Sivuja: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 36
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: ennustus  (Luettu 286710 kertaa)
0 jäsentä ja 21 vierasta katselee tätä aihetta.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #225 : 27.05.2010 22:43:30 »


[/quote]

Välittyikö sun oppaaltasi mitään energiaa? Siis tuntuiko vakavalta vai ei? Osaatko siitä sanoa?

Moon ihan surullinen nyt.  Cry
[/quote]

en osaa kyllä mitään sanoa. kovasti haluaisin auttaa, mutta  tähän asiaan mulle ei mitään näytetä eikä mitään kerrota.
kyllä varmasti kaikki selviää, kaikilla on oma polku. kuuntele sisintäsi,ehkä meditoimalla saisit itse yhteyttä omiin oppaisiisi?
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Pomi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 30


Profiili
« Vastaus #226 : 27.05.2010 23:02:57 »



Välittyikö sun oppaaltasi mitään energiaa? Siis tuntuiko vakavalta vai ei? Osaatko siitä sanoa?

Moon ihan surullinen nyt.  Cry
[/quote]

en osaa kyllä mitään sanoa. kovasti haluaisin auttaa, mutta  tähän asiaan mulle ei mitään näytetä eikä mitään kerrota.
kyllä varmasti kaikki selviää, kaikilla on oma polku. kuuntele sisintäsi,ehkä meditoimalla saisit itse yhteyttä omiin oppaisiisi?

[/quote]

Kiitos. Smiley

Vielä kuitenkin kysäsen, että oonko mä nyt jollain "mustalla listalla", eli eikö mulle näy mitään yhtään mistään?  Wink
Siis jos ohitetaan toi beibi-juttu, niin saanko mihinkään muuhun osaan elämässäni vinkkiä?  :Smiley

Mä oon tuolla ilmaispalvelussa nostellut itselleni tarot-kortteja, mutta mun tulkinnat menee aina ihan yltiöpositiivisiksi, joten en ihan lähtis ekana niihin luottamaan.  Grin Mähän ennustaisin itselleni pian lottovoittoja ja luksusjahteja. Niinhän se taitaa mennä, että itse lukee siitä kortista sitä mitä haluais kuullakin/tapahtuvan.  Wink
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #227 : 28.05.2010 09:45:38 »

Moro!

Haluaisin tietää, miten opinnot/työt jatkuvat? Kiinnostaa, onko tarkoitettu että jatkan tämän alan opiskelua? Ja pitäiskö vaan mennä virran mukana vai yrittää kovasti hakea jotain muuta vaihtoehtoa? En oikein osaa selvästi kertoa ajatuksiani, mutta jotain tämän suuntaista haluaisin selvittää. Ja sitten kärsivällisyyteni alkaa olla koetuksella tämän erään miehen kanssa. Mikä tässä nyt olisi oikea ratkaisu? Nostaa kytkintä vai odottaa vielä?

Godiva

ammatti:
neuvona nousi lapsiin tai perheeseen liittyvä kortti, sama kortti tarkoittaa myöskin opintojen valmistumista.
tarkemmin en tätä näe.

suhde:
ensimmäinen kortti kehottaa että ole varuillasi. varottaa miehen(tai sinun) ongelmista tai henkisista vaikeuksista.


tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #228 : 28.05.2010 09:50:58 »

Pomille:

no otin elämänvaiheet pöydän,
menneisyydessäsi näkyy kiivasta keskustelua, nahisteluakin, todennäköisesti parisuhteessa.
konfliktin seurauksena ilmapiiri latautui, ehkä jopa innostuneeksi.
nykyisyys:
kortti varottaa itsekkyydestä ja omanvoitonpyynnistä
tulevaisuus:
hukkaat aikaasi yrittäessäsi hallita jotain johon et voi vaikuttaa
 Smiley
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1646



Profiili
« Vastaus #229 : 28.05.2010 09:51:48 »

I-ronia, tartteisin vähän potkua persiille, kautta polkua näkösälle:

mitäs näet tuolla ammattipuolella mulle? Kiitos kaunis, jo ennalta, sinulle!  Smiley
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #230 : 28.05.2010 09:56:47 »

I-ronia, tartteisin vähän potkua persiille, kautta polkua näkösälle:

mitäs näet tuolla ammattipuolella mulle? Kiitos kaunis, jo ennalta, sinulle!  Smiley

ammatilliset tavotteet taitavat olla korkeella mutta taidat olla "kaikkimullehetiny"-tyyppiä ?
opiskelua oot tainnu miettiä mutta raha taitaa olla esteenä.. kortti kehottaa jakamaan kokemuksiasi kaltaisesi kanssa.
sinulla on enemmän mahdollisuuksia kuin mitä nyt näet. ratkaisu on lähempänä kuin arvaatkaan.
(tästä tuli tunne että ihan siis fyysisesti lähellä on jotakin, olisko asuinpaikkasi lähellä joku alasi yritys tai vastaava johon kannattais ottaa yhteyttä avoimena hakuna?)
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Ave^^
Vieras
« Vastaus #231 : 28.05.2010 11:17:36 »

Heip, katselisitko minulle miessotkuista..  Tongue
Kiitos.  Smiley
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #232 : 28.05.2010 11:59:38 »

Heip, katselisitko minulle miessotkuista..  Tongue
Kiitos.  Smiley

taitaa olla huolia ja sotkuja...epäoikeudenmukaisuutta kenties?
joku voisi oppia paremmaksi kuuntelijaksi..neuvona nousi:
pidättäydytko näyttämästä tunteitasi?haluatko pysyä etäällä?
tässä on nyt kaks vaihtoehtoo, enkä tiedä kumpaa tässä nyt kortit hakee..
a)lopetat muurien takana kökkimisien ja heittäydyt
b)jos kyseessä on puolustusreaktia vaikeassa tilanteessa niin varmistatko turvallisuutesi kaikin keinoin.

 smitten voimia
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #233 : 28.05.2010 16:33:44 »

Moni olisi varmaan iloinen kun tarjotaan vakituista työpaikkaa, vaan en minä. Näetkö JOUDUNKO jäämään sinne vai tuleeko muuta!
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
Ave^^
Vieras
« Vastaus #234 : 28.05.2010 21:30:26 »

Heip, katselisitko minulle miessotkuista..  Tongue
Kiitos.  Smiley

taitaa olla huolia ja sotkuja...epäoikeudenmukaisuutta kenties?
joku voisi oppia paremmaksi kuuntelijaksi..neuvona nousi:
pidättäydytko näyttämästä tunteitasi?haluatko pysyä etäällä?
tässä on nyt kaks vaihtoehtoo, enkä tiedä kumpaa tässä nyt kortit hakee..
a)lopetat muurien takana kökkimisien ja heittäydyt
b)jos kyseessä on puolustusreaktia vaikeassa tilanteessa niin varmistatko turvallisuutesi kaikin keinoin.

 smitten voimia
Kiitoksia.. Noinhan se on.. Mies valittaa kun en sano ääneen että rakastan. En mä halua pysyä etäällä, mutta mä en vain tiedä miten mun pitäis kaikkeen suhtautua. Ja mies painaa vaan henkisellä tasolla aika kovaa päälle, mutta kai hälläkin on vaikeaa, ymmärrettäköön se. Mua tosiasiassa ahdistaa sekin että pitäydyn niin etäällä. Mutta sitä se on, turvallisuuden varmistelua. Se on kumma että olen samaan aikaan korviani myöten ensi silmäyksellä rakastunut, ja silti olen varautunut. Näitkö siellä korteissa mitään siitä miehestä?
tallennettu
Johanne
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 85


Profiili
« Vastaus #235 : 29.05.2010 15:59:52 »

Heippa I-Ronia!
Katsoisitko taasen minullekin. Olen päässyt alkukevään omituisista epätoivon syövereistä takaisin ylös pinnalle ja olen oikeastaan aika hyväntuulinen ja kiireinen. Mutta tulisiko kesällä vastaan jotain kivaa?  Smiley
Ja kerrohan minullekin oppaasta, jos voit..  angel
tallennettu

Aurinko - Vaaka
Kuu - Kauris
Asc - Rapu
Mc - Vesimies
Dc - Kauris
Ic - Leijona
neoo
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 39



Profiili WWW
« Vastaus #236 : 29.05.2010 20:20:00 »

Hei I-Ronia!

Olen ihan sekaisin tämän yhen pojan kanssa (poika se vielä on...). Pitkästä aikaa joku tuntuu vievän kunnolla jalat alta. Mutta eilisestä lähtien tämä poika on vältellyt minua ja olen miettinyt pääni puhki että mitä olen tehnyt väärin, enkä siltikään pääse järkevältä tuntuvaan vastaukseen.
Mitä näkyisi siis rakkausasioille, ja mitä tämä poika minusta ajattelee, olenko tehnyt jotakin väärin?

Kiitos paljon jo etukäteen!  smitten
tallennettu
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1173



Profiili
« Vastaus #237 : 30.05.2010 22:39:27 »


 Hei,--katsoisitko miten mieheni toipuminen edistyy??? smitten
tallennettu
sasape
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 28



Profiili
« Vastaus #238 : 04.06.2010 10:28:23 »

Hei I-Ronia.  smitten

Katsoisitko mitä minun lähitulevaisuudessa noin suunnilleen on odotettavissa. Elämäni on ollut yhtä myllerrystä syksystä saakka, jolloin alkoi uusi parisuhteeni. Suuren suuret tunteet tulivat mukaan elämääni ja samalla alkoi tapahtua isoja asioita jatkuvalla syötöllä. Tuntuu kuin elämäni mannerlaatat leikkisivät hippaa elämässäni.  uglystupid2

Onko perheeseemme tulossa muutoksia seuraavan vuoden aikana?? Mites tuo uusi työ.. Jatkuuko vielä koeajan jälkeenkin?? Kun vähän tuntuu siltä, kuin keinulaudan päällä kiikkuisi pystymättä itse päättämään mihin suuntaan lauta kallistuu, tuolla uudessa työpaikassa.
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1646



Profiili
« Vastaus #239 : 04.06.2010 11:58:04 »

I-ronia, tartteisin vähän potkua persiille, kautta polkua näkösälle:

mitäs näet tuolla ammattipuolella mulle? Kiitos kaunis, jo ennalta, sinulle!  Smiley

ammatilliset tavotteet taitavat olla korkeella mutta taidat olla "kaikkimullehetiny"-tyyppiä ?
opiskelua oot tainnu miettiä mutta raha taitaa olla esteenä.. kortti kehottaa jakamaan kokemuksiasi kaltaisesi kanssa.
sinulla on enemmän mahdollisuuksia kuin mitä nyt näet. ratkaisu on lähempänä kuin arvaatkaan.
(tästä tuli tunne että ihan siis fyysisesti lähellä on jotakin, olisko asuinpaikkasi lähellä joku alasi yritys tai vastaava johon kannattais ottaa yhteyttä avoimena hakuna?)

Kiitos I-ronia! Mulle soitettiin kotiin noin neljä päivää sitten, että syksylle olisi mahdollisesti parikin eri hommaa tarjolla. Ja lähellä omaa kotia!  smitten Kiitos!
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Sivuja: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 36
  Tulostusversio  
 
Siirry: