Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ammatti  (Luettu 62414 kertaa)
0 jäsentä ja 11 vierasta katselee tätä aihetta.
Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #45 : 16.07.2010 14:10:49 »

nepparinen: Kirjottelen nyt ihan vaan muutamasta jutusta, mitkä pistää silmään ja tosiaan en ole mikään astrologi, ihan noviisi harrastelija vaan Smiley

Mars yhtymä MC pisti silmään heti kartaltasi. Se viittaisi siihen, että olet vähän johtaja tyyppi, sinulle sopii hyvin fyysinen työ, olet kunnianhimoinen, motivoitunut, mutta mahdollisesti vähän hätäinen varsinkin tunnekuohujen keskellä. Urheilullisuus liittyy myös tähän. MC on härän merkissä, mikä kertoo että kaipaat ehkä tasaista työtä, vakaata toimeentuloa. Kiinnostus kauneuteen, tätä lisää venus 10. huoneessa ja sekin vielä omassa merkissään härässä. Voisin siis kuvitellä tällä yhdistelmällä sinua hommaan,jossa voisi yhdistyä luovuus, kauneus, fyysinen tekeminen. Voisin lukea tähän monet taiteet, joissa tehdään käsillä. Ja vielä muita mitä tulee mieleeni: kampaaja, kosmetologi tms. joka työskentelee kauneuden hoidon parissa, sinut voisin mars vaikutuksesta ajatella vielä siihen johtaja asemaan tällaisella alalla. Härkään liittyy vielä sellainen bisnes vaisto, eli voisin kuvitella sinut yrittäjäksikin alallasi. Ja muuten vielä tuota urheilullisuutta ajatellen voisin hyvin yhdistää tähän jonkun bodyfitnesin, jossa yhdistyy liikunta ja kauneus/ulkonäkö asiat.

Ceres 2. huoneessa, härän huoneessa, tuo ammatin piiriin myös välittämistä, hoivaviettiä. Ja kuu 6. huoneessa tuo myös muista huolehtimista työkuvioihin. Olet myös aurinko rapu ja nousu neitsyt, eli voisin kuvitella sinut hyvin lämpimäksi, äidilliseksi, ahkeraksi ja tunnolliseksi tyypiksi. Nämä huomioon ottaen puhuisin siis enimmäkseen kauneudenhoitoalan puolesta, mikä on asiakaspalvelutyötä, jossa huolehditaan asiakkaiden kauneudesta. Oman kampaamon tai kauneushoitolan omistaja. Kuu vesimiehessä tuo myös humanitarisuutta, massoihin vaikuttamista, mistä voisi nousta ajatus taiteilijasta, joka sopii hyvin tuohon kauneus+fyysinen tekeminen teemaan. Urheiluteemaa ajatellen taas mieleeni tulee personal trainer tai jokin muu liikuntakeskuksessa työskentelevä, joka työskentelee asiakkaiden terveys (6. huone) ja ulkonäkö asioiden parissa työnsä kautta.
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 757



Profiili
« Vastaus #46 : 16.07.2010 14:34:13 »

Nepparisen kartta näyttää ihan yrittäjän kartalta itseni
silmään Cheesy Koska rapukinhan on johtava merkki ja sopii
yrittäjyys tehtäviin hyvin Wink Itselleni tuli mieleen, että
mahdat olla taiteellinen.. Ehkä pidät käsitöistä ja siitä,
että saat tehdä juurikin itse? Olla oman itsesi pomo.. :Smiley

Tuntuisi kuitenkin, että otat kuitenkin hyvin mielellään
työkavereitakin ympärille, ettet ole aivan yksin..

Mielestäni tästä pomppaa esiin jokin käsityöläinen,
vaatteiden teko tai mikseipä jokin kolumnistikin.. Hmm..
Kuulostaako yhtään miltään? Cheesy
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1017


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #47 : 16.07.2010 14:58:29 »

Mars akseleilla, tässä tapauksessa MC:n pisteellä ja asteen tarkasti vielä, kertoo kilpailuvietistä.  Näin kerrottiin Astro-tv:ssä joskus.  Venus Härässä omassa merkissään siinä hollilla kans vois hyvinkin kertoa jostain esteettisestä taipumuksesta työelämässä, edellä mainittu vaatetusala vois olla vaihtoehto, kenties somistaja tai sisustussuunnittelija, Ravun hallitsija Kuu kun viittaa kotiin.  Vai tekisitkö töitä kotona?

Edellä mainittu ihmisten ja kavereiden merkitys on myös huomioitava, koska Kuu on Vesimiehessä ja Aurinko Vesimiehen huoneessa.

Näin näki asian tämä aloitteleva harrastaja.  Wink
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
jadeliino
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 49


Profiili
« Vastaus #48 : 16.07.2010 15:19:12 »

Vielä kun tohon mun laittamaan karttaan heitettiin noista eri hieronta muotoja, niin turhan kärsimätön moiseen mars jouskari ja oinasta :p
tallennettu

aurinko jousimies h.12
Nanna- Kristiina
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 49


Profiili
« Vastaus #49 : 17.07.2010 22:04:25 »

Hei Smiley Jaksaisikohan joku tulkita tuota minun karttaani ammattiin liittyvissä asioissa? Olen vähän hukassa, niin monet asiat kiinnostaa ja mieli muuttuu. Mitä teille tulee kartastani mieleen? Smiley Kiitos jos joku jaksaa auttaa smitten

http://www.astro.fi/images/radix_web/05.04.1988_23:56_1_-02:00_60.121_-24.395_00.png
tallennettu

Aurinko Oinas
Nousumerkki Skorpioni
Kuumerkki Skorpioni
Merkurius Oinas
Venus Kaksoset
Mars Kauris

Kiinalainen: Lohikäärme
Maya: Sininen Magneettinen Käsi
Aki no uta
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 26



Profiili
« Vastaus #50 : 19.07.2010 21:31:49 »

Kyselisin myös kartastani??? Eli lisää satelee ammatinvalintaongelmia! Kertokaa mitä tulee mieleen?

Mitä tarkoittaa että mulla  pallas on IC:llä?

Minulle on ehdotettu pankkivirkailijaa, mutta todennäköisesti kompastelisin tuoleihin rakennuksen sisällä, eli pitäisi päästä fyysisestikin touhuamaan  mars :aspect_con:MC. Vaikka mulla on paljon neitsyttä, neptunus on vahva neliöineen ja lopputulos on se vielä nousujouskarilla, ettei oikein jaksa piipertää mitään kauheen kapeakatseista hommaa. Tarvitsen avarakatseisen jobin ja vihaan rutiinia aika paljon. Eli neitsyt voi hämätä. Näen kyllä asioita tarkasti ja aika syvältä.

Olen myös kaiketi hyvin taitava visuaalisesti (maalaamaan ym). On neptunuksen ja merkuriuksen keskipisteet mars :aspect_con:MC: lla. Mutta en halua olla taiteilija. Kirjoitan mieluummin.

Ptäisikö minulla olla jotain sosiaalista mukana ammatissa??? Onko mitään sellaisia merkkejä... Olen niin erakko, mutta tuntuu, että se tekee pahaa. Yksin on kiva tehdä asioita ku kukaan ei häiritse, mutta tuntuu, että kaksin vähintään homma on kuitenki paljon tyydyttävämpää.

En siis edelleenkään tiedä!... Joka päivä tulee mieleen uus ammatti josta innostun ja sitte se kuihtuu. Kaverit kyllästyy kuulemaan mua ja mun inspiraatioita. Kiinnostaa enemmän suunnittelu ku toteutus. Mä jos käyn jonku idean läpi mielessä ni on tosi raskasta aloittaa tehdä sitä uudelleen käytännössä, koska ei siitä saa mitään tyydytystä.

Sinä päivänä ku ammatti löytyy, olen niin onnellinen, että energia tulee räjähtämään.

Voisko joku valottaa jotain???   coolsmiley

Ammattiurheilijaksi olisin käyny mut juna meni jo  Cry
« Viimeksi muokattu: 19.07.2010 22:01:02 kirjoittanut Aki no uta » tallennettu

aurinko, merkurius, jupiter, saturnus - neitsyt
kuu - kaksonen
asc., neptunus - jousimies
venus - rapu
mars, uranus - skorpioni
pluto - vaaka
m.magia
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 453



Profiili
« Vastaus #51 : 15.10.2010 22:09:44 »

Voe rähämä. Hoksasin että munhan kannattas syntymäpaikkakunnan sijainnin vuoksi käyttää tasahuonejärjestelmää ja se kartta näyttää mun silmiin aivan erilaiselta! Samat planeetathan ne siellä on, mutta aivan eri huoneissa eli eikö niiden merkitykset vähän muutu? Vitoshuone tyhjeni ja kolmoseen pukkasi tavaraa (kuu mars , vaaka), ceres hyppäsi vesimieheen ynnä muuta...  2funny Tässä sitä riittää taas uutta asiaa ja opiskeltavaa. Vai kumpaa tässä nyt kannattaa tulkita?
« Viimeksi muokattu: 15.10.2010 23:56:01 kirjoittanut mimmy magia » tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6608


Profiili WWW
« Vastaus #52 : 16.10.2010 12:20:28 »

Aki no uta
vaaditaan hyvää fyysistä kuntoa, jatkuvaa tarkkaavaisuutta, vastuuntuntoa, ja huolellisuutta. Lisäksi kielitaito (yleensä ruotsi ja englanti) on välttämätön.

Virheetön väriaisti sekä hyvä näköaisti
Arvaa mikä ammatti?
Vinkkinä vanhat mittayksiköt, esim.kyynärän mitta, joka  tuli mieleen sun kartasta, jostain syystä.
Ehkä se oli tuo  kuu kaksoset ja käsivarren mitta.

mimmy magia,
Se että  ceres hyppäs Vesimieheen Kalojen alusta ei johdu huonejärjestelmän muutoksesta, vaan siitä että tää Tanhuan sivuston kartta antaa asteroideille eri asteet (en tiedä miksi??) kuin esim astro com tai asteroidisivuston kartta.
 ceres kriittisesti Vesimiehen lopussa, kuitenkin edelleen 10 huoneessa,
ja  aspect_squ chiron harka, oisko siinä Punasen ristin veripalvelua
vaiko eläinlääkärin aineksia?
Ne aspektithan planeettojen välillä säilyvät, oli huonejako mikä hyvänsä.
tallennettu
m.magia
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 453



Profiili
« Vastaus #53 : 16.10.2010 15:31:43 »

Okei, oon pihalla kuin lumiukko. laugh No, onneksi täällä foorumillakin on paljon tietoa, tarttee vaan vähän kaivella. Harmi ettei ole mahdollisuutta mennä millekään kurssille, kun mulle pitäisi jotkut asiat vääntää ratapalkista ja hitaasti, että menee perille ja jos ei tajua perusteita, niin eihän siitä mitään tule. Onko se sitten se perääntyvä merkurius kauriissa asialla..

T. 0-tason aloittelija  Wink
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
Vesijättömaa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11


Profiili
« Vastaus #54 : 01.03.2011 22:32:41 »

Hei,

Kirjoittelen tänne nyt ensimmäistä kertaa, vaikka karttaani olenkin tutkiskellut kohta vuoden verran.
Eniten tällä hetkellä askarruttaa ammatinvalinta. Se itseasiassa askarruttanut jo muutaman vuoden, mutta mitään radikaalia uudistusta en ole saanut aikaiseksi. Nyt uudet valinnat ovat kuitenkin tulemassa pakolla eteen (johtuisikohan pluton transiiteista?)
Nyt kysyisinkin mitä te muut näette kartallani? Hoitoalaan tuo näyttäisi aika pitkälle viittaavan ja se osittain vetäisi puoleensakin, mutta pelkään, että olen liian herkkä kyseiselle allalle. (Voiko herkkyys johtua vesipainotteisuuden lisäksi myös chironista 12.huoneessa?)
Kiitos vastauksista Smiley
tallennettu
Vesijättömaa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11


Profiili
« Vastaus #55 : 05.03.2012 13:02:26 »

Hei jälleen.
Painiskelen yhä samojen kysymysten äärellä ja olisin edelleen kiinnostunut kuulemaan kommentteja kartastani ammatinvalintaan liittyen.
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1496



Profiili WWW
« Vastaus #56 : 05.03.2012 16:13:00 »

Kalapainotus, Kaurista ja 5.huonetta ja 6.huonetta, niin itse lahtisin veikkaamaan juuri jotain hoito - tai hoivatyota, ehka jotain luovaa tai lapsiin liittyvaa (5.huone). Sinulle voisi sopia esim. johtajan tehtavat myos esimerkiksi paivakodissa (vain esimerkki) tai vastaava, silla sinulta loytyy lampoa ja herkkyytta, mutta toisaalta kaurismaista kykya olla jampti ja kaytannonlaheinen samalla. Voit tehda aika monenlaisia asioita tammoisella yhdistelmalla. En usko, etta olet "liian herkka" hoitotyohon, silla sinussa on kuitenkin voimaa ja jamakkyyttakin tarvittaessa. Minusta sinun kartastasi juuri huokuu sopiva maara seka pehmeytta etta kaytannonlaheisyytta, joka tuollaisessa hoivatyossa on juuri erinomaisen tarkeaa. Millaisen muodon tama hoivatyo sitten ottaa, niin on sinusta kiinni ja varmasti monenlaisissa jutuissa tulet olemaan mukana elamasi aikana. Smiley
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6608


Profiili WWW
« Vastaus #57 : 05.03.2012 21:12:48 »

Vesijättömaa
En tiijä tuosta hoitoalasta..paremminkin kartassa on yksityisyrittäjyyttä,
ominpäin toimimista, ehkä julkaisutoimintaa,
 jupiter oinas aspect_squ askendentti rapu , johtava neliö.
Herkkyyttä suurvesikolmiosta,
 askendentti rapu aspect_tri mars skorpioni aspect_tri kuu kalat.

Sinun nimimerkkisi ja  merkurius pallas kauris tarkka yhtymä toi mielikuvan maanmittausinsinööristä.
Strategista suunnittelua, eettisiä periaatteita rakentamisessa, maankäytön suunnittelua,
asemakaavotusta, jotakin, millä on yhteisöllistä merkitystä.
 aurinko pallas merkurius neptunus kauris
Vahva stellium, jonka voi kohdentaa vastapäätä olevaan  rapu energiaan,
joka taas voi viitata perinteisiin, historiaan, sukuun
tai kotiin.
Kiinnostaako luonnonläheinen maanmittaus,
vai oisko se sitten arkkitehtuuria vai sisustuneuvontaa?
Argeologiaa?
Pallas liittyy myös psykofyysisiin parannuskeinoihin, jos ne kiinnostavat.
Kivennäis- ja hivenainemittaukset jos ei maanmittausta..

Jotenkin tuntuu, että työ vois olla fyysistä, tai pitäs olla,
kun tuo  mars skorpioni pitäs jotenkin purkaa,
ja  jupiter oinas voi olla kuin duracelpupu.

En tiijä, mielikuvia nämä.
tallennettu
Desert Rain
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #58 : 06.03.2012 15:13:34 »

Hei!

Kaipaisin minäkin mielipidettä ammatinvalintakysymykseen. Minulla on jo alempi korkeakoulututkinto monikielisen viestinnän ja käännöstieteen saralta. Aika ajoin olen kuitenkin miettinyt, onko kääntäminen tms. sittenkään sitä, mitä haluan tehdä, vaikka opinnot ovatkin sujuneet todella hyvin. Jonkinlaiset viestintään liittyvät tehtävät ovat kuitenkin melko vahva vaihtoehto tässä vaiheessa.

Olen pitänyt myös tutkijan uraa yhtenä mielenkiintoisena vaihtoehtona, jos löytyisi vain mielenkiintoinen aihe, jota tutkia. Smiley Olenko oikeassa siinä, että vahva skorpionipainotus (mm. merkurius aspect_con pluto aspect_con askendentti skorpioni ssa) saattaisi viitata tähän suuntaan? Skorpionin vanha hallitsija Mars on tietenkin vielä 3. huoneessa ja Chiron Kaksosissa 8. huoneessa, mikä korostaa vielä tuon mainitun yhtymän teemaa.

Tietenkin tulee ottaa huomioon myös ainakin 2., 6. ja 10. huone. Toiseessa huoneessa minulla on  saturnus jousimies ssä ja samaten  kuu aspect_con uranus samassa merkissä. Monet karttaohjelmat sijoittavat minulla 2. huoneeseen vielä Neptunuksenkin, mutta käytännössä kokisin sen olevan 3. huoneen puolella (samoin kuin muuten  aurinko n 12. huoneen puolella). Kutoshuoneen kärki on Oinaassa ja kymppihuoneen Leijonassa. Tuon jälkimmäisen olen lukenut liittyvän näkyvään tehtävään ja/tai johtotehtävään myöhemmällä iällä.

Olisiko näkemyksiä siitä, mitä potentiaaleja kartastani voisi ilmetä ammatin suhteen?
tallennettu
Vesijättömaa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11


Profiili
« Vastaus #59 : 06.03.2012 17:16:37 »

Kiitos paljon mielenkiintoisista tulkinnoistanne ja mielikuvistanne Ebenia ja nikki!
En näe itseäni johtajana ja lapsetkaan eivät ole juuri koskaan kiinnostaneet, mutta ehkä minun tulisikin katsoa hoito-alaa hiukan laajemmin kuin vain noiden perinteisten/paremmin tunnettujen vaihtoehtojen kautta.
Historia ja sukututkimus on aina kiinnostaneet minua erittäin paljon, mutta en näe kyseisellä alalla paljonkaan varmoja työllistymismahdollisuuksia ja haluaisin jo taloudellista turvaa/vakautta. Maanmittaus on myös joskus käväissyt mielessä, samoin vanhojen talojen kunnostus/remontointi. Jokin tuntuu kuitenkin estävän minua täysin hyppäämästä siihen kyytiin.
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8
  Tulostusversio  
 
Siirry: