Sivuja: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 36
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: ennustus  (Luettu 286769 kertaa)
0 jäsentä ja 23 vierasta katselee tätä aihetta.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #255 : 11.06.2010 21:02:33 »

Hei I-ronia!

Katsoisitko minulle tulevaan, mitä yleensä näkyy? Erityisesti kiinnostaa miesasiat ja työasiat.. Suhteessa olen, mutta miltä näyttää suhteeni tulevaisuus ja nykyhetki? Entäs työt, valmistuin juuri ja hyvä työpaikka olisi toiveissa, näkyykö minulle mitään? Oman alani hommia ei oikein ole täällä päin tarjolla, joten miltä vaikuttaa..

Kiitos! Smiley

Voi, jäinkö minä välistä.. Vai enkö vain huomaa? Niin kovasti olen katsantoasi odottanut, taas jotenkin niin vaikean tuntuista ollut, että tartteis jotain vastauksia! Kiitos, jos katsot vielä minullekin! Smiley

oho. kumma juttu, kyllä mielestäni vastasin  Shocked mutta juu, otetaan uus pöytä Smiley
ammatilliset esteesi on muiden miellyttäminen, jotenkin aistisin tästä enemmänkin sitä että "nöyrryt" (ehkä väärä sanavalinta mutta empä ny parempaa tähänhätään keksiny) tarkotan semmosta siis, että ehkä purnaat ittekses tai muille epäkohtia (itte oon muuten samammoinen  Tongue )
jotakin on ilmaantumassa.. mieleeni tulee ehkä paikkakunnan vaihto tai muutoin jotakin liikkumista..

ihmissuhde:
joko sinua tai miestäsi voisi luonnehtia " hurmaavaks" (kun en tästä nää että kumpaa.. voihan olla ettei ees kumpaakaan vaan ehkä toivoisit kumppanilta tätä piirrettä?)
seuraavassa kortissa näkyy henkinen ahdistus, tilan puute?
neuvona näkyisi tässä jonkun vaikean, koetun asian käsittelyä pikimmiten.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 757



Profiili
« Vastaus #256 : 11.06.2010 22:10:22 »

Hei I-Ronia!

Näkisitkö minulle mitään jännää? :Smiley

Entä sitten kun minulla on joitain tietoja hukassa, enkä saa
tietäviltä tahoilta oikein vastauksia.. Mitenhän tässä käy?
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
hanna.76
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 14



Profiili
« Vastaus #257 : 12.06.2010 20:31:40 »

Hei
kurkistelisitko mitä kesä tuo tullessaan rakkauden sekä perheen saralla? Joko pian se "oikea" saapuu? entäpä työ kuviot miltä näyttää?
tallennettu
Nemimonde
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 58


Profiili
« Vastaus #258 : 14.06.2010 13:12:38 »

Moi taasen I-Ronia Smiley Mikäli jaksat, niin katsoisitko miltä työ- ja opiskelu näyttää tässä lähiaikoina? Kiitos jo etukäteen jos jaksat katsoa Smiley
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1236


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #259 : 15.06.2010 10:44:18 »

Hei, joko kohta mulla täällä helpottais?  Sad
tallennettu
Jooniin
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11


Profiili
« Vastaus #260 : 16.06.2010 01:09:23 »

Hei I-Ronia! Smiley

Nyt olisi eräs ongelma ilmaantunut, sillä en yhtään tiedä mitä teen opiskelujeni kanssa. Olen etsinyt oikeaa alaa ja ollut kahdessa eri koulussa, jotka eivät tuntuneet oikealta ja lopetin ne kesken ja nyt pidin vuoden mietintätaukoa ja olin töissä. Nyt stressaa se, että mitä oikein kannattaisi opiskelujen suhteen tehdä, sillä haluaisin syksyllä vihdoinkin opiskella. Pystykö katsomaan minkä tyyppinen ala voisi hyvin soveltua minulle?

Näetkö myös mitä kesä tuo elämääni tullessaan?
tallennettu
Kyesah
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 57



Profiili
« Vastaus #261 : 17.06.2010 01:05:11 »

Hei I-Ronia, mitähän mulle olisi näkyvissä tänä kesänä?

Ja miten minun olisi paras suhtautua tähän erääseen mieshenkilöön ja meidän tilanteeseen?
tallennettu
noitatäti
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 118


Profiili
« Vastaus #262 : 17.06.2010 02:25:04 »

Terve I-Ronia,

osaatko sanoa, miksi elämässäni on ollut pitkään pysähtynyt vaihe. On ollut monenlaisa projekteja, mutta mikään ei oikein edisty.

Tajuan, että jollakin energiatasolla pitää olla jokin iso solmu, tietäisinpä vain mikä ja missä... Ja miten sen avata?
tallennettu
Nelida
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #263 : 20.06.2010 19:42:02 »

Heissan..

minulla taitaa olla sama vaiva kun noitatädillä.. selkeneekö jo tänä kesänä? Mitä muuta kesä tuo tullessaan?

Kiitos paljon jo etukäteen!

 smitten
tallennettu
Spacek
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17



Profiili
« Vastaus #264 : 20.06.2010 23:09:54 »

Hei, mitä tulevaisuudessa mahtaa näkyä opiskeluun, työhön ja parisuhteeseen liittyen? Olen mm. yrittänyt saada nykyistä tutkintoa päätökseen jo lähemmäs 10 vuotta, mutta viimeiseen rutistukseen ei löydy motivaatiota. Mahtaako opiskelemani ala olla vain yksi hairahdus elämässäni? Jos, niin mihin suunnata opiskelussa ja työelämässä? Nykyistä rataa tuskin loputtomiin voi jatkaa. Mihin mahdollisiin muutoksiin olisi syytä varautua? Parisuhde askarruttaa myös. Mihin kannattaisi parisuhteessa keskittyä eniten? Kiitos avuliaisuudestasi!
tallennettu
anitak
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21


Profiili
« Vastaus #265 : 23.06.2010 10:20:25 »

Hei!
Olisin kysynyt mitä minulle näkyy ihmissuhde rintamalla? Oma parisuhde on ollut jo yli vuoden ns. käymistilassa, koskahan räjähtää? Olen myös miettinyt sitä, että onko minulle tarkoitettu joku muu ihminen, jos päätän lähteä nykyisestä suhteesta? Sen tiedän kuitenkin, että nykyinen ei ole "se oikea", mutta taitaa silti olla yksi sielunkumppaneista jollain tasolla.

Kiitos smitten
tallennettu

AnitaK
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #266 : 06.07.2010 12:50:48 »

Hei I-Ronia!

Näkisitkö minulle mitään jännää? :Smiley

Entä sitten kun minulla on joitain tietoja hukassa, enkä saa
tietäviltä tahoilta oikein vastauksia.. Mitenhän tässä käy?


Anteeksi myöhäinen vastaaminen. Melko hektistä ollut tuon osuuskuntani puitteissa..

suuntana näyttäisi olevan työ ja siihen liittyvät rutiinit. Paljon on tehtvää mutta se koetaan merkitykselliseksi, vasta harjoitus tekee mestarin. uuden taidon oppiminen osostautuu tarpeelliseksi.

Tarvtsemistasi tiedoista sain "viestin" että olisi ehkä joku muukin taho joka tietää myös.
mieleeni tulee kuva vanhasta talosta.aitta tai muu rakennus, semmonen vanhanajan hirsi, ei pyöreä, harmaa.

tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #267 : 06.07.2010 12:54:45 »

Hei
kurkistelisitko mitä kesä tuo tullessaan rakkauden sekä perheen saralla? Joko pian se "oikea" saapuu? entäpä työ kuviot miltä näyttää?

Otin elämänvaiheet pöydän joka näyttäisi siltä että joku koettaisi käyttää sinua hyväkseen. luulisin että hyväntahtoisuuttasi.
tulevaisuus näyttää hyvälä, maljojen ässä huokuu onnen mahdollisuutta. uusi suhde saattaa alkaa, taide ja kuttuuri tuottaa nautintoa.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #268 : 06.07.2010 12:58:16 »

Moi taasen I-Ronia Smiley Mikäli jaksat, niin katsoisitko miltä työ- ja opiskelu näyttää tässä lähiaikoina? Kiitos jo etukäteen jos jaksat katsoa Smiley

joku asia tässä nyt vaivaa, se pitäsi jakaa asianosaisten kanssa.

isoa muutosta on tulossa. muutos/menetys kouraisee syvältä. (vanhasta pitää luopua että tulee tilaa uudelle)
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #269 : 06.07.2010 14:22:31 »

Hei, joko kohta mulla täällä helpottais?  Sad

kuulet jonkun viestin tai uutisen . voi myös olla joku ihminen joka käynnistää jonkun asian.
tulevaisuudessa näkyy poistpääsy vaikeuksista. matka tai paikan vaihtaminen avaa uusia näkökulmia.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Sivuja: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 36
  Tulostusversio  
 
Siirry: