Minusta MC ja AC on ihan sidottuja yhteen, eri funktiohan niillä on, mutta ne on kummatkin akseleita ja yhtä nopeita, joten yhtä maallisia, jos niin haluaa nähdä.
Minua kiehtoo AC sitenkin, kun se on todellinen syntymähetki minuutintarkasti, mutta vaikka se saattaa yliluonnolliselta kuulostaakin, olen melko varma, että AC hetki on tiedossa jo hedelmöityshetkenä :
Minä en taatusti sattumalta syntynyt just siihen hetkeen, vaan se oli ainoa mahdollinen hetki mun syntyä juuri näiden vanhempien lapseksi (---> hedelmöitys:juuri nämä kaksi tiettyä vanhempaa yhdistyy) , ja sain äidin aurinkomerkin nousumerkiksi, ja äidin AC'n MC'ksi ja äidin MC'n DC'ksi.....meillä on muutenkin äidin kanssa samat merkit kaksoset (ja jousimies), neitsyt, kalat ja kauris mutta eri paikoissa.
siis tää vaan mun syntymästä, mun piti syntyä jo edellisenä päivänä, mutta kaikkien yhteensattumien vuoksi saatiin keisarileikkaus vasta tasan juuri sillä hetkellä seuraavaa aamua, että sain juuri tämän kartan....
olen vaan jotenkin vakuuttunut, että syntymähetki on määräytynyt jo hedelmöityksestä. vaikka se maagiselta kuulostaakin....
edit. off topiciksi meni, en odotakaan tähän mitään erityisempää kannanottoa.