Sivuja: 1 ... 33 34 [35] 36
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: ennustus  (Luettu 286749 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
jankat
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 333



Profiili
« Vastaus #510 : 24.05.2011 21:45:27 »

Hei!

Tapahtumaköyhältä elämä tuntuu nyt. Sad Kaikki asiat peruuntuvat ja pettymykset painavat mieltä. Miltä näyttää työ- ja rakkausrintamalla? Smiley Jos se päivä alkaisi paistaa risukasaankin.

jankat smitten

Vielä on melkein sama tilanne, töitä kesäksi on, mutta jatkosta ei tietoa ja yksikseni tässä vielä palloilen. Miltä jatkossa näyttää?
tallennettu
Heart
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #511 : 26.05.2011 11:14:51 »

Hei, kiitos vastauksestasi. Kyllä luulen että raha-asiat eivät ole ongelma. Menneisyydessä olen roikkunut, mutta siitä toivon pääseväni. Kodista olisi tarkoitus luopua heti kun uusi löytyy. Löytyisikö uusi rakkauskin? t. Heart


rahallisesti on tasapainoa,heikoutenas on ehkä menneisyydestä liiallinen kiinnipito, vahvuutes on kärsivällisyys,ja pisteenä iin päälle kortti suotuisasta tilanteesta.
eiks nii että rahaa on tarpeeks, menneisyys on se koti josta lähetään ja lapsen kanssa kärsivällisyys on ++ Cheesy
[/quote]
tallennettu
dodobien84
Vieras
« Vastaus #512 : 26.05.2011 22:19:53 »

Olen nähnyt tulevaisuuden. Kaikki on OK. Ympäristö on mahtavan rauhallinen ja harmooninen. Jokainen ruohonkorsikin paistoi ELINVOIMAA. Ja joka iikka on oma Jumalansa, ennustaja, lentäjä, selvänäkijä. Mitä ikinä haluattekaan. Muuten se ei olisi onnellista.

Ei väliä mitä ajattelette, mutta näin tulee tapahtumaan. Koska näin sen itse. Silloin se on kiveen kirjoitettu  Wink. En tiedä missä itse sillon olen, mutta näin SEN. Ja SE on jotain tavoittelemisen arvoista.

Kysymys kuuluu oletteko valmiita onnellisiksi?

Kaikki enneuneni ja selvänäköni ovat tulleet toteen. En siksi että haluaisin, vaan koska niin vain tapahtuu. En pysty hallitsemaan tulevaisuutta. Vain vaikuttamaan omalta osaltani siihen.

Kait se kosminen kello on jotain vaille kaksitoista kohta. Pieni hetki vain vielä... Jaksakaa kestää.
« Viimeksi muokattu: 26.05.2011 22:37:42 kirjoittanut dodobien84 » tallennettu
Pomi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 30


Profiili
« Vastaus #513 : 29.05.2011 12:28:45 »

Mitä meidän perhe-elämään kuuluu? Miltä näyttää kesä/syksy?
Onko meidän kolmas lapsi vieläkään matkalla meille?  Undecided

Kiitos.  smitten
tallennettu
Nemimonde
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 58


Profiili
« Vastaus #514 : 30.05.2011 01:44:18 »

Moi, ois kiva jos sais infoa työstä/rahasta kesää ajatellen.

Kiitos, jos ehdit katsoa Smiley
tallennettu
limoviikuna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 137


Profiili
« Vastaus #515 : 30.05.2011 23:37:36 »

Hei Ironia  smitten

Kesän ennustusta kyselisin...miesasiat päällimmäisenä mielen päällä  angel

Kiitosta  smitten
tallennettu
jalmari
Vieras
« Vastaus #516 : 02.06.2011 15:20:54 »

minulle saisi kanssa katsoa tuota rakkausrintamaa  :Smiley
tallennettu
minikuu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 27



Profiili
« Vastaus #517 : 05.06.2011 10:54:47 »

Mä kysyn asuntoasioita.. Saanko asunnon jota olen hakenut? Milloin olisi muutto? Kiitos!  :Smiley

suuntana elämälläsi on kyllä liike. mutta myös sattumanvaraisuus liittyy tähän. luulen että asuntoasiaa ei ole vielä päätetty, kun en siitä mitään saa irti. kun mielessä olisi että joo, saat, mutta sitten tulee ajatus että et, että joku sattuma, tilanne tai oma toiveesi muuttaa tätä vielä. että tämä asia on merkittävä tulvaisuutesi kannalta. onko sulla joku toive, tai ajatus mielessä itellä tästä. kun jostain nousee pintaan mulla parisuhde tai suhteettomuus, mutta jotain siis ihmissuhteeseen liittyen.

Kiitos tästä! En huomannutkaan että oli tullut tulkinta  Cheesy. Edelleen samassa tilanteessa olen, kurjaaa!!! Parisuhdetta ei ole, en tiiä mitä tuo ihmissuhde voisi tarkoittaa... Ellei jotain tähän uuteen ihastukseen liity jotenkin, tosin en usko? Näetkö jotain rakkausrintamalta kenties??  smitten smitten
tallennettu
kesis
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #518 : 16.06.2011 14:23:39 »

hei  Smiley katsoisitko myös minulle mitä rakkausrintamalla tapahtuu lähiaikoina ja muutenkin elämässä  smitten terkuin kesis
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #519 : 17.06.2011 23:04:49 »

Mä en ehdi millään purkaan näitä.

vastasuudessa ennustan http://paivitee.wordpress.com/ kautta pientä korvausta vastaan.
tai voip ottaa yhteyttä yv:lläkin. tai maililla.

sillontällön ennustan täällä maksutta : http://www.facebook.com/paivitee
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1173



Profiili
« Vastaus #520 : 22.06.2011 20:24:36 »



 HEI,--minä kysyisin poikani asuntoasioista,--hän haluaisi  "määrätyltä" alueelta vuokra-asuntoa,

 tässä oli läheltäpiti tilanne,--mutta ohi meni.  Toinen vaihtoehto on, että jos hän ostaisi asunnon.

 Miten näät ratkaisun,--ja koska,--nyt keväällä-kesällä??  KIITOS.   Smiley

 kIITOS, VASTAUKSESTA, KESÄ-HEINÄK. VAIHTEESSA POIKANI MUUTTAA.
  Kiitos, vastauksesta,  katellaan tilannetta.

kahden kortin voimalla näyttäs että se asunnon ostaminen kannattais. luulen että siitä syystä se ensimmäinen meni ohi. mieleen tulee kesä-heinäkuu, kun opiskelijat muuttaa pois, on enemmän markkinoita. ehkäpä joku kiva vuokrakämppä olis myynnissä muttei "markkinoilla" jos on ihan talokin mielessä , kannattas ehkä selvitellä  olisko joku myymässä, vaikka ihan taloyhtiölle soittamalla tai jos on kerros/rivitalo niin johonkin ilmotustaululle. tai lähikauppojen ilmotustaulut vois kans kattella. jos lähellä on kauppaa jossa on keltainen ostetaan myydään taulu, pieneltä kaupalta näyttäs. voisko olla joku sale tai alepa tai semmonen.
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #521 : 22.06.2011 20:29:39 »



 HEI,--minä kysyisin poikani asuntoasioista,--hän haluaisi  "määrätyltä" alueelta vuokra-asuntoa,

 tässä oli läheltäpiti tilanne,--mutta ohi meni.  Toinen vaihtoehto on, että jos hän ostaisi asunnon.

 Miten näät ratkaisun,--ja koska,--nyt keväällä-kesällä??  KIITOS.   Smiley

 kIITOS, VASTAUKSESTA, KESÄ-HEINÄK. VAIHTEESSA POIKANI MUUTTAA.
  Kiitos, vastauksesta,  katellaan tilannetta.

kahden kortin voimalla näyttäs että se asunnon ostaminen kannattais. luulen että siitä syystä se ensimmäinen meni ohi. mieleen tulee kesä-heinäkuu, kun opiskelijat muuttaa pois, on enemmän markkinoita. ehkäpä joku kiva vuokrakämppä olis myynnissä muttei "markkinoilla" jos on ihan talokin mielessä , kannattas ehkä selvitellä  olisko joku myymässä, vaikka ihan taloyhtiölle soittamalla tai jos on kerros/rivitalo niin johonkin ilmotustaululle. tai lähikauppojen ilmotustaulut vois kans kattella. jos lähellä on kauppaa jossa on keltainen ostetaan myydään taulu, pieneltä kaupalta näyttäs. voisko olla joku sale tai alepa tai semmonen.

 Smiley ostiko oman vai meneekö hän vuokralle? (oon vaan utelias  Cheesy )
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1173



Profiili
« Vastaus #522 : 22.06.2011 22:35:53 »



 HEI,--minä kysyisin poikani asuntoasioista,--hän haluaisi  "määrätyltä" alueelta vuokra-asuntoa,

 tässä oli läheltäpiti tilanne,--mutta ohi meni.  Toinen vaihtoehto on, että jos hän ostaisi asunnon.

 Miten näät ratkaisun,--ja koska,--nyt keväällä-kesällä??  KIITOS.   Smiley

 kIITOS, VASTAUKSESTA, KESÄ-HEINÄK. VAIHTEESSA POIKANI MUUTTAA.
  Kiitos, vastauksesta,  katellaan tilannetta.

kahden kortin voimalla näyttäs että se asunnon ostaminen kannattais. luulen että siitä syystä se ensimmäinen meni ohi. mieleen tulee kesä-heinäkuu, kun opiskelijat muuttaa pois, on enemmän markkinoita. ehkäpä joku kiva vuokrakämppä olis myynnissä muttei "markkinoilla" jos on ihan talokin mielessä , kannattas ehkä selvitellä  olisko joku myymässä, vaikka ihan taloyhtiölle soittamalla tai jos on kerros/rivitalo niin johonkin ilmotustaululle. tai lähikauppojen ilmotustaulut vois kans kattella. jos lähellä on kauppaa jossa on keltainen ostetaan myydään taulu, pieneltä kaupalta näyttäs. voisko olla joku sale tai alepa tai semmonen.

 Smiley ostiko oman vai meneekö hän vuokralle? (oon vaan utelias  Cheesy )
  Meni vuokralle,--asunto tuli kuin "puunaa" yllättäen, ja haluamastaan taloyhtiöstä.  Smiley
tallennettu
pinte
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10


Profiili
« Vastaus #523 : 13.07.2011 14:48:22 »

Hei Ironia!

Käännyn taas puoleesi. Vuosi sitten katsoit miniulle ja ne asiat toteutuivat, eivät heti vaan muutaman kuukauden päästä. Laitoin silloin sinulle kiitoksia ja palautetta katsonnoistasi.

Nyt haluaisin tietää mitä näkyy asunnnon suhteen. Olen etsinyt omaa asuntoa, mutta markkinoilla ei ole ollut sellaista joka mielyttäisi.( tai olisi jos olisi rahaa enemmän... Wink Ja vanha asuntokin pitäisi myydä. Miten onnistuu uuden etsintä ja vanhan myynti? Sujuuko hyvin vai tuleeko kommelluksia, harmia vastaan?

Toinen asia olisi tietty ihmissuhteet? Mitä näkyy sen tiimoilta?

Kesäisin terveisin
Pinte
tallennettu
Tanora
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7



Profiili
« Vastaus #524 : 14.07.2011 09:59:08 »

Kiitos vastauksesta! en ihan osannut käyttää tätä sivustoa ja löysin tämän tänään Smiley  Kuulostaa hurjalta, täytyy mietiskellä mitä tai kuka on se henkilö.

Hurjan iso kiitos vielä!
tallennettu

If you seek an angel with an open heart, you shall always find one
Sivuja: 1 ... 33 34 [35] 36
  Tulostusversio  
 
Siirry: