Sivuja: 1 ... 29 30 [31] 32 33 ... 36
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: ennustus  (Luettu 286650 kertaa)
0 jäsentä ja 27 vierasta katselee tätä aihetta.
epona
Vieras
« Vastaus #450 : 21.04.2011 15:43:33 »

Kaipaisin kiperästi tulkintaa / apua erääseen ihmis-suhteeseen, joka vie minulta aika lailla voimia. Olen epäonnekkaasti mennyt rakastumaan varattuun mieheen ja ... En yksinkertaisesti pääse hänestä irti. Mitä kortit sanovat? Onko meillä yhteistä tulevaisuutta?

Kiitos jo etukäteen.

/Isda
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #451 : 21.04.2011 17:28:35 »

Kaipaisin kiperästi tulkintaa / apua erääseen ihmis-suhteeseen, joka vie minulta aika lailla voimia. Olen epäonnekkaasti mennyt rakastumaan varattuun mieheen ja ... En yksinkertaisesti pääse hänestä irti. Mitä kortit sanovat? Onko meillä yhteistä tulevaisuutta?

Kiitos jo etukäteen.

/Isda

joudut katsomaan tilannettasi uudesta näkökulmasta, halusit tai et. tilanne on mielikuva, jolle ei löydy vastinetta todellisuudessa. luulen että sua viedään tässä ku litran mittaa. pettymystä, mutta toisaalta myös vanhan ajan päättymistä ja uuden alkamista.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #452 : 21.04.2011 21:28:06 »

Heips!
Katsoisitko onko tämä "juttu" mistään kotoisin? Vaiko vedänkö sata lasissa hatelikkoon?

Smiley Kyllikki
tallennettu
Memmy
Vieras
« Vastaus #453 : 22.04.2011 13:02:28 »

Hei Ironia!

Sellaista kysyisin vielä että näetkö saanko koskaa puhuttua asioita selviksi sen miehen kanssa joka on menneisyydessä loukannut minua.. Mitä näet siitä ja minusta?
tallennettu
minikuu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 27



Profiili
« Vastaus #454 : 22.04.2011 13:13:49 »

Mä kysyn asuntoasioita.. Saanko asunnon jota olen hakenut? Milloin olisi muutto? Kiitos!  :Smiley
tallennettu
susanna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 110



Profiili
« Vastaus #455 : 22.04.2011 13:19:33 »

Heip I-Ronja. Jos millään ehdit niin katsoisitko miltä mun pääsiäinen ja vappu näyttää? On hieman huolia joka osa-alueella.  Undecided
tallennettu
AnniA
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 481



Profiili
« Vastaus #456 : 22.04.2011 16:16:53 »

Heippa...
kevät/kesä ajalle haluaisin vähän suuntaa...
(ja varsinkin kyseessä terveys)

Kiitos jo etukäteen..
tallennettu

"sopivasti sekaisin"
Iloinen lumikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173



Profiili
« Vastaus #457 : 22.04.2011 16:27:38 »

                        Hei,

Jos sulla on aikaa, niin minullekin sais katsoa kuulumisia Smiley

Hain työpaikkaa toiselta puolelta Suomea, onkohan mahdollisuuksia?
Miestuttavuus asuu siellä, tuleekohan siitä mitään?
Koheneeko talous yhtään, jos vaihdan paikkaa?

Minulla myös ex:stä irtipääsyongelma. Hän melkeinpä kiusaa minua buck2
Ensin jätti ja nyt lähettää viestejä? buck2

Tulikohan liikaa kysymyksiä, olen kyllä ihan kysymysmerkkinä?

Terveisin, Iloinen lumikki smitten
tallennettu
tizia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 15


Profiili
« Vastaus #458 : 23.04.2011 15:52:55 »

Hei,

minulle, jos ehtisit katsomaan kesän rakkauskuvioita, olisin kovin kiitollinen!
mielessä tumma mies ollut jo pitkään. Tulisiko tästä viimeinkin ihan oikea ja läheinen suhde?

kiitos etukäteen!
tallennettu
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1173



Profiili
« Vastaus #459 : 23.04.2011 16:44:01 »



 HEI,--minä kysyisin poikani asuntoasioista,--hän haluaisi  "määrätyltä" alueelta vuokra-asuntoa,

 tässä oli läheltäpiti tilanne,--mutta ohi meni.  Toinen vaihtoehto on, että jos hän ostaisi asunnon.

 Miten näät ratkaisun,--ja koska,--nyt keväällä-kesällä??  KIITOS.   Smiley

 
tallennettu
ivir
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32



Profiili
« Vastaus #460 : 01.05.2011 20:43:15 »

Hei Ironia!

Katsoisitkos minulle miltä näyttää kesän ihmissuhdekuviot, onko mitään romantiikkaa luvassa?  Wink

Kiitos kovasti jo etukäteen vastauksestasi!
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #461 : 01.05.2011 20:56:02 »

Heips!
Katsoisitko onko tämä "juttu" mistään kotoisin? Vaiko vedänkö sata lasissa hatelikkoon?

Smiley Kyllikki

näyttäs siltä että riskinotto kannattaa vaikka oliskin hyppy tuntemattomaan ollunna.sen kummempaa ei ny saa tästä irti.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #462 : 01.05.2011 20:59:22 »

Hei Ironia!

Sellaista kysyisin vielä että näetkö saanko koskaa puhuttua asioita selviksi sen miehen kanssa joka on menneisyydessä loukannut minua.. Mitä näet siitä ja minusta?

jotenkin jumin ajatukseen että kysymys on enemmänkin ymmärtämättömyydestä ku loukkaamisesta. siis jotenkin niin, että hän on ymmärtänyt väärin ja siksi sanonut jotain jonko olet ottanut loukkauksena. tuntus että ylpeydellä on jotain osaa tähän, molemminpuolin. koen että tilanne on ollut hämmentävä ja tämä tyyppi ei oikeen varmaan edes tajua miksi olet niin suutuksissa. luulen että odottaa että otat yhteyttä.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #463 : 01.05.2011 21:03:11 »

Mä kysyn asuntoasioita.. Saanko asunnon jota olen hakenut? Milloin olisi muutto? Kiitos!  :Smiley

suuntana elämälläsi on kyllä liike. mutta myös sattumanvaraisuus liittyy tähän. luulen että asuntoasiaa ei ole vielä päätetty, kun en siitä mitään saa irti. kun mielessä olisi että joo, saat, mutta sitten tulee ajatus että et, että joku sattuma, tilanne tai oma toiveesi muuttaa tätä vielä. että tämä asia on merkittävä tulvaisuutesi kannalta. onko sulla joku toive, tai ajatus mielessä itellä tästä. kun jostain nousee pintaan mulla parisuhde tai suhteettomuus, mutta jotain siis ihmissuhteeseen liittyen.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #464 : 01.05.2011 21:06:28 »

Heip I-Ronja. Jos millään ehdit niin katsoisitko miltä mun pääsiäinen ja vappu näyttää? On hieman huolia joka osa-alueella.  Undecided

no toivottavasti pyhät meni hyvin, sorppa etten aikasemmin täällä näissä asioissa roikkunut.
mutta katotaan jotain tulevalle.

hukkaat vissiin energiaas kovin asioihin joihin et voi vaikuttaa?
onks fiilistä että oot vähän niinku nurkkaan ajettu. tämmöstä tää näyttäs.

ny pitäs pysähtyä sevverra. että otat timeoutin ja mietit mitä haluat , siis oikeesti kun tulee tunne, että teet asioita ittees vastaan. siis sanot kyllä asioihin joihin pää/sydän sanoo ei.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Sivuja: 1 ... 29 30 [31] 32 33 ... 36
  Tulostusversio  
 
Siirry: