Taidan olla ketjun eka
! En ole ikinä oikein kiinnittänyt huomiota tohon merkkiin, tai ainakaan ajatellut että se olisi jotenkin näkyvä osa minua. (Olen liittänyt sen enemminkin työolosuhteisiin, olen aina itse se joka kyllästyy duuniinsa ja irtisanoutuu.
)
Ulkoisesti tuota voisi ehkä ajatella niin, että (ainiin ja mun
on
) olen myöskin melko kekseliäs tyylini suhteen. Teen itse paljon vaatteita kun en monestikaan löydä kaupasta omannäköisiä. Pidän aina leikkimielisyyden mukana, ja olen vaihtelunhaluinen. En maksaisi ikinä vaatteistani kymmeniä- satoja euroja, sillä tiedän että kyllästyisin niihin jo seuraavalla viikolla. :
Hiustenkin suhteen kokeilunhalua löytyy. Itse asiassa tyylini voisi kategorisoida n.neljään peruslohkoon jotka vaihtelevat kausittain.
Toisaalta tyylini on melko tummanpuhuva ja simppeli (
?) mutta sitä maustamassa on aina jokin erikoinen koru tai asuste. Toisinaan on niitäkin kausia jolloin haluan olla vain klassisesti tyylikäs (koko mustaa, korkkareita, sukkanauhoja jne..) tällä hetkellä ei jotenkin innosta.Teini-ikäisenä tyylini oli hyvin räväkkä ja nautin kovasti vaatteideni aiheuttamista reaktioista. (Muistelen niitä aikoja kauhulla.
)
Olen aina linkittänyt oman tyylini enemmänkin aurinkomerkkiini joka on
. Sekin voi johtua siitä että edellämainitun 6.huoneen kärki on
:ssä ja
tekee
Kovasta
- vaikutuksesta on varmaan myös syyttäminen sitä että minua pidetään syystä tai toisesta tosi älykkäänä (ja verbaalisesti taitavana) vaikka käyttäydyn toisinaan tosi typerästikin.
Hohhoijaa.. tulipas taas selitettyä ummet ja lammet itsestään, anteeksi!