Sivuja: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 36
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: ennustus  (Luettu 286444 kertaa)
0 jäsentä ja 21 vierasta katselee tätä aihetta.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #345 : 09.10.2010 11:44:03 »

Hei!
Saisinko minäkin kauttasi apua ja selvennystä elämääni? Minulla on ollut pitkään eräs haave ja unelma, jota olen kantanut. Nyt kuitenkin näyttää että se on lipunut tavoittamattomiin ja olen hukassa tämän elämäni kanssa. Mistä uusi suunta? Uppoanko työhön ja onko työpaikka minulle edes pysyvä ja pitkäaikainen? Kiitos jos annat näkemystäsi!

tulevaisuus-kortti näyttää: näkemys,ammattitaito ja kyky luoda uutta kohtaavat. syntyy jotain uutta , aloitetaan hanke jolla on laajaa vaikutusta. Luulen, että aika vaan ei ole vielä kypsä. sinulla on vielä jotain opittavaa. Ehkä olet unohtanut kuunnella itseäsi, oppaasi on vierelläsi, mutta et ole hoksannut kysyä apua? luulen että unelmasi on elämäntehtäväsi mutta jokin palanen on vielä palapelistä löytymättä. maailmankaikkeus järjestää kyllä asiat, se vaan ottaa oman aikansa.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #346 : 09.10.2010 11:45:39 »

Hei, kyselisin eräästä "puolitutusta" miehestä, jonka olen muutama vuosi sitten tavannut työasioissa. Olen kerran hänen kanssaan käynyt lounaalla. Nyt hän pyytää taas, mikä hän on miehiään, muuten vain seurankipeä vai onko jotain mielessä. t. Heart

taitaa olla vähä myöhässä vastaaminen, mutta järjestyksessä koitan nää tästä purkaa nyt kun on aikaa.

ketkun tunteen saan kaverista. ihan mukava varmasti ja supliikki, huumoriakin löytyy mutta tuntuu että joku taka-ajatus teoilla on.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #347 : 09.10.2010 11:48:33 »

Minäkin kaipaisin vähän selvennystä elämään. vastoin käymisiä tuntuu riittävän, kohta loppuu usko että ne joskus loppuu. ja tietystä tämä yleinen rakkaus elämäkin askarruttaa, seurustelen kyllä mutta aajttelen ehkä liian usein muita  idiot2

tunnekuohua näkyy.. ehkä nyt se "vastoinkäymisten huippu" olisi tässä. pitää osata "luovuttaa" , tarkoitan että ei sais stressata asioista joille ei voi mitään.
Luulen että olet nykyisessä suhteessa oppimassa jotakin , jotta sitten "osaat seurustella sen oikean kanssa" Smiley
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #348 : 09.10.2010 11:50:09 »

Heipä hei.

Ajattelin näin yhtäkkiä kysäistä, olen hyvin hämilläni tämän erään elämässäni tavallaan olevan miehen kanssa, mikä mahtaa olla homman nimi? Onko minulle valehdeltu ja valehdellaanko edelleen, olenko kenties itse vain vainoharhainen? Palaako hän vielä takaisin?

Mitä muuta syksyssä näkyy?  Olisiko muita rakkauselämää koskevia neuvoja?

näyttäis siltä että tyyppissä on melkosesti vetovoimaa..joudut tasapainottelemaan.muuta ei nyt näy
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #349 : 09.10.2010 11:52:38 »

Olisinkohan edennyt työelämässäni yhtään eteenpäin jotta näkyisi mitä on minulle tarjolla tulevassa? Yli vuosi nyt tätä samaa, liikaa epäkohtia jotta viihtyisin. Olen vain siksi että jotain on tehtävä ja muutakaan ei ole. Olen kateellinen niille jotka saavat tehdä töitä hyvässä ilmapiirissä ja ehkäpä vielä työtä mistä saavat jotakin!

jonkun projektin lykkääntymistä näkyy.mutta myös että tämä on jonkilainen suvantovaihe.
voiko epäkohdille tehdä itse jotain?
(tässä tulee mieleen puoleensavetämisen laki, voiskos tässä soveltaa?)
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #350 : 09.10.2010 11:54:54 »

Hei I-Ronia!

Millaista näkisit minulle työrintamalla? Onko uutta, toivomaani työtä näkyvissä?

Kiitoksin,
Pirpukka

motivaation puutetta näkyy, esteenä näkisin tapasi kuormittaa itseäsi asioilla?
kyllä näkyisi positiivista muutosta, joskin jonkun sattuman kautta
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Pirpukka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 25



Profiili
« Vastaus #351 : 10.10.2010 16:36:44 »


[/quote]

motivaation puutetta näkyy, esteenä näkisin tapasi kuormittaa itseäsi asioilla?
kyllä näkyisi positiivista muutosta, joskin jonkun sattuman kautta
[/quote]

Kiitos I-Ronia! En täysin allekirjoita tuota, että minulta puuttuisi motivaatiota. Oikeassa olet kuitenkin sanoessasi, että kuormitan itseäni liikaa asioilla.
Ihana kuulla, että näet positiivisia muutoksia, ne ovat erittäin tervetulleita!

Kaunista syksyn jatkoa sinulle!
tallennettu
-*-
Vieras
« Vastaus #352 : 11.10.2010 09:43:26 »

Moi!

Voisitko katsoa, miten työtilanteeni tulee kehittymään?
Nykyinen työ ei tunnu hyvältä, mutta on vaikea saada tähän väliin muutakaan. Jotenkin vaikealta tuntuva tilanne Sad

Kiitos jo etukäteen!

tallennettu
Heart
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #353 : 11.10.2010 13:40:58 »

ketkun tunteen saan kaverista. ihan mukava varmasti ja supliikki, huumoriakin löytyy mutta tuntuu että joku taka-ajatus teoilla on.
[/quote]

Hei I-Ronia, olen itsekin tullut samoihin aatoksiin. En luota kaveriin. En ole lounaalle mennytkään vielä, eikä oikein huvitakaan.

Toinen kysymys olisi: Miltä näyttävät työkuvioni, työyhteisössä kateellisia, toisesta aistin epämiellyttävää energiaa aina kun hän kulkee huoneeni ohi. t. Heart
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1646



Profiili
« Vastaus #354 : 11.10.2010 15:47:02 »

Hei I-ronia,

ottaisitko kortin minun ja mieheni vauva-asioille? Suunnitelmissa ei juuri nyt ole, mutta syystä tai toisesta vauvaideat leijuvat kovasti meidän kotona.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Aikuinen Nainen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #355 : 17.10.2010 16:35:49 »

Katsotko mitä loppuvuosi tuo tullessaan minulle?, kiitos.  Smiley
tallennettu
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #356 : 17.10.2010 19:30:04 »

Olisinkohan edennyt työelämässäni yhtään eteenpäin jotta näkyisi mitä on minulle tarjolla tulevassa? Yli vuosi nyt tätä samaa, liikaa epäkohtia jotta viihtyisin. Olen vain siksi että jotain on tehtävä ja muutakaan ei ole. Olen kateellinen niille jotka saavat tehdä töitä hyvässä ilmapiirissä ja ehkäpä vielä työtä mistä saavat jotakin!

jonkun projektin lykkääntymistä näkyy.mutta myös että tämä on jonkilainen suvantovaihe.
voiko epäkohdille tehdä itse jotain?
(tässä tulee mieleen puoleensavetämisen laki, voiskos tässä soveltaa?)

Irtisanouduin ja menen nyt muualle.  Smiley
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #357 : 17.10.2010 19:33:13 »

 Smiley rohkee veto-todennäkösesti jopa oikee
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Almah
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 159


-The wealth of the soul is the only true wealth.-


Profiili
« Vastaus #358 : 25.10.2010 17:20:32 »

I-Ronia vieläkö jatkat kokeiluasi?

Minulle on sattunut ja tapahtunut viimeaikoina isoja muutoksia elämässäni.. Ero, uusi parisuhde.. Miltä tulevaisuuteni näyttää?
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #359 : 29.10.2010 09:59:56 »

I-Ronia vieläkö jatkat kokeiluasi?

Minulle on sattunut ja tapahtunut viimeaikoina isoja muutoksia elämässäni.. Ero, uusi parisuhde.. Miltä tulevaisuuteni näyttää?

menneisyydessä näkyikin-rakastavaiset-parisuhdetta Smiley
nykyisyys näyttäisi ihan seesteiseltä, tyyntä myrskyn jälkeen.
tulevaisuudessa olisi näkyvillä huolia, mutta parisuhde on siinä kyllä tukena, ei syynä.
siihen saat neuvoja hyvältä ystävältä.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Sivuja: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 36
  Tulostusversio  
 
Siirry: