Sivuja: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 36
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: ennustus  (Luettu 286542 kertaa)
0 jäsentä ja 24 vierasta katselee tätä aihetta.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #420 : 18.11.2010 14:48:21 »

Olisin kiitollinen, jos minullekkin katsoisit rakkauselämää  coolsmiley Kovasti jo elämänimiestä kaipaisin  smitten

no eipä moista tässä nyt lähitulevaisuudessa näkynyt.
mutta joku on epärehellinen.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #421 : 18.11.2010 15:06:04 »

voitko katsoa mitæ nækyy minun perhe-elæmææn. Tuntuu, ettæ koko kolmivuotisen perhe-elæmæni ajan kaikki mahdolliset voimat on sitæ vastaan, ettæ voitaisiin olla onnellisia. Siis kaikki mahdollinen vastustaa.

näkyisi tukahdutettuja tunteita (olisko joku kissa nostettava pöydälle? liittyiskös jonkun huonoon itsetuntoon?) joku ei myönnä erehdystään.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #422 : 18.11.2010 15:09:46 »

Hei,

katsoisitkos ehtiessäsi mitä näet minun sydämen asioihin ja tulisiko alan vaihtoa töissä?

Kiitos!

no eipä näkynyt kuin huolia ja kyräilyä , liittyy johonkin vanhaan juttuun joka pitäisi selvittää nyt sitten perinpohjaisesti. Tunne tulee sinua vanhemmasta naisesta, jonkinlainen johtajantapanen, "korkeammalla" hierarkiassa. mutta myös tunne sukulaisuussuhteestakin ehkä. kuvana siis näkyy huone jossa näen hänet ovelta. kirjoituspöydän takana.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #423 : 18.11.2010 15:17:14 »

hei! täällä tarvis myös apua rakkausasioissa? Cheesy Cheesy..ja yleisestikin miten järjestyy?kiitos jo etukäteen Grin

no kun en voi lähtee arvaileen mimmosta apua niin tarkemmin en voi vastata kuin ympäripyöreään kyssäriin yhtä ympäripyöreästi  Wink

no,parisuhepöytä näyttää seuraavaa:
"kysyjä jää roikkumaan tilanteeseen vaikka tietää että pitäisi tehdä jotain"
tiedossa kiivasta keskustelua, toisten epärehellisyys pakottaa toimimaan.
 Smiley
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #424 : 18.11.2010 15:20:04 »

Hei,
voisitko katsoa minullekin koska tämä "ahdistus" ja epätietoisuus loppuu? Pääsenkö koskaan eroon rutiinityöstä, toteuttamaan itseni vai olenko ikuiseti tuomittu istumaan "toimistossa"? Undecided
kiitos etukäteen Smiley


kyllä näkyisi uutta suuntaa, oivaluluksia. mutta muutos vaatii myös omaa motivaatiota asiaan. en usko että kukaan tulee sieltä rutiinityöstä sinua etsimään, oma panostus tarvitaan tähänkin.

tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #425 : 18.11.2010 15:24:01 »

Heipä hei ihana I-Ronia!

Olen lueskellut vastauksiasi muille ja nyt rohkaistuin itsekkin kysymään..Eli tämä perinteinen rakkauselämään kurkistus,vaikea omiin vaistoihin/toiveisiin? aina luottaa.Jospa näkisit jotakin tilanteestani,kuvittelenko vain vai voisiko jotakin kehittyä minun ja hänen välillä. Cheesy
Kaunis kiitos jo etukäteen smitten

ihana  Grin

noh.
oho. kolmen kortin voimalla nyt varotetaan ylilyönneistä-jos vaan otat askeleen takavasemmalle. on tunne että ihan kaikki ei oo sitä miltä näyttää. parempi siis katsoa kuin katua. mutta on myös tunne, että annat piupaut näille varotuksille ja teet kuitenkin mita huvittaa, ja näin ollen tulee surua
 Wink
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
astrofriikki
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 371



Profiili
« Vastaus #426 : 18.11.2010 18:49:00 »

Hei I-Ronia,

katselisitko korteista(jos niitä käytät) mitä minun elämääni kuuluu, lähinnä
suhde- ja työasioissa ?

Kiitos  smitten
korteista pääasiassa. välillä menee kanavoinniksi ja joskus näkyy kuvia Smiley

suhdekuvioissa näkyy epämääränen tilanne.jossa ei kannata tehdä mitään ennenkuin asiat selkenevät.
työjutuissa tuli ensimmäisenä semmonen että pitäs kiinnittä huomiota mitä/miten sanoo asiat.

Hei I-Ronia,

ja kiitos paljon nopeasta vastauksesta  smitten

Osaatko katsoa lisää. Ja vaan ehdit.

Tuo suhdekuvion ei pitäisi olla epämääräinen, joten jäi vähän mietityttämään..

Kauriina,  askendentti  jousimies tulee kyllä joskus töksäyteltyä, mutta ei ehkä enää niin paljoa. Mitä muuta nousee työkuvioihin.   

työkuviossa näkyy jonkilainen kiista. tai sanaharkka. tai ihan normi keskustelu josta tulee moinen.
voipi olla ihan uhkaavakin. joko omat tai jonkun läheisen asiat ryöstäytyvät käsistä.

suhteeseen seuraavasti:kyvyttömyytä toimia;pinnallinen tieto johtaa harhaan.

Kiitos I-Ronia  smitten
tallennettu

Aurinko - Kauris
Kuu - Härkä
AC - Jousimies
Ave^^
Vieras
« Vastaus #427 : 19.11.2010 14:36:23 »

Hei, olisi ihana jos katselisit nyt mitä näkyy.  Smiley Olen jostain syystä lukossa kun katson itselleni, en saa selville mikä tämän juuri nyt vajaa pari viikkoa sitten alkaneen tunnetilan syy on.. Pitkään jo hieman tuntunut siltä että väistämättä jotain tapahtuu ja nyt.. se on tässä lähempänä. Pitääkö minun vain odottaa.. Olen kiitollinen kaikesta mitä ikinä näkyykään.  Smiley
tallennettu
siala
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 65


Profiili
« Vastaus #428 : 19.11.2010 20:10:15 »

minä oon jääny välistä  Sad

Kiitos sinulle Smiley
Tuon jälkeen onkin mennyt jotenki paremmin.
Nyt haluaisin viel kysyä terveydestä. onko siinä minkään laista muutosta hyvään tai huonoon ja myös senkin et näkyiskö vauvaa lähi tulevaisuudessa?
Kiitos jo etukäteen..
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #429 : 20.11.2010 20:05:35 »

Tuolla toisaalla jo hevostelusta höpisinkin....

Eli voisikohan minulla olla tulevaisuudessa, vaikka ammatin puolesta, tekemistä hevosten kanssa? Jostain syystä niitä nyt puskee elämääni uudelleen monen vuoden tauon jälkeen. Enkä kyllä laittaisi pahakseni ollenkaan.

Tai eläimet yleensä, liittyvätkö ne tulevaisuuteeni ammatin tai harrastamisen kautta?

Olen tässä nimittäin aika kiikun kaakun tulevaisuuden kanssa...

Kiitos jo etukäteen.  smitten

- SA
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Jannanne
Vieras
« Vastaus #430 : 21.11.2010 20:04:24 »

voitko katsoa mitæ nækyy minun perhe-elæmææn. Tuntuu, ettæ koko kolmivuotisen perhe-elæmæni ajan kaikki mahdolliset voimat on sitæ vastaan, ettæ voitaisiin olla onnellisia. Siis kaikki mahdollinen vastustaa.

näkyisi tukahdutettuja tunteita (olisko joku kissa nostettava pöydälle? liittyiskös jonkun huonoon itsetuntoon?) joku ei myönnä erehdystään.


Kiitos Smiley
tallennettu
Nemimonde
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 58


Profiili
« Vastaus #431 : 22.11.2010 01:45:30 »

Moi taas I-ronia Smiley Jos jaksat/kerkeät, niin tarviis ihmissuhteisiin liittyen katsomista -pitäisikö minun varoa tiettyä henkilöä? Kiitos jo etukäteen jos kerkiät katsoa Smiley
tallennettu
tari73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 285



Profiili
« Vastaus #432 : 22.11.2010 09:56:25 »

Moikka I-ronia minullekkin voisit nostella ja katsella mitä olis tulossa edessäpäin.Kiitos,jo valmiiksi smitten
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #433 : 22.11.2010 10:46:49 »

Hei, olisi ihana jos katselisit nyt mitä näkyy.  Smiley Olen jostain syystä lukossa kun katson itselleni, en saa selville mikä tämän juuri nyt vajaa pari viikkoa sitten alkaneen tunnetilan syy on.. Pitkään jo hieman tuntunut siltä että väistämättä jotain tapahtuu ja nyt.. se on tässä lähempänä. Pitääkö minun vain odottaa.. Olen kiitollinen kaikesta mitä ikinä näkyykään.  Smiley

Periaatteessa oot kuitenkin tyytyväinen? otin sulle vähän laajemman pöydän (normaalisti en näitä isoja pöytiä tee kun ovat työläitä laajoja.)
Tässä perusta näyttäisi että joku saavutus on saavutettu, (tämän päälle siis rakennat)
Vahvuutesi on vankka ammattiin liittyvä osaaminen, paljon on edessä  mutta koet sen merkitykselliseksi kuitenkin..

Olisiko niin, että joku uusi taito / osaaminen nostaisi nyt päätään tässä?

heikkoutena näyttäisi olevan ehkä itseluottamuksen puute, jonkinlaista epävarmuutta.

kaiken kaikkiaan näyttäisi siltä että joku koettu (raskas) asia alkaa nyt paranemaan. sitä kautta ehkä sitten sitä uutta taitoa/oppimista.

vahva on tunne tästä. näen iloa, ja ehkä semmonen ahaa-elämys, joka mullistaa enemäänkin.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #434 : 22.11.2010 10:50:55 »

minä oon jääny välistä  Sad

Kiitos sinulle Smiley
Tuon jälkeen onkin mennyt jotenki paremmin.
Nyt haluaisin viel kysyä terveydestä. onko siinä minkään laista muutosta hyvään tai huonoon ja myös senkin et näkyiskö vauvaa lähi tulevaisuudessa?
Kiitos jo etukäteen..

höh, en tahallani.

no, nyt näyttäisi siltä ettei näy mitään. 4 erilaista pöytää koitin eikä mitään.
ehkä nämä sitten on asioita joihin ei haluta vastata tai et oikeasti halua tietää

 Smiley
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Sivuja: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 36
  Tulostusversio  
 
Siirry: