Sivuja: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 36
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: ennustus  (Luettu 286598 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
limoviikuna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 137


Profiili
« Vastaus #240 : 04.06.2010 15:11:07 »

Heippa I-Ronia  Smiley

Miesasiathan ne on mitkä aina vaivaavat. Tapasin tuossa parisen kuukautta sitten kivan miehen ja yhteyttä olleen pidetty tiiviisti...mutta jotenkin tuntuu ettei tämä etene...näetkö mitään tulevaisuutta tässä hommassa?

Kiittis  Cheesy
tallennettu
Sari
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Rohkeasti ja avoimin mielin !!


Profiili
« Vastaus #241 : 04.06.2010 23:41:39 »

Tervehdys I-ronia  Cheesy

Kerkeisitkö mullekin katsoa vähän rakkausasioita: onko ketään/mitään näköpiirissäkään??

Opiskelen tällä hetkellä uuteen ammattiin, joten mahdollisia työllisyysnäkymiä yms.

Kiitos etukäteen!!!

t. Sarri
tallennettu
Memmy
Vieras
« Vastaus #242 : 09.06.2010 16:35:49 »

Hei! Mitäs on näkyvillä? Alkaa pikku hiljaa tuntumaan, että minua seuraa koko ajan huono onni.. Mikään ei tahdo onnistua.. Varsinkaa miesasiat! Ongelmia ongelmien perään.. Alkaa voimat oleen jo lopussa... Koko ajan saa olla miettimässä miten rahakuvioiden käy.. Tai tulenko koskaan löytään aitoa rakkautta... Sad
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #243 : 10.06.2010 20:29:14 »

mulla kaamee kiiru firman kotisivujen ja kurssimateriaalin kasaamisessa että on jääny vähemmälle täälä.koitan ehtiä hetimiten.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
hanna
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8


Profiili
« Vastaus #244 : 11.06.2010 01:28:00 »

Hei, mitäs minulla näkyvissä kesään?  Smiley
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #245 : 11.06.2010 12:28:07 »

Moni olisi varmaan iloinen kun tarjotaan vakituista työpaikkaa, vaan en minä. Näetkö JOUDUNKO jäämään sinne vai tuleeko muuta!

monta pöytää tähän koitin mutta pinnalle nousi oikeestaan vaan kaks asiaa, kaverit/ystävät ja kärsvällisyys/odotus...
muuta en valitettavasti nää.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #246 : 11.06.2010 12:31:03 »

Heippa I-Ronia!
Katsoisitko taasen minullekin. Olen päässyt alkukevään omituisista epätoivon syövereistä takaisin ylös pinnalle ja olen oikeastaan aika hyväntuulinen ja kiireinen. Mutta tulisiko kesällä vastaan jotain kivaa?  Smiley
Ja kerrohan minullekin oppaasta, jos voit..  angel

pikkupoika, vähn kuin jostain 20-luvulta, lakki päässä ja polvishortsit, semmosen henkselimallit.

kortti kertoo jokin vaiheen päättymisestä ja uuden alkamisesta.
tähän(kään) en nää tarkemmin
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #247 : 11.06.2010 12:34:58 »

Hei I-Ronia!

Olen ihan sekaisin tämän yhen pojan kanssa (poika se vielä on...). Pitkästä aikaa joku tuntuu vievän kunnolla jalat alta. Mutta eilisestä lähtien tämä poika on vältellyt minua ja olen miettinyt pääni puhki että mitä olen tehnyt väärin, enkä siltikään pääse järkevältä tuntuvaan vastaukseen.
Mitä näkyisi siis rakkausasioille, ja mitä tämä poika minusta ajattelee, olenko tehnyt jotakin väärin?

Kiitos paljon jo etukäteen!  smitten

tunnet olevasti juuttunut johonkin etkä näe ulospääsyä.. tai sitten se toinen kokee  Grin enpä osaa nyt kohdentaa kumpi.
epäiletkö että hänellä olisi suhteita muualle ilmaantumassa?
viimeinen kortti varoittaa että voit jouta julmuuden tai epäoikeudenmukaisuuden kohteeksi.
(henk koht olen sitä mieltä että jos jokin tökkii, sillä on tarkotuksensa.. miten tänny selittäsin.. jotkut suhteet eio alumperinkä tarkotus alkaa.)
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #248 : 11.06.2010 12:38:31 »


 Hei,--katsoisitko miten mieheni toipuminen edistyy??? smitten

positiivisia kortteja ainakin tuli, pikkuasioista iloitsemista ja semmosta, tulevaisuuteen nousi kortti joka kehottaa välttämään turhaa tarpeetonta toimintaa ja ajattelemattomia tekoja.
monasti kriisit lähetää suhteita ja toisinaan repii niitä joka suuntaan. mieleeni tulee turhautumista ja , miten sennyt nimeäisin," kiukkua ", josta hetimiten tulee morkkis?..
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #249 : 11.06.2010 12:43:31 »

Hei I-Ronia.  smitten

Katsoisitko mitä minun lähitulevaisuudessa noin suunnilleen on odotettavissa. Elämäni on ollut yhtä myllerrystä syksystä saakka, jolloin alkoi uusi parisuhteeni. Suuren suuret tunteet tulivat mukaan elämääni ja samalla alkoi tapahtua isoja asioita jatkuvalla syötöllä. Tuntuu kuin elämäni mannerlaatat leikkisivät hippaa elämässäni.  uglystupid2

Onko perheeseemme tulossa muutoksia seuraavan vuoden aikana?? Mites tuo uusi työ.. Jatkuuko vielä koeajan jälkeenkin?? Kun vähän tuntuu siltä, kuin keinulaudan päällä kiikkuisi pystymättä itse päättämään mihin suuntaan lauta kallistuu, tuolla uudessa työpaikassa.

haasteena näkyy raha.
nykyisyydessä raha myöskin, "tekijä ei ole vielä kypsä parhaaseen mahdolliseen suoritukseen" (suora lainaus), mietin että joko et oikeesti ees halua olla siellä tai sitten jotain muutosta on tulossa.
tulevaisuudessa myöskin rahahuolia, mutta siitä huolimatta toveruudentunnetta ja yhteenkuuluvaisuutta. mutta suhde löystyy jos uutta sisältöä ei löydetä.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #250 : 11.06.2010 12:46:06 »

Heippa I-Ronia  Smiley

Miesasiathan ne on mitkä aina vaivaavat. Tapasin tuossa parisen kuukautta sitten kivan miehen ja yhteyttä olleen pidetty tiiviisti...mutta jotenkin tuntuu ettei tämä etene...näetkö mitään tulevaisuutta tässä hommassa?

Kiittis  Cheesy

haihatteluvaaraa näkyvissä, kortti varoittaa sekoittamasta mielikuvaa ja todellisuutta toisiinsa.
saatat joutua uhraamaan jotain saavuttaaksesi päämääräsi. viimeisen kortin neuvo on nyt vaan sanoo että ota tai jätä. ei kompromisseja.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #251 : 11.06.2010 12:48:24 »

Tervehdys I-ronia  Cheesy

Kerkeisitkö mullekin katsoa vähän rakkausasioita: onko ketään/mitään näköpiirissäkään??

Opiskelen tällä hetkellä uuteen ammattiin, joten mahdollisia työllisyysnäkymiä yms.

Kiitos etukäteen!!!

t. Sarri

nykysyydessä näkyis motivaation puutetta, vähän kaikki kyllästyttää?
tulevaisuuden kortti kysyy että pidättäydytkö näyttämästä tunteitasi että ehkäpä jotakin sutinaa olisi tulossa ? Wink
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #252 : 11.06.2010 12:55:42 »

Hei! Mitäs on näkyvillä? Alkaa pikku hiljaa tuntumaan, että minua seuraa koko ajan huono onni.. Mikään ei tahdo onnistua.. Varsinkaa miesasiat! Ongelmia ongelmien perään.. Alkaa voimat oleen jo lopussa... Koko ajan saa olla miettimässä miten rahakuvioiden käy.. Tai tulenko koskaan löytään aitoa rakkautta... Sad

tuntu siltä että pitää ottaa vähän laajempi pöytä kuin yleensä.

elämäntilanne:
ihmisenä olet kuitenkin elämäniloinen ja luonteva, käytännöllinen ja omaat runsaasti sosiaalista lahjakkuutta ja olet aidosti kiinnostunut ihmisistä-mutta kuihdut silmissä jäädessäsi vaille huomiota..
--tämän päälle siis rakennat.

vahvuutensasi näkisin "tuumasta toimeen" asenteen, et pelkää haasteita

heikkoina kohtina ehkä se että valkkaat väärällaisia miehiä, toki sydämmellä menet, joskus kyvyttömyyttä jos jotakin pitäs valita kahden väliltä.

haasteena ehkä koet muiden kyräilyt ja pahanpuhumiset ja selkäänpuukotukset, siitä kovasti saat mielipahaa. ehkä pitäsi yrittää jättää moiset omaan arvoonsa?

suuntana on harmoniaa ja iloa, jopa romanssia.

neuvona  nousee näkemys, ammattitaito j akyky luoda uutta kohtaavat. tällä "syntymällä" on kauaskantoiset vaikutukset, kaikki olennaiset elementit ovat läsnä.jos vaan on jotakin eritysiosaamista tai muuta niin nyt vaan sitte rohkeutta Smiley
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #253 : 11.06.2010 12:58:18 »

Hei, mitäs minulla näkyvissä kesään?  Smiley

lähitulevaisuudessa tulee tilanne jossa havaintokyky ja älykkyys toimii;päätöksentekoa
ja toinen kortti, : ole varuillasi, omat tai tärkeän henkilön ongelmat tai henkiset vaikeudet uhkaavat ryöstäytyä käsistä.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1173



Profiili
« Vastaus #254 : 11.06.2010 20:50:29 »


 Kiitos,--I-Ronia   smitten
tallennettu
Sivuja: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 36
  Tulostusversio  
 
Siirry: