Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Crowleyn Tarot-korttien tulkinnat verkossa?  (Luettu 3035 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
samasthiti
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« : 06.04.2010 16:11:11 »

hei kaikki..

pienoinen kysymys johon apu olisi suuri ilo:
sattuukohan joku tietämään mahdollisen paikan täältä internetin sokkeloista josta voisin löytää  crowleyn thoth tarot -korttien tulkinnat?

ostin tulkintakirjan, mutta osa sivuista puuttui ja nyt joudun odottamaan uutta opusta muutaman viikon.. ja siinä ajassa tulee hätä käteen jos en näin uutena korttien maailmassa saa apua tulkinnoissa ja ihmettelyissä Smiley

kiitos!
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1 : 06.04.2010 16:19:39 »

Hei!

Minulla on kyseiset tarottulkinnat olemassa. Kerro, mitkä sivut sinulta puuttuvat (mitkä kortit), niin laitan sinulle tiedot tulemaan sähköpostilla! Pärjäilet varmasti niillä sen aikaa, kunnes uusi kirja tulee Smiley

Jos sinulla ei näy sähköpostia profiilin tiedoissasi, voit laittaa sen YV:llä tai heittää minua maililla. Minun osoite löytyy profiilista.
tallennettu
samasthiti
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #2 : 06.04.2010 16:34:21 »

iso kiitos!
haasteena on se, että itse asiassa tällä hetkellä puuttuvat kaikki sivut, koska lähettivät kirjan takaisin kustantajalle Smiley

sähköpostiosoitteeni pitäisi joka tapauksessa olla näkyvillä tuolla profiilissa.

tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: