Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: mitäs minun kartalla näkyy  (Luettu 3593 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
MUMMU 58
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 03.04.2010 16:47:40 »

Olen aivan uusi täällä foorumilla, osaisiko joku tulkita karttaa?
vahvuuksia, heikouksia, ammattia?
kaikki tieto otetaan vastaan  Smiley
tallennettu
MUMMU 58
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #1 : 05.04.2010 13:14:09 »

eikös näy mitään  Undecided
tallennettu
meimi
Astroholisti

Astrotumpelo

Profiili
« Vastaus #2 : 06.04.2010 11:19:40 »

No minä voin aloittelijan taidolla jotain kertoa.  Tällä foorumilla nämä astrologiaa pidemmältä harrastaneet eivät jaksa vastailla aloittelijoiden kysymyksiin, olen huomannut.

Sun kartalla on kyllä paljon jänniä tekijöitä, mihin en osaa tältä istumalta vastata.  Mutta aurinko ja kuu leijonassa, tykkäät ainakin olla esillä ja tykkäät muutenkin huomiosta.  Olet reilu ja rehti ystäviäsi kohtaan, olet varmaankin lapsirakaskin.  Myös MC on leijonassa ja kuu siinä tiukassa yhtymässä, olisko se jotain hoiva-alaa?  Sitten uranuskin on siinä samassa kimpassa, mitä se sitten mahtaa meinata?  Uranushan on vesimiehen hallitsijaplaneetta, tuoko se sitten kuulle vesimiesmäisyyttä, vai MC:lle, en osaa kertoa.

Nousumerkki on vaa'assa ja se kyllä varmaan vähän jarruttaa päällepäsmäri-leijonaa.  Vaaka hakee tasapainoa ja välttää riitelyä, tykkää kaikesta kauniista, niin kyllä leijonakin.  Siinä ascendentilla on sitten tuo kuunsolmu, sekin on sellainen tekijä, mistä en osaa kertoa.  Noususolmuhan kertoo jotain elämän oppiläksystä.  Toisaalta kyllä nousumerkinkin kerrotaan olevan sellainen tekijä, mitä tässä elämässä pitää opetella.  Pitääkö sun nyt sitten vasta opetella sitä tasapainoa ja harmoniaa?

Tässä nyt jotain näistä kolmesta päätekijästä, auringosta, kuusta ja nousumerkistä.  Varmaan joku osaa kertoa näistä enemmän ja laajemmin.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Päivi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 13.11.2010 12:28:40 »

tää on siis äitini kartta, tarkistelin noita tossa, ja kaikki mitä on 11. huoneessa, kuuluu 10.huoneeseen.
melkonen ruuhka siis siellä...

osaaskos kukaan tätä tulkita?
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Soile
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #4 : 16.11.2010 09:56:57 »

On kyllä sen oloinen kartta, että kannattaisi mennä astrologille  Smiley
Minäkään en osaa oikein näitä juttuja, vaikka kiinnostaa kovasti. Mutta kotikutoisesti sanoisin, että kyseessä on voimakas, lämmin, ehkä ajoittain dramaattinenkin henkilö. Kauneudentaju vahva tai persoonallinen. Henkilö on plutonikko, mutta myös uranus vahvana, jotten yllättäviä käänteitä lienee ollut elämssä tai jollain lailla uutta on viety eteenpäin. Vaaka nousussa, joten venus kartan hallitsija. Henkilöllä kartan hallitsija venus on ravussa, joka tuo lisää tunnetta plutonikon persoonaan. Intuitioon olisi myös lahjoja tai luulisin, että on aika intuitiivinen ja vaistoava henkilö, myös parantajan lahjoja voisi olla tai on itse joutunut kohtaamaan myös rankkoja vaiheita ja nahan uudelleen luomista. Toivoisin suunnattomasti, että tällaisella potentiaalilla varustettu ihminen olisi hakeutunut taiteen ilmaisuun - maalaamaan tai kirjoittamaan tai jotain. Varmasti olisi annettavaa ja vahvaa sellaista ja esillä olo olisi luontevaa.  Smiley
tallennettu

aurinko vesimies  askendentti jousimies
kuu skorpioni  mars jousimies
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: