Sivuja: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 36
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: ennustus  (Luettu 286793 kertaa)
0 jäsentä ja 37 vierasta katselee tätä aihetta.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #465 : 01.05.2011 21:08:39 »

Heippa...
kevät/kesä ajalle haluaisin vähän suuntaa...
(ja varsinkin kyseessä terveys)

Kiitos jo etukäteen..

luulen että nää on asioita joita et halua "oikeesti" tietää. sevverran erikoiset kortit tuli. näky siellä ettei elämää sais ottaa itsestäänselvyytenä, että ehkä jotain ilmassa on, tarkemmin en nää. enkä siis lähe ees arvaileen.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #466 : 01.05.2011 21:11:51 »

                        Hei,

Jos sulla on aikaa, niin minullekin sais katsoa kuulumisia Smiley

Hain työpaikkaa toiselta puolelta Suomea, onkohan mahdollisuuksia?
Miestuttavuus asuu siellä, tuleekohan siitä mitään?
Koheneeko talous yhtään, jos vaihdan paikkaa?

Minulla myös ex:stä irtipääsyongelma. Hän melkeinpä kiusaa minua buck2
Ensin jätti ja nyt lähettää viestejä? buck2

Tulikohan liikaa kysymyksiä, olen kyllä ihan kysymysmerkkinä?

Terveisin, Iloinen lumikki smitten


menneisyydessä näyttäs olevan tukahdutettuja tunteita. luulen että ne tarttis kattoo läpi.
nykysyyden kortti kehottaa jättämään kaikki ja lähtemään kohti tuntematonta. että vaikka duunia ei tuliskaan, ei välttämättä ole huono ajatus lähtee alottaan alusta Smiley pidemmällä tulevaisuudessa näkyy kyllä pelkkää positiivista, yhden "kauden" taaksejättämistä ja uuden alun saamista. ei muutaku silmät kii ja pää eellä sata lasissa vaan Smiley


tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #467 : 01.05.2011 21:16:42 »

Heip ja hyvää Pääsiäisen jatkoa!

Elämä edelleen pysähtyneessä tilassa, eli yksin jatkuu... eikö näy mitään...eikä ketään...missään...ikinä...  Undecided  Millainen kesä on?


-zillic-  smitten

ohhoh. menneisyydessä torni, kaaosta kaikki muutokset, tunnekuohut ja järkytykset, tulevaisuuden korttina miekkojen IX.. painajaisia , levottomuutta, usein viekä läheisen ihmisen takia. kortti kuvaa myös jonkion menneisyyden alkavan kummitteleen, asian jota ei haluais käsitellä. mutta tulevaisuus on sitten parempaa. siellä näkyy tasapainoisuutta, avarakatseisuutta ja kauneutta.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #468 : 01.05.2011 21:18:40 »

Hei,

minulle, jos ehtisit katsomaan kesän rakkauskuvioita, olisin kovin kiitollinen!
mielessä tumma mies ollut jo pitkään. Tulisiko tästä viimeinkin ihan oikea ja läheinen suhde?

kiitos etukäteen!

no näyttäs että olis tulossa esillä oloa, näyttäytymistä, luulen että tarkottas sitä, että hengaatte siis ihan julkisestikkin, ehkäpä appivanhemmillekki esittelyä. mutta pitää edetä rauhassa.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #469 : 01.05.2011 21:22:41 »



 HEI,--minä kysyisin poikani asuntoasioista,--hän haluaisi  "määrätyltä" alueelta vuokra-asuntoa,

 tässä oli läheltäpiti tilanne,--mutta ohi meni.  Toinen vaihtoehto on, että jos hän ostaisi asunnon.

 Miten näät ratkaisun,--ja koska,--nyt keväällä-kesällä??  KIITOS.   Smiley

 

kahden kortin voimalla näyttäs että se asunnon ostaminen kannattais. luulen että siitä syystä se ensimmäinen meni ohi. mieleen tulee kesä-heinäkuu, kun opiskelijat muuttaa pois, on enemmän markkinoita. ehkäpä joku kiva vuokrakämppä olis myynnissä muttei "markkinoilla" jos on ihan talokin mielessä , kannattas ehkä selvitellä  olisko joku myymässä, vaikka ihan taloyhtiölle soittamalla tai jos on kerros/rivitalo niin johonkin ilmotustaululle. tai lähikauppojen ilmotustaulut vois kans kattella. jos lähellä on kauppaa jossa on keltainen ostetaan myydään taulu, pieneltä kaupalta näyttäs. voisko olla joku sale tai alepa tai semmonen.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #470 : 01.05.2011 21:26:25 »


    smitten smitten

Hei Ironia!
Mitä nyt olisi näkyvissä? Viime vuosi oli vauhdikas. Rakastuin ihan tosissani, mutta minut petettiin. Tätä rakkauden vuoristorataa kesti puolisen vuotta. Joko aito kumppanuus, loppuelämän rakkaus kolkuttaa ovella?

Hyvää Pääsiäistä Sinulle ja kiitos, että olet auttamassa täällä. Minä puolestani autan toisella sivustolla.  smitten

jepulis, kortit näyttäs, juur noin kun sanoit. ensin maljojen XIII, kun kuningatar menettää rakkauden, suuntavaisto menee samalla, toinen oli rahojen XI, tyyppi kun kiinnostuu jostain nii siihen mennään sitte sata lasissa pääeellä. semmosella intesiteetillä että muu saa jäädä Tongue tulevaisuus näyttäis, että jonkinlaista tunnustusta on tulossa, uutisia tai muuta semmosta , toive toteutuu tai tavote saavutetaan.


tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #471 : 01.05.2011 21:29:15 »

Hei Ironia!

Katsoisitkos minulle miltä näyttää kesän ihmissuhdekuviot, onko mitään romantiikkaa luvassa?  Wink

Kiitos kovasti jo etukäteen vastauksestasi!

no näyttäs että sydänsuruja. että varmaan sitten suhdettakin   buck2
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Iloinen lumikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173



Profiili
« Vastaus #472 : 01.05.2011 21:44:03 »

             Hei Ironia smitten

Kiitos paljon smitten

Hyvää illan jatkoa
PS NOINHAN SE ON

Terv. Iloinen lumikki
tallennettu
neoo
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 39



Profiili WWW
« Vastaus #473 : 02.05.2011 17:12:26 »

Heippis!  Smiley
Nousisiko mulle mitään tälle keväälle ja kesälle?
tallennettu
susanna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 110



Profiili
« Vastaus #474 : 02.05.2011 21:49:29 »

Heip I-Ronja. Jos millään ehdit niin katsoisitko miltä mun pääsiäinen ja vappu näyttää? On hieman huolia joka osa-alueella.  Undecided

no toivottavasti pyhät meni hyvin, sorppa etten aikasemmin täällä näissä asioissa roikkunut.
mutta katotaan jotain tulevalle.

hukkaat vissiin energiaas kovin asioihin joihin et voi vaikuttaa?
onks fiilistä että oot vähän niinku nurkkaan ajettu. tämmöstä tää näyttäs.

Kiitos. Oli oikein osuva tähän tilanteeseen. Vaikka sanotaan,että kyllä ihminen tietää kun kuuntelee itseään niin minä en tiedä. Se mitä haluan tuntuu vain karkaavan kauemmas ja kauemmas. Ihanaa kevättä  smitten

ny pitäs pysähtyä sevverra. että otat timeoutin ja mietit mitä haluat , siis oikeesti kun tulee tunne, että teet asioita ittees vastaan. siis sanot kyllä asioihin joihin pää/sydän sanoo ei.
tallennettu
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 938



Profiili
« Vastaus #475 : 02.05.2011 23:32:38 »

Hei!
Minä haluaisin kysyä työasioista ja siitä menestynkö työssäni?
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
pimpula45
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 54



Profiili
« Vastaus #476 : 03.05.2011 11:17:59 »

Hei!

Tuolla aiemmin jo kyselin ja jäin ilman vastausta ja aikaa myöten se on tullutkin. Olen löytänyt uuden kumppanin ja   Cheesy ngelmat tiedostan itse, mitähän tähän juttuun tulisi?   
tallennettu

aurinko ja kuu vesimies
nouseva rapu
merkurius ja venus kauris
puu käärme, valkoinen resonoiva koira
tizia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 15


Profiili
« Vastaus #477 : 03.05.2011 11:40:44 »

Hei,

minulle, jos ehtisit katsomaan kesän rakkauskuvioita, olisin kovin kiitollinen!
mielessä tumma mies ollut jo pitkään. Tulisiko tästä viimeinkin ihan oikea ja läheinen suhde?

kiitos etukäteen!

no näyttäs että olis tulossa esillä oloa, näyttäytymistä, luulen että tarkottas sitä, että hengaatte siis ihan julkisestikkin, ehkäpä appivanhemmillekki esittelyä. mutta pitää edetä rauhassa.

Hei ja suurkiitos tästä!
tämä kuullostaa tutulta ja sopii tähän tilanteeseen paremmin kuin hyvin, siis tuo esilläolo, näyttäytyminen ja toisaalta rauhassa eteneminen.

Ihanaa kevään alkua sinulle  Smiley
tallennettu
coon
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 30



Profiili
« Vastaus #478 : 03.05.2011 11:58:29 »

Heippa!
Olisi kiva kuulla näetkö työrintamalla muutoksia? Haen uutta työpaikkaa ja toivon sitä todella kovasti.

Ja toki se rakkausrintama? Olen korviani myöten rakastunut ja välillä tunnen suurta pelkoa menettämisestä ja että jotain pahaa tapahtuu... Vihdoin kun olen löytänyt tieni kotiin, niin menettäminen pelottaa. Meillä kun ollut todella vaikeita asioita selvitettävänä koko suhteemme ajan.

Kiitos paljon jos ehdit vilkaista  smitten
tallennettu
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1173



Profiili
« Vastaus #479 : 03.05.2011 12:16:35 »



 HEI,--minä kysyisin poikani asuntoasioista,--hän haluaisi  "määrätyltä" alueelta vuokra-asuntoa,

 tässä oli läheltäpiti tilanne,--mutta ohi meni.  Toinen vaihtoehto on, että jos hän ostaisi asunnon.

 Miten näät ratkaisun,--ja koska,--nyt keväällä-kesällä??  KIITOS.   Smiley

 
  Kiitos, vastauksesta,  katellaan tilannetta.

kahden kortin voimalla näyttäs että se asunnon ostaminen kannattais. luulen että siitä syystä se ensimmäinen meni ohi. mieleen tulee kesä-heinäkuu, kun opiskelijat muuttaa pois, on enemmän markkinoita. ehkäpä joku kiva vuokrakämppä olis myynnissä muttei "markkinoilla" jos on ihan talokin mielessä , kannattas ehkä selvitellä  olisko joku myymässä, vaikka ihan taloyhtiölle soittamalla tai jos on kerros/rivitalo niin johonkin ilmotustaululle. tai lähikauppojen ilmotustaulut vois kans kattella. jos lähellä on kauppaa jossa on keltainen ostetaan myydään taulu, pieneltä kaupalta näyttäs. voisko olla joku sale tai alepa tai semmonen.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 36
  Tulostusversio  
 
Siirry: