Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kokemuksia muista merkeistä!  (Luettu 42979 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Mountain Lion
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #60 : 19.07.2010 20:31:28 »

Minulla on niin vähän ystäviä etten ole koskaan ajatellut heidän tähtimerkkejään. Paras ystävättereni on leijona. Vaikka ollaan hyvin erillaisia (luonto, metsästys ja piirtämis harrastukset ovat ainoat yhdistävät tekijät) niin se ei haittaa meillä tullee vain mielenkiintoisia keskusteluja. Minun todella vaikea kuvailla parasta ystävääni, en löydä hänestä mittään erityistä kerrottavaa, hän tuntuu "harmaalta" perus tyypiltä. Voisiko johtua ettei ole ns. löytänyt itseensä.

Poikakaverini taasen on kauris ja meillä on samanlaisia kiinnostuksen kohteita, voin mm. kuvitella että nyt kun toivuin pitkästä sairaudesta (joka luultavasti oli psyykkistä) niin seuraavan kerran kun tapaamme niin menemme yhdessä juoksu lenkille. Tällä kauris miehllä tuntuu olevan selvät päämäärät elämässä. Kyseli minulta että mikä minä haluan olla tai mitä haluan elämältä. Vastasin, että en sillä tavoin ole miettinyt asiaa, haluan tehdä yhdet asiat pois alta (esim. nyt haluan suorittaa koulun ennen kuin ajttelen muuta ja katson mihin elämä minua vie. Se kuulosti hänestä hyvin oudolta. Ja minä mietin välillä että minkäläinen hän on kun suuttuu tai on surullinen. Sähköpostiviestien vaihdossa minä olen se joka kertoo "eilen sattui sitä ja tätä ja mä olin niin vihainen/se oli niin ärsyttävää", mutta negatiivisin tunnetila minkä sain selvile viesteistä oli se että hän oli kärsimätön. Kun hän oli Suomessa reilun viikon niin silloinkin se olin minä joka oli stressaantunut, ärtynyt ja pahoitti mielensä jolloin tämä kauris kesti itkukohtaukset tyynesti. Sitä en oikein ymmärrä, missä on hänen negatiiviset tunteet?  Huh

tallennettu

"Sielu jää ilman sateenkaarta, jos silmät jäävät ilman kyyneliä."
Suljin
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #61 : 02.10.2010 21:49:46 »

Tuli tässä mieleen.. millaisia kokemuksia teillä on skorpioni ja leijona yhdistelmästä
yhdessä ihmisessä?

Itse olen kokenut, että tällöin henkilö on yleensä dominoiva, tekee mitä itse ikinä
haluaakaan, saa kuvan, että pitää itseään parempana kuin muut, valehtelee päin
naamaa vaikka kaikki tietävät, miten asia on, ei siispä halua menettää mainetta
ja kunniaansa.. puolustelee, että muut ovat vain harhaisia..

Tai jos et tunne skorpioni-leijona -yhdistelmään, mutta tunnet tällaisen ihmisen
niin kuulisin mielelläni, mitä hänen kartaltaan löytyy.. :Smiley
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #62 : 02.10.2010 22:20:19 »

oijoijoi  buck2
voe meitä crazy2
 skorpionileijona -painotteinen ilmottautuu, knuppel2
ja juurihan tunnustauduin ihan julkisesti ikäväksi ihmiseksi, Angry
päin naamaa en valehtele, coolsmiley
jätän kertomati jos niikseen tulee.
Teen kyllä ihan mitä itse haluan.
Tässä iässä on kyllä jo korkee aika tehäkin. Smiley

neptunus venus merkurius aurinko skorpioni
 kuunsolmu kuu mars leijona
 mars aspect_squ venus
ollos hyvä
loppukevennyksenä  leijona on sitten Skorpionin 8 huoneessa..
tasotusta vähän MC  vaaka
ja  askendentti jousimies
ja
kaikki tietävät miten asia on............................ Cheesy
tallennettu
BlueRose
Kanta-astroilija

I Love Yuo Mom

Profiili
« Vastaus #63 : 05.10.2010 06:10:24 »

No minä aloitan..

Kauriit ovat olleet mielenkiintoisia ja melko ärhäköitä..
Eräs aurinkokauris on yksi parhaista ystävistäni
nykyään, hänellä on myös askendetti kaksonen, joka
sopii hyvin yksiin askendentti jousimieheni kanssa Wink

Eräs kaurismies taas meinasi viedä joskus järkeni kun
oli oikullinen ja ei tuntunut tajuavan puheitani..
Suuttui ihmeellisistä asioista ja mollasi, mutta
samalla kertoi pitävänsä minusta.. Huh Ja tein heti
selväksi, ettei hän kiinnosta minua, mutta tuntui silti
välillä luulevan muuta, kumma tyyppi..

En tajua. Minun mies on kauris ja nouseva jousimies....ja se tuntuu, että vie mun järjen  tickedoff tunnistan kyllä samat piirteet mm. jääräpää, sisäänpäin sulkeutunut, arvoituksellinen/kummallinen, ei tiedä onko lintu, kala vai joku muu  Shocked hyvin haasteellinen henkisesti, koska ko. miehen kanssa saat käyttää intuutiotasi kokoajan, että mitä hän ajattelee, kun itse ei osaa/ymmärrä kertoa. On raskasta elää sellaisen kanssa. Mulle ei oinasnaisena nousi merkki jousimies oikein käy mikä mies tahansa coolsmiley
tallennettu
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #64 : 09.11.2010 21:37:01 »

Tulipa tässä mieleen, kun katsahdin keittiöömme. Miehen vuoro siivota sitä.
Sanoin hänelle, että vie roskat, vie lehdet ja tiskaa. Kaikki unohdettu. En minä vihainen ole, vaan sitä, että tämmöisen huomion minä olen skorpioneista tehnyt. Se liittyy sekä huomiokykyyn ns. "omissa maailmoissa elämiseen" ja siivottomuuteen.

Työkaveri on  askendentti  harka  aurinko skorpioni hajamielisempää ihmistä saa etsiä. Unohtaa töistä lähtiessään kahvipannun päälle for starters.
Mies  askendentti aurinko skorpioni eikä siivoaisi ellen puhuisi tasa-arvon hienosta aatteesta itselleni tuskallisen usein.
Entinen kämppis, ystävä  askendentti neitsyt  aurinko skorpioni todella hajamielinen, ja omiin maailmoihin uppoutuva, 30op vuoden aikana 240 op koulutusohjelmassa.

Kaikkia yhdistää siivottomuus ja uppoaminen - toisesta näkökulmasta intensiivinen perehtyminen itseä kiinnostavaan aiheeseen.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
sangviinikko
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #65 : 13.11.2010 15:19:52 »

^ ja minähän siis suorastaan tunnistan itseni tuosta ylempää. :Smiley
Kaksosena.
Kaaos on kaveri. uglystupid2

Mutta siis asiaan. Muutama kuumerkiltään leijona on saanut miut melkein hermostumaan herkkänahkaisuudellaan ja ylpeydellään männäviikolla. Yhtään ei huvittais silitellä niitä katteja. Tongue
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
Kkllll
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #66 : 13.11.2010 15:35:34 »

No minä aloitan..

Kauriit ovat olleet mielenkiintoisia ja melko ärhäköitä..
Eräs aurinkokauris on yksi parhaista ystävistäni
nykyään, hänellä on myös askendetti kaksonen, joka
sopii hyvin yksiin askendentti jousimieheni kanssa Wink

Eräs kaurismies taas meinasi viedä joskus järkeni kun
oli oikullinen ja ei tuntunut tajuavan puheitani..
Suuttui ihmeellisistä asioista ja mollasi, mutta
samalla kertoi pitävänsä minusta.. Huh Ja tein heti
selväksi, ettei hän kiinnosta minua, mutta tuntui silti
välillä luulevan muuta, kumma tyyppi..

En tajua. Minun mies on kauris ja nouseva jousimies....ja se tuntuu, että vie mun järjen  tickedoff tunnistan kyllä samat piirteet mm. jääräpää, sisäänpäin sulkeutunut, arvoituksellinen/kummallinen, ei tiedä onko lintu, kala vai joku muu  Shocked hyvin haasteellinen henkisesti, koska ko. miehen kanssa saat käyttää intuutiotasi kokoajan, että mitä hän ajattelee, kun itse ei osaa/ymmärrä kertoa. On raskasta elää sellaisen kanssa. Mulle ei oinasnaisena nousi merkki jousimies oikein käy mikä mies tahansa coolsmiley

Miksi sinun pitäisi ymmärtää kaikki mitä hän ajattelee? Itse aurinko-kauriina haluan kyllä pitää oman tilani, ja skorppari-mieheni on vaikea kestää sitä. Tuli vaan mieleen, että ehkä sinunkaan miehelläsi ei ole välttämättä kyse siitä ettei osaa/ymmärrä, vaan ihan siitä, ettei halua. Tietysti erikseen on ihmisiä jotka eivät vaan ole kosketuksissa itseensä, mikä voi myös olla syynä sisäänpäin kääntyneisyyteen.

tallennettu
Iloinen lumikki
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #67 : 13.11.2010 18:23:17 »

Heippa kaikille,

Olen tässä seurustellut kaksos-miehen kanssa kolme vuotta. Erottiin syyskuussa. Maailman pinnallisin ihminen. Isäni oli kaksonen. Tietenkin kellonajat vaikuttavat, millainen ihminen on.
Kaksonen on kyllä erinomainen seuraihminen, mukava kaveri. Valitettavasti näen ihmisten sisälle
liian paljon ja huomaan, jos teeskentelevät. Kaikkein kauheinta on ollutkin huomata, että he teeskentelevät! Työkaverini, nainen, kaksonen, on maailman yököttävin teeskentelijä!
Anteeksi vaan kaikille ja hänelle itseleen todella sääli!
Olen itse kauris ja nouseva skorppari. Neptunus ihan AC:llä. Olen huippujästipää ja varmasti
sanon lopulta viimeisen sanan. Monen mielestä todella ärsyttävä ihminen. Olen kaveri kaikkien kanssa, mutta jos minulle ollaan ilkeitä, kosto on kyllä valitettavan suloinen. Mulla on paljon kaurista kartalla ja jousimiestä, mutta ei yhtään ilmamerkkejä.
Omistan kaksi ihanaa poikaa.Vanhin on svääreissä liikkuva kalapoika, jolta löytyy kyllä syvällistä
ajattelua. Paljon vaakaa kartalla. Ihanan lapsellinen:)
Kuopus on rapu, äitiä jumaloiva. Varmaan elänyt jo tuhat vuotta ennen minua. Näkee ihmisestä heti kaiken. Ei tykkää kenestäkään muusta, kuin äidistä ja on jo 23v, hitto!!!

terv. Musta iloinen lumikki
tallennettu
sangviinikko
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #68 : 13.11.2010 21:08:51 »

Ihana tuo  rapu -juttu.
Miulla on myös  aurinko rapu  askendentti skorpioni poika. Tosin vasta eskarissa.
Sanoo rakastavansa monta kertaa päivässä. On todellinen mammanpoika. buck2
Voin kuvitella hyvin että irtaannuttuaan äitiliinistä on hyvin omistautuva puolisolleen/perheelleen. Tai mistäs minä tiedän.  mars aspect_con merkurius leijona voi vaikka yllättää.
Mammanpoika se kuitenkin vielä on.

Tyttö on  kauris ja  askendentti neitsyt ja ah niin järjestelmällinen ja säästäväinen. Lupasi tänään toimittaa sitten äitille aina tuoreita kananmunia, jahka on maalaistalon emäntä. Ettäs tiedänkii, nii.

Voi tätä äitin iloa. Grin
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
Iloinen lumikki
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #69 : 14.11.2010 16:02:31 »

Hei Sangviinikko,

Huomasin juuri, että se mun rapupoika 23v on myös nouseva neitsyt, kuu on kaksosissa, samoin
venus, paljon on hänellä rapua 10 ja 11 huoneissa. Nämä huoneet näyttävätkin olevan
hänellä täynnä tavaraa. Kaksostakin löytyy paljon, samoin jouskaria, niinkuin minullakin. Ihmekkös
jos tullaan hyvin juttuun smitten

Terv. Musta iloinen lumikki

PS. Minun poikani on hoitoalalla (vanhustyössä) ja sopii siihen erinomaisesti angel
On jo kuulemma varannut minullekin sieltä paikan, heh,heh angel
tallennettu
Iloinen lumikki
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #70 : 14.11.2010 16:09:33 »

Hei Sagviinikko smitten

Huomasin vasta, että sinun pieni poikasi onkin nouseva skorpioni eli sama kuin minä.
Minun poikani on nouseva  neitsyt. Esikoinen kala-poikani on nouseva leijona smitten

t. Musta iloinen lumikki
tallennettu
astrofriikki
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #71 : 14.11.2010 16:47:14 »

Hei,

minkälaisia kokemuksia teillä on tuli-vesimerkkien yhdistelmistä. Minun kokemukset pohjautuvat lähinnä naisiin.

Tässä muutamia:
-  aurinko leijona,  kuu  leijona,  askendentti rapu
-  aurinko jousimies,  kuu  rapu,  askendentti jousimies
-  aurinko jousimies,  kuu skorpioni,  askendentti  kauris
-  aurinko  oinas,  kuu  jousimies, askendentti en tiedä
-  aurinko oinas,  kuu rapu,  askendentti en tiedä

Kaikissa heissä on sydämmellisyyttä(lukuunottamatta tuota  aurinko oinas.  kuu  jousimies),
mutta toisaalta ilkeyttä ja röyhkeyttä minun näkökulmastani katsottuna enemmän kuin muissa yhdistelmissä. Näissähän ei ole yhtään maata tai ilmaa(paitsi 1  askendentti  kauris), noita kahta  askendentti en tiedä.
Voisin veikata että viimeisellä voisi olla  askendentti maa-tai ilmamerkissä. Toiseksi viimeisellä todennäköisesti tulimerkissä. Periaatteessa tulen heidän kanssaan toimeen, mutta syvempää ystävyyttä en ole osannut rakentaa.

Kokemuksia, mielipiteitä ?  
« Viimeksi muokattu: 14.11.2010 16:57:19 kirjoittanut astrofriikki » tallennettu

Aurinko - Kauris
Kuu - Härkä
AC - Jousimies
mirka222
Vieras
« Vastaus #72 : 14.11.2010 16:58:24 »

Mulla oli työyhteisössä akka, jolla oli  aurinko jousimies ja  kuu rapu lisäks oli muutenkin paljon rapua ja jouskaria, vissiin nousu  leijona ja pluto  aspect_squ kuu ... Tosi kontrollifriikki, narsistisia piirteitä..Jollain tapaa ehkä liian herkkä mutta samalla todella itsekäs ja kovatahtoinen...Siis se herkkyyden kanavoiminen ei oikein suju muuta kuin ilkeilemällä ja kontrolloimalla toisia..En jaksa nyt tarkemmin selostaa mutta yhden ystäväni ajoi melkein itsemurhan partaalle ja mutkin sai aika heikkoon happeen Grin Aluksi jotenkin todella hyvää pataa ja teki kaiken maailman palveluksia pyytämättä mutta kun tavallaan ystävystyit lähemmin niin alkoi vaateetkin kasvaa ja mustasukkaisuus, ei olisi saanut olla tekemisissä muuta kuin hänen kanssaan ja auta armias, jos itse sattui olemaan eri mieltä tai hengasi jonkun toisen tyypin kanssa välillä niin sut eristettiin täysin porukasta..Hän kyllä itse sai sitten viettää aikaansa vaikka kenen kanssa ja tehdä mitä haluaa..Hänellä oli tavallaan iso porukka ympärillään, jossa sen jäsenet eivät olisi saaneet olla keskenään missään tekemisissä, vain hänen kanssaan..
tallennettu
astrofriikki
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #73 : 14.11.2010 17:09:14 »

Tuo kuvauksesi sopii parhaiten noista mainitsemisistani naisista  aurinko  jousimies,  kuu  rapu,  askendentti  jousimies. Oikein sydämmellinen ja ystävällinen siihen asti, kun oli tekemisissä vain hänen kanssaan. Kun joutui olemaan joukossa tai muita otettiin huomioon, alkoivat ilkeilyt. Mustankipeä luonne. Toinen näistä, joka on melko hankala luonne ja möläyttelee melko tahdittomasti on  aurinko   leijona,  kuu  leijona,  askendentti  rapu.
tallennettu

Aurinko - Kauris
Kuu - Härkä
AC - Jousimies
mirka222
Vieras
« Vastaus #74 : 14.11.2010 17:38:17 »

tuossa meikäläisen entisessä "ystävässähän" yhdistyy nuo sun mainitsemat merkit:  jousimies leijona rapu  Grin Täytyy vielä mainita, että auta armias, jos joku antoi kritiikkiä hänelle, alkoi massiiviset kostotoimenpiteet: hän esimerkiksi esti erään täysin ulkopuolisen ihmisen työpaikan saannin, koska oli kuullut tämän puhuneen hänestä pahaa..mulla ei auttanut muuta kuin lähtä koko porukasta, vaikka menetin monta hyvää tyyppiä siinä samalla..Tosin akkahan oli jauhanut musta näille muillekin ryhmän jäsenille jo kauan, koska näki että meitä yhdistivät muun muassa harrastukset ja yhteiset mielenkiinnon kohteet ja illanvietot..Tämän akan kanssa mulla ei luonnostaan ikinä synkannut, tuntui aina että olisi pitänyt olla jotenkin mieliksi arvon rouvalle..Mutta sitten kun en pelännytkään lähteä hänen vaikutuspiiristään niin akkahan rupes ahdistelemaan mua oikein kunnolla, kaikenmaailman yhteistilauksia ja kuulumisten kyselyä liittyen "työhömme", erään kerran tapasimme face to face ja näin todella sen ilkeyden hänestä. Hän suoraan päin naamaa esitti "enkeliä" ja halusi olla yhteyksissä taas enemmän kanssani, olin muutamaa minuuttia aiemmin kuullut hyvältä ystävältäni tämän akan taas mustamaalanneen minua heidän yhteisillä kesteillään Grin
tallennettu
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6
  Tulostusversio  

Siirry: