jadeliino
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #30 : 28.06.2010 14:21:00 » |
|
what ?
|
|
|
tallennettu
|
h.12
|
|
|
nikki
|
|
« Vastaus #31 : 28.06.2010 14:29:30 » |
|
..mää sain tuon siitä irti... älä ota ni vakavasti, moon void of course 29 enters Aquarius exact at 15:52 tr Child mun ja isoa akkaa lapsettaa...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
jadeliino
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #32 : 28.06.2010 14:35:10 » |
|
Haha. Jäin vaan jumittamaan tota, biisiä youtubesta ja en ihmettele että tollasta saa irti tosta miehestä, jooh heh. Noviisi yrittää selvitä täällä pelottavassa astro.fin maailmassa
|
|
|
tallennettu
|
h.12
|
|
|
nikki
|
|
« Vastaus #33 : 28.06.2010 14:43:49 » |
|
..ja mikä pelottava tää ny o..? Oikeesti, oivallukseen kuuluu tietämystä, jotta oinas alottaa ja on nuori, kuu tunetta ja oinasmaista oikopäätä kuin myös pallaksen oivallusta ja päätä, jupiter totuutta, 3 huone peruskoulua,luokkahuonetta, Pluto päivänvalossa Mc:llä kyllä tietää kyselemätikkii, ennakoi kvinkunssilla pään kääntymiset, jne.. ei jaksa selittää, mut ei ne tyhjästä päästä synny kuiteskaa.. ..sulle kävis nimimerkiksi pendoliino...EIKÖ? enkä perustele, annan vinkin, / / junarata ja kuiteskii / JOO tekisköhän tänään jottae tähellistäkkii..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
jadeliino
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #34 : 28.06.2010 15:06:25 » |
|
Täytyy luke avielä toistamiseen ennen kuin osaan vastata mitään muuta järkevää kuin että voisi toi pendoliinokin olla kuvaava joo.. heh. Meneekö liian offtopikiksi?
|
|
|
tallennettu
|
h.12
|
|
|
nikki
|
|
« Vastaus #35 : 28.06.2010 15:30:54 » |
|
meneekö? ..antaa mennä.. http://www.youtube.com/watch?v=gFcfCWjfJUw 0 0 ja kosminen lupa ( KÄSKY?) hullutella.. ..ja eikös siinä astrologisesti mitata ketjun alottajan neitsyt-aivo-piuha, missä vaiheessa se katkee, että nyt ruotuun siitä, tahi moden päällepäsmäripiuha, täällä määrään minä piste ja aamen, ja taas opimme jotain, jopa astrologisesti.. tr und Ich weiss
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
jadeliino
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #36 : 28.06.2010 15:43:39 » |
|
Käskypä kai hyvinkin. Vaikkei kokonaisuudessaan oppi perille asti vielä mennyt.
|
|
|
tallennettu
|
h.12
|
|
|
nikki
|
|
« Vastaus #37 : 28.06.2010 15:50:46 » |
|
oikeesti, asiaakin, on myös työasteroidi, ja liekö sopivampaa ajankohtaa miettiä (itse kukin, minä myös) ammattia,työtä,uraa, omia potentiaaleja,ehkä vähän terveyttäkin ja finnejä leuassa, 11 direkt 11
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
jadeliino
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #38 : 28.06.2010 15:57:14 » |
|
oikeesti, asiaakin, on myös työasteroidi, ja liekö sopivampaa ajankohtaa miettiä (itse kukin, minä myös) ammattia,työtä,uraa, omia potentiaaleja,ehkä vähän terveyttäkin ja finnejä leuassa, 11 direkt 11 Tolla miehellä eikä noin oinas jääräpäätä saa kyllä oikein hoiva alalle (ravussa ? vaaan huone.. .hmmm vai käsitinkö taas ihan väärin ?
|
|
|
tallennettu
|
h.12
|
|
|
nikki
|
|
« Vastaus #39 : 28.06.2010 16:05:03 » |
|
Taivahalla nuo kuviot nyt justika. Miehellä on eli eiköhän tuo tee oman päänsä mukaan, saa oivalluksen mitä se sitten mahtaisikin olla. Ehkä keskittymisnvaikeuksia. Ja Rapuahan minä taas en hoiva-alaan yhdistä, vaan paremminkin yksityisyrittäjyyteen, johtava merkki, joka kuuntelee omia visioitaan. Yksityisyrittäjyyttä puoltaisi johtavien neliökin, , ja voisi tuo olla liikkuvaista sorttia hela hoito, tahi fysioterapeutti, kuntohoitaja,hieroja, neuvonantaja
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
jadeliino
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #40 : 28.06.2010 16:15:24 » |
|
Rihannalla samallainen kartta kuin miehellä ( kellon aikaa ei tiedossa) mutta ei tosta kyllä laulajaksikaan ole
|
|
|
tallennettu
|
h.12
|
|
|
nikki
|
|
« Vastaus #41 : 28.06.2010 16:21:06 » |
|
Oinas pruukaa innoissaan aloittaa, mut jättääkin kesken, muut saakin sit lopettaa. Ja .llä voi sitten olla monta rautaa tulessa.. ei tiijä mitä takoa jospa hän joskus vanhemmalla iällä löytäisi itsensä nikamain niksauttajana, intuitiolla tietäen mistä toista oikein kolottaa, ( MC, :saturnus:0 luusto 0 ) ja kolotukset kerrasta poikki, niksnaks
|
|
« Viimeksi muokattu: 28.06.2010 16:23:03 kirjoittanut nikki »
|
tallennettu
|
|
|
|
jadeliino
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #42 : 28.06.2010 16:23:34 » |
|
Hmm totta totta. to iluusto olikin mielenkiintoinen huomio, ittellä sillä on kaikki jalan nikamt ihan vinksin vonksin, ho.
|
|
|
tallennettu
|
h.12
|
|
|
|
7528620xs
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #44 : 16.07.2010 10:04:17 » |
|
Osaisiko joku sanoa, mitä ammatillisia mielleyhtymiä teille tulee seuraavasta mieleen? Aurinko kauris, nousu rapu, kuu vaa'assa, MC kalat ja paljon eri planeettoja 5.huoneessa. Henkilö rakastaa luontoa, kauneutta, harmonisia asioita, eläimiä ja tykkää työskennellä pääasiassa yksin. Kaikenlaiset kalabaliikit varsinkin naisvaltaisilla työpaikoilla on katsottu ja nuo tiimityöpaikat ei vaan sovi...luonteeltaan kiltti, ystävällinen ja herkkäkin naisihminen. Ehdotuksia? Ei mielellään kovin pitkä (vuosien) koulutus... Kovasti jo kiitos etukäteen! Smiley ---------------------------------------------------------------------------------------------- buy cheap pandora/ buy pandora/ christian audigier clothing/ pandora sale
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|