Huhhahhei, löytyi sitten tämmöinenkin sivu netin syövereistä. Hyvältä vaikuttaa.
Noniin eli terveppä terve kaikille joidenka silmiin tämäkin esittely osuu. Sen verran itsestäni että asiat on ruvennu kolahtelemaan paikoilleen tämänkin kaverin osalta viime aikoina. On ollu masennusta ja alkoholia ja muita peruskuvioita joita varmasti monella tämänkin palstan lukijalla on ollut / on. Itsekin tässä pyristelen eroon monesta asiasta joka ei toimi.
Tässä viime kuukausina on ollut semmoinen kasvun paikka että oksat pois. Olen lukenut aika paljon näistä esoteerisistä asioista monen vuoden ajan ja olen saanut perspektiiviä sen verran että olen poistunut ruumiista, kokenut chakrojen avautumista, saanut unihalvauksia ja sen sellaista. En tosiaankaan itse osaa näitä tehdä tietoisesti - ne vaan ovat tapahtuneet vahingossa ja kaikki puolentoista vuoden sisään. Varmaankin osasyy on siinä että olen vetänyt itseni piippuun (alkoholilla) niin totaalisesti jo monen vuoden ajan että joku korkeampi voima on nitä varmaankin lykkinyt vähän herätykseksi.
Empaatikon vikaakin taitaa olla osittain kun tuntuu että vedän huonoja "viboja" itseeni kuin pesusieni. Se yhdistettynä tähän karuun suomalaiseen nykypäivään saa aikaiseksi sekasotkun nimeltä dodobien84
Heh heh heh!
Kaikille jotka kärsii samasta "vaivasta" suosittelen englanninkielistä sivua jossa opetetaan yksityiskohtaisesti tuota empatian hallintaa, osoitteessa:
http://mysilentecho.com/dreamtongue1.htmSieltä tulee paljon tekstiä joten suosittelen lukemaan sitä ajan kanssa ja kyytipojaksi kannattaa lisätä jotain musikkia taustalle, vaikkapa osoitteesta:
http://www.youtube.com/user/AstralShayde ja sieltä full chakra meditation series. Kaikkea muutakin hienoa löytyypi sieltä ihmeteltäväksi.
Nyt tulee taas ihan intuition ohjaamana ja osittain valmiista palasista tämmönen asia että etsin täältä erästä henkilöä. Itseasiassa naista. En tiedä kuka olet ja missäpäin vipellät. Sen tiedän että olet suomalainen, olet ollut ulkomailla - ilmeisesti työasioissa - tuossa vuoden vaihteen tienoilla. Olet suunnilleen samanikäinen kuin minä (olen 26) ja ilmeisesti yrität juurtua tänne kotikonnuille. Olet tällä hetkellä ilmeisesti pääkaupunkiseudulla jossa itsekin majailen. Jos jollain tuli wtf -fiilis niin otahan yhteyttä! Heh heh!
Ei muuta kuin zemppiä kaikille ja pistäkää hyvä kiertoon, sillä tavalla saatte itsenne ja muut kondikseen. Ihmetellän lisää!