Sivuja: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 36
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: ennustus  (Luettu 286486 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Tanora
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7



Profiili
« Vastaus #360 : 29.10.2010 16:18:12 »

Hei!

Olen ollut henkisen parannuksen tiellä tänä vuonna ja edellinen medio keväällä sanoi koko henkimaailman olevan innoissaan että olen löytänyt oikean polun vihdoin. Kesällä koin vastoinkäymisiä ja alunperäiset suunnitelmat menivät mönkään pahasti.

Tunnen, että olen harhautunut polulta tai jokin vaihe jäi tekemättä ja nyt jotenkin junnaan paikoillani.. Jokin iso muutos on tulossa ja tunnen sen joka solullani enkä saa vihiä mikä.

Jos näkisit jotain, olisi hienoa! Kiitos jo etukäteen! Tanora
tallennettu

If you seek an angel with an open heart, you shall always find one
Nanna- Kristiina
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 49


Profiili
« Vastaus #361 : 29.10.2010 17:17:32 »

I- Ronia kiltti, olet minua aiemmin auttanut, mistä olen hyvin, hyvin kiitollinen Smiley Nyt pyytäisin, jos vaan mitenkään voit, katsomaan tämänhetkistä rakkauselämää. Tuleeko tästä mitään? Onko tuhoontuomittu jo nyt? Ja näyttääkö tulevaisuus muuten "siedettävältä"?

Kiitoksia sinulle kovasti smitten Ja erinomaista viikonloppua Smiley
tallennettu

Aurinko Oinas
Nousumerkki Skorpioni
Kuumerkki Skorpioni
Merkurius Oinas
Venus Kaksoset
Mars Kauris

Kiinalainen: Lohikäärme
Maya: Sininen Magneettinen Käsi
*Tiina*
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 147



Profiili
« Vastaus #362 : 31.10.2010 20:55:15 »

Hei I-Ronia smitten
Olen lukenut näitä sinun ennustuksia ja mielenkiinto heräsi josko näkisit minullekkin jotain,,,
Ensimmäisenä kysyisin näkyykö minulle vielä vauvauutisia? :Smiley
Toisena mietityttää tietysti työ,teen hoivatyötä vain kolme päivää viikossa ja olen vuoden verran miettinyt ja pyöritellyt työasiaa että saisin siihen lisäystä/muutosta,näetkö tälle asialle ratkaisua?
Jos nämä nyt ensiksi,jännityksellä odotan näkyykö mun kohdalla mitään angel
Terveisin Tiina
tallennettu

Sininen Yliääni Käsi
Kokoan voimavarani rajattomaan jakamiseen!
Opas:Kotka
Vastapartneri:Maa
Planetaarinen partneri:Ihminen
Okkultti:Taikuri
Jooniin
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11


Profiili
« Vastaus #363 : 01.11.2010 00:26:44 »

Katsoisitko mitä loppuvuosi tuo minulle tullessaan Smiley?
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #364 : 01.11.2010 11:04:24 »

Haluaisin kysäistä äitini ja minun välisestä suhteesta. Tuntuu, että hän on tällä hetkellä energiasyöppö, vaikka yleensä saan häneltä energiaa.

Parantuvatko äitini ja minun välit? Voinko jotenkin auttaa äitiäni kasvattamaan paremman itsetunnon? Voinko auttaa äitiäni kasvamaan henkisesti, pois materian ja suoritusten ikeestä?


Kiitos etukäteen, I-Ronia.  Smiley

- SA(tiiri)
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #365 : 01.11.2010 11:23:23 »

Hei!

Olen ollut henkisen parannuksen tiellä tänä vuonna ja edellinen medio keväällä sanoi koko henkimaailman olevan innoissaan että olen löytänyt oikean polun vihdoin. Kesällä koin vastoinkäymisiä ja alunperäiset suunnitelmat menivät mönkään pahasti.

Tunnen, että olen harhautunut polulta tai jokin vaihe jäi tekemättä ja nyt jotenkin junnaan paikoillani.. Jokin iso muutos on tulossa ja tunnen sen joka solullani enkä saa vihiä mikä.

Jos näkisit jotain, olisi hienoa! Kiitos jo etukäteen! Tanora

ensimmäinen olo tuli että oppaasi on "kännissä". heiluivat vaan.
joku on tasapainttamatta. siis joku paikka.

menneisyydessäsi näkyi joku mainipuloiva henkilö, joka ehkä on syypää polulta poikkeamiseen.
tulevaisuudessa älä anna muiden painostaa.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #366 : 01.11.2010 11:26:25 »

I- Ronia kiltti, olet minua aiemmin auttanut, mistä olen hyvin, hyvin kiitollinen Smiley Nyt pyytäisin, jos vaan mitenkään voit, katsomaan tämänhetkistä rakkauselämää. Tuleeko tästä mitään? Onko tuhoontuomittu jo nyt? Ja näyttääkö tulevaisuus muuten "siedettävältä"?

Kiitoksia sinulle kovasti smitten Ja erinomaista viikonloppua Smiley

parisuhde näyttää pinnalliselta, joko suhde uusiutuu tai tulee uusi suhde, en osaa tarkkaan sanoa.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #367 : 01.11.2010 11:30:11 »

Hei I-Ronia smitten
Olen lukenut näitä sinun ennustuksia ja mielenkiinto heräsi josko näkisit minullekkin jotain,,,
Ensimmäisenä kysyisin näkyykö minulle vielä vauvauutisia? :Smiley
Toisena mietityttää tietysti työ,teen hoivatyötä vain kolme päivää viikossa ja olen vuoden verran miettinyt ja pyöritellyt työasiaa että saisin siihen lisäystä/muutosta,näetkö tälle asialle ratkaisua?
Jos nämä nyt ensiksi,jännityksellä odotan näkyykö mun kohdalla mitään angel
Terveisin Tiina

kyllä sieltä vauvakortti nousi. mietin vaan miten se pitäisi lukea, koska löytyi ammatti-pöydän esteet kohdasta Wink
että esteenä työjuttuihin olisi äippäloma vai mitenkä.. neuvona siihen nousi turvattua asemaa kuvaava kortti, uskon että tarkoittaisi tässä nyt että taloudellinen tilanne ehkä olisi suotuisa näille vauva jutuille..

tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #368 : 01.11.2010 11:34:24 »

Katsotko mitä loppuvuosi tuo tullessaan minulle?, kiitos.  Smiley

olit jääny väliin, sorppa .
menneisyys-kohdassa näkyi jotain huonoja uutisia,tai joku epämiellyttävä vierailu.tai jonkun projektin lykkääntymistä.
nykyisyys jatkaa samaa linjaa, kortti kuvaa epämääräistä tilannetta, kortti kehottaa odottelemaan ennen päätöksiä.
tulevaisuus näyttää, että järjestelmällisyyden ja kurinalaisuuden aikakausi olisi alkamassa.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #369 : 01.11.2010 11:36:56 »

Katsoisitko mitä loppuvuosi tuo minulle tullessaan Smiley?
nykyhetki näyttää surua. liittyen johonkin ihmiseen, kenties parisuhteeseen, huonoja valintoja menneisyydessä?
voisko joku kaduttaa?
tulevaisuus näyttäisi jotain sopimusta ymv. joka kannattaa tutkia huolellisesti.

tarkkaan tietenkään en osaa näitä ajallisia asioita määritellä, kun loppuvuodelle ennustusta pyysit.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #370 : 01.11.2010 11:42:44 »

Haluaisin kysäistä äitini ja minun välisestä suhteesta. Tuntuu, että hän on tällä hetkellä energiasyöppö, vaikka yleensä saan häneltä energiaa.

Parantuvatko äitini ja minun välit? Voinko jotenkin auttaa äitiäni kasvattamaan paremman itsetunnon? Voinko auttaa äitiäni kasvamaan henkisesti, pois materian ja suoritusten ikeestä?


Kiitos etukäteen, I-Ronia.  Smiley

- SA(tiiri)

wow. ompas sulla oppaita ja enkeleitä  Shocked

no.
jompikumpi on taipuvainen hallinointiin.loukkaamista ja umpikujassa olemisen tunnetta.
jotenkin nyt en näe, kumpi teistä vai molemmat.
seuraava kortti kehottaa vetäytymään, tarvitsee välillä mennä kauas että näkee lähelle.
viimeinen kortti kertoo että olet käännekohdassa, voit olla yksinäsi eri mieltä ympäristösi kanssa.
muutos, joka on tulossa näkyy ennenkaikkea asenteessasi.

Luulen että peilaatte toinen toisianne.luulen että energiaa ei toinen voi syödä toiselta jos sitä ei salli. Smiley
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
siala
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 65


Profiili
« Vastaus #371 : 01.11.2010 11:44:43 »

Kiitos sinulle Smiley
Tuon jälkeen onkin mennyt jotenki paremmin.
Nyt haluaisin viel kysyä terveydestä. onko siinä minkään laista muutosta hyvään tai huonoon ja myös senkin et näkyiskö vauvaa lähi tulevaisuudessa?
Kiitos jo etukäteen..
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1646



Profiili
« Vastaus #372 : 01.11.2010 11:57:08 »

olen jäänyt välistää....
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #373 : 01.11.2010 11:58:14 »

wow. ompas sulla oppaita ja enkeleitä  Shocked

no.
jompikumpi on taipuvainen hallinointiin.loukkaamista ja umpikujassa olemisen tunnetta.
jotenkin nyt en näe, kumpi teistä vai molemmat.
seuraava kortti kehottaa vetäytymään, tarvitsee välillä mennä kauas että näkee lähelle.
viimeinen kortti kertoo että olet käännekohdassa, voit olla yksinäsi eri mieltä ympäristösi kanssa.
muutos, joka on tulossa näkyy ennenkaikkea asenteessasi.

Luulen että peilaatte toinen toisianne.luulen että energiaa ei toinen voi syödä toiselta jos sitä ei salli. Smiley

Kiitos näin nopeasta vastauksesta.  smitten

Minä tiedän, kumpi meistä tuntee tarvetta hallita ja pitää kaikki liekassa. Osittain tunnen itsekin sitä tarvetta, mutta ainoastaan omaa elämää koskien. Ja kyllä, minun täytyy ajoittain ottaa irtiottoja äidistäni. Kuulostaa hassulta, koska olen jo aikuinen.  Cheesy Mutta suhteemme on erittäin tiivis ollut aina.

Minun siis tarvitsee alkaa suojata itseni paremmin. Olen erittäin herkkä ympäröiville energioille, ja eilen väsyin suunnattomasti käydessäni äidin luona.

Kiitos, valoa ja lämpimiä ajatuksia päivääsi I-Ronia.

- SA(tiiri)  Wink
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #374 : 01.11.2010 12:03:56 »

Hei I-ronia,

ottaisitko kortin minun ja mieheni vauva-asioille? Suunnitelmissa ei juuri nyt ole, mutta syystä tai toisesta vauvaideat leijuvat kovasti meidän kotona.

ohoh, oli eri sivulla tämä niin en huomannut.

mutta juu, itseasiassa näkyy. tavallaan, 3:n kortin menneisyys-nykyisyys-tulevaisuus pöydässä tulevaisuuden korttina on rahojen 10. -perheeseen ja sukuun liittyvä jatkuvuus.
varottelee myös että unelmat eivät saa olla ns. tylsyyden torjumiseen.
  Smiley
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Sivuja: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 36
  Tulostusversio  
 
Siirry: