Sivuja: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 36
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: ennustus  (Luettu 286814 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #180 : 06.05.2010 16:37:53 »

Nyt tarttis vähän apua...olen valinnan edessä,mies jäänyt valheista kiinni,aina selitys valmiina,mutta en voi uskoa häntä!enkä usko.! Tuntuu muutenkin ettei ole minun seurassa aivan oma itsensä...näkyiskö korteista mitään minkä voisi neuvoksi ottaa??  Embarrassed

olisiko niin että mies kokee tulleensa painostetuksi?
kun korteista näkyy se, että olet valmis parisuhteeseen,ehkä jopa kotisi on siellä missä sydänkin , henkinen koti. ja tunnet että sinua on petetty valehtelulla.. onko vale iso, vai hätäpäissään keksitty selitys sille että hän ei ehkä ole uskaltanut sanoa mitä oikeasti on tapahtunut/tuntee koska pelkää että loukkaa.
luulen että tässä on kaksi sydäntä, kovasti toisiaan rakastaa, mutta pettymyksiä ja särkymisiä on olut niin paljon että ei kumpikaan uskalla heittäytyä "täysillä" enää. sitä tämä nyt vaatisi. näytä kaikki kortit leväälleen että: nämä tunteet, sinua varten tunnettu.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #181 : 06.05.2010 16:44:15 »

miehen menetin kun en pystynyt luottaan Cry liikaa taakkaa edellisestä suhteesta mukana.Näkyykö korteista mulle mitään valoa?? Elämä potkinut päähän tosissaan ja nyt suuri suru,kuin tästä eteenpäin??

nyt pitäisi vetää henkeä. vetäydyttävä hetkeksi omiin oloihin, kortti kehottaisi jopa pientä matkaa, hetkeksi pois, vaikaa vaan tunniksi pariksi edes.
ole varuillasi, seuraava kortti kehottaa pitämään huolta itsestäsi. tarkotan tässä nyt sitä että sydänsuruja kun nyt on ilmassa ettet masennu liiaksi, kun siinäkin voi lähtee mopo käsistä.
näitäkin tunteita tulee, ihan meille jokaiselle, pitää koittaa ajatella että nyt on oiva hetki tarkastella niitä menneisyyden taakkoja ja miten voisit niistä luopua. kukaan ei jaksa kivirekiä perässään vetää...

kyllä käänne parempaan tulee, nyt pitää vaan parantua särkyneestä sydämestä.
voimia  smitten
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #182 : 06.05.2010 16:53:18 »

Hei taas I-Ronia, minulla on nykyään useimmiten sietämätön olo töissä. Tämä johtuu työkaveristani joka aiemmin yritti "hyppiä silmilleni" ja ilmapiiri meni sen takia huonoksi. En ole sen jälkeen häneen luottanut ja päivät on toinen toistaan tylsempiä. Tuleeko työhöni parannusta vai onko jossain vaiheessa ryhdyttävä muualta katselemaan, vai opiskelemaan vai mitä? Exästä vielä kysyisin, rakastaako hän minua, kun niin väittää. Minä en siihen oikein usko, hän vain jostain syystä roikkuu minussa, mutta mikä se syy on? Kiitos Sinulle, t. Heart

no tornihan sieltä pätkähti..
jos pidät kiinni totutusta , ahdistus jatkuu.
6 korttia tässä nyt kaikki kuvaa tilannettasi että en ala niitä tähän rustaamaan, päivän selviä asioita.
ongelmaratkaisun pöydässä, viimenen -neuvo- kortti sanoo näin:
XX tuomio
kuvaa uudistumista joka edellyttää menneisyyden selvittämistä.
on saatettava loppuun keskeneräset asiat..

mä luulen
että jos vaan on mahdollista. nii nosta kissa pöydälle.
tuskimpa tämä muuten muuttuu suuntaan tai toiseen, (mää esim oon henkilö joka ei kestä auktoriteetteja enkä niitä kumarra, saatan kaikemmoista päästää suustani sitä sen kummemmin miettimättä tai tarkottamatta)
kun sanot kaikki mikä hiärtää ja annat saman oikeuden tälle toisellekkin nii jos ei siitä selvitä ni ei sitte milllään.
ite oon semmone jästipää että jaksan möksöttää ja jumpitella vaikka vuasitolkulla  :Smiley

tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #183 : 06.05.2010 17:00:31 »

Hei I- Ronia! Smiley

Kiitoksia vielä viimeisestä vastauksestasi:) Tohtisinko pyytää sinua katsomaan kortteja rakkauselämän kannalta vielä uudestaan? smitten Viimeksi ei mitään näkynyt, ja nyt tilanteet muuttuneet paljon Smiley Olisin erittäin kiitollinen!

joku vanha asia nousee pintaan, se vaatis selvitystä.
taidat epäillä tätä uutta kuviota jollain tapaa. että onko luottamuksen arvoinen ja onko tunteet todellisia?

asiat näkyvät rullaavan vinhasti eteempäin, aika kuluu kuin siivillä, taitaa melko vauhdikas tyyppi olla Grin

muista varoa mustasukkaisuutta.. kun voima kahlitaan sen liike ja energia pysähtyy.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #184 : 06.05.2010 17:04:09 »

Hei taas I-Ronia, minulla on nykyään useimmiten sietämätön olo töissä. Tämä johtuu työkaveristani joka aiemmin yritti "hyppiä silmilleni" ja ilmapiiri meni sen takia huonoksi. En ole sen jälkeen häneen luottanut ja päivät on toinen toistaan tylsempiä. Tuleeko työhöni parannusta vai onko jossain vaiheessa ryhdyttävä muualta katselemaan, vai opiskelemaan vai mitä? Exästä vielä kysyisin, rakastaako hän minua, kun niin väittää. Minä en siihen oikein usko, hän vain jostain syystä roikkuu minussa, mutta mikä se syy on? Kiitos Sinulle, t. Heart

unhodin ton parisuhdejutun:
tässä siihen:
kolmiodraamaa näkyy. mä luulen että eksä ei halua kohdata tosiasiaa että on yksin ja koittaa joka suuntaan jotain säätää.pitäsi hänen surunsa kohdata ja se kestää ja käsitellä.
sussa löytyy sellaista herkkyyttä jota hänestä ehkä puuttuu ja koittaa sitä peilata.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #185 : 06.05.2010 17:12:08 »

Hei I-Ronia!

Katsoisitko minullekin vähän olisiko tässä kesän kynnyksellä jotain uutta tulossa?
Työ- ja rakkausasiat myös kiinnostaa ihan noin yleisesti.

menneisyydessä näkyy poistpääsy vaikeuksista ja esteet tuntuvat väistyvän,Suuret saavutukset ovat sekä edessä että takana. Raamatussa puhutaan seitsemästä lihavasta ja seitsemästä laihasta vuodesta.  Rooma rakennettiin seitsemälle kukkulalle. Jotain tähän lukuun seitsemän nyt liittyy,jotain onnistumista.
nykyisyydessä näkyisi oivalluksia ja ideoita, varotetaan valkoisista valheista, hvyäksikäytön yrityksestä.jotakin karmallista harmia.
tulevaisuudessa hehkutetaan onnistumista ja työlle pitää saada sen vaatima arvostus
tulevaisuudessa
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Nina
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #186 : 06.05.2010 17:17:42 »

Hei I-Ronia!

Katsoisitko minullekin vähän olisiko tässä kesän kynnyksellä jotain uutta tulossa?
Työ- ja rakkausasiat myös kiinnostaa ihan noin yleisesti.

menneisyydessä näkyy poistpääsy vaikeuksista ja esteet tuntuvat väistyvän,Suuret saavutukset ovat sekä edessä että takana. Raamatussa puhutaan seitsemästä lihavasta ja seitsemästä laihasta vuodesta.  Rooma rakennettiin seitsemälle kukkulalle. Jotain tähän lukuun seitsemän nyt liittyy,jotain onnistumista.
nykyisyydessä näkyisi oivalluksia ja ideoita, varotetaan valkoisista valheista, hvyäksikäytön yrityksestä.jotakin karmallista harmia.
tulevaisuudessa hehkutetaan onnistumista ja työlle pitää saada sen vaatima arvostus
tulevaisuudessa

Kiitos I-Ronia  smitten
tallennettu
sidrika
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 310


Profiili
« Vastaus #187 : 06.05.2010 19:53:33 »

Hei, I-Ronia  smitten
Uusi kaukaa haettu mies ilmestyi yllättäen kuvioihin. Onko tässä oikeasti jotain vaiko vain leikisti?

nooh, riskin ottaminen pitäisi kannattaa  Wink
toive toteutuu  Smiley

Kiitän  smitten

Ja kysyn hetiperään toisesta miehestä, jolle sydämeni sittenkin taitaa kuulua, vaikka kuinka yritän unohtaa, ja vaikka tilanne näyttää toivottomalta - mitä sinun korttisi näyttävät?
tallennettu
Iloinen lumikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173



Profiili
« Vastaus #188 : 06.05.2010 21:21:38 »

                                Hei I-Ronia,


Olen sairaslomalla, pelkään mennä  töihin takaisin, miten mahtaa käydä?

Jaksaako miesystävä minua?

Miten kuopus selviää raha-asioissa?

Kiittäen Musta lumikki
tallennettu
Heart
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #189 : 07.05.2010 13:16:50 »


unhodin ton parisuhdejutun:
tässä siihen:
kolmiodraamaa näkyy. mä luulen että eksä ei halua kohdata tosiasiaa että on yksin ja koittaa joka suuntaan jotain säätää.pitäsi hänen surunsa kohdata ja se kestää ja käsitellä.
sussa löytyy sellaista herkkyyttä jota hänestä ehkä puuttuu ja koittaa sitä peilata.

[/quote]

Hei, kiitos, olet ihana kun vastaat näin pikaisesti. Tämä suhde alkoi kolmiodraamalla, koska exä ei ollut poistunut hänen elämästään. En tiedä onko tämä tilanne edelleen vaikka eivätkään ole juuri nyt tekemisissä. Vai onko sitten hänellä jotain uutta meneillään? Itselläni ei toistaiseksi uutta ole. t. Heart
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #190 : 09.05.2010 21:58:41 »

Hei, I-Ronia  smitten
Uusi kaukaa haettu mies ilmestyi yllättäen kuvioihin. Onko tässä oikeasti jotain vaiko vain leikisti?

nooh, riskin ottaminen pitäisi kannattaa  Wink
toive toteutuu  Smiley

Kiitän  smitten




Ja kysyn hetiperään toisesta miehestä, jolle sydämeni sittenkin taitaa kuulua, vaikka kuinka yritän unohtaa, ja vaikka tilanne näyttää toivottomalta - mitä sinun korttisi näyttävät?

olit muuten ensimmäinen keneltä aistin naisoppaan Smiley hulmuava pitkä mekko ja pitkät hiukset, hulmusivat niinku olis tuullu Smiley

noh, tämmöstä näkyis:
näköalattomuutta, vähän niinq olis motivaatio kadoksissa, kyllästyttää.
jonkinlaista vilpillisyytä näkyy ja että ennakkoluulot vaikuttavat päätöskiin. onko kaikki todella niin kuin sen näte. onko mahdollisuutta astua sivuun ja tarkastella sitä tilannetta ulkopuolisen silmin, ilman niitä ruusunpunasia laseja Wink
miltässe näyttää? viimenen kortti on xvi-torni. varottaa siis arvaamattomasta, turvallisuuden järkkymisestä, radikaalista muutoksesta, tunnekuohusta...
tarkemmin tästä en näe, mihin kohdistuu.
mä olen hen koht. sitä mieltä että kun tekee niinku sydän sanoo- satutti se sitten jotakuta toista-sitä pitää seurata.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #191 : 09.05.2010 22:07:31 »

                                Hei I-Ronia,


Olen sairaslomalla, pelkään mennä  töihin takaisin, miten mahtaa käydä?

Jaksaako miesystävä minua?

Miten kuopus selviää raha-asioissa?

Kiittäen Musta lumikki

uskon että pelko on turha, näyttäis siltä että sinua sinne jo odotellaankin takaisin. korttina nousi maljojen 3, ystävät. pelkkää positiivisuutta Smiley
näkyypä jotakin saavutustakin edessäpäin
vaikka ehkä nyt ahdistaakin niin se on vaan kuvitelmaa. hyvin se menee:)

parisuhteessakaan ei näy mitään muutakuin onnea , kolmen kortin voimalla Smiley

kuopuksella taitaa olla menneisyydessä jotakin joka masentaa edelleen?
näkyy kamppailua, ei niinkän kenenkään kanssa vaan luulisin että joidenki asioiden?
voimat eivät tahdo riittää, mielipahaa ja masennusta näkyisi nykyhetkessä.
tulevaisuuden kortti lupaa henkisiä voimavaroja ja mielen tyyneyttä. pitää olla nyt vaan sitkeyttä ja pitkäjänteisyyttä. suora lainaus menee näin:
ymmärrät toisten vakuttimet asettumalla heidän asemaansa. materiaaliset asiat järjestyvät-sovittelu onnistuu.
että jos nyt vaan on mahdollista jotakin sopia näiden raha-asioiden tiimoitla, vaikka ei yhtään hyvittais ja miellummin ehkä tuuppaa asiat vaan pois mielestään- olisi tärkeä hoitaa niitä, kun näyttäis että mitään maatakaatavaa tässä ei nyt olisi.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #192 : 09.05.2010 22:14:43 »

Hei I-Ronia,eukko taas kyselee....Mies halusi taukoa,koska ei tiedä mitä haluaa,ikävöi minua,mutta haluaa olla yksin kunnes leikkaus on ohi.Minä en tiedä mitä teen,vaistoni varoittaa minua jostain???Tuntuu että pitäisi unohtaa koko mies!(seurusteltu 6kk:tta)toisaalta ikävöin häntä ja oli kiva tavata hänet,mutta jokin asia mättää tässä.....mutta mikä???Edellisten suhteiden pettymykset?Vai jokin muu??Olisin hyvin kiitollinen kaikesta mitä tähän saat näkymään.Kaunis kiitos sinulle jo etukäteen Smiley

2 eri pöytää tein tähän eikä mitään järkevää näkynyt. näin saattaa joskus käydä. yleensä silloin kun vastaanottaja ei ole valmis kuulemaan -joko alitajuisesti tai tietoisesti- tai sitten ei vaan ole tarkoitus vaikuttaa tapahtuvaan etukäteen. kun kuitenkin jonkinlainen ajatus jää näistäkin kytemään.

siihen omaan vrottavaan tunteeseen tuli kyllä 2 eri korttia, jotka toisiansa kumoavat. toinen sanoi että olet intuitivinen ihminen ja toinen taas viittas  siihen että se tässä nyt olisi harhaa.

asiat menevät kyllä omalla painollaan siten kun on tarkotus.
 smitten
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
sidrika
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 310


Profiili
« Vastaus #193 : 09.05.2010 23:17:48 »


Ja kysyn hetiperään toisesta miehestä, jolle sydämeni sittenkin taitaa kuulua, vaikka kuinka yritän unohtaa, ja vaikka tilanne näyttää toivottomalta - mitä sinun korttisi näyttävät?

olit muuten ensimmäinen keneltä aistin naisoppaan Smiley hulmuava pitkä mekko ja pitkät hiukset, hulmusivat niinku olis tuullu Smiley

noh, tämmöstä näkyis:
näköalattomuutta, vähän niinq olis motivaatio kadoksissa, kyllästyttää.
jonkinlaista vilpillisyytä näkyy ja että ennakkoluulot vaikuttavat päätöskiin. onko kaikki todella niin kuin sen näte. onko mahdollisuutta astua sivuun ja tarkastella sitä tilannetta ulkopuolisen silmin, ilman niitä ruusunpunasia laseja Wink
miltässe näyttää? viimenen kortti on xvi-torni. varottaa siis arvaamattomasta, turvallisuuden järkkymisestä, radikaalista muutoksesta, tunnekuohusta...
tarkemmin tästä en näe, mihin kohdistuu.
mä olen hen koht. sitä mieltä että kun tekee niinku sydän sanoo- satutti se sitten jotakuta toista-sitä pitää seurata.

Hm. Ei siis näytä hyvältä. Jospa tilanteen turhauttava etenemättömyys onkin hyvä asia. Tuo Torni on kyllä pelottava. Tuo mies, josta kysyin aikaisemmin voisi siis olla kivempi vaihtoehto. Kiitos.  smitten
tallennettu
Iloinen lumikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173



Profiili
« Vastaus #194 : 10.05.2010 13:18:26 »

                                   Hei I-Ronia,


Kyllä oli hienoa kuulla positiivisia asioita elämästäni. Tiedän, että poika on masentunut,
mutta hän on sinnikäs realisti, joten uskon hänen pärjäämiseensä. smitten

Kiitos kaunis vaivannäöstäsi I-Ronia ja Hyvää Kesää!

t. Musta lumikki
tallennettu
Sivuja: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 36
  Tulostusversio  
 
Siirry: