan osaa.  Embarrassed
Mutta joo, totta turiset, kaikki muuttuisi, mikäli siitä ikinä mitään tulisi. Asuinmaasta alkaen.
« Viimeksi muokattu: 02.05.2010 14:44:50 kirjoittanut Johanne » tallennettu

Aurinko - Vaaka
Kuu - Kauris
Asc - Rapu
Mc - Vesimies
Dc - Kauris
Ic - Leijona
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #154 : 02.05.2010 15:27:32 »

Heissan!

Jospa minäkin pitkästä aikaa korteilta kyselisin tulevaa.
Sitä elämänkumppania minäkin kaipaisin elämääni... ois jo korkea aika knuppel2 Wink. Kaksin ollaan tässä pojan kanssa taaperrettu jo pian neljä vuotta.
Mitäköhän korttisi tähän asiaan sanovat, onkohan sitä miestä meikäläiselle enää olemassakaan. Muuten elämä on ihan mallillaan (mitä nyt rahallisesti on tiukkaa).
Mutta siis ihan tuo rakkaus asia on minulla päälimmäisenä, kun välillä tuntuu niin pirun yksinäiseltä.
Muutenkin voit tietysti korttia nostaa tulevalle.

Kiittäen Tiipoo Smiley

tein elämäntilanne pöydän, näyttäs siltä että olet semmonen "naisellinen" nainen, pidät äitinä olemisesta, olet tasapainoinen Smiley ja sen päälle nyt "rakennetaan".
Vahvuudeksi nousi uuden asian oppiminen.. joka ososttautuu tarpeelliseksi.
Heikkoutesi on, miten tänny sanois, intohimoisuus, koska sellainen ihminen vetää puoleensa kuin magneetti mutta tuottaa myös tuskaa, ehkä ulospääsyä jostain tilanteesta ei nähdä. tarkotan tällä nyt sitä että oot liian lähellä kaikkee, että jos osaisit tavallaan astua tilanteestasi ulos ja tarkastella sitä ulkopuolisen silmin?
Haasteenasi on ehkä saada asiat toteutumiseen asti ajatustasolta..
suunta-kortti kehottaa hakeutumaan kohti uutta, eikä jäädä roikkumaan tilanteeseen.
kunhan muistat että vältät hätiköintiä ja harkitsemattomuutta.


tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
pinte
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10


Profiili
« Vastaus #155 : 02.05.2010 16:15:10 »

Hei!

Kiitos paljon katsonnasta. Menneisyydessä on ollut henkistä mankelia ihan riittämiin ja sama tahti tuntuu jatkuvan nyt...  tickedoff  En todellakaan näe uusia mahdollisuuksia tai näen, mutta ne eivät ole tuottaneet haluttua tulosta. Katselenko siis väärästä paikasta? Siitä johtuen asiat eivät etene. Ohjaus ja opastus... liittyy ammattiini, hauska sattuma  Smiley ( tai ainakin on liittynyt) Sitä haluan tehdä myös tulevaisuudessa, mutta työnäkymät nollatasolla.  Sad  Ja mitä tulee tuohon totutusta kiinni pitämiseen( työ+ asunto)... on totta, mutta olen jo tehnyt asian suhteen aivotyötä ja muutosta suunnittelen. Kunhan vaan saan sen tarmonpuuskan, olen ollut vähän laiska = aloitekyvytön. Smiley Olen odotellut uusia tilaisuuksia tulevaksi eteeni... turhaan! Ihmissuhderintamalle en itsekkään ehkä halua tähän tilanteeseen ketään sekoittamaan " pakkaani". En ole oma itseni, kun asiat painavat mielessä.

Lämmin kiitos Sinulle ja auringonpaistetta mieleen ja sydämeen!

T.Pinte

Hei!

Voisitko ystävällisesti katsoa mitä näkyy työrintamalla, talousasioissa ja kodin suhteen?  Smiley Kaikki vähän "jumissa" tällähetkellä.... Embarrassed  Asia kiinnostaa ja tarvitsen pientä tönäisyä asian suhteen. Niin ja ihmissuhderintamalla onko eloa... täällä hautausmaalla?  Wink
Kiitos etukäteen!
T.Pinte

otin isomman pöydän jossa saa käsitystä vähän kaikesta kerralla..
menneisyydessä on olut jotakin isompaa tapahtumaa, jonkinlaista muutosta joka on elämänarvoja ehkä järjestelly uusiks. mutta tämä on vahvistanut ja siitä on menty yli että heilahtaa.mutta tämän perustuksen päälle on hyvä rakentaa Smiley
seuraavassa kortissa nyt sitten näkyykin tämä pysähtyneisyys.mutta kortti muistuttaa myös siitä että sulla on enemmän mahdollisuuksia kuin mitä näät, eikä mikään varsinaisesti edes pidättele..
heikkoutenasi nousee esille alotekyvyttömyys...
Haaste: pitäis keskittyä olennaiseen, voit ohajta ja opastaa muita?

jos pidät totutusta kiinni kynsin hampain, tilanne jatkuu näin.
parisuhteeseen en kyllä nää oikeen muuta kuin että ehkä tässä tilanteessa et ole "oma itsesi"
jolloin parisuhde ei edes mahdu tai sovi tähän nyt.

tallennettu
tiipoo
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32



Profiili
« Vastaus #156 : 02.05.2010 16:38:04 »

Kiitos I-Ronia nopeasta vastauksesta Smiley.

Oikeassa olet, että olen nyt tasapainossa (vihdoinkin). Monta vuotta siihen tasapainon löytämiseen avioeron jälkeen meni, mutta nyt on vihdoinkin hyvä olla smitten. Mutta... mutta, tuo loppu ei minulle vielä oikein aukea. Makustelen ja katselen tässä elämää eteenpäin ja uskon että se sieltä aukeaa myöhemmin.
Lähinnä tämä varmaankin kosketti muuten elämäntilannettani, mutta ei sitä elämänkumppani kysymystä. Koska ajatustasolla olen suunnitellut muuttoa takaisin syntymäkaupunkiini ja alan vaihtokin on käynyt viime aikoina mielessä. Ainakin näin ymmärsin luettuani tekstisi. Ehkä oppaani kehoittaa kauttasi minua tekemään sen mistä olen jo pitkään haaveillut.

Ehkä kuitenkin nämä "muut" asiat ovat elämässäni tärkeämpiä kuin se elämänkumppani. Yksinäisyyteenkin kai tottuu Cry.

Suuri kiitos sinulle ajastasi Smiley
Keväisin terveisin Tiipoo 
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #157 : 02.05.2010 17:34:51 »

Kiitos I-Ronia nopeasta vastauksesta Smiley.

Oikeassa olet, että olen nyt tasapainossa (vihdoinkin). Monta vuotta siihen tasapainon löytämiseen avioeron jälkeen meni, mutta nyt on vihdoinkin hyvä olla smitten. Mutta... mutta, tuo loppu ei minulle vielä oikein aukea. Makustelen ja katselen tässä elämää eteenpäin ja uskon että se sieltä aukeaa myöhemmin.
Lähinnä tämä varmaankin kosketti muuten elämäntilannettani, mutta ei sitä elämänkumppani kysymystä. Koska ajatustasolla olen suunnitellut muuttoa takaisin syntymäkaupunkiini ja alan vaihtokin on käynyt viime aikoina mielessä. Ainakin näin ymmärsin luettuani tekstisi. Ehkä oppaani kehoittaa kauttasi minua tekemään sen mistä olen jo pitkään haaveillut.

Ehkä kuitenkin nämä "muut" asiat ovat elämässäni tärkeämpiä kuin se elämänkumppani. Yksinäisyyteenkin kai tottuu Cry.

Suuri kiitos sinulle ajastasi Smiley
Keväisin terveisin Tiipoo 

en mä usko että vallan yksin joudut olemaan Wink
kaikella on paikkansa ja aikansa.
uskon että maailmankaikkeus kyllä järjestää asiat.
lyhyesti selitettynä esim niin , että joku asia/tapahtuma täytyy tapahtua, esim vaikka vuosi sitten sattumalta oot tavannu uuden tuttavuudea, ja ilman tätä tuttavuutta joku tapahtuma jäisi tapahtumatta ensivuonna..

esim itselläni kävi niin että jos en olisi tavannu yhtä miestä kaveruuden merkeissä 2003, en olis ollu yksissä bileissä 2007, jolloin en olisi tavannut nykyistä miestäni Cheesy
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
jame
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 24



Profiili
« Vastaus #158 : 02.05.2010 20:14:42 »

Voisitko minulle ennustaa tämän vuoden?

Minua kiinnostaa erittäin paljon mitä mies rintamallani tapahtuu vai tuleeko tapahtumaan mitään? Onnistuuko lomamatkani Islanti-Boston-Ny-Washington-Ny tänäkesänä?

Koko kesän on pluto yhtymä kuu mitä se tuo tullessaan?
tallennettu

Valkoinen sähköinen maailmojen sillanrakentaja
sidrika
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 310


Profiili
« Vastaus #159 : 02.05.2010 22:57:24 »

Hei, I-Ronia  smitten
Uusi kaukaa haettu mies ilmestyi yllättäen kuvioihin. Onko tässä oikeasti jotain vaiko vain leikisti?
tallennettu
Kyesah
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 57



Profiili
« Vastaus #160 : 03.05.2010 17:12:03 »

Hei I-Ronia.  Pienimuotoinen, mutat minulle tärkeä suhde hajosi juuri palasiksi ja sydän siinä mukana.   Cry
 Ja tietenkin tuo hölmö sydän vielä haikailee, että jos sittenkin asia saataisiin korjattua.

Millaiselta välini tulevaan henkilöön näyttää?   
Olisiko lohdutusta tiedossa jostain muusta suunnasta?
tallennettu
astrofriikki
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 371



Profiili
« Vastaus #161 : 03.05.2010 21:40:03 »

Hei I-Ronia !

Uusi ihminen elämässä, vainko vain käymässä vai pidemmäksi aikaa jäämässä ?

Mikä on ihan oikeasti hänen tarkoituksensa, voiko luottaa ?

Jos ehtisit katsoa, olisin kiitollinen.

Kiitos  smitten
tallennettu

Aurinko - Kauris
Kuu - Härkä
AC - Jousimies
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #162 : 03.05.2010 22:28:42 »

Voisitko minulle ennustaa tämän vuoden?

Minua kiinnostaa erittäin paljon mitä mies rintamallani tapahtuu vai tuleeko tapahtumaan mitään? Onnistuuko lomamatkani Islanti-Boston-Ny-Washington-Ny tänäkesänä?

Koko kesän on pluto yhtymä kuu mitä se tuo tullessaan?


Olet ottanut tehtäviä jotka eivät kuulu sinulle.

varo hyppäästä asioihin liian äkkiä.pitäsi osata erottaa vähäpätöiset asiat tärkeimmistä. Toisin sanoen, koettelemukset puhdistavat ihmistä.

muuta ei näy  Undecided

tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #163 : 03.05.2010 22:30:19 »

Hei, I-Ronia  smitten
Uusi kaukaa haettu mies ilmestyi yllättäen kuvioihin. Onko tässä oikeasti jotain vaiko vain leikisti?

nooh, riskin ottaminen pitäisi kannattaa  Wink
toive toteutuu  Smiley
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #164 : 03.05.2010 22:34:19 »

Hei I-Ronia.  Pienimuotoinen, mutat minulle tärkeä suhde hajosi juuri palasiksi ja sydän siinä mukana.   Cry
 Ja tietenkin tuo hölmö sydän vielä haikailee, että jos sittenkin asia saataisiin korjattua.

Millaiselta välini tulevaan henkilöön näyttää?   
Olisiko lohdutusta tiedossa jostain muusta suunnasta?

tjaah..
sinuna en haikailisi tämän perään. kun näyttäis siltä että ei ole sitä mitä sanoo olevansa.. miten tänny sanoisin...
jokin ei ole kohdallaan.tulee vaan mielipahaa.
vaikka olosi on varmaan hämmentynyt ja etkä näe ulospääsyä mutta paistaa se päivä vielä.
tämä ei nyt ollut sinua varten.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Sivuja: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 36
  Tulostusversio  
 
Siirry: