Päivi
|
|
« Vastaus #210 : 25.05.2010 12:08:21 » |
|
Hei Minullekin saisi katsoa jos ehtii ja jaksaa Minkähänlainen opas minulla on...? auringonpaistetta kun et mitään asiaa erikseen nostanut niin katon sulle tommosen elämänvaiheet pöydän:) ooppaanasi on vanha, kumarainen nainen ja komeahko nuori mies. menneissyydestäsi: vaaratilanne tai uhka, ongelmat ovat joko ryöstäytyneet tai melkein, käsisä. seurauksena ollut tuskaa tai ahdistusta. siitä käänne parempaan, melkeimpä voisin sanoa että onni ollut onnettomuudesa. nykyisyys: uteliaisuutta, halua kohdata uusia ihmisiä, intoa, uusia suhteita ja kokemuksia ilmantumassa.vältä ylilyöntejä tulevaisuus kiihkeitä tunteita ilman kompromisseja
|
|
|
tallennettu
|
Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
|
|
|
Memmy
Vieras
|
|
« Vastaus #211 : 25.05.2010 12:09:36 » |
|
Voi kiitos kiitos!! Jaa et punahilkka opas... Hyvinki mahdollista..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
pinte
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #212 : 26.05.2010 12:30:53 » |
|
Hei I-Ronia! Kiinnostuin tuosta "oppaasta". Onko minullakin sellainen ja miltä se näyttää?? Katsoit jo aiemmin minulle kysymiäni juttuja ja siihen liittyen kysyisinkin onko asunnon myyminen ajankohtaista ja kannattavaa? Näkyykö muuttoa? Lämpimästi jo etukäteen kiittäen Pinte
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Pomi
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #213 : 26.05.2010 17:02:14 » |
|
Moi I-Ronia! Kovassa vauvakuumeen kourissa (sitä kuumetta on ainakin 150C ) kyselenkin, että mitä mulle ennustelet sen suhteen? Jos vaan viittit, niin olis kiva!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
keijulapsi
Kohtuuastroilija
Where you stumble, there lies your treasure
|
|
« Vastaus #214 : 26.05.2010 18:05:23 » |
|
Heippa I-Ronia! Mitähän osaisit kertoa minulle työllistymisestäni? Valmistun kohta ja oman alan töitä pitäisi saada jostakin päin ja muuttokin on edessä ensi kuussa... Kiinnostaisi myös tietää kukahan on minun oppaani? Kiitos
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko: Härkä Kuu: Leijona Mars: Kaksonen Venus: Rapu Asc: Leijona Punainen kosminen käärme Hevoskastanja
|
|
|
suvitus77
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #215 : 27.05.2010 08:52:34 » |
|
Kiitos Näinhän se on mennyt... Aurinkoista kesän alkua!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Päivi
|
|
« Vastaus #216 : 27.05.2010 10:22:48 » |
|
Hei I-Ronia! Kiinnostuin tuosta "oppaasta". Onko minullakin sellainen ja miltä se näyttää?? Katsoit jo aiemmin minulle kysymiäni juttuja ja siihen liittyen kysyisinkin onko asunnon myyminen ajankohtaista ja kannattavaa? Näkyykö muuttoa? Lämpimästi jo etukäteen kiittäen Pinte uskon että kaikilla-tai ainakin suurimmalla osalla- on opas aistin oppaasi olevan posetiivari näyttäisi siltä että suunnitelmia kannattaa varautua siirtämään, luulen että tämä liittyy stressiin tai sairauteen tähän liittyen.olet kuitenkin käännekohdassa, onni saattaa tässäkin piillä epäonnessa. tunne on aika vahva muutosta, ehkä kesämmällä, tai alkusyksystä ehkä. (aistin asiat kuvina ja tunteina, en niinkään sanoina niin tässä kohden koen että on lämmintä ja kesän vihreyttä. aistin myös paljon puita,ja pihaa, kenties maalle tai jonnekkin syrjemmälle .. omenapuita?)
|
|
|
tallennettu
|
Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
|
|
|
Päivi
|
|
« Vastaus #217 : 27.05.2010 10:24:07 » |
|
Moi I-Ronia! Kovassa vauvakuumeen kourissa (sitä kuumetta on ainakin 150C ) kyselenkin, että mitä mulle ennustelet sen suhteen? Jos vaan viittit, niin olis kiva! valitettavasti sain viestin että tähän en saa puuttua. :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Päivi
|
|
« Vastaus #218 : 27.05.2010 10:26:58 » |
|
Heippa I-Ronia! Mitähän osaisit kertoa minulle työllistymisestäni? Valmistun kohta ja oman alan töitä pitäisi saada jostakin päin ja muuttokin on edessä ensi kuussa... Kiinnostaisi myös tietää kukahan on minun oppaani? Kiitos sinulla tietäsi ohjaa lapsenmielinen, nuori iloinen tanssiva tyttö uusia yhdistelmiä on syntymässä, siis työn saralla. toimi vasta sitten kun kaikki puolet on punnittu
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Heart
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #219 : 27.05.2010 13:14:51 » |
|
Hei I-Ronia. Tapasin ensimmäisen pitkäiaikaisen vakimiesystäväni jota en koskaan ole saanut sydämestäni, eikä hänkään ilmeisesti minua. Tapaaminen oli ihan miellyttävä, hän on tosin varattu, enkä minä hänen perään enää haikailekaan. Mitä luulet hänen ajattelevan minusta tai säilyykö hän tällaisena ystävänä lopun ikääni? Kaipaisin kovasti uutta rakastumista, romanssia, jotain potkua elämääni joka on ollut jo pitkään tylsääkin tylsempää. Viimeaikainen ex tuntuu riippakiveltä. Kiitokset vastauksesta. t.Heart
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
pinte
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #220 : 27.05.2010 14:11:40 » |
|
Hei I-Ronia! Kiinnostuin tuosta "oppaasta". Onko minullakin sellainen ja miltä se näyttää?? Katsoit jo aiemmin minulle kysymiäni juttuja ja siihen liittyen kysyisinkin onko asunnon myyminen ajankohtaista ja kannattavaa? Näkyykö muuttoa? Lämpimästi jo etukäteen kiittäen Pinte uskon että kaikilla-tai ainakin suurimmalla osalla- on opas aistin oppaasi olevan posetiivari näyttäisi siltä että suunnitelmia kannattaa varautua siirtämään, luulen että tämä liittyy stressiin tai sairauteen tähän liittyen.olet kuitenkin käännekohdassa, onni saattaa tässäkin piillä epäonnessa. tunne on aika vahva muutosta, ehkä kesämmällä, tai alkusyksystä ehkä. (aistin asiat kuvina ja tunteina, en niinkään sanoina niin tässä kohden koen että on lämmintä ja kesän vihreyttä. aistin myös paljon puita,ja pihaa, kenties maalle tai jonnekkin syrjemmälle .. omenapuita?) Kiitos tiedosta. Mistähän tuon posetiivarin löytää... ...Ne kun tahtoo olla katoavaa kansanperinnettä nykyisin heh,heh! Iloinen veikko siis oppaanani... tai ainakin iloa tuottava. Tällä hetkellä asun asunnossa, jossa on pihaa ja puita sekä puistoa ympärillä... ei kuitenkaan omenapuita. Muutto syrjemmälle... ei oikeen ota tuulta mun purjeisiin. Ajankohta voi osua oikeaan, sillä muutto suunnitteilla, mutta kohde puuttuu . Joten aikaa viel kuluu... kaiketi. Olen kylläkin menossa katsomaan kerrostaloasuntoa jossa pihassa on isoja puita ja parvekkeelta näkyy vehreyttä ( nurmikkoa, pensaita) ja puita ( 3 krs). Muutos elämään on minulla ollut jo pari vuotta "tunteena". Tuo tunne on pakottanut siivoamaan ja karsimaan "turhaa" elämästä pois. Ihan konkreettisesti olen siivonnut varastoja ja komeroita. Lahjoittanut ja myynyt tavaroita pois. Ja yhtään niistä tavaroista en ole kaivannut takaisin! Jään jännityksellä odottamaan mitä tuleman pitää. : Kaunis kiitos katsonnasta ja aurinkoista jatkoa! T.Pinte
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Pomi
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #221 : 27.05.2010 18:56:51 » |
|
Moi I-Ronia! Kovassa vauvakuumeen kourissa (sitä kuumetta on ainakin 150C ) kyselenkin, että mitä mulle ennustelet sen suhteen? Jos vaan viittit, niin olis kiva! valitettavasti sain viestin että tähän en saa puuttua. : Täh? Mitähän tommoinen nyt tarkoittaa... Miksei kukaan halua kertoa mulle mitään...Missä on mun toivonkipinä? Kiitos kuitenkin, eihän se sun syy ole.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Päivi
|
|
« Vastaus #222 : 27.05.2010 19:17:39 » |
|
Moi I-Ronia! Kovassa vauvakuumeen kourissa (sitä kuumetta on ainakin 150C ) kyselenkin, että mitä mulle ennustelet sen suhteen? Jos vaan viittit, niin olis kiva! valitettavasti sain viestin että tähän en saa puuttua. : Täh? Mitähän tommoinen nyt tarkoittaa... Miksei kukaan halua kertoa mulle mitään...Missä on mun toivonkipinä? Kiitos kuitenkin, eihän se sun syy ole. jaa-a. ensimmäinen kerta mullekkin kun käy näin,joskus en nää mitään enkä ota tolkkua korteista mutta tässä kohtaa oppaani otti oikein kiinni olkapäästä ja selkeästi sano ettei saa puuttua.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Pomi
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #223 : 27.05.2010 19:22:02 » |
|
Moi I-Ronia! Kovassa vauvakuumeen kourissa (sitä kuumetta on ainakin 150C ) kyselenkin, että mitä mulle ennustelet sen suhteen? Jos vaan viittit, niin olis kiva! valitettavasti sain viestin että tähän en saa puuttua. : Täh? Mitähän tommoinen nyt tarkoittaa... Miksei kukaan halua kertoa mulle mitään...Missä on mun toivonkipinä? Kiitos kuitenkin, eihän se sun syy ole. jaa-a. ensimmäinen kerta mullekkin kun käy näin,joskus en nää mitään enkä ota tolkkua korteista mutta tässä kohtaa oppaani otti oikein kiinni olkapäästä ja selkeästi sano ettei saa puuttua. Välittyikö sun oppaaltasi mitään energiaa? Siis tuntuiko vakavalta vai ei? Osaatko siitä sanoa? Moon ihan surullinen nyt.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Godiva
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #224 : 27.05.2010 20:20:39 » |
|
Moro!
Haluaisin tietää, miten opinnot/työt jatkuvat? Kiinnostaa, onko tarkoitettu että jatkan tämän alan opiskelua? Ja pitäiskö vaan mennä virran mukana vai yrittää kovasti hakea jotain muuta vaihtoehtoa? En oikein osaa selvästi kertoa ajatuksiani, mutta jotain tämän suuntaista haluaisin selvittää. Ja sitten kärsivällisyyteni alkaa olla koetuksella tämän erään miehen kanssa. Mikä tässä nyt olisi oikea ratkaisu? Nostaa kytkintä vai odottaa vielä?
Godiva
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|