Sivuja: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 36
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: ennustus  (Luettu 286726 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #210 : 25.05.2010 13:08:21 »

Hei Smiley
Minullekin saisi katsoa jos ehtii ja jaksaa smitten
Minkähänlainen opas minulla on...?
auringonpaistetta Smiley

kun et mitään asiaa erikseen nostanut niin katon sulle tommosen elämänvaiheet pöydän:)
ooppaanasi on vanha, kumarainen nainen ja komeahko nuori mies.

menneissyydestäsi:
vaaratilanne tai uhka, ongelmat ovat joko ryöstäytyneet tai melkein, käsisä. seurauksena ollut tuskaa tai ahdistusta. siitä käänne parempaan, melkeimpä voisin sanoa että onni ollut onnettomuudesa.

nykyisyys:
uteliaisuutta, halua kohdata uusia ihmisiä, intoa, uusia suhteita ja kokemuksia ilmantumassa.vältä ylilyöntejä

tulevaisuus
kiihkeitä tunteita ilman kompromisseja
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Memmy
Vieras
« Vastaus #211 : 25.05.2010 13:09:36 »

Voi kiitos kiitos!!  Smiley
Jaa et punahilkka opas... Hyvinki mahdollista.. Cheesy
tallennettu
pinte
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10


Profiili
« Vastaus #212 : 26.05.2010 13:30:53 »

Hei I-Ronia!

Kiinnostuin tuosta "oppaasta". Onko minullakin sellainen ja miltä se näyttää?? Smiley   Huh  Katsoit jo aiemmin minulle kysymiäni juttuja ja siihen liittyen kysyisinkin onko asunnon myyminen ajankohtaista ja kannattavaa? Näkyykö muuttoa?

Lämpimästi jo etukäteen kiittäen  Smiley

Pinte
tallennettu
Pomi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 30


Profiili
« Vastaus #213 : 26.05.2010 18:02:14 »

Moi I-Ronia!

Kovassa vauvakuumeen kourissa (sitä kuumetta on ainakin 150C  Grin) kyselenkin, että mitä mulle ennustelet sen suhteen?

Jos vaan viittit, niin olis kiva!  smitten
tallennettu
keijulapsi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


Where you stumble, there lies your treasure


Profiili
« Vastaus #214 : 26.05.2010 19:05:23 »

Heippa I-Ronia!

Mitähän osaisit kertoa minulle työllistymisestäni? Valmistun kohta ja oman alan töitä pitäisi saada jostakin päin ja muuttokin on edessä ensi kuussa...
Kiinnostaisi myös tietää kukahan on minun oppaani?  Smiley

Kiitos  smitten
tallennettu

Aurinko: Härkä
Kuu: Leijona
Mars: Kaksonen
Venus: Rapu
Asc: Leijona
Punainen kosminen käärme
Hevoskastanja
suvitus77
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 93


Profiili
« Vastaus #215 : 27.05.2010 09:52:34 »

Kiitos smitten
Näinhän se on mennyt... Aurinkoista kesän alkua!
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #216 : 27.05.2010 11:22:48 »

Hei I-Ronia!

Kiinnostuin tuosta "oppaasta". Onko minullakin sellainen ja miltä se näyttää?? Smiley   Huh  Katsoit jo aiemmin minulle kysymiäni juttuja ja siihen liittyen kysyisinkin onko asunnon myyminen ajankohtaista ja kannattavaa? Näkyykö muuttoa?

Lämpimästi jo etukäteen kiittäen  Smiley

Pinte

uskon että kaikilla-tai ainakin suurimmalla osalla- on opas
aistin oppaasi olevan posetiivari  Grin

näyttäisi siltä että suunnitelmia kannattaa varautua siirtämään, luulen että tämä liittyy stressiin tai sairauteen tähän liittyen.olet kuitenkin käännekohdassa, onni saattaa tässäkin piillä epäonnessa.
tunne on aika vahva muutosta, ehkä kesämmällä, tai alkusyksystä ehkä. (aistin asiat kuvina ja tunteina, en niinkään sanoina niin tässä kohden koen että on lämmintä ja kesän vihreyttä.
aistin myös paljon puita,ja pihaa, kenties maalle tai jonnekkin syrjemmälle .. omenapuita?)
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #217 : 27.05.2010 11:24:07 »

Moi I-Ronia!

Kovassa vauvakuumeen kourissa (sitä kuumetta on ainakin 150C  Grin) kyselenkin, että mitä mulle ennustelet sen suhteen?

Jos vaan viittit, niin olis kiva!  smitten

valitettavasti sain viestin että tähän en saa puuttua.
 Huh :Smiley
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #218 : 27.05.2010 11:26:58 »

Heippa I-Ronia!

Mitähän osaisit kertoa minulle työllistymisestäni? Valmistun kohta ja oman alan töitä pitäisi saada jostakin päin ja muuttokin on edessä ensi kuussa...
Kiinnostaisi myös tietää kukahan on minun oppaani?  Smiley

Kiitos  smitten

sinulla tietäsi ohjaa lapsenmielinen, nuori iloinen tanssiva tyttö Smiley

uusia yhdistelmiä on syntymässä, siis työn saralla. toimi vasta sitten kun kaikki puolet on punnittu
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Heart
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #219 : 27.05.2010 14:14:51 »

Hei I-Ronia. Tapasin ensimmäisen pitkäiaikaisen vakimiesystäväni jota en koskaan ole saanut sydämestäni, eikä hänkään ilmeisesti minua. Tapaaminen oli ihan miellyttävä, hän on tosin varattu, enkä minä hänen perään enää haikailekaan. Mitä luulet hänen ajattelevan minusta tai säilyykö hän tällaisena ystävänä lopun ikääni? Kaipaisin kovasti uutta rakastumista, romanssia, jotain potkua elämääni joka on ollut jo pitkään tylsääkin tylsempää. Viimeaikainen ex tuntuu riippakiveltä. Kiitokset vastauksesta. t.Heart
tallennettu
pinte
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10


Profiili
« Vastaus #220 : 27.05.2010 15:11:40 »

Hei I-Ronia!

Kiinnostuin tuosta "oppaasta". Onko minullakin sellainen ja miltä se näyttää?? Smiley   Huh  Katsoit jo aiemmin minulle kysymiäni juttuja ja siihen liittyen kysyisinkin onko asunnon myyminen ajankohtaista ja kannattavaa? Näkyykö muuttoa?

Lämpimästi jo etukäteen kiittäen  Smiley

Pinte

uskon että kaikilla-tai ainakin suurimmalla osalla- on opas
aistin oppaasi olevan posetiivari  Grin

näyttäisi siltä että suunnitelmia kannattaa varautua siirtämään, luulen että tämä liittyy stressiin tai sairauteen tähän liittyen.olet kuitenkin käännekohdassa, onni saattaa tässäkin piillä epäonnessa.
tunne on aika vahva muutosta, ehkä kesämmällä, tai alkusyksystä ehkä. (aistin asiat kuvina ja tunteina, en niinkään sanoina niin tässä kohden koen että on lämmintä ja kesän vihreyttä.
aistin myös paljon puita,ja pihaa, kenties maalle tai jonnekkin syrjemmälle .. omenapuita?)



Kiitos tiedosta. Mistähän tuon posetiivarin löytää... Smiley...Ne kun tahtoo olla katoavaa kansanperinnettä nykyisin  Grin heh,heh! Iloinen veikko siis oppaanani... tai  ainakin iloa tuottava.

Tällä hetkellä asun asunnossa, jossa on pihaa ja puita sekä puistoa ympärillä... ei kuitenkaan omenapuita. Muutto syrjemmälle... ei oikeen ota tuulta mun purjeisiin. Ajankohta voi osua oikeaan, sillä muutto suunnitteilla, mutta kohde puuttuu  Cool. Joten aikaa viel kuluu... kaiketi. Olen kylläkin menossa katsomaan kerrostaloasuntoa jossa pihassa on isoja puita ja parvekkeelta näkyy vehreyttä
( nurmikkoa, pensaita) ja puita ( 3 krs). Muutos elämään on minulla ollut jo pari vuotta "tunteena". Tuo tunne on pakottanut siivoamaan ja karsimaan "turhaa" elämästä pois. Ihan konkreettisesti olen siivonnut varastoja ja komeroita. Lahjoittanut ja myynyt tavaroita pois. Ja yhtään niistä tavaroista en ole kaivannut takaisin! Jään jännityksellä odottamaan mitä tuleman pitää. :Smiley

Kaunis kiitos katsonnasta ja aurinkoista jatkoa!

T.Pinte
tallennettu
Pomi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 30


Profiili
« Vastaus #221 : 27.05.2010 19:56:51 »

Moi I-Ronia!

Kovassa vauvakuumeen kourissa (sitä kuumetta on ainakin 150C  Grin) kyselenkin, että mitä mulle ennustelet sen suhteen?

Jos vaan viittit, niin olis kiva!  smitten

valitettavasti sain viestin että tähän en saa puuttua.
 Huh :Smiley

Täh?  Undecided

Mitähän tommoinen nyt tarkoittaa... Miksei kukaan halua kertoa mulle mitään...Missä on mun toivonkipinä?  Cry

Kiitos kuitenkin, eihän se sun syy ole.  Wink
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #222 : 27.05.2010 20:17:39 »

Moi I-Ronia!

Kovassa vauvakuumeen kourissa (sitä kuumetta on ainakin 150C  Grin) kyselenkin, että mitä mulle ennustelet sen suhteen?

Jos vaan viittit, niin olis kiva!  smitten

valitettavasti sain viestin että tähän en saa puuttua.
 Huh :Smiley

Täh?  Undecided

Mitähän tommoinen nyt tarkoittaa... Miksei kukaan halua kertoa mulle mitään...Missä on mun toivonkipinä?  Cry

Kiitos kuitenkin, eihän se sun syy ole.  Wink

jaa-a. ensimmäinen kerta mullekkin kun käy näin,joskus en nää mitään enkä ota tolkkua korteista mutta tässä kohtaa oppaani otti oikein kiinni olkapäästä ja selkeästi sano ettei saa puuttua.
 smitten
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Pomi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 30


Profiili
« Vastaus #223 : 27.05.2010 20:22:02 »

Moi I-Ronia!

Kovassa vauvakuumeen kourissa (sitä kuumetta on ainakin 150C  Grin) kyselenkin, että mitä mulle ennustelet sen suhteen?

Jos vaan viittit, niin olis kiva!  smitten

valitettavasti sain viestin että tähän en saa puuttua.
 Huh :Smiley

Täh?  Undecided

Mitähän tommoinen nyt tarkoittaa... Miksei kukaan halua kertoa mulle mitään...Missä on mun toivonkipinä?  Cry

Kiitos kuitenkin, eihän se sun syy ole.  Wink

jaa-a. ensimmäinen kerta mullekkin kun käy näin,joskus en nää mitään enkä ota tolkkua korteista mutta tässä kohtaa oppaani otti oikein kiinni olkapäästä ja selkeästi sano ettei saa puuttua.
 smitten

Välittyikö sun oppaaltasi mitään energiaa? Siis tuntuiko vakavalta vai ei? Osaatko siitä sanoa?

Moon ihan surullinen nyt.  Cry
tallennettu
Godiva
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 70



Profiili
« Vastaus #224 : 27.05.2010 21:20:39 »

Moro!

Haluaisin tietää, miten opinnot/työt jatkuvat? Kiinnostaa, onko tarkoitettu että jatkan tämän alan opiskelua? Ja pitäiskö vaan mennä virran mukana vai yrittää kovasti hakea jotain muuta vaihtoehtoa? En oikein osaa selvästi kertoa ajatuksiani, mutta jotain tämän suuntaista haluaisin selvittää. Ja sitten kärsivällisyyteni alkaa olla koetuksella tämän erään miehen kanssa. Mikä tässä nyt olisi oikea ratkaisu? Nostaa kytkintä vai odottaa vielä?

Godiva
tallennettu
Sivuja: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 36
  Tulostusversio  
 
Siirry: