Sivuja: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 36
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: ennustus  (Luettu 286819 kertaa)
0 jäsentä ja 10 vierasta katselee tätä aihetta.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #435 : 22.11.2010 10:54:09 »

Tuolla toisaalla jo hevostelusta höpisinkin....

Eli voisikohan minulla olla tulevaisuudessa, vaikka ammatin puolesta, tekemistä hevosten kanssa? Jostain syystä niitä nyt puskee elämääni uudelleen monen vuoden tauon jälkeen. Enkä kyllä laittaisi pahakseni ollenkaan.

Tai eläimet yleensä, liittyvätkö ne tulevaisuuteeni ammatin tai harrastamisen kautta?

Olen tässä nimittäin aika kiikun kaakun tulevaisuuden kanssa...

Kiitos jo etukäteen.  smitten

tässä nousi kyllä korttina liike, kylä miellän tämän vauhtiin, niin fyysisestikkin mutta myös elämän tapahtumissa. uskon että jos joku asia lähtee rullaamaan niin on oikealla tiellä.

tulevaisuuden korttina näkyy toimeliaisuutta ja uutta sykettä arjessakin
- SA
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #436 : 22.11.2010 10:58:19 »

Moi taas I-ronia Smiley Jos jaksat/kerkeät, niin tarviis ihmissuhteisiin liittyen katsomista -pitäisikö minun varoa tiettyä henkilöä? Kiitos jo etukäteen jos kerkiät katsoa Smiley

tjaa.. tässä nyt en osaa sanoa juuta enkä jaata..korttina torni; tuttu ja turvallinen  muuttuukin petolliseksi..tunnekuohua ja järkytystä, mutta myös jos pitää kiinni tutusta ja turvallisesta, se muuttuu ahdistukseksi..
ehkä tää aukee paremmin sulle ku mulle...
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #437 : 22.11.2010 11:01:03 »

Moikka I-ronia minullekkin voisit nostella ja katsella mitä olis tulossa edessäpäin.Kiitos,jo valmiiksi smitten

jonkinlaista omistamisenhalua, josta hämmennystä.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
tari73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 285



Profiili
« Vastaus #438 : 22.11.2010 11:47:09 »

Moikka I-ronia minullekkin voisit nostella ja katsella mitä olis tulossa edessäpäin.Kiitos,jo valmiiksi smitten

jonkinlaista omistamisenhalua, josta hämmennystä.
Hym,mitähän tämä voisi tarkoittaa,täytyykin pitää silmänsä auki Smiley Kiitos jälleen kerran smitten
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #439 : 22.11.2010 11:53:17 »

tässä nousi kyllä korttina liike, kylä miellän tämän vauhtiin, niin fyysisestikkin mutta myös elämän tapahtumissa. uskon että jos joku asia lähtee rullaamaan niin on oikealla tiellä.

tulevaisuuden korttina näkyy toimeliaisuutta ja uutta sykettä arjessakin

Skiitos. Vauhtia kyllä kaipaisinkin tämän pysähtyneen apaattisen vaiheen jälkeen.  Smiley
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Ave^^
Vieras
« Vastaus #440 : 22.11.2010 13:41:09 »

Itsellänikin on sellainen tunne että se tapahtuma, tai muutos, mikä lie tulee olemaan lopulta hyvä juttu, jollain tavalla tunnen itseni kypsempänä ja vahvempana siellä myöhemmin. Jotenkin pelottaa vain mitä se tuo tullessaan, joudunko luopumaan jostain tärkeästä, tavallaan tuntuu että en..
Itseluottamuksen puute.. hmm.. tosiaan voi olla niin että itseluottamusta nyt tarvitsen, sillä rakennan tämän muutoksen itse, se ei vain tapahdu jonkun toisen toimesta. Ja tuntuu että se raskas asia alkaa paranemaan juuri kun vähennän epävarmuutta ja luotan itseeni.
On vain sellaisia minusta riippumattomia asioita tässä elämässä nyt, että on vaikea suunnitella toimia eteenpäin. Pitäisi vain olla vahva tapahtui mitä tahansa. Ja luottaa tulevaan..
Mutta kiitoksia.  Smiley
tallennettu
tähtisiipi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 134



Profiili
« Vastaus #441 : 23.11.2010 19:42:10 »



Hei!

Olen lähdössä matkalle, miltä näyttää reissun energiat?

tähtisiipi smitten
tallennettu
pimpula45
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 54



Profiili
« Vastaus #442 : 25.11.2010 15:38:47 »

Hei!

Tosi erikoinen suhde päättyi kuukausi sitten miehen aloitteesta kun jonkin sortin varaventtiili löytyi jonka turvin pääsi minusta eroon helpommin, heti uutta putkeen ja vauhdilla. Olin aivan shokissa. Mies on maanisdepressiivinen ja taitaa olla narsistikin. Ihanaa silti oli. Eli mitäs nyt sitten seuraisi rakkauteen?  Huh coolsmiley Kiitos.
tallennettu

aurinko ja kuu vesimies
nouseva rapu
merkurius ja venus kauris
puu käärme, valkoinen resonoiva koira
jankat
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 333



Profiili
« Vastaus #443 : 30.11.2010 15:48:00 »

Hei!

Tapahtumaköyhältä elämä tuntuu nyt. Sad Kaikki asiat peruuntuvat ja pettymykset painavat mieltä. Miltä näyttää työ- ja rakkausrintamalla? Smiley Jos se päivä alkaisi paistaa risukasaankin.

jankat smitten
tallennettu
Jooniin
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11


Profiili
« Vastaus #444 : 01.12.2010 02:49:48 »

Olen tapaillut jonkin aikaa erästä miestä ja hän sanoi tuossa pari päivää sitten, että haluaa edetä hitaasti ja ettei se johdu siitä, että minussa olisi vikaa. Hän on vähän aikaa sitten eronnut entisestään, jonka kanssa hänellä on lapsi. Mietin, että voisiko tässä olla syynä se, että mies haluaa edetä hitaasti, koska on vasta vähän aikaa sitten eronnut vai enkö vain kiinnosta häntä enää? Pystytkö katsomaan korteistasi mitä ne näyttävät tämän miehen suhteen. Millainen rakkauselämäni tulee olemaan nyt ja lähikuukausina?
tallennettu
keijulapsi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


Where you stumble, there lies your treasure


Profiili
« Vastaus #445 : 13.12.2010 21:11:14 »

Heipähei I-Ronia!

Mitähän mahtaisit osata kertoa minulle ensi vuodesta näin uuden vuoden kynnyksellä? Raha/Rakkaus/Opiskelu/Työ...  Smiley

Kiitos sinulle  smitten
tallennettu

Aurinko: Härkä
Kuu: Leijona
Mars: Kaksonen
Venus: Rapu
Asc: Leijona
Punainen kosminen käärme
Hevoskastanja
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #446 : 21.04.2011 12:22:43 »

nostetaas tääki täältä tomusta.
en ees ala vastaan joulukuillisiin juttuihin.

energiat on ladattu ja taas jaksaa.

ja muistakaahan, mitä tarkemmin kysyt, sitä paremmin pystyn vastaan.

nii, ja jos jollakulla on menny ennustukset ihan mettään tai osunu nappiin, olis mukava jos niitäkin tarinoita tänne saisin Smiley
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Memmy
Vieras
« Vastaus #447 : 21.04.2011 12:30:20 »

Hei!

Mitä näkyisi minun kesän mieskuvioista ja raha asioista? Smiley
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #448 : 21.04.2011 12:36:28 »

Hei!

Mitä näkyisi minun kesän mieskuvioista ja raha asioista? Smiley

ihmissuhdepöydässä näkyy tyyppi, joka on loukannut sua pahasti menneisyydessä-seuraava kortti näyttäis epäilyä uskottomuudesta, mutta mun henk koht tunne tästä on se, että aiheetonta olis. pidemmällä näkyis joku korkeammassa asemassa oleva henkilö joka huomioi sinut.

varsinaisest rahaan ei oo pöytää (mulla ainakaan) joten otin ihan perus pöydän, jossa näkyy nykyhetkessä/lähitulevaisuudessa että opinnot tai joku hanke valmistuu/saa päätöksen ja pidemmällä sitten liikettä. olisikko syksymmällä muuttamassa. näen kerrostaloja, liikennettä että joku kaupunki varmaan olis kyseessä. ilma on harmahtava, sateinen, että siitä sitä syksyä aattelin.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Memmy
Vieras
« Vastaus #449 : 21.04.2011 12:40:57 »

Hei!

Mitä näkyisi minun kesän mieskuvioista ja raha asioista? Smiley

ihmissuhdepöydässä näkyy tyyppi, joka on loukannut sua pahasti menneisyydessä-seuraava kortti näyttäis epäilyä uskottomuudesta, mutta mun henk koht tunne tästä on se, että aiheetonta olis. pidemmällä näkyis joku korkeammassa asemassa oleva henkilö joka huomioi sinut.

varsinaisest rahaan ei oo pöytää (mulla ainakaan) joten otin ihan perus pöydän, jossa näkyy nykyhetkessä/lähitulevaisuudessa että opinnot tai joku hanke valmistuu/saa päätöksen ja pidemmällä sitten liikettä. olisikko syksymmällä muuttamassa. näen kerrostaloja, liikennettä että joku kaupunki varmaan olis kyseessä. ilma on harmahtava, sateinen, että siitä sitä syksyä aattelin.



Tuo menneisyys pitää todella paikkaansa... Sad Asia painaa vieläki minua... Pitää toivoa et tässä tulis jottai hyvää eteen.. Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 36
  Tulostusversio  
 
Siirry: