Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vaikea vakuutusasia...  (Luettu 13476 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
Aretha
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 118



Profiili
« Vastaus #15 : 16.04.2010 05:53:47 »

En nyt tiedä pitäisikö mun tähän vastata mutta vastaanpa kuitenkin kun tunsin niin kummaa kutinaa kun näin otsikon ja ennen kuin olin lukenut viestiäsi loppuun niin mielessä vaan oli et "voi tästä ei tule mitään, anna olla, luovuta jo ja jatka eteenpäin!" Tietämättä sen enempää mistä on kyse. Mutta ainahan täytyy yrittää!! uglystupid2
Voimia ja hermoja athalle!!  idiot2
Nyt mä sit mietin et lähetänkö.. Mut lähetän!! Tunne oli niin "sellainen".
Toivottavasti asiat selviää.. Ilmoitathan täällä sit miten etenee... Ihan mielenkiinnosta kiinnostaisi tietää coolsmiley
tallennettu

Nousumerkki NEITSYT, Aurinko VAA'ASSA, Kuu HÄRÄSSÄ, Merkurius SKORPIONISSA, Mars SKORPIONISSA...
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #16 : 16.04.2010 11:44:06 »

No aikalailla korkeimpiin huomiin tämä homma pitää jättää, sen lisäksi, että tekee itse jotain asian eteen. Tämä on kuitenkin tilanne, josta ei vaan voi kävellä pois, sillä muuten se jatkuu samanlaisena pahimmillaan sen 15 vuotta. Soppaan liittyy muitakin ihmisiä, eli jos homma olisi VAIN minun käsissä, tämä olisi hoidettu jo ajat sitten.
tallennettu
Tastgagta
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 48



Profiili
« Vastaus #17 : 16.04.2010 15:34:06 »

Moni on täällä jo apuaan tarjonnutkin ja liityn joukon jatkoksi. Itselläni löytyy lähipiiristä jos jonkinlaista virkamiestä ja lainoppinutta, joten jos Athamaarit haluat niin voin hieman kysellä asiasta. Laita YV:tä jos et halua näin julkisesti selittää asiaa tarkemmin.
tallennettu

Nouseva Skorpioni
Aurinko Neitsyessä
Kuu Leijonassa
Merkurius Leijonassa
Venus Vaa'assa
Mars Vaa'assa
sidrika
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 310


Profiili
« Vastaus #18 : 16.04.2010 16:06:27 »

Nostin kortin jumalatar-pakasta tälle asialle: nousi hindulainen/intialainen jumalatar Kali, viestinä Lopetuksia ja Aloituksia. Tämä edustaa päättyvää sykliä ja energiamuutosta. Kortti kehoittaa luopumaan vanhasta ja jatkamaan eteenpäin. Kali-energiaa voi myös kutsua tilanteeseen avuksi mutta varaudu silloin dramatiikkaan (joka on kyllä loppujen lopuksi kaikkien parhaaksi vakkei se välttämättä aina näytä siltä).
Nostin toisen kortin ylösnousseet mestarit-pakasta nimenomaan sinun osuudellesi tilanteessa, jolloin nousi toinen, lempeämpi hindulainen jumalatar! Nimittäin Lakshmi, viestinä Yltäkylläisyys. Kortti kehoittaa luopumaan rahaan liittyvistä huolista ja viittaa siihen, että oma taloudellinen tilanteesi olisi tavalla tai toisella turvattu. Lakshmi-energia tykkää kiitollisuudesta. Tee luettelo niistä asioista elämässäsi, joista olet kiitollinen, lue ja täydennä sitä aamuin/illoin. Se kohottaa omaa energiaasi.
Voimia  smitten
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #19 : 16.04.2010 17:08:40 »

Oi ihanaa, kiitos korteista! Kali on minulle yksi läheisimmistä jumalattarista ja Lakshimi tulee hyvin perässä! Molemmista oli paljon apua, antoivat tukea sille kutinalle, joka tilanteesta on ollutkin.

Tastgagtalle voin laittaa YV:n asiasta.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #20 : 21.04.2010 14:17:36 »

Argh, taas tipahti postiluukusta minun kontolleni maksettavaksi melkein 200e lasku, joka on pakko maksaa ulosoton uhalla. Opiskelijana minulla on kuukaudessa rahaa laskuihin, ruokaan, koulumatkaan, koulutarvikkeisiin ym. ihmiselle välttämättömään 300e....

Olipa mukava yllätys....
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #21 : 21.04.2010 17:34:09 »

Ouch, itsekin opiskelijana on kyllä pulassa jos "ylimääräisiä" laskuja tulee. Viime kuulle pamahti 40 kympin hammaslääkärilasku ja yksi 100 euron lasku, joten pakko vain kaikesta nyt säästää. Ainakin kiloja tippuu kun pitää tällä velli ja puuro linjalla vetää =D Tulin myös siihen tulokseen, että teenpä nuo koulumatkat jalkaisin, tuleepa ainakin joka päivä vähintää 10 kilsaa käveltyä. ^^

Toivottavasti saat asian kuntoon. Onko sinulla mahdollista sopia maksusuunnitelmaa tuon laskun kanssa? Tai toki kannattaisi sossusta käydä kysymässä avustusta. Tosin en tiedä millä perusteilla ne niitä myöntävät. 
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #22 : 07.06.2010 19:27:06 »

terrve

itselle tulee toivottavasti helppo vakuutusasia, pitää vaan selvittää miksi sanoin niin ja niin (yllätyin siitä että vakuutus korvaa omia jopa virheitä, toki koetin myös korjata asiaa; oikeastaan positiivinen päätös tuli jo, mutta toinen taho valittaa). anyway. tiedät varmaan sanonnan, että lasku tarkoittaa tulossa olevaa rahaa.

virnistä siis kun lasku tulee.  Wink

minusta tuo on aika toimiva juttu. kaikkeudenhan on järjestettävä raha ja raha on vain energiaa. eikö? PS The secret kirjassa on vihje; kuvittele että postissa tulee vain shekkejä.. kirjoita tulleet laskut ts numerot paperille ja lisää nolla perään ja kuvittele sen olevan tulevaa rahaa.

Lisää tähän vielä vahvistuslause "saan vain positiivisia uutisia rahasta, puhelin, netti, posti"


PPS ajattele miten tuo episodi tulee huvittamaan sinua myöhemmin. onko siinä joku läksy?
jonkin tunteen käsittely?
« Viimeksi muokattu: 07.06.2010 19:42:16 kirjoittanut ^Célestine^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #23 : 07.06.2010 21:59:55 »

Mainio vinkki, kiitän!  Cool
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #24 : 14.06.2010 16:34:26 »

vakuutusasia lie ok, 2 vakuutusyhtiötä kuvassa, toinen maksaa osan ja toisen kanssa neuvottelee muu kuin minä. lisäksi, heti kun olin laittanut tuon viestin kuulin että tulee 500-900e rahaa. että kyllä ne jutut toimii.-
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: