Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kokemuksia muista merkeistä!  (Luettu 43015 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Kamelikontti
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #30 : 27.04.2010 07:57:47 »

^ Mielummin tekisin hänenlaisen ihmisen kanssa töitä kuin sinunlaisesi. Tiedät että toinen saattaa olla stressaantunut ja vaikeassa elämäntilanteessa eikä ymmärrystä löydy, pelkkää omaan napaan tuijottelua. Käsittämätöntä suorastaan.

Eikä hänkään varmasti tekisi mielellään kanssasi hommia jos tietäisi mitä todellisuudessa kyseisestä ihmisestä ajattelet.
tallennettu

Aurinko, Merkurius, MC & Kuunsolmu Vesimies
Kuu Neitsyt
Asc, Jupiter & Chiron Rapu

DC, Mars, Venus, Neptunus, Saturnus, Uranus Kauris
Pallas Oinas
Ceres Kaksonen
Vesta Kalat
Pluto & Juno Skorpioni
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #31 : 27.04.2010 08:52:34 »

Oma kokemukseni ravuista taas on ihan päinvastainen kuin muilla. Ravut on ihan parhaita  smitten Tosin on niilläkin pirun ärsyttävät puolensa mutta tykkään silti  Smiley

Läheisimmät luottoihmiseni ovat rapuja. He ovat aina valmiina pitämään hauskaa ja myös lohduttamaan, itse nousurapuna tarjoan vastavuoroisesti apuani ja en kaihda hauskanpitoakaan Smiley

Ravuilla on hulvaton huumorintaju, he ovat niin tavallisia naapurintyttöjä ja poikia että heidän kanssaan on helppo olla. Heidän kanssaan voi olla oma itsensä sillä hekin ovat.

Tämä on minun kokemukseni Smiley Toki näköaloja on monia ja ehkä oma nousurapuseni tosiaan vie minua lähemmäksi muita rapuja. Ehkä tarvitaan rapu ymmärtämään oikukasta rapua Cheesy

En ole nähnyt ravuissa kateutta josta on puhuttu. Rapuystäväiseni ovat aidosti iloinneet muiden onnistumisista ja olleet mitä paras kannustusjoukko Smiley

Muita lemppareita on skorpioni (mutta vain kypsät sellaiset Cheesy) ja jostain raivostuttavasta syystä myös kauriit, vaikka ne saavatkin välillä hermot menemään. Ne on silti jotenkin kotoisia?!

tallennettu
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #32 : 27.04.2010 09:07:36 »

^ Mielummin tekisin hänenlaisen ihmisen kanssa töitä kuin sinunlaisesi. Tiedät että toinen saattaa olla stressaantunut ja vaikeassa elämäntilanteessa eikä ymmärrystä löydy, pelkkää omaan napaan tuijottelua. Käsittämätöntä suorastaan.

Eikä hänkään varmasti tekisi mielellään kanssasi hommia jos tietäisi mitä todellisuudessa kyseisestä ihmisestä ajattelet.

Täytyy kyllä todeta, että vastauksesi tekstiini hämmästyttää minua. Ilmeisesti samaistut häneen, koska muuten en käsitä, miten tekstistäni saa luettua tuollaisen. Ehkä siinä on sekin, että tiedän minun ja ystäväni välisen prosessin ja todellisen tilanteen.

Tarkoituksenanihan oli todeta, että MEIDÄN VÄLISET KEMIAT tuottavat ongelmia, ei hän. Jokaisella on oikeus kokea omat tunteensa, niin minun onni onnistumisestani kuin hänen tuskansa omasta tilanteestaan ja sinun ärtymyksesi kirjoituksestani. Kuitenkaan toisen tunnereaktiota ei minun mielestäni kuulu torjua. Olen kyseiselle ihmiselle sanonut, etten pysty työskentelemään hänen kanssaan, jos hän jatkuvasti on niin negatiiviinen. Hän totesi, ettei ole negatiivinen ja aloitti valittamaan työnantajastaan.  buck2
Ehkä vain totean, ettei meidän yhteistyö ole kummankaan kannalta hedelmällistä.

Minäkin tykkään ravuista, huomaan muuten, että kuuravut, kuten yllämainitussa tekstissä, ovat olleet isoissa muutoksissa nyt keväällä. Ainakin kolme  kuu  rapu ystävääni ovat muuttaneet, saaneet töitä, muuttaneet parisuhteitaan jne.  aurinko  rapu ovat päässeet vähemmillä, ainakin oman otantani mukaan. Minäkin tykkään ravuista, hauskaa ja lupsakkaa seuraa.

tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #33 : 27.04.2010 09:12:40 »

Liekkö Indiima nuo kuu rapu ystäväsi sellaisia joiden kuu on ravun alkuasteilla? Silloinhan mm. pluto oppositioi juuri heidän kuitaan ja saturnus neliöi?
Sehän voi luoda muutosta..

Omat rapu tuttavani eivät vielä ole saaneet osakseen noiden kahden transiitteja, ovat loppupään rapusia Smiley
tallennettu
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #34 : 27.04.2010 09:19:43 »

Se varmaankin kyllä selittäisi tuota elämässä tällä hetkellä dominoivaa hektisyyttä ja kireyttä.
Kunhan ei vaan keneltäkään kamelinselkä katkeaisi, ovat niin saamarin tunnollisia vielä kaikki, että duunaavat vaikka viimeiseen asti, vaikka henki menisi.  Undecided Nyt olisi se levon paikka. Onneksi kaikilla näillä kesällä helpottaa.

Mä ihkutan kanssa  skorpioni tyyppejä. Seurustelen yhden kanssa ja kavereina on monta. Niinä läheisimpinä ja rennoimpia: eli ihan perinteisesti  skorpioni tapaan  Tongue Näin vanhemmiten kaikki oinaat, vesimiehet ja kalat ovat alkaneet enemmän vaan tulemaan elämään. Ja tykkään!
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #35 : 27.04.2010 09:36:40 »

Joo, veskarit on kanssa kivoja  Smiley

Skorpioneista tosiaan tykkään, mutta kypsistä skorpioneista. Olen törmännyt elämäni aikana muutamaan hyvin hyvin ahdistaviin tapauksiin, ovat olleet aikuisia skorpioneja kyllä mutta silti kuin.. pikku pentuja.
Omat läheiset skorpioni ystävät ovat sen sijaan eläinradan parhaimmistoa Cheesy
Olenkin sitä mieltä että kypsä skorpioni on ihan mieletön tyyppi, sen sijaan kehittymätön yksilö on itse saatana.
Ja kyllä skorpionissa sitä tempperamenttia ja kiihkeyttä saa aina olla, mutta en ymmärrä sellaista alistamista tai heikompien kiusaamista. Tosin nuo skorpparit ovat todennäköisesti olleet jonkinmoisen persoonallisuushäiriön alaisia Tongue

Skorpioni ystävistäni löytyy tälläisiä:

aurinko  skorpioni  kuu  kaksoset  askendentti  neitsyt
 aurinko  skorpioni  kuu  kaksoset  askendentti  oinas
 aurinko  skorpioni  kuu  harka  askendentti  jousimies
 aurinko  skorpioni  kuu  skorpioni  askendentti  vaaka
 aurinko  skorpioni  kuu  kalat  askendentti  kaksoset

tallennettu
esel
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #36 : 08.06.2010 20:11:27 »

"Kaksoset... No exä on... Tukahduttava, määräilevä. Huumorintaju muita alentava. Erittäin hyvä tyylisilmä, pettämätön vaatemaku. Pitää huolta itsestään ja ulkonäöstään. En sanoisi uskolliseksi. Kaksos-naiset trenditietoisia, mutta juoruilevia ja aika ylimielisiä... Jotenkin mulla ja Kaksosilla ei vaan synkkaa"
no itse olen kaksos nainen ja inhooon juoruiluu yli kaiken.. muutenkin tulen poikien kanssa paremmin toimeen ku tyttöjen. (poikkeus poikamaiset tytöt) en todellakaan ole tyylitietoinen vaan puen päälleni mikä nnäyttää mun mielestä hyvältä. eniten on miehissäni tainut olla maa merkin edustajia(sopivasti tasapainottaa). olen kyllä melkoinen tuuliviirii ja rakastan väittelyä. parhaimmat kaverit on kaksosia koska ne pysyy mun perässä. mutta mun sisko on syntynyt päivän ja 2 vuotta mun jälkeen ja on hiljasempi ja ei pysty pitää niin hyvin puoliaan sanallisesti... molemmat olemme äkkipikaisia. mulla on myös vaaka sisko joka on kyllä aika äkkipikainen (se vaakojen rauhallisuudeta) muiden horoskooppeja en tiedä joten vain vähän on tietoo horoskoopeista
tallennettu
Suljin
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #37 : 21.06.2010 23:50:54 »

Aaargh, tämä merkuriuskalat ei oikein ymmärrä merkuriusoinas äitiään buck2, joka vetää
"keskusteluihin" mukaan vanhojakin juttuja ja menen aivan sekaisin..
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #38 : 22.06.2010 12:04:38 »

Mulla jatkuu edelleen tää  vesimies -miehiin ihastumiskausi.  crazy2
tallennettu

nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #39 : 22.06.2010 12:20:36 »

indiima
älä huoli,kyll se kohta helepottaa, kun proge  kuu siirtyy elokuulla Vesimiehestä kaloihin..

Sun progekuutahan transitoi nyt vielä  neptunus rx ja Lilith, joka viettelee viattomia miehiä heidän makuuhuoneessaan... Cheesy
ja
kaiken hyvän lisäks,
tiijäkkönä Vestan papittaren tarinan,
kuinka heidän tehtävänään on antaa tuleville pappisvihkimyksen saaville sellanen ikimuistonen naatinto,
etteivät sen koomin haikaile akkain perrää
ja pysyvät kiltisti lestissään. angel
Sekin vielä coolsmiley
proge  vesta skorpioni neliö proge  kuu
koitahan
sinä pysyä lestissäis..
tallennettu
sangviinikko
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #40 : 23.06.2010 07:41:17 »

Mulla jatkuu edelleen tää  vesimies -miehiin ihastumiskausi.  crazy2

Heh. Tuota, veskarit vaan on niin kummallisia. Ensivaikutelma on että tipahtivat jostain avaruusalukselta.
Itse ihastun heihin aina. En toki aina romanttisessa mielessä, mutta olemuksesta olen yleensä viehättynyt.
Ehkä se on se rajojarikkova vapaudenhalu mikä viehättää. Tuntemani  vesimies ihmiset kun eivät tee kompromisseja liittyen omaan vapauteen olla mitä ovat.

Eräällä  vesimies naisella on aivan oma logiikkansa. Asiaan kuin asiaan. Tavallaan aika herttaista.

smitten
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #41 : 23.06.2010 18:42:29 »

Pitäneepi yrittää pysyä lestissä. Aika pitkälle jo pääsin siinä mielikuvassa, että  skorpioni siippa vaihtui  vesimies mieheen.  Lips Sealed

Luulen, että tällaisena nahkeana aloiteihmisenä en välttämättä sitä veskarimiehen jatkuvaa spontaanisuutta kestäisi. Mie vien, vikise sie!  Wink

tallennettu

Ratkaisu
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #42 : 24.06.2010 18:04:45 »

Kaikki  vesimies miehet ovat olleet vähän sellaisia boheemeja taiteilija ja vapaasielu tyyppejä. Usammallakin on ollut taipumusta vapaisiin suhteisiin. Tämä on muuten pätenyt myös muutamaan kalat mieheen. Noh, itse en oikein ole saanut otetta noista miehistä, joten enpä ole liiemmin heidän kanssaan säätänyt, eivät oikein ole tarpeeksi seksikkäitä yleensä. =D
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Asterix
Vieras
« Vastaus #43 : 24.06.2010 19:44:49 »

Mjaa, tuosta  vesimies -boheemisuudesta...

Veskaria on tasan kahta lajia oman kokemukseni mukaan.
Boheemeja ja hienostuneita.

Bio-isäni oli  vesimies ja hän oli tunnettu eläissään ulkoisesta tyylikkyydestään
ja suomalaisittain ajateltuna, koreilun halustaan. Samoin on hänen siskonsa,  vesimies hänkin
ja oli 60 -ja 70-luvuilla Suomessakin tunnettu malli. Hyvin hienostunut jokaista elettäänkin myöden,
eikä päästä pahaa sanaa tai mitään vulgääriä suustaan.
Otto-äitini on  vesimies ja hyvin hienostunut nainen.
Hän myöskin hyvin kauniisti puhuva, vaikkakin hyvin rehellinen.
Boheemisuudesta ei tietoakaan, muutakuin vallankumouksellisin ajatuksin,
joita hän kertoo.

Oma Veskarini (haha, palasimme takaisin yhteen!) on tyyliltään hyvin hienostunut,
jopa niin, että välillä koen olevani liian boheemi hänelle, vaikka täällä (astrossakin)
mut luonnossa tuntevat tietävät kyllä, että pyrin ja tykkään klassisesta hienostuneisuudesta.
No, tosin Veskarin ajatusmaailma on taas ihan jotain muuta, kuten otto-äidillänikin.
Hyvin rajaton ja ennakkoluuloton uusia asioita ja kaikenlaisia ihmisiä kohtaan
ja se loputon syiden ja taustojen ymmärtäminen ja heikompien puolustaminen.

Äiti rakastaa rustata ja lukea runoja, Veskari lukea muiden ajatuksia ja kirjoitelmia.
Hän rakastaa kolumnejani, kuten äitinikin ja ovat kaksi innokkainta faniani. Tongue

Paras suomalainen ja pitkäaikaisin ystävättäreni on  vesimies ja kosmetiikka-alalla
luonut uransa ja rakastaa kauniita vaatteita ja omaa tajuttoman hyvän maun
pukeutumisen ja kaunistautumisen suhteen.
Olemme olleet ystäviä jo 17 vuotta.

No sitten otto-isäni, joka on  vesimies , on se boheemi keksijä ja suunnittelija mies. Grin 2funny
Hän ei ulkoisesta koreilusta piittaa ja on usein nikkaroimassa ja rakentelemassa
mitä eriskummallisempia juttuja ja värkkejä.
Aina on jotain askartelua meneillään.
Hän rakastaa kaikenlaisia älypelejä ja suunnittelee niitä myös itse.
Arvaatte varmaan, että hän on insinöörinä ihan oikealla paikallaan. Grin 2funny
Hän on juuri se, joka keksii ikuisesti ikiliikkujaa, vaikka sillä ei olisi mitään merkitystä
ja se olisi aivan turha kapistus.

Kaikille näille  vesimies :lle on yhteistä se, että heillä on maailman suurimmat sydämet,
aina auttamassa ja tukemassa heikompiaan. He ovat myös hyvin itsenäisiä ja selviytyjiä.
He ei huoli muiden avusta, vaan pärjäävät itse.
Rumia sanoja tai pahan puhumista kuulee heidän suustaan hyvin harvoin,
vaikkakin jokaisen suusta tulee totuus, mutta he sanovat sen kauniisti.
Kaikin puolin ihailtava taito!
Heillä on myös loistava huumorintaju ja ovat keveitä luonteiltaan, eivätkä
vaivu melankoliaan helposti ja niin, spontaaneja he ovat,
mutta mä rakastan sitä heissä, -olenhan  aurinko kaksoset ja  kuu vesimies  Wink

« Viimeksi muokattu: 24.06.2010 19:47:00 kirjoittanut Kreivi Krapula » tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #44 : 24.06.2010 19:59:40 »

Tuli vielä sellaista mieleeni lisätä  vesimies :stä, että...

Mun ottovanhemmat ovat molemmat  vesimies :iä ja ovat adoptoineet minut
ja muutaman muun lapsen.
Veskarini on adoptoinut yhden pojan avioliittonsa aikana. Hänellä on myös kaksi biologista lasta.
Tuo suomalainen  vesimies -ystävättäreni adoptoi pienen kiinalaistytön.

Liekö tuo rakkaus lapsiin ja halua parantaa maailmaa antamalla apua heikommilleen
juuri hyvin  vesimies :mäistä?

vesimies :sten kasvattamana voin kertoa, että  vesimies -vanhemmat
pitävät kiinni lapsistaan hyvin lujaa ja heistä on taistelu itsenäistyä. crazy2
Veskarini pojilla on hiukan sama ongelma.

Heidän äitinsä on asunut jo 16 vuotta asumuserossa ja omassa kodissaan
ja pojat ovat kasvaneet Veskarin kanssa.
Heidän äitinsä ei ole pakollisia enempää tehnyt lastensa eteen.
Pojat alkavat olla aikuisuuden kynnyksellä,
19 ja 17 vuotiaat nämä nuorimmat bio-lapset. Adoptiolapsi on jo omassa kodissaan
ja elämässään.
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6
  Tulostusversio  

Siirry: