Mä olen aina kokenut jotain outoa vetoa ilmamerkin miehiä kohtaan. Näin moninkertaisena tulielementin edustajana ilmamiehet tuovat jotain raikasta tuulahdusta mun maailmaan
Ilmamiehet... Niissä vetoaa se tietty sivistyneisyys, hienotapaisuus, huumorintaju, ilman ylitsemenevää aggressiivisuutta. Fiksuus, tieto on mun mielestä seksikästä
Suurin osa ilmamiehistä osaa keskustella (no, ex
oli - ihme kyllä - aika tuppisuu ja ei oikein keskustellut "henkevästi", enempi pissa-kakkahuumoria
) ja myös perustella väitteensä. En meinaan tykkää miehistä, joiden kanssa ei voi keskustella ja joiden korvien välissä humisee tuulitunneli
Lukumääräisesti eniten vetoa olen tuntenut Vesimiehiä kohtaan. Niin ihanan tieteellisiä ja fiksuja
Ystävällisiä, mutta jotenkin jäävät etäisiksi - ehkä se saavuttamattomuus vetoaa
Mun
-mies on muuten
, joten olen sen verran saanut Vesimiestä elämääni
Vaaka... Nykyinen mies on Vaaka, eikä ehkä ihan tyypillinen merkkinsä edustaja. Ei ole mikään pintaliitohai, vaan aika rento perusjäppinen, joka mielummin istuu rennosti lähikuppilassa kaljalla kuin tilaamassa drinkkejä trendibaarissa. Hyvä keskustelukumppani, jonka kanssa voi vaihtaa mielipiteitä ihan kaikesta maan päällä. Todella fiksu, tietää monesta asiasta paljon
Kova tekemään töitä (
). Kuitenkin hyvin sovitteleva luonteeltaan eikä halua pysyä vihoissa kenenkään kanssa, vaan puhuu asiat puhki. Ajatusmaailmasta ja tunteista vaikea saada välillä selvää (etäinen
salamyhkäinen
), yllättävän tarkkanäköinen, syvämietteinen ja välillä todella pistäväkielinen. Sitoutuja, seksi tälle miehelle todella tärkeää, samoin fyysinen läheisyys (
2. huoneessa,
).
Yhdellä kaverilla (
) on myös Vaaka-mies ja hyvin edellämainitun tyyppinen, tosin vaan avoimempi ja helpompi ottaa selvää
Tunnen toisenkin Vaaka-miehen. Tämä herra on oikein trendikäs, käyttää merkkivaatteita ja pitää ulkonäöstään huolta - ja on hyvännäköinen! Ihan hauska tyyppi, hyvää jutusteluseuraa, muttei välttämättä kovin luotettava. Yksi pahimmista juorukelloista, minkä tunnen. Tietää tasan tarkkaan, mitä kaikkien elämässä tapahtuu ja raportoi muiden yksityiselämästä kaikille halukkaille kuulijoille. Samaa vikaa oli muuten yhdessä Vaaka-naisessa, jonka aikanaan tunsin - ei osannut pitää salaisuutta. Välit viilenivätkin sitten.
Tapailin joskus kauan sitten yhtä Kalat-miestä. Voi helvetti... Tämä herra lillui ihan omassa, utuisessa maailmassaan. Mitään selvää tästä miehestä ei saanut. Oli kyllä ihan ahkera työntekijä ja käytännön mies, mutta tunnepuoli oli omaa luokkaansa... En saanut miehestä mitään otetta ja toisaalta mies ei halunnut paljastaa itsestään juurikaan mitään. Juttu päättyi hyvin nopeasti.
Neitsyt-miehissä on pari kaveria. Molemmat ovat oikein rempseitä herroja, jotka viihtyvät viihteellä ja tykkäävät pitää hauskaa. Oikein huumorintajuisia ja seurallisia ihmisiä
Tosin toinen herra on sitten todella kova tekemään töitä ja piiskaa itseään entistä kovempiin suorituksiin ja tuloksiin, että siinä se Neitsyen pikkutarkkuus ilmenee. Toinen on "liian rento" mun makuun ja tämä suorittaja on liian playeri mun makuun
Lojaaleja, luotettavia, sanansa mittaisia ihmisiä, mutteivät vetoa lainkaan "siinä mielessä".
Mielenkiintoinen juttu on se, että mulle kaikki läheisimmät ihmiset ovat Nousu-Neitsyitä! Johtuneeko sitten siitä, kun mun
7. huoneessa?
Härissä on sekä nais- että miespuolisia tuttuja. Mukavia, rauhallisia ja luotettavia ihmisiä. Tosin osaavat olla kunnon jääriä
Viihtyvät enempi rauhallisissa kuvioissa. Yksi tutuista on varsinainen nautiskelija, harrastaa ulkomaisia, harvinaisia oluita sekä merkkivaatteita. Muut ovat aika maanläheisiä perusihmisiä. Naiset rakastavat kauniita vaatteita ja muotia.
Pitkäaikaisin ystäväni on Oinas. Hyvää hauskanpitoseuraa, energinen, organisoiva, erittäin seurallinen ja koko ajan menossa! Huonoja puolia ovat jääräpäisyys ja taipumus pomottamiseen. Meillä ei henkisesti ole sen kummempaa yhteyttä, mutta paljon ollaan käyty yhdessä ulkona "keventämässä"
Oinas-miehet eivät vetoa, liian kuumakalleja päällepäsmäreitä mun makuun
Leijonissa on mulle erittäin tärkeitä ihmisiä, äitini ja paras ystäväni. Ovat lämpimiä, avuliaita ihmisiä, joissa on sellainen jännä sisäinen loiste
Nämä kaksi eivät todellakaan ole niitä parrasvaloissa paistattelijoita! Tosin äitini vaatemaku on erittäin leijonamainen: iltapukeutumisessa on dramaattisia linjoja ja paljon paljetteja!
Miesleijonissa ei ole löytynyt mieleistä... Ainakaan vielä.
Yksi läheinen merkki on Kalat. Naispuolisten Kalojen kanssa synkkaa ja mulla on useampi Kala-ystävä. Ihmisiä, joiden puoleen voi aina kääntyä, ihmisiä, jotka jaksavat ymmärtää. Kalojen kanssa saa mielenkiintoisia keskusteluja aikaiseksi ja jutuissa voi päästä ties miten syvälle tasolle
Osa on vähän ajelehtijoita ja rasittavan päättämättömiä, mutta silti mukavia ihmisiä
Skorpioneja tiedän jokusen. Isäni ainakin. Omistautuva, jopa tukahduttava. Sisäänpäinkääntynyt, vaikea lähestyttävä. Haluaa asioiden menevät hänen mielensä mukaan. Todella pitkävihainen ja katkera ihminen, muistaa kaikki 30 v takaiset asiat ja kantaa niistäkin kaunaa
Yksi miehen kaveri on Skorpioni. Erittäin äkkipikainen, tulinen luonne, joka voi pistää painimatsin pystyyn, ja halutessaan erittäin ilkeä. Kuitenkin erittäin sitoutuva ja luotettava tyyppi, sanansa mittainen.
Jousimiehissä on yksi kaveri ja appi. Hömppiä ihmisiä, joilla on huumorintaju ihan omaa luokkaansa. Hassuja hössöttäjiä, päivän piristäjiä ja vähän semmoisia sinisilmäisiä
Suusta saattaa tulla ties mitä. Joissakin mielipiteissään järkähtämättömiä ja asenteellisia.
Kaksoset... No exä on... Tukahduttava, määräilevä. Huumorintaju muita alentava. Erittäin hyvä tyylisilmä, pettämätön vaatemaku. Pitää huolta itsestään ja ulkonäöstään. En sanoisi uskolliseksi. Kaksos-naiset trenditietoisia, mutta juoruilevia ja aika ylimielisiä... Jotenkin mulla ja Kaksosilla ei vaan synkkaa
Rapu... Siskoni on
. Ei ota vastuuta elämästä, vaan elää omien impulssiensa mukaisesti. Ailahtelevainen, herkkänahkainen, ei pysty puhumaan järkevästi, vaan reagoi aina tunteella. Syyttelee muita epäonnistumisistaan. Toinen nais-Rapu, jonka tunnen, on avulias, ihanan aurinkoinen, tietyllä tavalla herkkä ja pitää perinteistä ja lapsista (tekee töitä lasten parissa). Tiedän myös yhden miespuolisen Ravun. Ihan mukava tyyppi ja avulias ihminen, mutta elää omassa pikku maailmassaan, johon ei päästä muita. Vaikea (= mahdoton) tutustua henk.koht. tasolla.
Kauris... Tunnen yhden Kauris-miehen. Tätä herraa ei vastuu paljoa paina... Bilekaverina hyvä, mutta osaa oikutella kuin pikkulapsi, jos joku asia ei häntä miellytä. Pomottaa kyllä muita, muttei itse tee juuri mitään...
Tässä tähän asti jotain