Sivuja: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 36
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: ennustus  (Luettu 286873 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #165 : 03.05.2010 22:37:10 »

Hei I-Ronia !

Uusi ihminen elämässä, vainko vain käymässä vai pidemmäksi aikaa jäämässä ?

Mikä on ihan oikeasti hänen tarkoituksensa, voiko luottaa ?

Jos ehtisit katsoa, olisin kiitollinen.

Kiitos  smitten

ensimmäinen kortti varoittaa itsekkyydestä. en kyllä nyt sitten tiedä kumman  Grin
luulen että kiinnostus osottautuu yksipuoliseksi..
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Jooniin
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11


Profiili
« Vastaus #166 : 03.05.2010 23:58:45 »

Tuotatuota. Nyt olisi kriittinen tilanne, sillä tutustuin tuossa viikonlopun aikana erääseen mieheen ja menin yöksi sen luokse. Tuntui et tullaan tosi hyvin juttuun ja kemiat kohtasivat. Mies vaikutti et se voisikin ehkä olla kiinnostunut musta edes jotenkin, kun sanoi pitävänsä mua tosi kivana ja erilaisena kuin muut tytöt. Puhui siihen malliin et voitais joskus mennä ehkä yhdessä ajelulle. Sanoi samaa myös seuraavana päivänä, kun olin yöpynyt miehen luona. Erotessa sanoi et sillä on numeroni (oltiin vaihdettu ne) ja et soitellaan joskus (jäi tuo joskus hämäämään). Kotona sain tietää facebookin kautta, että kyseinen henkilö on kai juuri vasta eronnut. Voisiko meistä tulla mitään? Pitääkö odotella miehen soittoa itse vaiko voinko soittaa itse vai mitä mies ajattelee, jos soitan hänelle? En haluaisi olla tyrkky, jos miestä ei kiinnosta. Itseäni vain haluaisin tutustua paremmin mieheen, sillä se vaikutti kovin kiinnostavalta. Olen ollut täss ahdistunut, kun haluaisin niin paljon nähdä vielä miehen uudestaan, mutta en tiedä mitä se musta ajattelee.
tallennettu
astrofriikki
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 371



Profiili
« Vastaus #167 : 04.05.2010 08:04:28 »

Kiitos I-Ronia  Smiley

Voipi olla minun itsekkyyttäni, kun tässä olen 'oranssilla' valolla ollut.

Joku varoittaa, mutta joku taas tuntuu ihan oikealta.

Unohdin laittaa työasioista kysymyksen myöskin. Olen melko lähellä työpaikan vaihtoa.
Onnistuuko ?

Kiitos  Smiley Smiley
tallennettu

Aurinko - Kauris
Kuu - Härkä
AC - Jousimies
siru24
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 59



Profiili
« Vastaus #168 : 04.05.2010 14:53:25 »

Hei
Jäinkö välistä vai eikö minulle vain "näy" vastausta?
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #169 : 04.05.2010 22:04:27 »

Tuotatuota. Nyt olisi kriittinen tilanne, sillä tutustuin tuossa viikonlopun aikana erääseen mieheen ja menin yöksi sen luokse. Tuntui et tullaan tosi hyvin juttuun ja kemiat kohtasivat. Mies vaikutti et se voisikin ehkä olla kiinnostunut musta edes jotenkin, kun sanoi pitävänsä mua tosi kivana ja erilaisena kuin muut tytöt. Puhui siihen malliin et voitais joskus mennä ehkä yhdessä ajelulle. Sanoi samaa myös seuraavana päivänä, kun olin yöpynyt miehen luona. Erotessa sanoi et sillä on numeroni (oltiin vaihdettu ne) ja et soitellaan joskus (jäi tuo joskus hämäämään). Kotona sain tietää facebookin kautta, että kyseinen henkilö on kai juuri vasta eronnut. Voisiko meistä tulla mitään? Pitääkö odotella miehen soittoa itse vaiko voinko soittaa itse vai mitä mies ajattelee, jos soitan hänelle? En haluaisi olla tyrkky, jos miestä ei kiinnosta. Itseäni vain haluaisin tutustua paremmin mieheen, sillä se vaikutti kovin kiinnostavalta. Olen ollut täss ahdistunut, kun haluaisin niin paljon nähdä vielä miehen uudestaan, mutta en tiedä mitä se musta ajattelee.

kaikki kortit (3)
viittasivat rahaan. tulee tunne että joku käyttää hyväkseen anteliaisuutta, oli se sitten aineellista tai aineetonta. tarkoitan tällä että kysymys ei välttämättä ole kongreetisesti rahasta vaan esim kiltteydestä tai muusta. mieti tarkkaan omia ja varsinkin toisen motiiveja.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #170 : 04.05.2010 22:08:47 »

Kiitos I-Ronia  Smiley

Voipi olla minun itsekkyyttäni, kun tässä olen 'oranssilla' valolla ollut.

Joku varoittaa, mutta joku taas tuntuu ihan oikealta.

Unohdin laittaa työasioista kysymyksen myöskin. Olen melko lähellä työpaikan vaihtoa.
Onnistuuko ?

Kiitos  Smiley Smiley

ammatilliset tavotteesi ovat jotakuinkin unenomaisia, leijuvia, positiivisia, tunteita ja ihmissuhteita, oivalluskia ja luovia ideoita. kuun alla on kuitenkin paras olla tekemättä sopimuksia tai sitoumuksia.
varo valkoisia valheita ja hyväksikäytön yritystä.
esteenä on ehkä oma kultaisen keskitien mielikuvituksettomuus, neuvona : varaudu siirtämään suunnitelmia. uutta sykettä on tulossa mutta malttia. tuli tunne että joku parempi juttu on tulossa. jos vaan on mahdollista vielä vähän odottaa ilman että siitä tulee mitään suurempia mutkia?
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #171 : 04.05.2010 22:14:27 »

Selkiytyykö tää mun tunne-elämä? Tuleeko mies ulkomailta, vai onko kaikki ollut turhaa?

nimimerkillä Ainako yksin

sorppa. ei mitän tarkotusta, mä otan yleensä kerralla monta kun pääsen vauhtiin siten paremmin, jostain syystä en vaan huomannut, mutta korjataanpa tilanne  Smiley

menneisyydessä näkyy huolia ja levottomuutta jonkun rakkaan ihmisen takia.
nykyisyydessä (eli juuri alkava+lähitulevaisuus) näkyisi kiihkeitä tunteita, ota tai jätä  Smiley
tulevaisuus: vältä turhaa, tarpeetonta toimintaa jota voit jouta katumaan. tuli tunne tästä että joku asia tulee harmittamaan kovastikkin, joku teko tai tekemättä jättäminen, mutta syy ei ole siinä ihmisessä vaan jossain muussa tekijässä, siis tarkoitan sitä että tämä asia johtuu jostain muusta. siinä kun osaat olla suu supussa niin ei tarvitse katua.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #172 : 04.05.2010 22:21:00 »

Hankala elämän tilanne.....en luota mieheen...näetkö yhtään mitä voisin tässä tilanteessa tehdä?? Epätietoisuus vaivaa....onko mies ihan rehellinen?? Undecided

tuli tunne tästä, että onko lähipiirisi, siis lähimmät ystäväsi tästä kuvioista tietoisia?kun ajatus jonkinlaisesta "kateudesta" (ehkä väärä sanavalinta mutten tähän hätään nyt muuta keksinyt) siis selkäänpuukottamista, pienimuotoisesti..kun tästä tuli jo 3 eri korttia varoittamaan.
kannatko epäonnistumisen taakkaa edellisistä suhteista tähän suhteeseen mukaan?
kahden eri pöydän lopputulokset viittaisivat kahleista pääsemiseen. tarkemmin en sitten tiedä. että onko kahle menneisyytesi haamut, vilpilliset ystävät vai tämä mies.

toivottavasti saat kiinni jostakin, kun vähän tuli nyt rönsyilevää joka suuntaan tästä.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
piip
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20


Profiili
« Vastaus #173 : 04.05.2010 23:49:14 »

Smiley  Heipä hei!

Minäkin olen kovasti tässä miettinyt, että miten IHMEESSÄ toimia elämäntehtävä- asioissa, kun aina välillä tulee näitä suuria oivalluksia, valaistuksia, suorastaan, suuurensuuria suunnitelmia, jotka AINA jäävät niin puolitiehen, että lopulta katoavat, vetäytyvät, hajoavat, ja päädyn taas vain maalailemaan taivaanrantaa?  Syntymäkartalla kuu  kaksoset on viimeisessä vaiheessaan, siis vähenevä kuunsirppi, eli tuhlaanko koko elämäni TODELLAKIN vain karmavelkojen makseluun sekä välieni selvittelyyn (kun venus kaksoset  angel ja juno harka)  sielunkumppaneideni   kanssa?  Tongue
   Ihan mielelläni toki vain kylvän ideoita ympärilleni, ei haittaa tippaakaan, päinvastoin, hyvä jos JOKU toteuttaa. Grin  Mutta haluaisin vihdoinkin kasvaa rakastamaan myös itseäni tarpeeksi itsekkäästi, jotta voisin kyvyistäni jotenkin itsekin hyötyä...  idiot2 Tuntuu, ihan kuin vain odottelisin jotan selvää merkkiä  Huh tai lähtölaukausta, josta tajuaisin lähteä liikkeelle, ja huomata, mikä suunnitelma milloinkin toimisi?  Ja järjen ääni   uglystupid2 sanoo tietenkin, ettei tuollaisiin tuntemuksiin ole luottamista, ja että  mars harka   aurinko rapu  teepäs nyt vain sellaista, mikä selkeästi ei VOI mennä pieleen crazy2 ja kyllä, kuuntelen AIVAN liikaa muiden neuvoja, mutta mitä muutakaan Vuohi (pukki, lammas)-parka voi tiikerin vuonna tehdä?

Suurkiitokset I-Ronia, jos jotakin näkyy!!! smitten  Cheesy smitten
vahvuutesi on vomakastahtoinen persoonallisuutesi, mutta oletko joissain asioissa turhan ehdoton?
varmasti hämmennät monia, mutta jäät myös mieleen Smiley
hekkoutusesi on juuri se , mistä mainitsit, torjut alitajuntasi. (kortiksi tähän nousi XVIIII KUU)
haasteen asin on välttää turhaa tomntaa ja ajattelemattomia tekoja.
olet menossa kohti uutta, vältä "menoa" ilman sisältöä.
keskity positiivisuuteesi.
vaikeutesi ammatillisella polullasi on se että kasaat kuormaasi tarpeettomasti, tartu ihmeessä uusiin mahdollisuuksiin Smiley

Ihanasti kirjoitettu, kyllä vaan, omaa kuormaa ollaan kasattu, kenties varhaisista teinivuosista lähtien jo   coolsmiley  Turha toiminta...  kunhan sitä oppisi nyt luottamaan siihen alitajuntaan, että se osaa kyllä poimia sen oikean sisällön turhia stressaamatta.. Ja tunnen todellakin olevani matkalla kohti uutta (HEHe; ihan kuin joku meistä EI olisi  Grin ) Mutta näin se vaan on, mietityttää kovasti "itsestäänselvät" asiat, kun "kaikki" kääntyy päälaelleen tämän tästä. Kiitos!!  Positiivisuutta!!  smitten smitten   smitten smitten
tallennettu
astrofriikki
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 371



Profiili
« Vastaus #174 : 05.05.2010 09:03:37 »

Kiitos I-Ronia  Smiley

Tuo paikka on melko hyvä paikka, mutta voihan olla että jotain vielä parempaa olisi
tulossa. Täytyy nyt odottaa päätöstä ja tehdä ratkaisu sen jälkeen.  Smiley Smiley
tallennettu

Aurinko - Kauris
Kuu - Härkä
AC - Jousimies
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 757



Profiili
« Vastaus #175 : 05.05.2010 13:52:37 »

Saisikos jonkinlaista näkemystä tän kevään lopulle..
Miten oma aika? Entä opiskelut? Rakkauselämä? Matkustelu? Smiley

Kiitos paljon jo etukäteen! angel
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
Heart
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #176 : 06.05.2010 14:54:54 »

Hei taas I-Ronia, minulla on nykyään useimmiten sietämätön olo töissä. Tämä johtuu työkaveristani joka aiemmin yritti "hyppiä silmilleni" ja ilmapiiri meni sen takia huonoksi. En ole sen jälkeen häneen luottanut ja päivät on toinen toistaan tylsempiä. Tuleeko työhöni parannusta vai onko jossain vaiheessa ryhdyttävä muualta katselemaan, vai opiskelemaan vai mitä? Exästä vielä kysyisin, rakastaako hän minua, kun niin väittää. Minä en siihen oikein usko, hän vain jostain syystä roikkuu minussa, mutta mikä se syy on? Kiitos Sinulle, t. Heart
tallennettu
Nanna- Kristiina
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 49


Profiili
« Vastaus #177 : 06.05.2010 16:14:27 »

Hei I- Ronia! Smiley

Kiitoksia vielä viimeisestä vastauksestasi:) Tohtisinko pyytää sinua katsomaan kortteja rakkauselämän kannalta vielä uudestaan? smitten Viimeksi ei mitään näkynyt, ja nyt tilanteet muuttuneet paljon Smiley Olisin erittäin kiitollinen!
tallennettu

Aurinko Oinas
Nousumerkki Skorpioni
Kuumerkki Skorpioni
Merkurius Oinas
Venus Kaksoset
Mars Kauris

Kiinalainen: Lohikäärme
Maya: Sininen Magneettinen Käsi
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #178 : 06.05.2010 16:31:52 »

Saisikos jonkinlaista näkemystä tän kevään lopulle..
Miten oma aika? Entä opiskelut? Rakkauselämä? Matkustelu? Smiley

Kiitos paljon jo etukäteen! angel


otin elämänpöydän, josko siitä näkyis kaikki kerralla Smiley
vahvuutesi on kärsivällisyys jota nyt vähän taas tarvitaan, jotakin pitää odottaa, tai pitää odottamisen jaloa taitoa opettaa muille.
heikkoutenasi näkyy semmonen että kun omaat vahavan intuition niin teet herkästi päätöksiä sen pohjalta ja se ei tuota joka kerta parhaita mahdollisia päätöksiä..tai teet päätöksiä hetken mielijohteesta?
tulossa on hyviä uutisia joka liittyy työhön. jokin toive tai tavoite.
pientä romanssiakin näkyy.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Nina
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #179 : 06.05.2010 16:37:07 »

Hei I-Ronia!

Katsoisitko minullekin vähän olisiko tässä kesän kynnyksellä jotain uutta tulossa?
Työ- ja rakkausasiat myös kiinnostaa ihan noin yleisesti.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 36
  Tulostusversio  
 
Siirry: