Sivuja: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 36
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: ennustus  (Luettu 286662 kertaa)
0 jäsentä ja 30 vierasta katselee tätä aihetta.
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1017


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #300 : 14.07.2010 20:59:08 »

Hei I-Ronia!

Katsoisitko mullekin...  Toteutuuko matka?  Ja tietty ne pakolliset mieskuviot, kun mitään jännää ei ole ollut 'käsillä' pitkiin aikoihin!

Kiitos!

nykyisyytten ainakin nousi vaunut että ehkäpä matkallekkin pääset.
muuhun ei nyt kyllä muuta näkynyt...
Kiitos, I-Ronia!  Ihan toivomani vastaus, kaikilta osin!   Wink  Mulla on ollut sellainen sisäänpäinkääntynyt jakso oikeastaan koko tämän vuoden.  Emmä olisi mitään miestä halunnutkaan.  (happamia, sanoi kettukin pihlajanmarjoista!)   Grin
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Sari
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Rohkeasti ja avoimin mielin !!


Profiili
« Vastaus #301 : 14.07.2010 22:47:12 »

Kiitos vielä I-Ronia

Tuntui osuvan nappiin  coolsmiley

Täytyy opetella vähän "haraamaan vastaan" näköjään...  uglystupid2

t. Sarri
tallennettu
Pohku
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4



Profiili
« Vastaus #302 : 15.07.2010 05:40:04 »

Heips  Smiley

Mitapas nakyisi tulevalle vuodelle? Lahteeko suunnitelmat rullaamaan??

Kiitos  Cheesy
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #303 : 21.07.2010 00:00:34 »

Vielä vaivaan.

Haluaisin myydä asunnon, pakata tavarat, hyvästellä ystävät ja lähteä Ruotsiin. Suomeen olisi kuitenkin palattava joka kk jos haluan loppuunsaattaa koulutuksen.

Mitä sinulle nousee? Onko ajankohta tähdellinen vai vähemmän sitä... entä onko Ruotsi sellainen paikka, jossa minun kuuluisi suunntelman mukaan hetki viivähtää?

Kiitos jo etukäteen I-ronia!
You're the best. Smiley
 
 smitten

/A
tallennettu
Sunami
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 41



Profiili
« Vastaus #304 : 21.07.2010 20:57:32 »

Katsoisitko minulle, keväällä tapaamani ihminen jäi ajatuksiin. Haavetta?
tallennettu
Nanna- Kristiina
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 49


Profiili
« Vastaus #305 : 21.07.2010 21:42:41 »

I- Ronia, olet minulle kerran aiemminkin ennustanut, ja osui ja upposi, kiitos siitä Smiley Jos saan pyytää apuasi uudelleen, kysyisin näyttääkö tulevaisuus yhtään valoisammalta? Toukokuu meni sairaalassa, mies petti, valehteli etc..., talousvaikeuksia ja kokoajan tuntuu tulevan lisää ongelmia. Jos ei ole liian "laaja" pyyntö ennustaa jotakin tulevaisuudesta, onko yhtään paranemassa, niin olisin äärimmäisen kiitollinen. Nyt elämä on aika vaikeaa...Sad
tallennettu

Aurinko Oinas
Nousumerkki Skorpioni
Kuumerkki Skorpioni
Merkurius Oinas
Venus Kaksoset
Mars Kauris

Kiinalainen: Lohikäärme
Maya: Sininen Magneettinen Käsi
tari73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 285



Profiili
« Vastaus #306 : 22.07.2010 15:26:54 »

Minäkin ajattelin kysäistä sinulta ennustusta.
Eli minua kiinnostaa,tulenko enään raskaaksi,meillä 4 ihanaista jo on mutta ,mies on vastahankaan iltatähdelle,mutta mennään kuitenkin keskeytetyllä.
Asummeko tässä talossa vielä kauan?
Kestääkö meidän liitto. Olemme jo 19 vuotta yhdessä olleet,mutta saadaanko olla toisetkin 19 vuotta.
Ja viimoinen näätkö sairastumisia?
Kiitos jo etukäteen I-ronia Smiley
tallennettu
betrayed
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 24


Profiili
« Vastaus #307 : 22.07.2010 23:26:28 »

Lisäillään nyt itekin kysymys, näkyykö meikäläisen (jousimies mies) rakkauselämässä mitään? Vähän tuntuu että polkee liian paljon paikallaan... eli siis mitään ei tapahdu ja jos tapahtuu niin homma yleensä loppuu lyhyeen.
tallennettu
hanna
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8


Profiili
« Vastaus #308 : 26.07.2010 01:26:07 »

Mitäs näkyy miesasioissa? Miten käy tässä tuoreessa "suhteessa", onko tiedossa hyvää vaiko huonoa?
tallennettu
Nennunanna
Vieras
« Vastaus #309 : 26.07.2010 07:27:10 »

hei! haluaisin erittäin paljon tietää mitä näkyy..
kun tapasin juhannuksena pojan mihin tunnen edelleen suurta kiintymystä ja mielessä kummittelee. olemme puhuneet asiasta ja hänkin ihmetellyt että heti "syttyi" se jokin..mutta nyt välimatka ja armeija.. aika vaikea ja mahdottomalta tuntuva ajatus kun tämä on niitä järjellä ajattelijoita näköjään. Hän on siis jousimies ja minä kaksonen. ps kiitos etukäteen vastauksista  Smiley
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #310 : 26.07.2010 15:06:00 »

Vaivailen sinua nyt vielä tähän jonon jatkoksi..  Embarrassed
lauantaina tuossa sain varsin vahvan ja erikoisen vaiston, joka liittyi johonkin naiseen, ylipäänsä naiseuteen ainakin. En oikein tajunnut mitä se tarkoitti.. jos voisit jonkun kortin nostaa selkiyttämään. Niin ehkä itsekin tajuaisin sitten.  Cheesy
Se tuntui siltä että aamulla herätessä oli kuin jokin olisi muuttunut, jokin muuttanut ajatustapaani.. päivän mittaan alkoi vainota mielessä se ajatus jostain naisesta..naisesta joka tuntui hyvin oudolta minulle. Ja nyt en tunne sitä enää ollenkaan. Kumma juttu kokonaan. Ehkä ei mitään, mutta kysellään nyt kuitenkin.  Smiley
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #311 : 31.07.2010 19:21:23 »

Hei, minua kiinnostaisi tietää mitä eräästä projektista seuraa? Aloitin erään jutun M:llä alkavan naisen kanssa ja sen tulokset näkyvät ensi keväänä.

Eli saisinko siihen jotain selvennystä... ?  :Smiley

päätöskiä saatetaan tehdä liian kovalla kiireellä, pikaisia tapaamisia näyttää nykyhetki.
tulevaisuudessa on suotuisa hetki tehdä päätöksiä ja käyttää valtaa.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #312 : 31.07.2010 19:43:38 »

Heips  Smiley

Mitapas nakyisi tulevalle vuodelle? Lahteeko suunnitelmat rullaamaan??

Kiitos  Cheesy

nykyisyydelle sanoo kortit seuraavaa:
älä päästä tilannetta rönsyilemään liikaa ja tutki huolellisesti tekemäsi sopimukset.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #313 : 31.07.2010 19:50:44 »

Vielä vaivaan.

Haluaisin myydä asunnon, pakata tavarat, hyvästellä ystävät ja lähteä Ruotsiin. Suomeen olisi kuitenkin palattava joka kk jos haluan loppuunsaattaa koulutuksen.

Mitä sinulle nousee? Onko ajankohta tähdellinen vai vähemmän sitä... entä onko Ruotsi sellainen paikka, jossa minun kuuluisi suunntelman mukaan hetki viivähtää?

Kiitos jo etukäteen I-ronia!
You're the best. Smiley
 
 smitten

/A

pinnallinen tieto johtaa harhaan.
toisaalta, kyvyttömyyttä toimia elämänpelkoa.mieti tarkoin motiivisi ettet miellytä muita
vahvuutenasi on kuitenkin tietynlainen "paineensieto kyky" , raha tuntuu olevan heikkous, tai heikko kohta enemmänkin. menneisyyden ja tulevaisuuden tajuaminen luo tasapainoa ja selkeyttää arvomaailmaa.
suunta kertoo huomattavasta muutoksesta.--kuolema-- raivaa vanhan tehdäkseen tietä uudlle. muutosta ei pidä pelätä ettei tule takertuneeksi aikansa eläneeseen.
tiedossa on siis muutoksia , rajujakin, maasta en osaa sanoa, oma veli asuu siellä ja ihan positiivisen kuvan oon ite saanu. ehkä lähteminen voi olla hyväkin ratkasu jos elämä muutoin sen sallii. itellä on mottona että mieluummin kadun tehtyjä kuin tekemättömiä asioita.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #314 : 31.07.2010 19:53:12 »

Katsoisitko minulle, keväällä tapaamani ihminen jäi ajatuksiin. Haavetta?

luulen että -miten tän ny muotoilisin..-- "rakastat haavekuvaa, rakastut rakkauteen"
ihmissuhdepöytä ei ainakaan näe tässä suhteessa muuta oikeestaan kuin yksipuolisen tunteen, neuvona nousi vielä erakko joka neuvoisi vetäytymään pohtimaan asioita kaikessa rauhassa.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Sivuja: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 36
  Tulostusversio  
 
Siirry: