Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ammatti  (Luettu 62428 kertaa)
0 jäsentä ja 10 vierasta katselee tätä aihetta.
m.magia
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 453



Profiili
« Vastaus #75 : 01.04.2012 16:16:16 »

Eikä, tänään mietin Hefaistosta ja onko sillä jotain tekemistä tekemieni ammatinvalintojen kanssa ja täällä on sopivasti asia otettu esille!

Kartallani on Hephaistos 29  harka  aspect_con  chiron 28  harka, molemmat perääntyvinä.  chiron aspect_opp venus 23 skorpioni (ja  venus aspect_con saturnus 13 skorpioni jos se nyt mitään merkitsee) ja siihen loppuu omat tulkintakyvyt, mutta siellä ne H ja  chiron möllöttää isohkoa stelliumia vastapäätä.
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6608


Profiili WWW
« Vastaus #76 : 01.04.2012 16:24:17 »

m.magia
tähtää orbeissa yhtä tarkkoihin lukemiin kuin tuossa kellonajassas niin hyvä tulee  :Smiley
on taottava kun rauta on kuumaa,
viiden asteen orbilla se ei ole enää kuumaa.. angel
tallennettu
fenix13
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6



Profiili
« Vastaus #77 : 01.04.2012 16:24:45 »

Nikki, kaunis kiitos ja kumarrus! Uskomatonta, kuinka paljon sait irti kartastani, suorastaan ihmeellistä. Täytyy oikein itsekin alkaa tutkia näitä ympyröitä ja neliöitä kartallani, josko niistä jonkinlainen taideteos syntyisi.

Olet varsin oikeassa, että olen kädentaitoihminen, ollut aina. Tuo metallitöiden tekeminen kuullostaa mielenkiintoiselta, sitä en ole koskaan kokeillut. Korusuunnittelu ja korujen tekeminen on myös huokutteleva ajatus. Keväällä jopa suunnittelin osallistuvani Kalevala-korujen Saaga-sarjan suunnittelukilpailuun.  Wink Tosin se jäi kyllä tekemättä, mutta se ajatus. Jollain tapaa pidän vieraana sitä, että kauppaisin omia tuotteitani - ja pyytäisin rahaa. Ehkä se on syy, miksi käsityöalasta ei välttämättä tule minulle sitä ammattia, josta leipä hankitaan, vaan se toimii pitkin elämääni innoittajanani ja sopivana rentoutumiskeinona, mihin voi uppoutua vapaa-aikanaan tunneiksi. Tai sitten eläkkeellä voin heittäytyä vapaaksi sieluni toteuttajaksi, kun ei ole enää huolta siitä, että työllä pitäisi tienata.

Olen erittäin iloinen, että löysit minun kartaltani luetteloimiani ominaisuuksia, sillä nämä taidot tulevat kyllä tarpeeseen tulevassa ammatissani, mikäli unelmani vain ottaa tuulta siipien alle. Löydätkö kartaltani mitään, mikä viittaisi lääketieteelliseen kiinnostukseen ja kykyyn toimia sairaanhoidollisissa tehtävissä?

 

Kuitenkin merkittävin kartallasi on tuo  merkurius kalat kaariminuutteja vaille tarkka yhtymä MC:lle.
Onko se sun feniks, joka liuhottaa pois paikalta kun ei enää huvita??
Onko se runoilija, laulaja, äänenkäyttäjä vai joku ihme koirankynnenleikkaaja?
 merkurius kalat aspect_sex venus harka
Tamburiinilla tahtia?

Niin, tarkoitatko, että " merkurius kalat kaariminuutteja vaille tarkka yhtymä MC:lle " on se, mikä aiheuttaa tämän yleisen "kyllästymisen tai levottomuuden" vai että se vielä vahvistaa tätä luovuuden puuskaa, joka ottaa kynsiinsä aika ajoin ja riepottelee ympäriinsä? Noita koirankynsiä olen kyllä viime aikoina leikellyt ihan tosissani.  Wink Itseasiassa vähän ihmettelen, miksi kädentyöt ovat jääneet aika vähiksi viime vuosina. Ehkä tämä omasta tahdosta riippumatta kotona -oleminen vähän tappaa luovuutta ja aiheuttaa jonkin sortin saamattomuutta luovuuden saralla.

Kiitos vain vinkistä tehdä se progekartta, mutta, en kyllä varmasti osaisi sitä tulkita, kun muutenkin nämä perusasiat ovat ihan hukassa. Ehkä se on joskus vain hyvä, ettei tiedä tulevaa, sopiva jännitys säilyy. No, joka tapauksessa saan tietää viimeistään kesän lopulla, tulenko valituksi uuteen koulutukseen ja vihdoin sitä kautta löytämään tulevan ammattini. Välivaiheena on vielä valintakoe, joten sekin vie minua lähemmäs päämäärääni. Ja toisaalta, nyt on itselläni sellainen vahva tunne, että eteenpäin mennään, sanokoon planeetat mitä tahtoo. laugh




tallennettu
m.magia
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 453



Profiili
« Vastaus #78 : 01.04.2012 16:30:17 »

nikki, eli orbin on oltava aina viisi astetta tai mielummin alle, niin on vasta merkittävä? Astro.comissa kymmenen asteen orbit lasketaan, mutta jos sillä voi heittää vesilintua, niin sitten heitetään.

Missäs se numeroketju oli, mitähän tuo 16 yrittää kertoa..?  Cheesy
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6608


Profiili WWW
« Vastaus #79 : 01.04.2012 16:40:42 »

Siis minä heitän väljät orbit huisin nevadaan, coolsmiley
kaikki muut niitä käyttävät, kunnes huomaavat 10 vuoden kuluttua, että tarkoissa asteissa ehkä sittenkin ois pointtia.......... coolsmiley
Muut katsovat aspektit taulukosta, minä katson suoraan kartalta asteitten perusteella.
10 asteen orbilla olevaa aspektia  en usein ees huomaa.

16. 1  aurinko ja 6  venus
yht. 7 eli  neptunus
= nauti auringosta, ennen myräkkää
 aurinko venus aurinko venus aurinko venus
 neptunus neptunus neptunus
ornamentti
oikeestihan siitä tulee 777 ja 21 ja 3 ja  jupiter
ja lämpömittarisi näyttää 7 astetta..
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6608


Profiili WWW
« Vastaus #80 : 01.04.2012 17:12:08 »

fenix13
lääketieteellinen, sairaanhoidollinen..
Olihan se Chiron lääkäri,
sulla sen kanssa vesikolmio..entiijä, voiko Chironin vesikolmiota suoraan tulkita lääketieteelliseksi
Se on vähän tuon  merkurius:n sijainnin kanssa ja symbolin kanssa,
että viittaako sillä kauppiaitten vai lääkäreiden käärmesauvaan,
sehän on paraatipaikalla. merkurius aspect_con MC.
http://drblayney.com/Asclepius.html
Ite Asclepius on sulla 2  kaksoset
ja tytär Panacea rx 15  leijona.
Ehkäpä se Asclepius ojentaa sulle transiittina sen käärmesauvansa,
tr Asclepius 23  kauris aspect_opp sun  jupiter rapu
ja saat sen opiskelu :jupiter:paikan ?
tallennettu
fenix13
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6



Profiili
« Vastaus #81 : 01.04.2012 18:22:57 »

nikki

Väännäpä nyt sitten tällaiselle, joka ei ymmärrä tuon taivaallista noista planeetoista.  Shocked
Totisesti toivon, että se sauva osoittelisi sitten tuonne sairaanhoidolliselle puolelle, sillä se on kyllä todella oleellinen pointti tässä ammatissa, vaikka ei tosiaankaan ainoa elementti. Kyse on ensihoitajan opinnoista, jos se yhtään selventää asian tulkintaa.

Kaupallisuus tuntuu itselle varsin vieraalta, sillä rehellisesti sanoen, inhoan kaiken kauppaamista ja yleensäkin työtä, joka liittyy jotenkin rahaan. Liekö se syynä, etten näytä rikastuvan työnteolla. laugh

Luotan siihen, että opiskelupaikka tulee ja ura urkenee, jos niin on tarkoitettu. Polte on kuitenkin kova.  knuppel2
« Viimeksi muokattu: 01.04.2012 18:30:28 kirjoittanut fenix13 » tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6608


Profiili WWW
« Vastaus #82 : 01.04.2012 19:20:19 »

fenix13
Mielestäni ensihoitaja menis  sun ceresrapu aspect_tri mars rx 0  skorpioni piikkiin.
 ceres huolehtii, voi olla myös ns. "saattohoitaja"
 mars skorpioni :ssa on pelottomuutta, rohkeutta,
ja elämän realiteettitajua. Että joskus se verenvuoto ei lakkaakaan ja kuolema korjaa.
Skorpioninhan sanotaan olevan parhaimmillaan selkä seinää vasten,
tilanteissa, missä muihin iskee paniikki ja palko.
Omat luopumisen tuskat ja alitajuiset pelot vaikka väkivallan suhteen pitää olla käsiteltynä.
Tyttärellä on  mars skorpioni mutta 12 huoneessa, ja hänellä oli joskus hakutoiveessa röntgenhoitaja ja onneks ei siihen päässyt eikä päätynyt, koska konkreettinen ensiaputilanteen seuraaminen sai hänet pyörtymään.
No toisekseen hänelle ei tehnyt huonoa siivota labrasta verijälkiä..
tallennettu
fenix13
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6



Profiili
« Vastaus #83 : 01.04.2012 22:25:12 »

nikki

Olen todella kiitollinen, että olet jaksanut paneutua karttani tulkitsemiseen näin perusteellisesti.  smitten

Olet varmasti oikeassa, että työ vaatii sitä, että itsellä ei ole pelkoja, niin tiedostettuja kuin tiedostamattomiakaan. Ei voi auttaa toista, jos itse ei ole tasapainossa itsensä kanssa.

_______

nikille ja teille kaikille astrologiaan paneutuneille nostan hattua. Karttojen tulkitseminen vaatii kärsivällistä ja intohimoista kiinnostusta asiaa kohtaan – ja äärettömästi analysointia ja tutkimustyötä. Pitäkää innostusta yllä, täällä foorumilla on varmasti muitakin ihmisiä, jotka ovat kiinnostuneita asiasta, mutta eivät vain itse osaa karttojaan tulkita.  
« Viimeksi muokattu: 02.04.2012 22:56:29 kirjoittanut fenix13 » tallennettu
Emosta_kiinni
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 48



Profiili WWW
« Vastaus #84 : 11.04.2012 13:50:16 »

Haluaisiko joku ihana ja viisas kertoa mitä karttani kertoisi minun ammattivalinnastani. Itse painin kahden täysin erillaisen alan välillä ja olisi kiva jos tässä olisi jotakin suuntaa antavaa Smiley

Olen vuosia sitten saanut tulkinnan kartastani, mutta en enään muista mitä siitä sanottiin!

Painin taide ja hoitoalan välillä. Menisiko ihan kuvataide seikkailuun rahattomaksi vai lukisiko sairaanhoitajaksi ja erikoistusi terapeutiksi. Mielellään perhe- ja seksuaaliterapeutiksi.

Molemmat vetää puoleensa, mutta eritavalla. Taiteessa on jotakin tuskaisen vetävää. Lapsesta asti ollut päämääränä vaikka tie on todella vaikea ihan joka tavalla. Terapeuttina olo on taas sellainen mikä tuntuisi kivalta ja helpolta ja mukavalta. Järkevältä rahallisestikkin.


Kartta olisi tälläinen Smiley

« Viimeksi muokattu: 11.04.2012 14:02:07 kirjoittanut Emosta_kiinni » tallennettu
Emosta_kiinni
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 48



Profiili WWW
« Vastaus #85 : 11.04.2012 14:01:50 »

OHO laiton kuukausen epähuomioissani väärin!!!!

Tässä siis oikea kartta

http://i1152.photobucket.com/albums/p489/nikanakki/kartta-1.jpg
tallennettu
amate
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 31


Profiili
« Vastaus #86 : 11.04.2012 19:01:33 »

Halloota ja wau!

Olen ihan ymmyrkänä, miten paljon osaatte katsoa kartalta ammatteja. Itse olen elämän vedenjakajalla ja ammattia vaihtamassa 17 vuoden saman jobeksen jälkeen. Samoja juttuja, joita oon täältä foorumilta lukenu muiltakin. Eli kroppa karjahti ja lujasti (paksusuoli tulehtu sairaalakuntoon) sekä sisäilma-altistus siihen oheen, että nyt täytyy lopettaa tai tulee vielä pahempaa. Muutokseen ns. ajettiin ja pakotettiin, jota olin jo enempi tai vähempi tietoisesti ajatellu jo monta vuotta. Ja nyt kun ajattelen sitä entistä ammattia, niin en voisi kuvitellakaan että tekisin sitä tai sen tapasia hommeleita. Kiitollinen olen kyllä niistä kaikista vuosista ja kokemuksista. Kiitollinen myös tuosta kropan karjahduksesta, koska muuten olisin saattanut edelleen lillua siinä turvallisella mukavuusalueella enkä ryhtyä muutokseen kuin nyt näin pakotettuna, hehe. Ja se jobes kyllä opetti mua siihen mihin nyt tähtään.

Nyt ajatukset käy kuitenkin satasella, jotta mitä sitä alkais. On jo yksi selkeä ammatti tullut mieleen, mutta olisi kuulkaa kiva jos kurkkaisitte minunkin karttaa, että mitä ajatuksia sieltä tulee mieleen. Ja onko se ajattelemani hommeli passeli. Hierojaa mietiskelen. Syvästi kiitollinen olen  Smiley

http://www.astro.fi/images/radix_web/05.06.1971_18:02_0_+00:00_59n52_17e38_00.png

t. Amate

tallennettu
m.magia
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 453



Profiili
« Vastaus #87 : 11.04.2012 19:30:21 »

Menisiko ihan kuvataide seikkailuun rahattomaksi vai lukisiko sairaanhoitajaksi ja erikoistusi terapeutiksi. Mielellään perhe- ja seksuaaliterapeutiksi.

Molemmat vetää puoleensa, mutta eritavalla. Taiteessa on jotakin tuskaisen vetävää. Lapsesta asti ollut päämääränä vaikka tie on todella vaikea ihan joka tavalla. Terapeuttina olo on taas sellainen mikä tuntuisi kivalta ja helpolta ja mukavalta. Järkevältä rahallisestikkin.

En osaa karttaasi sen kummemmin kommentoida, mutta terapia+taide=taideterapia?  Cheesy Perheterapiassa etenkin lasten kanssa voi käyttää piirtämistä yhtenä keinona.
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
Emosta_kiinni
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 48



Profiili WWW
« Vastaus #88 : 11.04.2012 22:29:08 »

Menisiko ihan kuvataide seikkailuun rahattomaksi vai lukisiko sairaanhoitajaksi ja erikoistusi terapeutiksi. Mielellään perhe- ja seksuaaliterapeutiksi.

Molemmat vetää puoleensa, mutta eritavalla. Taiteessa on jotakin tuskaisen vetävää. Lapsesta asti ollut päämääränä vaikka tie on todella vaikea ihan joka tavalla. Terapeuttina olo on taas sellainen mikä tuntuisi kivalta ja helpolta ja mukavalta. Järkevältä rahallisestikkin.

En osaa karttaasi sen kummemmin kommentoida, mutta terapia+taide=taideterapia?  Cheesy Perheterapiassa etenkin lasten kanssa voi käyttää piirtämistä yhtenä keinona.

Arvaa olenko miettinyt tuotakin vaihtoehtoa  Cheesy Jos luen taiteen maisteriksi niin mulla on periaatteessa mahdollisuus käydä terapia-erikoistumisjakso.  Grin

Olen varsinkin miettinyt taideterapiaa erityislapsille.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #89 : 11.04.2012 23:05:25 »

Haluaisiko joku ihana ja viisas kertoa mitä karttani kertoisi minun ammattivalinnastani. Itse painin kahden täysin erillaisen alan välillä ja olisi kiva jos tässä olisi jotakin suuntaa antavaa Smiley

Olen vuosia sitten saanut tulkinnan kartastani, mutta en enään muista mitä siitä sanottiin!

Painin taide ja hoitoalan välillä. Menisiko ihan kuvataide seikkailuun rahattomaksi vai lukisiko sairaanhoitajaksi ja erikoistusi terapeutiksi. Mielellään perhe- ja seksuaaliterapeutiksi.

Molemmat vetää puoleensa, mutta eritavalla. Taiteessa on jotakin tuskaisen vetävää. Lapsesta asti ollut päämääränä vaikka tie on todella vaikea ihan joka tavalla. Terapeuttina olo on taas sellainen mikä tuntuisi kivalta ja helpolta ja mukavalta. Järkevältä rahallisestikkin.


Kartta olisi tälläinen Smiley



Karttasi on kokonaisuutena mielenkiintoinen, ja mielenkiintoista sekin kun mainitset juuri nuo taiteet ja terapian sinua vetäviksi asioiksi, sillä sinulla on niihin liitetty neptunus keskitaivaalla. Seksuaaliterveyskin kiinnostaa todennäköisesti descillä sijaitsevan pluton avituksella. Maallista omaisuutta kuvaavassa huoneessa taas on khiron, khironin sijainnin usein on sanottu kuvaavan ihmisen elämässä kipupistettä, jotakin hankalasti käsiteltävää asiaa. En siis yhtään ihmettelisi, että aurinkohärän ja keskitaivaskauriin + kymppihuoneen marsin päättäväisyydelläsi ja tarmollasi puskisit läpi toiveittesi suuntaan tekemään taidettakin vaikkei siitä elantoa helposti saisikaan. Voi silti myös olla niinkin, että khiron vaikuttaa taas niin, että se tuo esille sinulle pelkoja siitä jos et tulekaan toimeen ja kauriskeskitaivaalla tuntisit olosi turvallisemmaksi varmatuloisessa työssä. Sellainen kuva kartastasi kuitenkin on, että rohkeutta sinulta tuskin puuttuu. Itse sanoisin tässä oman mielipiteeni, tai oikeastaan vain ajatukseni, sellaisen heiton mikä kartastasi tuli mieleen, että jos olet nyt hyvin yksipuolisesti käyttänyt ja nähnyt vain neptunuksesi ja suunnannut sitä kohti, kokeilisitko yhdistää enemmän kaurismaisia piirteitä siihen mihin pyrit? Siis jos sinusta tuntuu esimerkiksi, että aina mieleesi hiipii kuitenkin se että haluaisit vakaan toimeentulon ja työrytmin, kokeilisit kuunnella sitä puolta itsessäsi? Olla tyrmäämättä sitä heti ja keksiä kompromissia kahden toiveen välille? Minulle tuli heittona mieleen myös ehdottaa, että jos tuntisit itsesi kotoisaksi ihan puurtavassakin työssä, vaikket sitä nyt tällä hetkellä uskoisikaan? Ehdottaisin esim. henkilöstöhallinnon töitä, siellä ollaan ihmisten kanssa tekemisissä, mutta kuitenkin kaurismaisiakin piirteitä löytyy. Sanoisin kyllä, että karttasi perusteella soveltuisit myös ihan hektiseenkin hoivatyöhön (ei vain terapiaan), sillä se vaatii paljon voimaa sen auttamishalun lisäksi. En tiedä, itse sanoisin että sinne. Ehkä tarvitset jotain konkreettista sen neptunusmaisuuden lisäksi työltäsi ja siksi olet tässä tilanteessa ettet tiedä mitä päättää? Kuitenkin se ikuinen klisee, eli itse tiedät sisimmässäsi oikean vastauksen, pitää aina paikkansa.  Wink
tallennettu
Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8
  Tulostusversio  
 
Siirry: