Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Esoteerinen astrologia (menneiden elämien tarkastelu)  (Luettu 34903 kertaa)
0 jäsentä ja 21 vierasta katselee tätä aihetta.
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #15 : 31.03.2010 15:37:45 »

Minä en ole tiennytkään, että tuo astroclick-travel on tuommoinen palvelu! Siis mitääh, sieltäkö muka voi nähdä paikkoja missä ois eläny. Herramunjee!  crazy2
tallennettu
ancelica
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #16 : 01.04.2010 09:24:07 »

Vähän sellaista käsitystä sain kun selailin sitä astro.comin foorumia. Ne IC-linjat. Mutta millä ne saa 'poikkastua' johonkin järkevään paikkaan? Jos linja alkaa Pohjois-Venäjältä ja menee Korean läpi Indonesiaan ja Australiaan...  Huh
Mulla on se käsitys että suurin osa nyt Euroopassa elävistä on elellyt ennenkin Euroopassa, toki myös Aasia, ehkä Amerikka ja monilla luultavasti myös jossain vaiheessa Lähi-Itä. Eli Euroopassa pitäis olla jotenkin korostunut...
Yritin myös löytää eri maiden merkkihallitsijoita, mutta löysin vaan jonkin vanhan listan joka taitaa olla 1800-luvulta. Kaikkia valtioita ei ole enää olemassa, ja Suomea lähimpänä on Lower Sweden ja Norway. Noi kuullostaa että ne on suoraan vedetty jostain 1800-luvun Teosofian opuksesta. Pitäis löytää päivitetty tieto.
Esim  merkurius linjan lähellä on hyvä opiskella
« Viimeksi muokattu: 01.04.2010 09:27:33 kirjoittanut ancelica » tallennettu
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #17 : 01.04.2010 11:42:55 »

Vähän sellaista käsitystä sain kun selailin sitä astro.comin foorumia. Ne IC-linjat. Mutta millä ne saa 'poikkastua' johonkin järkevään paikkaan? Jos linja alkaa Pohjois-Venäjältä ja menee Korean läpi Indonesiaan ja Australiaan...  Huh
Mulla on se käsitys että suurin osa nyt Euroopassa elävistä on elellyt ennenkin Euroopassa, toki myös Aasia, ehkä Amerikka ja monilla luultavasti myös jossain vaiheessa Lähi-Itä. Eli Euroopassa pitäis olla jotenkin korostunut...
Yritin myös löytää eri maiden merkkihallitsijoita, mutta löysin vaan jonkin vanhan listan joka taitaa olla 1800-luvulta. Kaikkia valtioita ei ole enää olemassa, ja Suomea lähimpänä on Lower Sweden ja Norway. Noi kuullostaa että ne on suoraan vedetty jostain 1800-luvun Teosofian opuksesta. Pitäis löytää päivitetty tieto.
Esim  merkurius linjan lähellä on hyvä opiskella

Mulla näyttää sijoittuvan nuo IC-linjat itä-eurooppaan ja venäjälle.. Mutta miksi juuri IC-linjat?  Huh Ja mitä ne planeetat siinä oikein meinaavat..?
tallennettu
ancelica
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #18 : 01.04.2010 12:31:24 »

IC - juuret. Sitä planeettahommaa yritän penkoa myös jostain.
 neptunus - uskonnolliset juuret
 saturnus IC olis kans jotenkin karmallinen mut, mut mulla se on just toi Korean kautta menevä linja, ja mulla ei tuu mitään välähdyksiä tai kiinnostuksia sieltä suunnasta.   Huh
 venus IC on ainoa mikä olis jotenkin sopiva, Briteistä Ranskan ja Espanjan läpi.
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #19 : 01.04.2010 13:22:43 »

Näköjään itsellä  neptunus IC menee Pohjois- ja eteläAmerikan halki. Kuulostaa ihan itseltä, tai no tuo Etelä-Amerikka lähinnä. Oma pää ei ihan tunnu olevan täältä päin maailmaa =)

saturnus IC menee kanssa Pohjoi-Amerikan halki. Hmm, näköjään sieltä päin ollaan tultu ^^ Ja sinne päin itseasiassa reissuakin olen suunnitellut =)

venus IC menee Venäjän, Kiinan, Australian ja Indonesian läpi. Venäjälle en ainakaan lähtisi, tulee kylmiä väreitä jo ajatuksesta. Ensimmäinen assosiaatio Venäjään on ruumiit ojissa ja teiden vierellä. Ehkä tämä on sitten joku edellisen elämän kaiku, kun tulee niin paha fiilis. Nuo muut nyt olisivat kaiketi ihan mahdollisia, mutta jollain tapaa tämä IC linja ei kauheasti houkuttele.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #20 : 01.04.2010 14:29:59 »

saturnus -linja kulkee mulla Venäjän ja Intian läpi. Ei kyllä ainakaa tuo Intia mitenkään hetkauta. Mutta eihän sitä koskaan tiedä.

mars -linja osuu Budapestiin. Tjaa. Pitäskö siellä sitte mennä käymään?  Grin
tallennettu
Kieroon_Kasvanut
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #21 : 02.04.2010 22:51:46 »

Oooh,minun  venus IC-linjani kulkee Ruotin, Puolan, Unkarin, Serbian ja Kreikan lävitse. Cheesy  kuu IC-linja taasen ylittää Ukrainan,Valko-Venäjän, ja Venäjän maat,osuen aika lähelle Pietaria. Tiedän ainakin jossain vaiheessa olleeni venäjällä asunut mies, jolla on ollut aika tärkeä historiallinen rooli. Huh :Smiley Myös Britannian, Espanjan, ja Marokon lävitse kulkee  aurinko IC-linja crazy2 Ties mitä olen siellä tehnyt..  crazy2
tallennettu

Trooppinen aurinko vesimies, kuu oinas, askendentti skorpioni
Sideerinen aurinko vesimies, kuu kalat, askendentti vaaka

Kiinalainen Metallivuohi,puupuhvelin egolla
Sininen Solaarinen Yö
ancelica
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #22 : 06.04.2010 10:34:03 »

Hyvinpä ne paikat löytyy, mutta miten sitten ne ajankohdat? Kaikilla ei välttämättä ole intuitivisia tietoja et hei, tuolla olen ollut. Ja aika varovainen pitäisi ollakin kaikkien jotain kanavia pitkin tulevien tietojen paikkaansapitävyyden kanssa.
Paikatkin saattaa muuttua niin että jotain kaupunkia ei enää tunne.
« Viimeksi muokattu: 06.04.2010 10:46:02 kirjoittanut ancelica » tallennettu
Tanita79
Vieras
« Vastaus #23 : 26.04.2011 20:08:44 »

Erikoista, IC saturnus ja DC venus menevät Ranskan läpi, no en kai siellä sitten sattumalta ollut. Ex-avomieheni oli  aurinko vaaka ja elämä kotona oli tietyllä tavalla 'rajoitettua' monestakin syystä,..erikoista.
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #24 : 26.04.2011 21:27:29 »

No sanoisin että astrologisesti on liki mahdotonta määrittää aikaa tai paikkaa, pitäis mennä regressioon.

Eiks tuo astroclick travel ole vähän niinkuin huviksi, ainakin se viesti siinä alussa sanoo niin.

Olen kuullut myös jotakin pluton merkityksestä, muttei ole kerrottu että miten sitä tulkitaan. Syntymäkartalla siis. Tulkittaisiinkohan sitä niinkuin saturnusta, merkin perusteella? Mene ja tiedä.  crazy2
tallennettu
Suljin
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #25 : 27.04.2011 10:30:21 »

Lontoon yli menee kuunsolmuaskendentti -linja ja tämä United Kingdom onkin
semmoinen, joka on "varjostanut" minua koko pienen elämäni, se siis
tulee, ja on tullut, esille siellä sun täällä, ihan huomaamattomastikin..
Haaveena on myös muuttaa jossain vaiheessa Lontooseen ja olen jo
käynyt, sekä menossa käymään uudelleen, siellä..

Saksa on aina tuntunut, että voisi olla helppo lomailukohde ja sen yli
meneekin mulla neptunusaskendentti -linja.. Toisaalta uranusaskendentti -linja myös, ja näiden
kahden yli menee vielä chiron DC -linja, eli ei välttämättä sitä sitten
kuitenkaan olisi buck2

Egypti kiehtoo ja siellä menee jupiter DC -linja..

Tää on jännä!
Koin elämäni ensimmäiset sydänsurut "Vaasan kautta", joka sijaitsee
linjojen kuu DC ja chiron DC keskipisteessä uglystupid2

Eli hyvin nää itselläni passaa ainakin ihan tähän elämään, kenties
ne sitten on myös noita edellis-elämien kaikuja, "karman vinkkejä" -
who knows Smiley
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
suski7
Kanta-astroilija

Profiili WWW
« Vastaus #26 : 27.04.2011 17:08:10 »

mä jatkan esoteerista auringon ja kuun keskipisteellä, jonka pongasin  facebookista Astrologian taika-sivulta...mielenkiintonen sivu ja kaikille astrologiasta kiinnostuneille, mutta tää on suoraan kopsattu sieltä: http://astrologiantaika.wordpress.com/2011/04/26/esoteerinen-keskipiste/
eli ei ole normi keskipiste vaan käänteinen....lue tarkkaan se laskutapa. miehillä ja naisilla erilainen.
ja sit kun olet saanut sen keskipisteen, niin pidätkin se ikäänkuin asc/1.huoneena ja kato miten sun planeetat sijoittuu "uuden" kartan mukaan, ehkä järkevintä on tehdä se tasahuonejärjestelmällä....

lyhyesti: naisilla: lasketaan kuusta pidemmän tien kautta lähtien sun aurinkoon ja siitä saatu yhteisastepiste jaetaan 2:lla ja avot siinä on sun henkinen nousumerkki. miehillä: auringosta lyhintä tietä kuuhun, jako ja avot.

esim mulla esoteeriseksi nousuksi tuli 1 aste leijonaa, ja planeetat vaihto mielenkiintosesti paikkaa....facebookissa löydät tän mielenkiintosen sivun haulla "astrologian taika"    Smiley
tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
Suljin
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #27 : 27.04.2011 19:31:31 »

Ja kaikkein helpoin tapa on laskea tuo, jos tiedät jo auringon ja
kuun keskipisteesi niin sen vastakkaispiste? ko/kö? :Smiley
tallennettu

Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #28 : 27.04.2011 19:42:45 »

En tajunnut tuota kskipiste juttua.. En tiedä edes miten lasketaan se normi keskipiste.  Undecided

Minulla on aurinko 6 astetta Jousimiestä ja kuu 11 astetta Jousimiestä. Olisiko miun keskipiste sitten.. 5 astetta jotakin..?
tallennettu
Suljin
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #29 : 27.04.2011 20:14:40 »

http://www.noendpress.com/pvachier/midpoints/index.php

Smiley
tallennettu

Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  

Siirry: