Sivuja: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 36
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: ennustus  (Luettu 286353 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #375 : 01.11.2010 12:06:38 »

Moi!

Voisitko katsoa, miten työtilanteeni tulee kehittymään?
Nykyinen työ ei tunnu hyvältä, mutta on vaikea saada tähän väliin muutakaan. Jotenkin vaikealta tuntuva tilanne Sad

Kiitos jo etukäteen!



varo valkeita valheita.
jotenkin tähän liittyy itsetuntosi?
pitäisi päästä eroon tunteesta että olet riippuvainen jostakin, sen jälkeen paraneminen voi alkaa.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #376 : 01.11.2010 12:11:46 »


[/quote]

Hei I-Ronia, olen itsekin tullut samoihin aatoksiin. En luota kaveriin. En ole lounaalle mennytkään vielä, eikä oikein huvitakaan.

Toinen kysymys olisi: Miltä näyttävät työkuvioni, työyhteisössä kateellisia, toisesta aistin epämiellyttävää energiaa aina kun hän kulkee huoneeni ohi. t. Heart
[/quote]

työstä:
et tunne olevasi vapaa päättämään itse omista asioistasi?
enemmän olisi potenttiaalia , eikä oikeestaan mikään pidättele sinua.
näkyy myös henkilö joka on hyvä sovittelemaan tilanteita. mitäs jos vaan nostais kissan pöydäle ja kysyis mikä mättää?
neuvona nousi bileet.. jos on tulossa esim pikkujoulua ym, olisi ilmeisesti tilaisuus puhdistella ilmapiiriä. tuli vaan tunne että luulette molemmat toisistanne harhajuttuja. ehkä kumpikaan ei oikeesti oo luonut oikeaa käsitystä toisistanne . taitaa hän ajatella samallatavalla sinusta Smiley
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
*Tiina*
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 147



Profiili
« Vastaus #377 : 01.11.2010 12:52:06 »

 Embarrassed Ei menny mun kohdalla ennustukset sinne päinkään,olis suorastaan ihme jos minulle vielä vauvoja pukkaisi crazy2
Minulla on jo viisi lasta eikä vauvat ole kuuluneet suunnitelmiin enää 8 vuoteen Tongue
Eikä työ hommaankaan tullut valaistusta koska povasit mulle vauvalomaa.
Kiitos kuitenkin!
tallennettu

Sininen Yliääni Käsi
Kokoan voimavarani rajattomaan jakamiseen!
Opas:Kotka
Vastapartneri:Maa
Planetaarinen partneri:Ihminen
Okkultti:Taikuri
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #378 : 01.11.2010 12:55:19 »

Embarrassed Ei menny mun kohdalla ennustukset sinne päinkään,olis suorastaan ihme jos minulle vielä vauvoja pukkaisi crazy2
Minulla on jo viisi lasta eikä vauvat ole kuuluneet suunnitelmiin enää 8 vuoteen Tongue
Eikä työ hommaankaan tullut valaistusta koska povasit mulle vauvalomaa.
Kiitos kuitenkin!

 Grin no kerrankos näin Smiley
eikös poikkeus vahvista säännön , ehkä  näin näkemisessäkin.
kiva että annoit palautetta Smiley

hankalaa noita kortteja tulkita joissa perheestä puhutaan, varsinaisestihan omaa korttia perheenlisäykselle ei oo, vaan pitää koittaa soveltaa ympärillä oleviin kortteihin.
 smitten
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
*Tiina*
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 147



Profiili
« Vastaus #379 : 01.11.2010 13:10:07 »

 smitten  Odotin NIIN kielteistä vastausta!
« Viimeksi muokattu: 01.11.2010 13:16:07 kirjoittanut *Tiina* » tallennettu

Sininen Yliääni Käsi
Kokoan voimavarani rajattomaan jakamiseen!
Opas:Kotka
Vastapartneri:Maa
Planetaarinen partneri:Ihminen
Okkultti:Taikuri
Nanna- Kristiina
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 49


Profiili
« Vastaus #380 : 02.11.2010 12:33:15 »

I- Ronia, kiitos vastauksestasi Smiley Nyt eilen alkoi jo valjeta, että eipä taida tämä mihinkään johtaa... Sad Voi kurjuuksien kurjuus kun on monimutkaista. Yksi tasapainoinen miessuhde niin olisin kovin onnellinen...
tallennettu

Aurinko Oinas
Nousumerkki Skorpioni
Kuumerkki Skorpioni
Merkurius Oinas
Venus Kaksoset
Mars Kauris

Kiinalainen: Lohikäärme
Maya: Sininen Magneettinen Käsi
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #381 : 02.11.2010 12:37:40 »

smitten  Odotin NIIN kielteistä vastausta!


smitten tulipa muutoin mieleeni, että voisko työstä olla vapaalla lapsen vuoksi Smiley
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
*Tiina*
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 147



Profiili
« Vastaus #382 : 02.11.2010 13:56:17 »

I-Ronia  smitten
Jaa a ken tietää,toivottavasti ei Wink
Tilasin Astrolta "Vuosi elämääsi" tulkinnan ensi vuodelle ja kurkkasin vähän alkua eli vuoden vaihteessa oli het suuria muutoksia( muuttoa,lapsen syntymä tai muuta mullistavaa perheessä ) on luvassa  Undecided Nyt jännityksellä odottaa et mitähän meikäläisen pään menoksi onkaan taas suunniteltu Embarrassed
« Viimeksi muokattu: 02.11.2010 19:25:21 kirjoittanut *Tiina* » tallennettu

Sininen Yliääni Käsi
Kokoan voimavarani rajattomaan jakamiseen!
Opas:Kotka
Vastapartneri:Maa
Planetaarinen partneri:Ihminen
Okkultti:Taikuri
Heart
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #383 : 02.11.2010 16:04:18 »

työstä:
et tunne olevasi vapaa päättämään itse omista asioistasi?
enemmän olisi potenttiaalia , eikä oikeestaan mikään pidättele sinua.
näkyy myös henkilö joka on hyvä sovittelemaan tilanteita. mitäs jos vaan nostais kissan pöydäle ja kysyis mikä mättää?
neuvona nousi bileet.. jos on tulossa esim pikkujoulua ym, olisi ilmeisesti tilaisuus puhdistella ilmapiiriä. tuli vaan tunne että luulette molemmat toisistanne harhajuttuja. ehkä kumpikaan ei oikeesti oo luonut oikeaa käsitystä toisistanne . taitaa hän ajatella samallatavalla sinusta Smiley
[/quote]

Hei, kiitos, en tosiaankaan tunne oloani vapaaksi, vaan ahdistuneeksi. Voi olla, että tässä on samanlaisia aatoksia puolin ja toisin. Hukkaanheitettyä energiaa. Katsotko vielä miltä näyttää rakkausasiat tulevaisuudessa? Tällä hetkellä ei ole romantiikasta tietoakaan. t. Heart. Smiley
tallennettu
susanna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 110



Profiili
« Vastaus #384 : 02.11.2010 19:17:38 »

Hei Ystäväinen...katsoisitko minullekkin onko uutta kotia näköpiirissä?  Smiley. Ollaan kovasti etsitty isompaa asuntoa, mutta ei ole sopivaa löytynyt. Muutenkin kotiasiat askarruttaa..varsinki talouspuoli  Undecided

Kaunis kiitos jo etukäteen  smitten smitten
tallennettu
Gisella
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 204



Profiili
« Vastaus #385 : 03.11.2010 00:28:15 »

Hei I-Ronia! Smiley

Kysäisinkin jo kesällä kuvioissa olevasta miehestä, mutta onko tilanne muuttunut mihinkään suuntaan? Onko hän kaiken tämän arvoinen...?

Ja mites työkuviot? Alkavatko jo järjestyä vai vieläkö näkyy vastahankaa?

Kiitos smitten
tallennettu

"Ihminen voi syyttää maailmaa läpi elämän, mutta hänen onnistumisensa tai epäonnistumisensa ovat yksin hänen vastuullaan. Ihminen voi yrittää pysäyttää ajan, mutta se on vain energian tuhlaamista."
glenda
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38



Profiili
« Vastaus #386 : 04.11.2010 09:04:09 »

Hei I-Ronia,

Avioeroa käyn läpi ja tulevaisuus mietityttää.  29 vuotta kestäneen parisuhteen jälkeen olen nyt yksin.  Mitä näkisit minulle?  Entä pystytkö näkemään kestääkö tulevan ex-mieheni ja tämän uuden naisystävän suhde?

Kiitos jo etukäteen  smitten
tallennettu
kuukunen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« Vastaus #387 : 05.11.2010 14:13:37 »

Näetkö minulle mitään? Opiskelen vielä kevääseen, mutta mitäs sitten? Etsin myös omaa kotia jota en vain löydä... on vähän semmoinen olo että olisin hukassa  Embarrassed.
tallennettu
betrayed
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 24


Profiili
« Vastaus #388 : 07.11.2010 18:54:23 »

Taas kerran naisastioista kyselen  Shocked . Tällä kertaa olisi eräs tummahiuksinen, silmälasipäinen mukavan oloinen ihminen. En vaan uskalla hänelle menemään juttelemaan niitä näitä, eräässä tapahtumassa näemmä aina kun se on. Eli perus, näetkö mitään, kitos Smiley
tallennettu
mesolet
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 136


Profiili
« Vastaus #389 : 07.11.2010 19:12:50 »

Hei taas, I-ronia  Wink
Maaliskuussa kyselin suhteestani, työstä ja omaisuuden myynnistä ja toivoit palautetta.

No suhde voi paremmin kuin hyvin eikä kolmiodraamaa ole ilmennyt. Mietin olisiko voinut tarkoittaa aatteellista 'triangelia', olemme hyvin samanlaiset mutta nimellisesti uskontomme on erilainen.
Vai näetkö edelleen kolmiodraaman, olisiko vielä haasteena edessäpäin?

Työtä on ollut mutta ei juuri tuloja. Tämä asia painaa edelleen raskaana, kiitollinen olen jos näet jonkinlaista  valoa?

Omaisuuden myynnissä tuli tosiaan sopimus- ja muita sotkuja yllin kyllin, nyt pitäisi niiden olla
vihdoin ohi.

Kiitos Smiley))
tallennettu
Sivuja: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 36
  Tulostusversio  
 
Siirry: