Sivuja: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 36
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: ennustus  (Luettu 286554 kertaa)
0 jäsentä ja 23 vierasta katselee tätä aihetta.
siiliemo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69


Profiili
« Vastaus #330 : 27.08.2010 10:54:15 »

kainosti kysäisen ahdistukseen apua?

Mitä syksy tuo tullessaan, työ, koti, perhe? Alkaako kysymysvyyhtiin tulla vastauksia ja suunnitelmiin / unelmiin järkeä.

-siiliemo-
tallennettu
Aretha
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 118



Profiili
« Vastaus #331 : 27.08.2010 11:03:35 »

Kyselenpäs minäkin rakkaudesta.. kestääkö se ja millä mallilla nykyisen miehen kanssa smitten
Kysyisin myös onko näköpiirissä suurempia elämän muutoksia??
kiitos etukäteen jo Wink
tallennettu

Nousumerkki NEITSYT, Aurinko VAA'ASSA, Kuu HÄRÄSSÄ, Merkurius SKORPIONISSA, Mars SKORPIONISSA...
Tuuning
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #332 : 27.08.2010 15:04:32 »

Hei!
Saisinko minäkin kauttasi apua ja selvennystä elämääni? Minulla on ollut pitkään eräs haave ja unelma, jota olen kantanut. Nyt kuitenkin näyttää että se on lipunut tavoittamattomiin ja olen hukassa tämän elämäni kanssa. Mistä uusi suunta? Uppoanko työhön ja onko työpaikka minulle edes pysyvä ja pitkäaikainen? Kiitos jos annat näkemystäsi!
tallennettu
Heart
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #333 : 31.08.2010 12:11:52 »

Hei, kyselisin eräästä "puolitutusta" miehestä, jonka olen muutama vuosi sitten tavannut työasioissa. Olen kerran hänen kanssaan käynyt lounaalla. Nyt hän pyytää taas, mikä hän on miehiään, muuten vain seurankipeä vai onko jotain mielessä. t. Heart
tallennettu
siala
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 65


Profiili
« Vastaus #334 : 09.09.2010 17:28:14 »

Minäkin kaipaisin vähän selvennystä elämään. vastoin käymisiä tuntuu riittävän, kohta loppuu usko että ne joskus loppuu. ja tietystä tämä yleinen rakkaus elämäkin askarruttaa, seurustelen kyllä mutta aajttelen ehkä liian usein muita  idiot2
tallennettu
Kyesah
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 57



Profiili
« Vastaus #335 : 09.09.2010 19:11:01 »

Heipä hei.

Ajattelin näin yhtäkkiä kysäistä, olen hyvin hämilläni tämän erään elämässäni tavallaan olevan miehen kanssa, mikä mahtaa olla homman nimi? Onko minulle valehdeltu ja valehdellaanko edelleen, olenko kenties itse vain vainoharhainen? Palaako hän vielä takaisin?

Mitä muuta syksyssä näkyy?  Olisiko muita rakkauselämää koskevia neuvoja?
tallennettu
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #336 : 10.09.2010 09:06:14 »

Olisinkohan edennyt työelämässäni yhtään eteenpäin jotta näkyisi mitä on minulle tarjolla tulevassa? Yli vuosi nyt tätä samaa, liikaa epäkohtia jotta viihtyisin. Olen vain siksi että jotain on tehtävä ja muutakaan ei ole. Olen kateellinen niille jotka saavat tehdä töitä hyvässä ilmapiirissä ja ehkäpä vielä työtä mistä saavat jotakin!
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
m.magia
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 453



Profiili
« Vastaus #337 : 29.09.2010 17:04:43 »

koen että tulet kohta olemaan jonkilaisessa risteyskohdassasi elämässäsi.
jonkinlaista muutosta . liikkumista ja matkustamista, kuitenkin kulkuväine liittyy tähän.
jos nyt oikein tämän viimeisen kortin tähän tulkitsen niin tiedossa olisi myös intohimoa, tunne -elämän tyydytystä.

Kiitos tulkinnasta ja kappas, jonkin aikaa tuon jälkeen tuli tehtyä reissu, autolla ja oli ongelmia auton kanssa.  Grin Liikkumista on luvassa lisääkin. Muutosta on kyllä ilmassa tai ainakin pinnan alla kiehuu ja kuohuu aivan kamalasti..
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
Pirpukka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 25



Profiili
« Vastaus #338 : 29.09.2010 17:23:31 »

Hei I-Ronia!

Millaista näkisit minulle työrintamalla? Onko uutta, toivomaani työtä näkyvissä?

Kiitoksin,
Pirpukka
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #339 : 09.10.2010 11:21:58 »

Hei I-Ronia!

Voitko hieman auttaa.. Jotenki alkaa menee ymmärrys näitten miesten kanssa joita vedän puoleeni. En enää voi uskoa että sieltä sitä oikeaa olisi tulossa.. Sen verran on tullu miehistä se kuva etteivät ne haluaa mitään vakavaa minusta vain sitä hetken hupia.. Ihan päin naamaanki olen kuullut tämän..  Alkaa jo järki lähteä! Itse en enää jaksa mitään yhden illan huveja.. Tuntuu etten vedä mitä vakavaa puoleeni..

Eräs mies menneisyydestä otti yhtäkkiä taas yhteyttä! Meidän välillä on jotain koska vedämme aina toisiamme puoleen... Mutta en tiedä mitä se oikein on.. Ikävöin häntä aina suuresti... Mitä näet tästä..?  Tunteeni alkavat taas olemaan erittäin voimakkaat tätä miestä kohtaan... Mikähän tarkoitus tällä miehellä on elämässäni? Hänen kauttaan olen käynyt sellaiset tunne myrskyt että en koskaan.. Enkä tahtoisi koskaan menettää häntä täysin... Sad

Näetkö meneekö vielä kauan että sitoudun?

Jotenkin tämä sinkkuus alkaa tuntumaan tyhjälle.. Enää en saa tästä mitään irti. Jotenki hukassa tämän elämän kanssa... Sad
Olisin erittäin iloinen kun katsoisit mitä on näkyvillä..

Asiat ovat tainneet rullata vinhasti eteenpäin.. (sorppa pitkä vastausaika mutta ollut tässä todella kiirettä.) Nopeita päätöksiä näkyy menneisyyden kortissa. Nykyisyyden kortissa, onni/maljat X=  toiveiden täyttymistä, iloa juhlaa, tyytyväisyyttä.
Tulevaisuudessa tulet kohtaamaan vastustusta ja joudut puolustamaan näkemystä/paikkaasi. Ota haaste vastaan , näytä että osaat ja uskallat.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #340 : 09.10.2010 11:26:34 »

Hei. Haluaisin tietää paraneeko raha-tilanteeni lähiaikoina.

Ja olen myös tavannut todella mielenkiintoisen ihmisen, jonka kanssa tulemme ehkä vähän liiankin hyvin juttuun.. en vain oikein tiedä mitä kyseisestä ihmisestä pitäisi ajatella. Olemme jotenkin hassulla tavalla todella samanlaisia ja juttua riittää, ihan kuin olisimme tuntenut jo paljon pitempään. Mitä tämän ihmisen kanssa tulee käymään, haluaisin tietää tästä ihmisestä enemmän.. Smiley Kiitos etukäteen! Smiley

asiat eivät ole sitä miltä ensisilmäykseltä näyttävät. muuta en saa tästä irti
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #341 : 09.10.2010 11:29:44 »

Hei I-Ronia!
Mitä minulle nousisi mm. parisuhteen, terveyden ja koulun (työssäoppiminen) suunnilta? Smiley


on suotuisa hetku astua muutosten tielle, toteuttaa suunnitelmia tai alottaa uusi elämänvaihe. toisaalta, varo tyyppiä joka puhuu pyörryksiin. into ehkä saattaa hiipua /työssä?)
Huolia?/Painajaisia? jonkun läheisen ihmisen takia.. joko nyt tai kohta tulossa
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #342 : 09.10.2010 11:32:12 »

Katsotko minullekkin mitä syksy tuo tullessaan.. 

menneisyydessä näkyy iso muutos, josta ehkä masennusta/apatiaa?
Nykyhetki tarjoaa suotuisasta tilanteesta tai taitavasta henkilöstä joka sovittaa ristiriitoja ja yhdistää kiinnostavia ihmisiä toisiinsa.viisasta varovaisuuttaa. uusia yhdistelmiä syntymässä. Toimi vasta kun asioiden kaikki puolet on punnittu.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #343 : 09.10.2010 11:34:10 »

kainosti kysäisen ahdistukseen apua?

Mitä syksy tuo tullessaan, työ, koti, perhe? Alkaako kysymysvyyhtiin tulla vastauksia ja suunnitelmiin / unelmiin järkeä.

-siiliemo-

varo valkoisia valheita, liiottelua. hyväksikäytön yritystä.
jotain kitkaa perheessä? tulee tunne jonkun tyytymättömyydestä, levottomuudesta.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #344 : 09.10.2010 11:38:15 »

Kyselenpäs minäkin rakkaudesta.. kestääkö se ja millä mallilla nykyisen miehen kanssa smitten
Kysyisin myös onko näköpiirissä suurempia elämän muutoksia??
kiitos etukäteen jo Wink

epäilet suhteen kestävyyttä...tämä näkyy myös korteissa...neuvona nousi turvallisuuteen liittyvä kortti.. en nyt ihan pääse siitä kartalle, että haluatko kaikin keinoin turvallisuutta, vai haluatko pysyä kaikesta etäällä ettei vaan sattuisi?
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Sivuja: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 36
  Tulostusversio  
 
Siirry: