Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vaikea vakuutusasia...  (Luettu 13487 kertaa)
0 jäsentä ja 9 vierasta katselee tätä aihetta.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« : 06.04.2010 03:28:20 »

Minulla on riesana elämässäni vaikea vakuutukseen liittyvä asia. Tuntuu, ettei asia ratkea suuntaan eikä toiseen ja aina, kun joku ratkaisu olisi, siihen asettuukin joku taho poikkiteloin niin, etten voin asialle mitään. Asiasta aiheutuu minulle erittäin ikävästi taloudellista haittaa ja puolitosissani olen heittänyt ilmaan huulta, että tässä joutunee varmaan kohta kadulle myymään itseään, jos asia ei selviä. Saman asian kanssa on painittu kohta 3 vuotta ilman mitään ratkaisua ja nyt alkaa olla mitta täysi.

Jos kenellekään nousee edes pieniä kutinoita ja neuvoja siitä mihin suuntaan asiaa kannattaisi lähteä viemään, jotta saisin sen kontoltani pois, olisin erittäin kiitollinen! Tämäkin yö menee asian kanssa valvoessa eikä mikään muu ole itkettänyt kuin tämä tässä viime vuosien aikana.
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #1 : 06.04.2010 03:33:29 »

Jaksamista sinulle AthaMaarit. En varmaan muuta pysty sanomaan. =/ Toivottavasti asiat järjestyvät sinulle parhain päin.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #2 : 06.04.2010 06:57:43 »

Onpa todellakin vaikea energinen tapaus. Yritän auttaa sinua, jos vain haluat ainakin voin olla hengessä mukana.

Minulla on riesana elämässäni vaikea vakuutukseen liittyvä asia. Tuntuu, ettei asia ratkea suuntaan eikä toiseen ja aina, kun joku ratkaisu olisi, siihen asettuukin joku taho poikkiteloin niin, etten voin asialle mitään. Asiasta aiheutuu minulle erittäin ikävästi taloudellista haittaa ja puolitosissani olen heittänyt ilmaan huulta, että tässä joutunee varmaan kohta kadulle myymään itseään, jos asia ei selviä. Saman asian kanssa on painittu kohta 3 vuotta ilman mitään ratkaisua ja nyt alkaa olla mitta täysi.

Jos kenellekään nousee edes pieniä kutinoita ja neuvoja siitä mihin suuntaan asiaa kannattaisi lähteä viemään, jotta saisin sen kontoltani pois, olisin erittäin kiitollinen! Tämäkin yö menee asian kanssa valvoessa eikä mikään muu ole itkettänyt kuin tämä tässä viime vuosien aikana.
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1496



Profiili WWW
« Vastaus #3 : 06.04.2010 08:22:08 »

Olisitko voinut postata karttasit + transiitit? Olisin mielelläni katsonut mitä kartalla on oikein meneillään...
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #4 : 06.04.2010 13:08:02 »

Kiitos tsempistä! Positiivista energiaa saa lähettää tänne päin!

Ebenia, mie laitan sinulle kartan tiedot tulemaan, kiitos kovasti.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #5 : 06.04.2010 13:09:08 »

no, oletko selvitellyt asiaa lakimiesten kanssa?? siis oikeilla termeillä?
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #6 : 06.04.2010 14:19:51 »

Olen pohtinut oikeusavustajan pakeille menoa, ilmeisesti vielä opiskelijana palvelu olisi minulle maksutonta. Se on sitten viimeinen oljenkorsi.

Tiedän, että henkisesti kaikelle on syynsä ja asiat ratkeavat sitten, kun ne ratkeavat. On tätä henkistä tietä kuljettu tietoisesti koko pieni elämä, mutta välillä vaan meinaa loppua usko asioihin, kun mitään mihinkään suuntaan ei tapahdu...
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #7 : 06.04.2010 15:19:31 »

Joskus tämä tie on vaikea, mutta se vaikeus on osittain meille hyväksi. uskon niin, toivon niin. Ajattelen sinua positiivisesti ja olen aivan varma, että asia järjestyy. Ilmaiseen oikeusapuun sinulla on oikeus ja käytä sitä hyväksesi. Tilanne on ratkaistavissa, olen varma siitä.
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #8 : 06.04.2010 15:23:41 »

AM, mars juristin puheille. Suomessa se on opiskelijoille ja pienituloisille ilmaista oikeusaputoimistossa.
Etenkin kun se vääntäminen kestänyt noin kauan.
Miksi tuon vuoksi mielenrauhaa ja yöunia menettämään? Huh

Selvittämällä ja neuvottelemalla ne asiat selviää.

tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #9 : 06.04.2010 15:48:54 »

Pitää kääntyä sitten juristin pakeille, jos mitään suuntaan tai toiseen ei tapahdu tässä kohta puolin. Hyvä tietää, että se on ilmaista, kiitos! En ole lainkaan tietoinen siitä, mistä saa apua ja mitenkä. Asiaan liittyy myös muita henkilöitä enkä ainoastaan minä. Jos tämä olisi vain minusta kiinni, asia olisi hoidettu jo ajat sitten.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #10 : 08.04.2010 22:04:37 »

Nyt on sovittu aika oikeusavustajalle ensi kuun alkuun. Vähän sellaista palautetta sain alkuunsa, että hankalaa tilannettani tuskin pystytään muuttamaan parempaan, mutta aion pitää puoleni. knuppel2

Toivoin vain, että oikeusavustaja ottaa minut vakavissaan... Saan usein nimittäin sellaista "pikkutyttö"-kohtelua, koska näytän luontaisesti (kiitos molempien vanhempien geenien...) 10-12 vuotta nuoremmalta mitä oikeasti olen.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #11 : 09.04.2010 12:24:56 »

En omista korkokenkiä Grin Minulla pitäisi olla niiden kanssa aina nilkkatuet, sillä yliliikkuvien nivelten takia lennän turvalleni jo lättäpohjaisilla matalilla kengillä kävellessäni suoraa, tasaista asfaltia pitkin.

Kyllähän vaatetus toki auttaa, mutta jos pärstä on sellainen, että se pysyy muuttumattomana niin, että näyttää lähes samalle kuin 10 vuotta sitten kuten Keanu Reeves niin sille ei oikein voi mitään.

Naurettiinkin erään tutun kanssa, että täytyy varmaan lanseerata markkinoille joku Nuoruuden Lähde voide, joka on uutettu geeneistäni  Cheesy 2funny
tallennettu
Apollinaria
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16


Profiili
« Vastaus #12 : 11.04.2010 13:53:14 »

Moi AthaMaarit.

Jos haluat voit kirjoittaa minulle YV,nä ja kertoa tuosta vakuutusasiasta. Mitkä ovat ongelmat,ketkä siinä on mukana ja miksi. Mikä vakuutusyhtiö ym. Minulla saattaisi olla tuttuja, jotka jotain asiasta tietävät. En voi luvata mitään, mutta voin aina kysyä heiltä ja ties vaikka saisit jonkun hyvän neuvon, tai (juridisen) näkökulman jota et ole aatellut vielä. Oikeusavustajan puoleen kantsii ehdottomasti kääntyä!

Sitten voisit myös kertoa sun syntymäajan, kellonaikoineen,päivineen.
Eräs läheiseni on kiinalaisen astrologian tulkitsija.

Tämä siis vaan jos jaksat/haluat.

Oikein paljon voimia sulle  smitten
Muista, että jokaiseen ongelmaan löytyy ratkaisu.

 
tallennettu

Aurinko: Vesimies
Nousumerkki: Vaaka
Kuu: Rapu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #13 : 11.04.2010 21:09:06 »

Kiitos avuntarjouksesta! Laitan sinulle YV:tä tulemaan smiley6600
tallennettu
Iloinen lumikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173



Profiili
« Vastaus #14 : 12.04.2010 21:20:08 »

                 Hei Atha-Maarit

Ole yhteydessä oikeusaputoimistoon. Sieltä minäkin olen saanut ilmaista palvelua exän
perunkirjoitusasiassa.
Voimia Sinulle smitten

Terv. Musta lumikki
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: