Sivuja: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 36
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: ennustus  (Luettu 286680 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #270 : 06.07.2010 14:35:26 »

Hei I-Ronia! Smiley

Nyt olisi eräs ongelma ilmaantunut, sillä en yhtään tiedä mitä teen opiskelujeni kanssa. Olen etsinyt oikeaa alaa ja ollut kahdessa eri koulussa, jotka eivät tuntuneet oikealta ja lopetin ne kesken ja nyt pidin vuoden mietintätaukoa ja olin töissä. Nyt stressaa se, että mitä oikein kannattaisi opiskelujen suhteen tehdä, sillä haluaisin syksyllä vihdoinkin opiskella. Pystykö katsomaan minkä tyyppinen ala voisi hyvin soveltua minulle?

Näetkö myös mitä kesä tuo elämääni tullessaan?

opiskeluun/ammattiin nousi muutama kortti, ensimmäinen kehottaa välttämään turhaa, tarpeetonta toimintaa ja ajattelemattomia tekoja. mieti tarkoin kannattaako tarttua ilmaantuneeseen tilaisuuteen.Ilmeisesti joudut kovasti puolustelemaan valintojasi jollekulle?
muista että opiskelet itseäsi, elämääsi, tulevaisuuttasi varten, et ketään muuta ihmistä.
(ite menin aikoinaan kauppiskeen syystä tuntemattomasta ja inhoon teoriapainotteista, mutta nytpä huomasin, näin 15 vuoden jälkeen että eipä ollut sekään koulu turhaa. tulipa mieleen että jos olet muita topickeja lukenut niin joissan onkin tästä puhetta, epäsuorasti kylläkin. Voit pyytää oppaitasi auttamaan valinnassa _niin tässä kuin muissakin_ että elämäsi menisi niinkuin sinun sielunsuunnitelmaan kuuluu. mikään matka ei ole turha.)

Alaa en varsinaisesti näe, tunteena tulisi jonkinlainen taide - tai muu vastaava ala.. mutta ehkä siinä suhteessa olet samanlainen kuin minä että teoriapainotteinen voi olla .... tylsähköä?
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #271 : 06.07.2010 14:37:16 »

Hei I-Ronia, mitähän mulle olisi näkyvissä tänä kesänä?

Ja miten minun olisi paras suhtautua tähän erääseen mieshenkilöön ja meidän tilanteeseen?


anna palaa vaan Smiley
(kaikki ihmissuhdepöydän kortit , 3kpl, siihen kehottavat. en ala nyt erittelemään sen tarkemmin)
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #272 : 06.07.2010 14:43:46 »

Terve I-Ronia,

osaatko sanoa, miksi elämässäni on ollut pitkään pysähtynyt vaihe. On ollut monenlaisa projekteja, mutta mikään ei oikein edisty.

Tajuan, että jollakin energiatasolla pitää olla jokin iso solmu, tietäisinpä vain mikä ja missä... Ja miten sen avata?

Solar Plexus (pallean alue)  *Arkkienkeli Uriel-Aurora*

- Henkilökohtainen oma voima, itseluottamus
-> Luulen että  "solmusi" on tämä?

Pysähtyneisyys on tarkoituksenmukaista. Tavallaan keräät voimia tulevaan Wink
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #273 : 06.07.2010 14:46:24 »

Heissan..

minulla taitaa olla sama vaiva kun noitatädillä.. selkeneekö jo tänä kesänä? Mitä muuta kesä tuo tullessaan?

Kiitos paljon jo etukäteen!

 smitten

eli tunnet olevasi "pysähtynyt"?
varsinaisesti mikään ei sinua pidättele.Tulevaisuudessa pitäisi vähän olla varuillaan.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #274 : 06.07.2010 14:50:46 »

Hei, mitä tulevaisuudessa mahtaa näkyä opiskeluun, työhön ja parisuhteeseen liittyen? Olen mm. yrittänyt saada nykyistä tutkintoa päätökseen jo lähemmäs 10 vuotta, mutta viimeiseen rutistukseen ei löydy motivaatiota. Mahtaako opiskelemani ala olla vain yksi hairahdus elämässäni? Jos, niin mihin suunnata opiskelussa ja työelämässä? Nykyistä rataa tuskin loputtomiin voi jatkaa. Mihin mahdollisiin muutoksiin olisi syytä varautua? Parisuhde askarruttaa myös. Mihin kannattaisi parisuhteessa keskittyä eniten? Kiitos avuliaisuudestasi!

Ammatti.. hmm.. taidat olla innovatiivinen ja aloitekykyinen visionääri...
kortti kehottaa "hyppäämään tuntemattomaan". luota vaistoosi ja intuitioosi tässä, oven takana odottaa luullakseni joku "keksintö" tai idea joka vie sinut kyllä mennessään.

Parisuhteessa sinusta huomaa sen ettet ole kutsumusammatissasi ja se rasittaa suhdetta, lähinnä oman asenteesi kautta.luulen että suhdekkin muuttuu kun menet sinne minne sydän sanoo, ammatillisessa mielessä.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #275 : 06.07.2010 14:55:13 »

Hei!
Olisin kysynyt mitä minulle näkyy ihmissuhde rintamalla? Oma parisuhde on ollut jo yli vuoden ns. käymistilassa, koskahan räjähtää? Olen myös miettinyt sitä, että onko minulle tarkoitettu joku muu ihminen, jos päätän lähteä nykyisestä suhteesta? Sen tiedän kuitenkin, että nykyinen ei ole "se oikea", mutta taitaa silti olla yksi sielunkumppaneista jollain tasolla.

Kiitos smitten

olisiko niin, että ikävöit "ihastumisen tunnetta"?
liittyisikö ongelmiinne jomman kumman huono itsetunto?
ja ehkä jollainlailla olisi arki astunut kuvioon.
Räjähdys ei välttämättä olisi huokaan juttu, jos riitaa tulee pienistä
asioista, olisiko pinnan alla isompia?
jos näin takavasemmalta voi neuvoa (neuvon silti)
asiat on hyvä esittää _minä_ muodossa.. "minä koen tämän asian näin.." jne.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #276 : 06.07.2010 14:57:32 »

Hei I-Ronia!

Tällähetkellä on kovasti mielessä tällainen myynti/edustus työ, pääsisin koulutukseen. Miltä sinusta vaikuttaa, voisiko minusta olla tähän työhön ja tulenko tätä tekemään, ihan mitä vain näytetään tähän työhön liittyen!

Kiitos! Smiley

luulen että tämä voisi olla hyväkin juttu, ehkä ei "unelma-ammatti" mutta koen että tämä koulutus on tarpeellinen myöhempää käyttöä varten. eli matkalla oleva etappi kohti päämäärää.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Kyesah
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 57



Profiili
« Vastaus #277 : 06.07.2010 16:08:03 »


anna palaa vaan Smiley
(kaikki ihmissuhdepöydän kortit , 3kpl, siihen kehottavat. en ala nyt erittelemään sen tarkemmin)


Kiitos, saatankin tietää mitä tällä tarkoitetaan. Ehkä uskallan lopettaa ylimääräisen pähkäilyn.
tallennettu
astrofriikki
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 371



Profiili
« Vastaus #278 : 10.07.2010 09:12:47 »

Hei I-Ronia !  Smiley

Mnulla olisi taas kaksi samaa kysymystä: työasiat ovat melko huonolla tolalla, mitä niihin näkyisi ?
Ja melko hyvältä tuntuva ihminen, ystävä-asteella elämässä. Miten tilanne kehittyy ?

Kiitos  smitten
tallennettu

Aurinko - Kauris
Kuu - Härkä
AC - Jousimies
limoviikuna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 137


Profiili
« Vastaus #279 : 10.07.2010 14:45:08 »

Heippa I-Ronia  Smiley

Miesasiathan ne on mitkä aina vaivaavat. Tapasin tuossa parisen kuukautta sitten kivan miehen ja yhteyttä olleen pidetty tiiviisti...mutta jotenkin tuntuu ettei tämä etene...näetkö mitään tulevaisuutta tässä hommassa?

Kiittis  Cheesy

haihatteluvaaraa näkyvissä, kortti varoittaa sekoittamasta mielikuvaa ja todellisuutta toisiinsa.
saatat joutua uhraamaan jotain saavuttaaksesi päämääräsi. viimeisen kortin neuvo on nyt vaan sanoo että ota tai jätä. ei kompromisseja.

Niinhän siinä kävi, että jätin kun miestä kiinnosti sinnkuelämä enemmän  Embarrassed  Näkyykö kesälle mitään uusia kujeita...pitäis saada piristystä mieleen  Wink
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #280 : 10.07.2010 15:12:21 »

Hei I-Ronia !  Smiley

Mnulla olisi taas kaksi samaa kysymystä: työasiat ovat melko huonolla tolalla, mitä niihin näkyisi ?
Ja melko hyvältä tuntuva ihminen, ystävä-asteella elämässä. Miten tilanne kehittyy ?

Kiitos  smitten

Elämässä on nöyryytyksen hetkiä jolloin täytyy niellä karvas tappio, haluat tai et. niele ylpeytesi ja ota opiksesi mitä voit. Toimit miten tahansa, joku pahottaa mielensä. Nöyryytys voi pahimmillaan olla jluulkista. Mutta kuitenkin pettymys kohdataan, epämiellyttävä mutta väistämätön, ja tähän liittyy usien kolmiodraama.
Tilanteesta halutaan pois mutta ensin se on selvitettävä.
(tämä siis työhön liittyen)

ihmissuteeseen nousi maailma, XXI, joka kertoo jonkun kauden päättymisestä.tai elämänvaiheen.. Jotakin uutta suunnitelmaa, ajatusta tai muuta tämän kaltaista on avautumassa tämän uuden ihmisen myötä. hyvältä vaikuttaa.

tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
suski81
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9



Profiili
« Vastaus #281 : 10.07.2010 20:25:08 »

Hei I-Ronia!!

Laitoin joku aika sitten yv:n, mutta en tiedä menikö ohi  Grin

Joten, mitä olis näkyvillä Neitsyt-miehestä  smitten

Tänks  Wink
tallennettu
m.magia
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 453



Profiili
« Vastaus #282 : 10.07.2010 21:13:27 »

Hei!

Viitsisitkö katsoa minullekin? Olo on vähän kuin kaarnan palasella kelluisi, näkyykö mitään selkenemistä? Entä onko minulla edes henkiopasta enää, kun ei häntä tule huomioitua koskaan eikä mitään selkeitä merkkejä tännekään päin ole (ymmärrettävästi) tullut?

Kiitos. Smiley
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
Sari
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Rohkeasti ja avoimin mielin !!


Profiili
« Vastaus #283 : 11.07.2010 00:19:14 »

Hei I-Ronia,

Vieläkö jaksaisit helteistä huolimatta vähän kurkkaista mulle miesasioista: yllättäen ilmaantunut ihana miekkonen tuntuu olevan vähän liian hyvää ollakseen totta  :Smiley
Vai enkö enää uskallakaan lähteä täysillä mukaan?  Undecided

Kiittäen ja kumartaen jo etukäteen  Cool

T. Sarri
tallennettu
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 757



Profiili
« Vastaus #284 : 11.07.2010 15:02:28 »

Hei I-Ronia!

Näkisitkö minulle mitään jännää? :Smiley

Entä sitten kun minulla on joitain tietoja hukassa, enkä saa
tietäviltä tahoilta oikein vastauksia.. Mitenhän tässä käy?


Anteeksi myöhäinen vastaaminen. Melko hektistä ollut tuon osuuskuntani puitteissa..

suuntana näyttäisi olevan työ ja siihen liittyvät rutiinit. Paljon on tehtvää mutta se koetaan merkitykselliseksi, vasta harjoitus tekee mestarin. uuden taidon oppiminen osostautuu tarpeelliseksi.

Tarvtsemistasi tiedoista sain "viestin" että olisi ehkä joku muukin taho joka tietää myös.
mieleeni tulee kuva vanhasta talosta.aitta tai muu rakennus, semmonen vanhanajan hirsi, ei pyöreä, harmaa.

Kiitos vastauksestasi!
Tuo on aivan totta, että joku muukin taho siitä kai tietää, mutta
tämä muu on todennäköisesti vienyt tiedon minulta.. Aika jännä
kun mainitsit tuommoisen rakennuksen kun semmoinen
on kai ollut talomme lähellä, eräässä rannassa Shocked mutta siellä ei
asunut ketään ja nykyään se talo on jo purettu, liekö tuo sitten
jokin vihje, muistuttelua?
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
Sivuja: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 36
  Tulostusversio  
 
Siirry: