Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Moi!  (Luettu 5772 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
dodobien84
Vieras
« : 28.03.2010 11:56:13 »

Huhhahhei, löytyi sitten tämmöinenkin sivu netin syövereistä. Hyvältä vaikuttaa.

Noniin eli terveppä terve kaikille joidenka silmiin tämäkin esittely osuu. Sen verran itsestäni että asiat on ruvennu kolahtelemaan paikoilleen tämänkin kaverin osalta viime aikoina. On ollu masennusta ja alkoholia ja muita peruskuvioita joita varmasti monella tämänkin palstan lukijalla on ollut / on. Itsekin tässä pyristelen eroon monesta asiasta joka ei toimi.

Tässä viime kuukausina on ollut semmoinen kasvun paikka että oksat pois. Olen lukenut aika paljon näistä esoteerisistä asioista monen vuoden ajan ja olen saanut perspektiiviä sen verran että olen poistunut ruumiista, kokenut chakrojen avautumista, saanut unihalvauksia ja sen sellaista. En tosiaankaan itse osaa näitä tehdä tietoisesti - ne vaan ovat tapahtuneet vahingossa ja kaikki puolentoista vuoden sisään. Varmaankin osasyy on siinä että olen vetänyt itseni piippuun (alkoholilla) niin totaalisesti jo monen vuoden ajan että joku korkeampi voima on nitä varmaankin lykkinyt vähän herätykseksi.

Empaatikon vikaakin taitaa olla osittain kun tuntuu että vedän huonoja "viboja" itseeni kuin pesusieni. Se yhdistettynä tähän karuun suomalaiseen nykypäivään saa aikaiseksi sekasotkun nimeltä dodobien84 Smiley Heh heh heh!

Kaikille jotka kärsii samasta "vaivasta" suosittelen englanninkielistä sivua jossa opetetaan yksityiskohtaisesti tuota empatian hallintaa, osoitteessa:
http://mysilentecho.com/dreamtongue1.htm

Sieltä tulee paljon tekstiä joten suosittelen lukemaan sitä ajan kanssa ja kyytipojaksi kannattaa lisätä jotain musikkia taustalle, vaikkapa osoitteesta:
http://www.youtube.com/user/AstralShayde ja sieltä full chakra meditation series. Kaikkea muutakin hienoa löytyypi sieltä ihmeteltäväksi.

Nyt tulee taas ihan intuition ohjaamana ja osittain valmiista palasista tämmönen asia että etsin täältä erästä henkilöä. Itseasiassa naista. En tiedä kuka olet ja missäpäin vipellät. Sen tiedän että olet suomalainen, olet ollut ulkomailla - ilmeisesti työasioissa - tuossa vuoden vaihteen tienoilla. Olet suunnilleen samanikäinen kuin minä (olen 26) ja ilmeisesti yrität juurtua tänne kotikonnuille. Olet tällä hetkellä ilmeisesti pääkaupunkiseudulla jossa itsekin majailen. Jos jollain tuli wtf -fiilis niin otahan yhteyttä! Heh heh!

Ei muuta kuin zemppiä kaikille ja pistäkää hyvä kiertoon, sillä tavalla saatte itsenne ja muut kondikseen. Ihmetellän lisää!
tallennettu
Neela
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 28.03.2010 21:24:39 »

Tervetuloa Foorulille!  smitten

Vaikken "se" nainen olekaan.  Smiley

Ja rohkeasti kirjoittelemaan vaan!

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
dodobien84
Vieras
« Vastaus #2 : 28.03.2010 22:08:44 »

Kiitoksia paljon tervetulotoivotuksesta Neela. Mitä tässä olen illan aikana ehtinyt selata tätä foorumia niin oikeaan paikkaan päädyin. Mielenkiintoisia aiheita ja ennen kaikkea keskustelijoita. Toivottavasti itsellänikin on tälle paikalle jotain annettavaa, jahka saan huomiseksi vähän vedettyä unta palloon. Öitä vain kaikille kukkujille!
tallennettu
dodobien84
Vieras
« Vastaus #3 : 29.03.2010 16:53:59 »

Jepulista... taisi etsimäni osua kohilleen kun tuli yöllä fiilis että kurkkua kiristää ja oli muutenkin levoton olo eikä meinannut unta tulla. Ja päivälläkin kurkkua kiristi. Ymmärrän täysin että henkilö johon haku kolahti tuntee itsensä tällä hetkellä varmaan aika epämukavaksi. Siitä anteeksi. En tosiaankaan ole mikän meedio tai pusikoissa kyttäilijä. Sen verta tietoa koko hommasta että sain tossa vuoden alussa yhdeltä astrologirouvalta vähän puitteita omaan tulevaan. Kertoi myös tästä naisesta (ei mitään yksityiskohtaista). Joten ei syytä todellakaan paniikkiin.

Koko projekti on vieläkin tällä hetkellä päällä ja omalla intuitiopohjalla mennään tällä hetkellä. Sillä tälle sivullekin löysin, ja tuli semmonen 10/10 -fiilis että nyt tärppäsi Smiley

Tai saattaahan olla että olen vain juonut aivoni pilalle.... mene ja tiedä Smiley
tallennettu
dodobien84
Vieras
« Vastaus #4 : 31.03.2010 18:39:47 »

Doddii kaikkea hauskaa aikansa. Vihellän nyt pelin poikki. Snaijasin just että olen ihan pihalla koko tästä ympäröivästä maailmasta. Hehheh dodo kiittää ja kumartaa!

...ja takaisin studioon!
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: