Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tapaturmat ja onnettomuudet  (Luettu 7957 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
känkkäränkkä
Vieras
« : 28.03.2010 14:48:07 »

Olen laiska etsimään jo aloitettuja aiheita täältä foorumin sivujen syövereistä ja kun huomasin hetki sitten tehneeni taas töppäyksen, ajattelin aloittaa tästä oikein aiheen. Taas siis minä tarkkoine aspekteineen   Tongue

Palasin miettimään vanhoja transiitteja joista tuonne kysymys vastaus –osioon kirjoitin polvivammapäivästäni. Olin oikeassa tapaturmassa katsoessani päivän transiitteja, nuo aiemmin kertomani osuivatkin päivälle jolloin jo kotiuduin sairaalasta. Oli niin traumaattinen tapahtuma monin tavoin että ehkä sillä mieleeni on piirtynyt tuo päivä eikä se itse onnettomuus-tilanne. Vaikka siis kuinka pinnistelen, en ilmeisesti jaksa keskittyä yhteen asiaan riittävän hyvin vaan virheitä tulee. Nyt siis "nolona" paikkaan omia komppaamisiani..  Tähän myös te muut voisitte jatkaa kertomalla omista onnettomuuksistanne ja sille päivälle osuneista transiiteista. Voidaan vertailla ja todeta sitten yhdestä suusta kuinka pettämätön elämän tulkitsija astrologia on, itse voi toki erehtyä siinä astrologian tulkitsemisessa. Ja tiedän kuinka helpottaisi tuota tulkitsemista ja ymmärtämistä kaiken kaikkiaan se, että olisi itse tarkka jo ensimmäisellä kerralla, viimeistään toisella..  tickedoff mutta juntti mikä juntti  angel

Nuo seuraavat transiitit siis silloin kun törmäsin ystäväni ison koiran kanssa sillä seurauksella että polveni melkein halkesi ja siitä jouduttiin jonkun verran säpäleitä poistamaan. Sairaalassa kysyttiin että mitä olet tehnyt polvellesi?? kun oli kuulema niin erikoinen juttu vammoineen ja tarinoineen päivineen.. mutta että itsekö olisin ..  knuppel2idiot2

kauris merkitsen kun mielestäni se on = polvi

kuu  kauris  aspect_sex Pholus
 jupiter  r  kauris   aspect_sex onnenpiste/ Dc

merkurius  aspect_squ  jupiterkeskitaivas
 venussaturnus  aspect_kvi  venus ,
              aspect_tri  merkurius (orbi 1),
              aspect_sex  uranus  r
              aspect_con Hygiea (orbi 1)

mars  aspect_con  ceres r (orbi 1)
Bacchus  aspect_con  ceres

neptunusaspect_tri  kuunsolmu (orbi 1)
 plutoaspect_squ  ceres (orbi 1)

kuunsolmu d /  chironaspect_opp  pallas  aspect_ssx Pholus
Lilith/  juno  aspect_con  neptunus r (orbi 1)  aspect_squ  askendentti

ceres  aspect_sex  ceres
 vesta  aspect_con  aurinko
       aspect_opp  kuu
       aspect_inc   pluto

Pholus r  aspect_opp  keskitaivasjupiter
Iris  aspect_con  kuunsolmu
Ja vielä oma nimiasteroidi  aspect_opp Pholus ja  aspect_ssx  pallas

Tuosta listauksesta voi päätellä jotain ihastumisestani astrologiseen symboli-järjestelmään  Kiss
Ja mitä muuta tuo minulle kertoo sen lisäksi että onpa monta samanaikaista transiittia päällekkäin, sen että esim.  jupiter :n  aspect_sex onnenpisteelle ei tarkoita kohdallani ainakaan lottovoittoa. Olen vasta alkanut oivaltaa kuinka eri tavoin eri planeettojen tarjoamat transiitit kohdallamme toimivat. Ja se on mielenkiintoista, minusta.

Mars Oinaassa syntymäkartalla ja todellakin olen tapaturmaherkkä tyyppi. Autokolarin ajoin reippaassa vauhdissa ja komeassa kaaressa katon kautta heittäen (sain mustelman eikä lääkäri uskonut mun olleen kolarissa vaan luuli että yritän saada jotain huumenappeja  idiot2) kun kartalla oli tr  mars  aspect_con  mars  .

Jos tämä aihepiiri ei kiinnosta edes muita  mars   oinas -vaikutteisia henkilöitä, jätetään tämä hautumaan muiden aiheiden joukkoon.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #1 : 01.04.2010 11:47:35 »

en oikeastaan etsisi mutkikkaita astrokaavioita tähän; olen pikemmin sen tulkinnan kannalla, että ihminen kutsuu onnettomuuden esim levon, huomion tms takia. voihan olla myös karman maksusta kyse.. siispä putsaamaan kaikki karmat niin onni ja menestys koettaa, heh,

en itselläni tainnut löytää mitään tiettyä transiittia kun tuli viimeksi onnettomuus. menin tapahtumapaikalle uudestaan, eikä tullut onnettomuutta - tosin tarve saada huomiotakin eräältä oli tainnut lähteä. jotenkin näin.. (se oli hiihto-uintikeskus)
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 01.04.2010 12:22:15 »

Olet, Enceladus, valikoinut melko eksoottisia transiitteja onnettomuuspäivälle. Mielestäni onnettomuusalttius on jossain määrin luettavissa syntymäkartalta, ja syntymäkartan alttiutta aktivoivat sitten vaihtelevat transiitit.

Omien havaintojeni mukaan onnettomuusaltteimmat merkit ovat Jousimies ja Vesimies, miksei myös Kaksoset ainakin joidenkin raporttien mukaan.  Neitsyt on terveyteen liitettävä merkki ja terveysasiat voivat heilläkin nousta pintaan nimenomaan onnettomuuksien kautta. Tunnen mm. erään  aurinko skorpionikuu askendentti pluto uranus neitsyt -naisen, joka on saanut pahan polvivamman auto-onnettomuudessa.  Oma mies on niin ikään  aurinko askendentti pluto uranus neitsyt ja lapsena hän on oman kertomansa mukaan telonut itsensä jatkuvasti sairaalakuntoon, vilkas lapsi kun oli. Hänellä on myös Jousimiehen merkki erittäin vahvasti edustettuna kartalla. Oma veljeni - nouseva Jousimies - oli niin ikään nuorempana osallisena hieman kummallisissakin onnettomuuksissa,  vanhemmiten tällaista taipumusta ei ole niinkään ollut nähtävissä.

Itse olen ollut vain kerran onnettomuudessa, jossa ei kuitenkaan revähdyksiä kummempaa sattunut. Mainittakoon, että AP-kartalla oli Jousimies nousussa, onnettomuuspäivänä Jupiter teki sekstiiliä Marsille ja Pluto lähes minuuttitarkaa sekstiiliä MC:lle. Neptunuksen kvinkunssi AC:lle oli myös tarkkana.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
ancelica
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #3 : 01.04.2010 12:34:26 »

En ole ihme kyllä ollut onnettomuuksissa, vaikka välillä tuntuu että niitä on oikein hakenut.  vesimies aurinko mm  mars aspect_sex uranus 2 astetta. Mutta mulla on suojelusenkeli,  jousimies jupiter  Wink
No mä en laske pieniä hevosen selästä putoamisia. En muista enää edes vuotta kun putosin ns. pahiten kun ihme kyllä mitään pahempaa ei sattunut. (hevonen hyppäs ojan yli ja pää kolahti puunoksaan ja lensin suoraan selälleni ja vaan pieni naarmu naamassa) Kyllä se  jupiter on hoitanut  Smiley
« Viimeksi muokattu: 01.04.2010 12:41:38 kirjoittanut ancelica » tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #4 : 01.04.2010 15:52:52 »

^ Ai ai Ancelica, minulla on yksi ystävä joka ajattelee ihan samoin ja teloo itseään aina ties mihin ja luulee että se Jupiter hänet aina pelastaa, vaikka oikeasti se Jupiter taitaa olla juuri syy siihen miksi hänkin aina teloo itsensä joka paikkaan. Wink Nimittäin Jupiter laajentaa kaikkea - myös onnettomuusalttiutta, mikäli kartalla on siihen vihjettä. Lisäksi voimakkaan Jupiterin omaavat ihmiset ottavat usein turhia riskejä ja monet onnettomuudet johtuvatkin oikeasti huolimattomuudesta (Jupiterin aikaansaannoksia myöskin). Myös Jupiterin (tai Jouskarimaisuuden) aiheuttama liiallinen usko siihen, että selviää mistä vaan vähän ylioptimistisesti, voi juuri johtaa tällaisiin hölmöihin onnettomuuksiin, jotka olisi voitu olla estettävissä. Tongue

Että varovaisena sen Jupparin kanssa!  smitten
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
känkkäränkkä
Vieras
« Vastaus #5 : 01.04.2010 16:57:11 »

Joo Lilli, mulla tuli innostuksessa vähän liikaa tuohon transiitteja. Naurattikin myöhemmin  Grin Jotenkin itse koen että mainitsemani asteroidit ovat merkityksellisessä asemassa syntymäkartalla. Sen mukaan niitä poiminkin oman kartan tulkintaan. Ja minusta tuon polvionnettomuuden aikana oli kumman paljon transiitteja, tarkkoja. Ja mitä **Lako Wai Wai** sanoi niin hyvinkin voi olla karmaa mukana. Mistäs sen tietää. Eikös jossain ole sanottu että seuraavissa elämissämme meillä näkyy vanhoja arpia syntymämerkkeinä tms. ja esoteerisen astrologian kirjassa mainittiin yleisaspekteja yhdistettynä näkyviin vammoihin/ arpiin. Yksi arpi on juuri siinä kohdassa sillä aspektilla; eräs koira puri minua lapsena. Olen harrastanut astrologiaa kauan mutta tunnen itseni ihan aloittelijaksi vielä.

Sitten tuosta että onnettomuuksiin hakeutuisi. Olen pohtinut tuota hiukan eri tavalla joskus. Totesin aiemmin että huonot elämänjaksot ovat voineet johtaa jonkinlaiseen onnettomuus-tilanteeseen. Ehkä ihmisen elämä kulkee käsi kädessä sen oman syntymäkartan kanssa? Että jotkin onnettomuudet tulevat kuin tilauksesta ja pysäyttävät ja sitten pöllyyttävät kunnolla jämähtäneet elämänkuviot uusiksi. Ja jotkin vain varomattomuutta tai huolimattomuutta.

Jupiter laajentaa kaikkea - myös onnettomuusalttiutta, mikäli kartalla on siihen vihjettä. Lisäksi voimakkaan Jupiterin omaavat ihmiset ottavat usein turhia riskejä ja monet onnettomuudet johtuvatkin oikeasti huolimattomuudesta (Jupiterin aikaansaannoksia myöskin). Myös Jupiterin (tai Jouskarimaisuuden) aiheuttama liiallinen usko siihen, että selviää mistä vaan vähän ylioptimistisesti, voi juuri johtaa tällaisiin hölmöihin onnettomuuksiin, jotka olisi voitu olla estettävissä. Tongue

Olen Jupiterista tältä osin samaa mieltä Ebenian kanssa. Minulla syntymäkartalla  mars  aspect_sex  jupiter .
tallennettu
sangviinikko
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #6 : 04.04.2010 09:33:10 »

Olen pulleninkin mukaan hyvin jupiteriaaninen (?) tyyppi.  (jupiter 9 huoneessa osana stelliumia)

Ja

2.h  uranus aspect_opp 8.h mars

Ihme kyllä, en ole tapaturma-altis. Vaikka ihmiset yleensä pelkäävätkin kyydissäni. Tämäkin on jotenkin outoa... Mutta olen kuullut tuon monelta.. idiot2 uglystupid2

Tai ehkä se laukaiseva transiitti on sitten -onneksi- vielä puuttunut..

Poikani taasen on hyvin tapaturma-altis. Hän on  aurinko rapu askendentti skorpioni ja  kuu harka
 mars aspect_con merkurius leijona  aspect_opp neptunus sekä  aspect_squ kuu ja ollessaan omassa maailmassaan unohtaa varoa vaaroja.
Eihän kuplassa mitän voi sattua.. Huh
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
ancelica
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #7 : 06.04.2010 10:40:41 »

^ Ai ai Ancelica, minulla on yksi ystävä joka ajattelee ihan samoin ja teloo itseään aina ties mihin ja luulee että se Jupiter hänet aina pelastaa, vaikka oikeasti se Jupiter taitaa olla juuri syy siihen miksi hänkin aina teloo itsensä joka paikkaan. Wink Nimittäin Jupiter laajentaa kaikkea - myös onnettomuusalttiutta, mikäli kartalla on siihen vihjettä. Lisäksi voimakkaan Jupiterin omaavat ihmiset ottavat usein turhia riskejä ja monet onnettomuudet johtuvatkin oikeasti huolimattomuudesta (Jupiterin aikaansaannoksia myöskin). Myös Jupiterin (tai Jouskarimaisuuden) aiheuttama liiallinen usko siihen, että selviää mistä vaan vähän ylioptimistisesti, voi juuri johtaa tällaisiin hölmöihin onnettomuuksiin, jotka olisi voitu olla estettävissä. Tongue

Että varovaisena sen Jupparin kanssa!  smitten

Ebenia Smiley Nykyään olen tosi varovainen...nuorempana olin aikas villi  2funny suorastaan ihme ettei mitään pahempaa sattunut. 
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #8 : 06.04.2010 15:46:28 »

Itse olen  mars oinas ja itse asiassa olen välttynyt onnettomuuksilta tosi hyvin! Ainoita onnettomuuksia (vilkkaaksi  aurinko oinas lapseksi vielä!) ovat sormeen tullut pieni hiusmurtuma joskus 14-vuotiaana koulun liikuntatunnilla ja rippileirillä telottu polvi, joka sekin vain muljahti paikoiltaan yliliikkuvien nivelten vuoksi. Lapsena laskin liukurilla hyppyrimäestä ja pasautin häntäluuni enemmän tai vähemmän tohjoksi. Se vaivaa edelleen.

Mutta muuten, ei mitään, ja nuokin ovat tuollaisia periaatteessa pikkuhaaveireita, joista ainoastaan sormen murtuman lastoittaminen vaati hoitoa. Muut vammat paranivat itsestään.
tallennettu
känkkäränkkä
Vieras
« Vastaus #9 : 08.04.2010 09:04:42 »

Muistin "lähteeni". Lars Johansson; Astrologian maailma.
Mars Oinaassa: Voimakkaat tunteet puolesta ja vastaan. Itserakkautta ja pöyhkeyttä. Henkilö ajattelee helposti vain itseään ja loukkaa muita omalla käytöksellään. Voimakas taipumus nautintoihin ja iloiseen seuraelämään. Luovuutta ja omanarvontuntoa. Taipumusta onnettomuuksiin.

Tuo Johanssonin kirja on ensimmäisiä lukemiani astrologisia opuksia ja siksi kai tuo ajatus, että  mars  oinas kolhii itseään helposti.

Lisäksi tuli mieleeni  mars -> toimintatapa,  oinas -> mm. impulsiivisuus, 1.huone -> ulkoinen minä. Eikö tuolla vaatimattomalla mietiskelylläkin jotenkin voisi tukea ajatusta että  mars  oinas ja impulsiivinen toimintatapa johtaa usein ulkoisessa minässä näkyviin tapaturmiin?
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #10 : 08.04.2010 11:47:58 »

Aaa, en ole ainakaan itsessäni huomannut mitään tuollaista, TOSIN siihen varmasti vaikuttaa jokin muu seikka kartallani, josta en valitettavasti osaa sanoa mitään Smiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: