Sivuja: [1] 2 3 ... 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kokemuksia muista merkeistä!  (Luettu 42987 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
Suljin
Astro-nauttija

Profiili
« : 25.03.2010 06:43:37 »

Tahdotko tietää tai kertoa itse?

Tänne niin ärsytykset kuin ihastukset Wink
Kaikkienhan kanssa ei tarvitse tulla
toimeen, mutta syytä jonkun merkin
ärsytykseen tai ihastukseen voi puida..

Muutenkin keskustelua kaikista
merkeistä näin kokemuspohjaisesti..

Katsotaan lähteekö tämä keskustelu liikkeelle vai
onko tämmöiset keskustelut jo käyty..
:Smiley
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
Ratkaisu
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 25.03.2010 23:51:26 »

Hmm, minusta tuntuu, että itselläni on varsin suppeat piirit näin aurinkomerkkien puitteissa. Eniten ehkä itselläni kavereita ravuissa, neitsyissä, jousimiehissä. Sitten lähipiiristä löytyy muutamia kappaleita kaksosia ja vesimiehiä. Hmm, tässäpä ne minun piirini sitten ovat. Tietysti yksittäisiä tapauksia on, mutta on aika vaikea vetää mitään yleistyksiä yhden ihmisen pohjalta.

Hmm, rapumiehet ja naiset ovat aivan uskomattoman ihania ja kiehtovia. Pidän siitä, että he ovat kuin mysteeri vailla ratkaisua ^^ (Tulipas kiva sanaleikki, hihi). Aluksi he ovat niitä, joista ei saa katsettaan pois, koska he ovat yleensä erittäin omaperäisiä ja viehättäviä. Aika monilla on sellainen selkeä oma tyyli. Heistä ei koskaan tiedä alkuun, että pitävätkö he sinusta vai eivät, mutta siinähän se juju juuri onkin. En voi mitään sille, että minulle se tarkoittaa vaan sitä, että minun täytyy ottaa tästä selvää. Heitä saattaa toisaalta olla ehkä vaikeaa lähestyä, sillä heistä ei todellakaan saa selkoa heti alkuun. Välillä heidän vitsejensä kanssa saa olla miettimässä, että oliko tuo tarkoitettu loukkauseksi vai vitsiksi, yleensä ehkä siltä ja väliltä ^^ Hmm, olen näköjään aika rapufanaatikko tämän tekstin perusteella. Sinänsä mielenkiintoista, että itseltäni ei kartalta venusta ja chironia enempää rapua löydy, joten vaikea nähdä mikä heissä vetää puoleensa. Hmm, loistavia rakastajia, ihanan flirttejä ja vapaita, mutta silti sitoutuvia pohjimmiltaan.

Sitten neitsyihin. Heihin minulla on aikalailla sellainen viha-rakkaussuhde jos nyt näin voidaan sanoa. Pahimmat konfliktit olen kohdannut ihmissuhteissa aurinkoneitsyiden kanssa. Ehkä neitsyiden kanssa aika usein kohtaa suhteissa heidän itsetunto-ongelmansa, mikä aiheuttaa sitä, että he saattavat käyttäytyä huonon itsetuntonsa takia erittäin julmasti ja hyväksikäyttävästi hakiessaan jonkunlaista hyvänolontunnetta siitä. Hmm, olen varmaan kohdannut outoja neitsyitä. Se mikä tässä merkissä on positiivista on äly, ehdottomasti äly. Koskaan en ole sivistymätöntä ja tyhmää neitsyttä tavannut. Heidän kanssaan voi aina keskustella syvällisesti ja analysoida ja kritisoida. Pohjimmiltaan neitsyet ovat kuitenkin yleensä mukavia, vaikka pinta saattaakin olla vähän takkuinen.

Sitten jouskarit, ne täällä foorumillakin vihaa herättäneet jouskarit. En voi muuta sanoa kuin sen, että tätä merkkiä osittain ihailen ja osittain ihmettelen. Ehdottomasti rakastan sellaista vapaudenkaipuuta ja sitä, että heitä ei voi koskaan kahlita missään mielessä. Heissä on sellaista tietynlaista lapsekasta elämänriemua ja intohimoa, mitä rakastan. On ihanaa nähdä ihminen nauttimassa elämästä täysillä ja usein juuri jousimiehet ovat niitä joiden tyyliä elää ihailen. Toki he osaavat olla kauheita ja ilkeitä, mutta kyllä he taas vilpittömästi aina anteeksipyytävät ja ovat pahoillaan vielä vuosienkin jälkeen pahoja tekojaan mitä suutuspäissään ovat tehneet. Upeita ihmisiä =)

Noh, tämä nyt sitten tällä kertaa. Ryhdyin muuten miettimään sitä, että jos itse tunnemme vetoa jotain tiettyä merkkiä kohtaan, niin mikä meissä vetää heitä puoleensa, koska eihän se yksipuolista koskaan ole.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Ave^^
Vieras
« Vastaus #2 : 26.03.2010 12:44:57 »

Jouskareista olen miettinyt tätä kun olen kuullut että heillä on tapana kaivella ihmisestä esiin aina se heikko puoli ja sitten pikku hiljaa aina iskeä siihen. Olen nyt sitten tarkkaillut itseäni ja hitto, pitää se paikkansa. En oikein edes käsitä miksi sen teen? Tuon teorian esittäjä sanoi että jousimiehet yrittävät hallita tuota ihmistä, mutta eivät kuitenkaan osaa sitten pitää palettia kasassa ja lopulta se räjähtää. Mutta en mä allekirjoita tota. Musta se ehkä enemmänkin liittyy johonkin oman erinomaisen viisautensa esille tuomiseen. Että pitää näyttää että mä tajusin sen. Ja sitten pitää tuoda oma näkökulma esille, että mitäs sun nyt kannattais tehä asialle. Mutta kun todellisuudessa tuo henkilö on kuitenkin aina ihan pirun tietoinen siitä asiasta ja siihen liittyvistä näkökulmista, eikä kaipaisi mitään muistuttelua. Ihmissuhteesta tulee lopulta ihan mahdoton olla olemassa kun ei voida olla rauhassa ilman että niitä haavoja kaivellaan. On asioita jotka pysyvät aina sisällä, mutta jotka vain on parempi unohtaa. Eikä niitä kuulu mennä kaivelemaan.
tallennettu
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 26.03.2010 12:49:29 »

Rupesin miettimään siltä kannalta, että keitä en tunne.

En tunne ainuttakaan minulle läheistä/kolahtavaa kaksosmiestä. En sitten yhtään. En.
Leijonanaiset on toinen sellainen, joita en vain tunne. Ei ole lähipiirissä, ja yhdestä kyseisen aurinkomerkin omaavasta tulee edelleen neljän vuoden takaa "pikku" vitutus. HE HE.  crazy2
  aurinko Jousimiesnaisten kanssa yleensä suhde pysyy etäisenä, ei siksi ettei tultaisi toimeen, vaan on kyllä helppoa, muttei ole välissä "liimaa". Kaurismiehiä en myöskään tunne. Entinen treffikumppanini,  aurinko  kauris tappoi tässä taannoin itsensä, joten on sekin kansio sitten suljettu. Suokaa anteeksi ironiani. Muuten todella tyypillinen taiteellinen, masennuskausien aurinko kauris oli hän, henkisesti erittäin epävakaa ja ympäristöön reagoiva.

Muita aurinkomerkkejä sitten molemmista sukupuolista parveilee ympärillä. Tärkeimpiä skorpionit, neitsyet, vesimiehet, kalat, härät, ravut, oinaat.

askendentti  leijona   venus  vesimies tekevät yhdessä ilmeisesti sen, että muhun halutaan tutustua ja sosiaalinen verkkoni on laaja, vaikka tykkäänkin kotona kyhnätä. Meillä käy myös paljon vieraita, yleensä päivittäin joku. Sellainen kahvittelukoti tämä on. Tykkään siitä. Sitten vielä kun saan leipomukseni onnistumaan, niin rupean niitäkin tyrkyttämään.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4 : 26.03.2010 12:51:25 »

Jouskareista olen miettinyt tätä kun olen kuullut että heillä on tapana kaivella ihmisestä esiin aina se heikko puoli ja sitten pikku hiljaa aina iskeä siihen. Olen nyt sitten tarkkaillut itseäni ja hitto, pitää se paikkansa. En oikein edes käsitä miksi sen teen? Tuon teorian esittäjä sanoi että jousimiehet yrittävät hallita tuota ihmistä, mutta eivät kuitenkaan osaa sitten pitää palettia kasassa ja lopulta se räjähtää. Mutta en mä allekirjoita tota. Musta se ehkä enemmänkin liittyy johonkin oman erinomaisen viisautensa esille tuomiseen. Että pitää näyttää että mä tajusin sen. Ja sitten pitää tuoda oma näkökulma esille, että mitäs sun nyt kannattais tehä asialle. Mutta kun todellisuudessa tuo henkilö on kuitenkin aina ihan pirun tietoinen siitä asiasta ja siihen liittyvistä näkökulmista, eikä kaipaisi mitään muistuttelua. Ihmissuhteesta tulee lopulta ihan mahdoton olla olemassa kun ei voida olla rauhassa ilman että niitä haavoja kaivellaan. On asioita jotka pysyvät aina sisällä, mutta jotka vain on parempi unohtaa. Eikä niitä kuulu mennä kaivelemaan.

Mulla on jonkun verran jousimiestä kartalla, ja itse liitän Ave^^ edellisen viestin itselläni siihen opettajapuoleeni. Että tuon sen keskittymisen kohdan päivänvaloon, lempeästi, ja sitten tarkastellaan miten sen voi integroida osaksi muuta persoonallisuutta. Ettei heikkous ole häpeä, vaan työskentelypiste, joka tiedostamalla ei ohjaile persoonaa, vaan persoona sitä.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Ave^^
Vieras
« Vastaus #5 : 26.03.2010 12:57:00 »

Mulla on muuten aika synkkä maailmankatsomustapa..
Mistäköhän sekin johtuu..  Tongue

Mutta muuten, kaikkia haavoja ei vaan voi parantaa. Niiden kannattaisi vaan antaa olla.
tallennettu
Suljin
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #6 : 28.03.2010 19:43:22 »

Tuli mieleen tämmöinen, että
mikä merkki on mielestänne oikullisin/"vaikein"? :Smiley
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #7 : 29.03.2010 14:22:52 »

Kauriita en useimmiten käsitä. Jotenkin he tuntuvan etäisiltä itselleenkin. Ihailen heidän käytännöllisyyttään ja ahkeruuttaan, he eivät anna tunteiden tulla töiden tielle.
Kaksi neitsyttä on lähipiirissä, mutta he ovat kovin erilaisia. Hyvä esimerkki siitä miten aurinkomerkkiin ei kannata liikaa tuijottaa. Molempien kanssa tulen hyvin toimeen. Toinen on pikkutarkka puurtaja, toinen kaikkea muuta. Tämän toisen vetelehtimistä ei aina meinaa jaksaa. Pikkutarkka taas sitten kiinnittää usein huomoita asioihin, joilla ei kokonaisuuden eteenpäin viemiselle ole juurikaan merkitystä, joten pinna voi hänenkin kanssaan joskus palaa.
Vesimiehen ajattelumaailma on monelta osin samankaltainen kuin itselläni. Voisimme ideoida kaikenlaista yhdessä. Hän on kyllläkin mielestäni minua kekseliäämpi käytännön asioissa ja vähemmän temperamenttinen kuin itse olen. Pystyy siirtämään tunneasiat pois mielestään, eikä näytä tunteitaan helposti. Varsinkin, jos ne toisivat esille hänen heikkouksiaan. Se yhdistää häntä ja tuntemiani kauriita. Hänellä onkin paljon kaurista kartallaan. Hänen kanssaan on helppo keskustella kaikenlaista ja häneen voi luottaa.
Tuntemani Leijonat ovat hyvin minäkeskeisiä ja meillä on erilaiset arvot. He haluavat tulla huomatuksi asioilla, joille en itse anna painoarvoa. Tulen heidän kanssaan toimeen kylläkin, mukavaa juttuseuraa osaavat olla. Tulevat toisesta maailmasta niin ihan mielenkiintoista ajatuksia on vaihtaa.
Kalat on hyvä ystävä kunhan antaa sille vapauden olla kalat, mikä on joskus hieman haasteellista. Kalat ymmärtää tunnepuolta, mikä on tärkeintä. Ei pysty asettumaan aloilleen, ajelehtii sinne tänne. Toteuttaa rohkeasti omia juttujaan, mitä toisaalta ihailen kovasti, mutta toisaalta en voi joskus olla kyseenalaistamatta hänen tapojaan. Oman edun tavoittelu menee muiden tunteiden huomioimisen edelle toisinaan.
Yksi rapukaveri on aika erikoinen tapaus. Hänessä ei ole yhtään sellaista äitihahmoa, millaiseksi ravut usein kuvaillaan. Hän ei halua lapsia, ei edes lemmikeitä. Koti on kylläkin tärkeä, mutta kenenkään huoltajaksi hän ei ala. Maanläheinen uranainen. Meitä yhdistää monet periaatteet. Uskollinen ja muut huomioiva ystävä. Mutta kaveruutemme pysyy hieman pinnallisella tasolla, ei kovin syvällinen tyyppi.
Jousimiehen pätemisentarve häiritsee usein. Status tärkeää. Pitävät kulissia yllä tarpeen tullen, etteivät muut vaan huomaisi, ettei heillä olekaan niin paljon rahaa ja niin hauskaa kuin antavat ymmärtää. Hallitsemisen tarve. Ihan kivaa seuraa toisinaan kun itsellä ei ole hermot kireällä.
Kaksonen on kiva tyyppi, mutta niin kovin erilainen kuin itse olen, että kunnon ystävyyssuhdetta on vaikeaa luoda. Sosiaalinen ja muiden asioista mielestäni liiankin kiinnostunut.
Skorpioninaisia tunnen hyviä, pahoja ja kummallisia. Läheisin ymmärtää kyllä, jos vain joskus ehtisi kuuntelemaan muutakin kuin omaa ääntään. Hänen itsekkyydestään huomauttelen vähän väliä, mutta mitään muutosta ei näytä tapahtuvan. Voimakastahtoinen ja rohkea.
tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
sangviinikko
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #8 : 29.03.2010 16:12:22 »

Tuota  kauris merkkiä olen viimeaikoina pohtinut. Elin 25 vuotta ennenkuin lähipiiriini tuli  kauris tytär. Merkki tuntui olevan jotenkin vieras, ja myönnän että ennakkoluuloillakin oli osuutta asiaan. Jokapaikassahan toitotetaan kuinka  kaksoset ja  kauris ei ymmärrä toisiaan, ovat eri maailmoista. Nyttemmin kun elämä on tuonut heitä lähipiiriin olen muodostanut käsitykseni heistä uudelleen. Ja itseasiassa koen tuon merkin nykyään jopa melko läheiseksi. Nyt kun  pluto on  kauris merkissä tuntuu että moni tuttu  kauris elää murrosvaihetta, on muutospaineen alla.
Oma IC  kauris ja  aspect_con pluto ja kotirintamalla kieltämättä  painetta järjestää asuminen uudelleen. Luopua jostain. Ja kun  pluto kuvioihin sopii, niin perintöasiat ovat kuviossa tavallaan mukana.
Mutta merkille tyypillisesti, on tämä  kauris merkin syvin olemus avautunut vasta myöhään minulle.  laugh
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
Titania.
Kanta-astroilija

haahuilija

Profiili
« Vastaus #9 : 30.03.2010 12:06:45 »

Mä oon todennut, että läheisilläni on aika monella maa elementtiä aika voimakkaasti kartalla. Itelläni taas ei oo muuta kuin juno ja neptunus kauriissa ja seki kait aika huono sijainti neptunukselle, tai näin oon lukenut angel Juno taas kauriissa taitaa kertoa siitä ihmissuhde puolesta jotain vetoa kauriiseen. Niin ja sit on mulla aurinko yhtymä saturnus. Mieheni ja äitini ovat nousukauriita. Veljelläni on aurinko + paljon muuta kauriissa sekä kuu härässä. Parhaalla ystävälläni mars kauriissa, aurinko yhtymä merkurius neitsyessä. Toinen paras ystävä on aurinko härkä, tosin hän on kyllä vahva tuli tyyppi, paha suma oinaassa ja nousu leijona Grin Siskoni on myös aurinkomerkiltään neitsyt ja hänellä kauriissa stellium. Ja nyt uusin ystävyys on myös aurinko neitsyt, muuta hänestä en tiiäkään.. Nämä ovat kaikki sellaisia ihmisiä minulle, joiden kanssa on läheinen suhde, helppo puhua ja tukeutua. Oon miettinyt, että jos mun "puute" maa elementistä saa tasapainotusta sitten ihmissuhteiden kautta, sellaset ihmiset tasapainottaa mua, ja monesti se onki niin että he palauttavat mut maanpinnalle.

Tää menee ihan jaaritteluksi, on vaikee arvioida näitä merkkejä, kun kaikilla on niin erilaisia painotuksia, kukaan ei oo samanlainen. Nää maa merkit koen kyllä selkeesti mulle läheisiks. Mutta siis, näissä ihmisissä, joilla se kauris pukkaa kartalta, on kaikissa sellaista kunnianhimoa ja aikaansaamisen meininkiä. Joskus ja monesti koen itseni laiskaksi tai aikaan saamattomaksi heidän rinnalaan, mutta juju onkin kait siinä, että se herättää mussa oman kunnianhimon ja tarpeen tavoitella aina parasta. Ihailen kauriita, he ovat viileen menestyviä, osaavat olla ylpeitä omista saavutuksistaan. Realisteja, ehkä joskus vaikuttavat kylmiltä, mutta tykkään siitäkin puolesta. Tavaran suhteen heillä pitää olla oikeaa merkkiä. Ite en jaksa panostaa taas tähänkään, ostan halpaa ja varmaan huonoa, kyllästyn kuitenkin ja sit haluun uuden niin mitäs sitte vaikka menee rikki :Smiley

Neitsyt tyypit on mulle hyviä ystäviä, mutta en oikeen saa päähän että mikä niissä on.. He huolehtivat, kaikesta. He ottavat huomioon muut kovin hyvin, he pitävät huolta tarkkaan mitä laittavat päälleen, miten sisustavat kotinsa. Koen itseni heidän rinnallaan suttuseksi haahuilija hippi takkutukaksi, joka elää kaaoksen keskellä crazy2 He suunnittelevat, tekevät aikatauluja. Mulla vaan huumori tuntuu olevan heidän kanssaan ihan omalla tasolla, se on se juttu. He myös ovat sellasia turvallisia, aina luotettavia ja kaipaan varmaan just sellasta turvallisuutta muilta.

Ja yhteistä kaikille läheisilleni on jääräpäisyys ja suorapuheisuus. Mistähän se sitten tulee kaikilla Undecided Tykkään ihmisistä, jotka osaa puhua suoraan ja sillon ne ei myöskään pelästy mua. Koska oon todennu että sellaset tietyntyyppiset ihmiset arastelee mua aika paljon Undecided

Leijonia en voinu sietää viä jossain vaiheessa, kunnes tutustuin yhteen aurinko-merkurius leijona naiseen tässä hetki sitten ja mä rrrakastuin Cool (hänelläkin tosin voimakas neitsyt painotus) Ehkä oon törmänny aiemmin sellasiin leijoniin, joiden itsensä esiin tuominen on ollut peräisin ehkä epävarmuudesta ja heillä on ollut myös tarve peitota muita itsensä esiin tuomisen lisäksi(?). Mutta tämä nainen on aika ihana tyyppi, lämmin, räiskyvä, suora ja rehellinen. Ehdottomasti tykkää huomiosta, mutta se huomion tarve tulee jotenkin niin aidosti ja iloisesti, että sitä on kiva katsella :Smiley Ehdottomasti sellainen naisellinen nainen, jolla tukka, kynnet, vaattet, korut just eikä melkeen.
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
Titania.
Kanta-astroilija

haahuilija

Profiili
« Vastaus #10 : 30.03.2010 13:58:05 »

Ai, miksi kauris olisi neptunukselle huono sijainti?

No siis näin luin jostain, tiedä sitten oliko lähde kuinka luotettava. Mutta "huonous" liittyi siihen, että Neptunus edustaisi sitä herkkyyttä, taiteellisuutta, intuitiota, haaveita niin sen ilmeneminen realistisessa, viileässä kauriissa ei olisi otollisinta. Tai siis että se kaikki herkkyys ei pääsisi ilmenemään niin hyvin kauriissa... varmaan huonesijainti vaikuttaa kans, mutta seki on mulla 10. huone. Mutta en mä kyllä sen ihmeemmin oo perehtynyt tähän asiaan, jos joku osaa kertoa asiasta enemmän niin kiva Smiley

Ja faitful, eikös jousimiehistä juuri sanota, että
heille totuus on tärkeintä, ei se kauneus..
Itse ainakin allekirjoitan angel mutta tottakai
silti haluaa hyvältä näyttää, mutta en ole
kumminkaan yhtä "turhamainen" kuin ystäväni..
Osaisin kyllä halutessani olla, mutta olen
hirrveän pikkutarkka ja täydellisyyden hakuinen,
joten järki siinä menisi ja en jaksa alkaa
miettimään valuuko ripsivärini, jos menen ulos Cheesy
On tärkeätä, että pystyn tavallaan
menemään minne vain ja tekemään mitä vain..

Niin ihan totta. Mä tykkään luonnollisuudesta (totuus ulkonäöstä?). Siis kyllä mä silti meikkaan, mutta en käytä vahvaa meikkiä. Hiuksia en oo värjännyt. Ja mulla on aika suuri inhotus-viha kauneusleikkauksia kohtaan. Oon miettinyt, että miksi ne aiheuttaa mussa niin suuria tunteita, on varmaan itsessä joku kipu kohta mistä en (vielä) oo tietonen..
tallennettu

aurinko, MC jousimies
Titania.
Kanta-astroilija

haahuilija

Profiili
« Vastaus #11 : 30.03.2010 18:50:12 »

Lainaus
Lainaus
Ai, miksi kauris olisi neptunukselle huono sijainti?

No siis näin luin jostain, tiedä sitten oliko lähde kuinka luotettava. Mutta "huonous" liittyi siihen, että Neptunus edustaisi sitä herkkyyttä, taiteellisuutta, intuitiota, haaveita niin sen ilmeneminen realistisessa, viileässä kauriissa ei olisi otollisinta. Tai siis että se kaikki herkkyys ei pääsisi ilmenemään niin hyvin kauriissa... varmaan huonesijainti vaikuttaa kans, mutta seki on mulla 10. huone. Mutta en mä kyllä sen ihmeemmin oo perehtynyt tähän asiaan, jos joku osaa kertoa asiasta enemmän niin kiva Smiley

Menee ehkä vähän ot. mutta menköön. Niin nyt ku aloin miettiä, niin toisaalta neptunus (haaveet ym) voiski tulla juuri hyvin esiin kauriissa (aikaan saava, ahkera realisti). Eli neptunus-kauris tavallaan niinkun tekee unelmistaan totta, tekee niiden eteen töitä ja saavuttaa ne :Smiley Ja esim. kun itelläni se neptunus vielä 10. huoneessa niin tää tulis mulla esiin sit just työelämän puolella.
tallennettu

aurinko, MC jousimies
Sun73
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #12 : 31.03.2010 22:39:57 »

Näin on, tosi monet Kauriit ovat näyttelijöitä tai laulajia  Wink
tallennettu
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #13 : 01.04.2010 11:55:38 »

Omasta puolestani voin puhua, tietenkin kun itse olen taide-esiintymisalalla, niin lähipiirini koostuu aika pitkälti esiintyvistä ihmisistä. Yksi  aurinko kuu  kauris valloittaa tällä hetkellä valokuvauspiirejä. Itse ohjaan, näyttelen ja kirjoitan työkseni.
Mielestäni aurinko kauriin luovuus tosiaan tulee eri tavalla esiin kuin esim. kaksosten tai härän.
tallennettu

meimi
Astroholisti

Astrotumpelo

Profiili
« Vastaus #14 : 01.04.2010 13:33:16 »

aurinko jousimies :na  olen aina tullut hyvin toimeen oinaiden kanssa- no isääni ehkä lukuunottamatta.  Mutta voi olla, että jos hän vielä eläisi, voisi suhteemmekin olla jo parempi.  Jotenkin se oinaiden pässimäisyys ei tunnu musta niin pahalta kuin monen muun merkin omistajan mielestä.  Sitäpaitsi oinailla on loistava huumorintaju, ja yllättäen heiltä löytyy syvällisempikin puoli.

Tunnen hyvin kaksi härkää- äitini ja sisareni.  Vaikka heillä on nouseva merkkikin sama, ovat he kuitenkin ihan erilaisia.  Lisäksi tunnen pari muutakin härkänaista.  Yhteistä heille on ainainen käsitöiden teko.   Mitään kovin kauhean syvällistä suhdetta ei näiden härkien kanssa ole tullut, ei edes noihin oman perheen jäseniin.

Kaksosia en tiedä kuin pari-kolme, ja voin kertoa, etten jaksaisi elää sellaisen häsläävän tuuliviirin kanssa.  Vaikka  jousimies onkin muuttuva merkki, ei mulla oo sellaista jatkuvaa liikkeelläolon tarvetta.  Mä luulen, että mun toinen kissa on horoskoopiltaan kaksonen.  Wink

Rapu.  Tyttäreni.  Tarkasi pireltävä.  Loukkaantuu väärästä äänensävystäkin.  Hirvittävän tunteellinen, mutta ei näytä sitä mulle.

Leijonanaisten kanssa en oikein tunne oloani luontevaksi.  Kyllä he ovat loistavia seuraihmisiä, ja hauskoja juttuja riittää, mutta arastelen jotekin heidän esilläolon tarvetta ja kovaäänisyyttään.  Tuntemani leijonamiehet taas ovat fiksuja, eivätkä ehkä niin julkisuudenkipeitä kuin nuo tuntemani leijonanaiset.

Neitsyt, kompastuskiveni.  Exäni on neitsyt, samoin muutama muu satunnainen matkailija...  angel  En tiedä, miksi heitä tulee polulleni.  Toiset enemmän, toiset vähemmän pilkunviilaajia.  Yksi neitsytnainen työtoverina, ei erityisen tarkka mun mielestä.  Jotenkin huono itsetunto ehkä yhdistää näitä kaikkia tuntemiani neitsyitä.

Vaaka.  Eräs vaakanainen on kaikkea muuta kuin aurinkomerkkinsä malliesimerkki.  Vaa'assa hänellä on paljon tavaraa, mutta diplomaattisuudesta tai harmonisuudesta ei voi hänen kohdalla puhua.  Hyvä seuraihminen ja hauskan juttuinen, mutta auta armias, jos hän suuttuu.  Silloin vaihdan maisemaa.

Skopioneista ei kokemuksia.

Jousimiehiäkään en tunne montaa.  Oikeastaan olen jäävi tässä kohtaa.  No kokemuksistahan tässä puhutaan.  Jonkinlaista sielujen sympatiaa kyllä tunnen heidän kanssaan.

Kauris on toinen sisareni ja tykkään siitä.  smitten  Myös ensimmäinen bestikseni joskus yli 40 vuotta sitten on kauris.

Vesimiehistä ei havaintoja.

Kalatkin vähän vieraampi, yks työkaveri on kyllä.  Vaikka jouskari ei välttämättä ymmärrä kalamaista maisemaa, ollaan me pärjätty tosi hyvin.  Kiltti ja symppis, auttavainen.

Siinähän se tuli koko repertuaari.

smitten
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Sivuja: [1] 2 3 ... 6
  Tulostusversio  

Siirry: