Mulla
,
. Molemmat mielestäni vaikuttavat ulkonäkööni ja ehkä vielä enempi pukeutumiseeni.
No, Jouskari näkyy ainakin sillä tapaa, että Jupiterin laajenemisvaikutuksen ansiosta mulla on paksu perse
Ja massiiviset reidet, jotka ei treenaamisesta huolimatta kutistu, leviävät vaan entisestään lihaksien kasvaessa
Jupiterhan hallitsee lantion seutua. Ja lyhyehkö pyöreä pottunokka, mikä taisi myös olla jouskarimainen piirre. Kauriin klassista kauneutta, joutsenmaista siroluisuutta ei ole kyllä tippaakaan
Tai Kauriiden valtavaa nenää, ts. pitkää konkonokkaa.
Hiukset on vuosia olleet puolipitkät, kerrostettu leikkaus, jossa kokeiltu eripitkää leikkausta, otsatukkaa yms. Hiusten kanssa leikkiminen on kivaa (
= leijonanharja). Värejä on kokeiltu ties mitä ja parin-kolmen kuukauden välein väri vaihtuu. On ollut sekä perinteistä että vähemmän perinteistä väriä päässä
Pukeutuminen... Hmm... Mä tykkään rehellisistä, suoralinjaisista ja sporttisista vaatteista (
). Mikään hienostelija tai neiti-tyyppi en ole, vähän tämmöinen puolijätkä ja luonnonlapsi
Tykkään sekä mustasta että värikkäästä tyylistä. Päällä on useimmiten juuri farkut, huppari ja jotkut tennarit. Eikä mulle ole mikään ongelma lähteä julkisille paikoille verkkareissa. Eli junttityyliä
Toisaalta... Olen
ja Kauriille on tärkeää, että status (ja raha) näkyy, myös pukeutumisessa. Vaikka tyyli on sporttinen, on vaatteiden oltava MERKKIÄ, mikäli vaan mahdollista. Mun tennarit on kaikki jonkun merkin alaisia, Pumaa ja Adidasta eniten. Voin pistää huomattavan paljonkin rahaa esim. johonkin huppariin, kunhan se on oikeaa merkkiä (sekä tietysti, jos ulkonäkö miellyttää)... Hitto, miten pinnalliselta kuulostaa
Mutta näin se vaan on.
Mulla on
ja
- mun sielun liikkeet ja peruspersoona tulee vahvasti pukeutumisessa ilmi.
tarkassa
- myös futuristinen tyyli minimalistisena miellyttää silmää, kaikki metalli- ja shokkivärit samoiten. Saatan myös välillä nostattaa pukeutumisellani muutamia kulmakarvoja, kaikki ns. shokeeraavat ja humoristiset präntit vaatteissa on jees. Lisäksi jotkut vaatteista on/ovat olleet sellaisia, joita ehkä kaikki eivät päällensä pistäisi - esim. mulla on kaapissa kirkuvanpunaiset, satiiniset joujou-pöksyt :
Ehkä tämän vuoksi ei käy flaksi tehtäviin, joissa on tarkka ulkonäkö- ja pukeutumiskoodi