Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sulla on MUN energiat?  (Luettu 38664 kertaa)
0 jäsentä ja 13 vierasta katselee tätä aihetta.
tuonen joutsen
Astro-nauttija

aamunsäde

Profiili
« Vastaus #45 : 07.04.2010 21:46:34 »

Minä olen ollut aina, lapsesta asti varma sielusta, olen kokenut sieluni hyvin voimakkaasti, ilman että sitä on opetettu mulle, heti kun kuulin sen sanan, Tiesin.

mutta tosiaan, en voi mitenkään väitellä asiasta kenenkään kanssa, niin kuin en voi uskonasioistakaan.

ne jää vaan henkilökohtaisiksi kokemuksikseni, ja se kyllä riittää minulle...ja Sielulleni...

mutta....tosiaan, keskustelu tyrehtyy siihen....
« Viimeksi muokattu: 07.04.2010 21:49:54 kirjoittanut aamunsäde » tallennettu

tuonen joutsen
Astro-nauttija

aamunsäde

Profiili
« Vastaus #46 : 07.04.2010 21:49:22 »

...ja Matrix trilogia on kyllä pirun hieno teos, hih, ihailen sitä hengenvoimaa joka sen on luonut.
 Wink

tallennettu

tuonen joutsen
Astro-nauttija

aamunsäde

Profiili
« Vastaus #47 : 07.04.2010 23:05:02 »

Minä haluan vielä tarkentaa, etten minä ole hoitamista vastaan sinänsä. mikäli sekään nyt ketään koskettaa, mitä vastaan minä olen tai en ole.

päinvastoin, ihmisten keskelle varmasti tarvitaan lisää hoivaamista, hellyyttä, tukemista, lämpöä, hoitamista....

minä vaan olin henkilökohtaisesti sitä mieltä että ihmisiä ei voi 'ohjelmoida' niinkuin masiinoita.

mutta hoitaminen on eri juttu. ei välittämistä, lämpöä ja huolenpitoa ainakaan liikaa ole tässäkään yhteiskunnassa.

minä vaan oon sellainen yksilö, joka on jo saanut tuutin täydeltä hoitoa, ensin todella hoivaava äiti joka ei olisi melkein antanut itsenäistyä ja sitten kaikki muut perässä niin innoissaan hoitamassa.

mutta varmasti löytyy sellaisia yksilöitä, joilla tilanne on päinvastoin ja hoito todella tervetullutta!

sitten ajattelen niinkin, että yleensä näissä asioissa toisten eriävien mielipiteiden kestäminen on sellainen tulikaste, että jos tietää olevansa hoitajana oikealla tiellä, niin silloin jonkun yksilön erilaiset mielipiteet, niiden ei pitäisi hetkauttaa. jos tietää, että se mitä tekee on hyvää.

mutta jos ei tiedä varmasti, niin sittenhän se on merkki pohtia lisää sitä suuntaansa.

että sinänsä hoitajille minulta terveiset, että kyllä hoidettavia varmasti riittää, sellaisia, jotka ei ole 'ylihoidettuja', kuten minä.

jokaisella on yksilölliset tarpeet. Smiley

tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #48 : 07.04.2010 23:21:23 »

Jos mä sanon, että olet päästäsi sekaisin oleva typerä egoistinen valehtelija,
joka  on laitoshoidon tarpeessa
ja jolta puuttuu kaikki rakkaudellisuus, ystävällisyys ja hyvät tavat
ja joka ei koskaan ole ollut lähelläkään mitään korkeampaa voimaa kuin mielikuvituksessaan
ja pakkosyöttää vääristynyttä maailmankuvaansa pakkomielteisesti,
niin kun tälläisen energian sulle lähetän, niin se ei ole minusta mitenkään lähtöisin
ja jos sillä vaikutusta mielialaasi ja/tai hyväänolon tunteeseesi,
niin se koko juttu olikin ihan sun oma energiasi? Wink

Nimittäin siinä suhteessa olet oikeassa, että tuon sanominen, vaikka se on mielestäni
täysin totta, ei tunnu minussa, lähettäjässä, mihinkään suuntaan. Smiley

En ole energiahoitaja enkä tiedä kanavoinneista tai energialähetyksistä enempää kuin tavallinen kaduntallaaja. Tulkitsen ihmisiä sen perusteella, mitä heidän käyttämänsä sanat ja ilmaisut minussa herättävät. Kun tällaista tekstiä lukee, niin tulee mieleen, että tämäkö on sitä rakkaudellista, ystävällistä ja hyvien tapojen mukaista toimintaa? Tämäkö on sitä, mitä foorumille pitäisi tuoda, sitä niin paljon puhuttua inhimillisyyttä?

Jos tämä on sitä, niin tulen pysymään mielelläni poissa.

No jos niin haluat, niin mikä minä olen kieltämään? Smiley

Mä en ole koskaan väittänyt olevani rakkautta täynnä oleva suvaitsevainen
mahtava reikihoitaja (tai edes ihminen) joka kääräisee nuo samaiset sanat sinne
"korkeimman voiman", jeesuksien, karunareikien sun muiden sisään
ja lykkää smitten smitten smitten smitten smitten sinne perään,
vaan aika tavallinen erehtyväinen ihminen kaikkine puutteineni.

Sorry vaan.

Kaikkea mäkin olen joutunut kuulemaan narsismistani ja mielenvikaisuudestani, sekaisin olosta
ja vaikka mistä lähtien näiltä ns. hengellisiltä tyypeiltä ja katsonut kuinka loistavasti
erinäisin "korkein voimin", jeesuksien, reikimasterein sun muin voidaan "oikeuttaa"
henkilökohtaiset arvostelut ja loukkaukset ihan yleisesti.

Siinä on ihan hyvä syy jo aloittaa seuraava reikikurssi. Wink
« Viimeksi muokattu: 07.04.2010 23:41:35 kirjoittanut Sasha » tallennettu
tuonen joutsen
Astro-nauttija

aamunsäde

Profiili
« Vastaus #49 : 07.04.2010 23:33:29 »

sinänsä, jos ajattelee tuota mitä Sasha kirjoitti edellisen viestin lainauksessa, niin tavallaan...en ota kantaa siihen miten se on esitetty, Ajatus puuttui ilmeisesti siihen, missä sävyssä se oli kirjoitettu, mutta jos katsoo sen läpi ja näkee sen pointin, niin siinä on perää.

sen pitäisi toimia juuri noinkin päin, sillä mullekin aina sanotaan, että jos joku tekee mulle 'energioiden' nimissä pahaa, ja tullaan aina lopulta siihen, ettei energioilla voi tehdä pahaa, ja se kaikki on minusta itsestäni peräisin....

niin tällä logiikalla kyllä, kaikki se ilkeäkin, mitä henkilö A sanoo henkilölle B, on lähtöisin henkilöstä B itsestään.

ja jos aikuinen menee vaikka kerrostalon pihalle ja pahoinpitelee lapsen, se on lähtöisin siitä lapsesta.

koska ei voi tehdä mitään pahaa.

tää on just se kohta minkä yli minä en ole päässyt, eli jaottelen vielä, näin alkeellisesti teot hyviin ja pahoihin.

eli vaikka lapsen hakkaaminen on paha teko.

...jaa. pitäisi mennä nukkumaan.

mutta mikäli tuo logiikka vietäisiin loppuun asti, niin kaikki loukkaukset, mitä vaikka Zaphir saa osakseen toisilta, ovat lähtöisin Zaphirista itsestään?

eikö niin, jos kerran minun kokemani energiapahoinpitelykin on lähtöisin minusta.?

mikäli on jokin ajatusmalli, niin sen soveltaminen pitää viedä loppuun asti.

edit. siis tähdennän: minä EN ole tätä mieltä, mitä ylläolevassa esimerkissä kuvasin.

« Viimeksi muokattu: 07.04.2010 23:35:10 kirjoittanut aamunsäde » tallennettu

tuonen joutsen
Astro-nauttija

aamunsäde

Profiili
« Vastaus #50 : 07.04.2010 23:50:54 »

Zaphir

Lainaus
Hieno ajatus sinulta tulla putkahtikin maailmoihin aamusäde ja jos jatkamme tuota samaa linjaa niin mitähän se kertoo itse tapahtumasta sitten? Sen, etten ehkä sitten olekaan se erillinen teistä kestään, koska kykenen teitä manipuloimaan mieliltännekin, koska puhutte omalla suullanne kaikkea, mitä minä siis haluan? Vai putosinko jotenkin kärryiltä jo?  

hih, nyt minä putosin jo kärryiltä Grin

Manipuloi ihmeessä minun uniakin ensi yönä, kai Sinä olet kohta jo minun luojajumalanikin joka on minut luonut.

ja mitäs muuta.

vai....onko sinulla ihan liian suuret luulot omasta vallastasi?

no, jatketaan huomenna!

kerro sitten mitä unia minä näin Wink
tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #51 : 08.04.2010 00:13:21 »

sinänsä, jos ajattelee tuota mitä Sasha kirjoitti edellisen viestin lainauksessa, niin tavallaan...en ota kantaa siihen miten se on esitetty, Ajatus puuttui ilmeisesti siihen, missä sävyssä se oli kirjoitettu, mutta jos katsoo sen läpi ja näkee sen pointin, niin siinä on perää.

Ja se on jo Ajatuksen viestissä irrotettu asianyhteydestä, joten varsinainen
alkuperäinen idea on jo kadoksissa.
Karkea esimerkki, mutta.. mä saan Kaarinalta itseltään tuota tismalleen samaa nimittelyä,
mutta se on kääräisty "korkeimpaan voimaan", "reikienergioihin" ja Kaarinan omaan
"MINÄ OLEN TIE TOTUUS JA ELÄMÄ"-lausuntoihin sun muihin,
millä ne loukkaukset "oikeutetaan" ja samalla pyyhkäistään näennäisesti
oma bercee puhtaaksi.

sen pitäisi toimia juuri noinkin päin, sillä mullekin aina sanotaan, että jos joku tekee mulle 'energioiden' nimissä pahaa, ja tullaan aina lopulta siihen, ettei energioilla voi tehdä pahaa, ja se kaikki on minusta itsestäni peräisin....

niin tällä logiikalla kyllä, kaikki se ilkeäkin, mitä henkilö A sanoo henkilölle B, on lähtöisin henkilöstä B itsestään.

ja jos aikuinen menee vaikka kerrostalon pihalle ja pahoinpitelee lapsen, se on lähtöisin siitä lapsesta.

koska ei voi tehdä mitään pahaa.

tää on just se kohta minkä yli minä en ole päässyt, eli jaottelen vielä, näin alkeellisesti teot hyviin ja pahoihin.

mutta mikäli tuo logiikka vietäisiin loppuun asti, niin kaikki loukkaukset, mitä vaikka Zaphir saa osakseen toisilta, ovat lähtöisin Zaphirista itsestään?

eikö niin, jos kerran minun kokemani energiapahoinpitelykin on lähtöisin minusta.?

mikäli on jokin ajatusmalli, niin sen soveltaminen pitää viedä loppuun asti.

Niin, tässähän se jännä kuvio tulee esiin, kun se logiikka pitää viedä loppuun meillä muilla,
mutta yhtäkkiä se sama logiikka ei koskekaan enään Kaarinaa,
eikä varmaan paria muutakaan henkilöä.

Minusta tämä on eksoottista tässä! Wink

Eli seuraako tästä se seuraava selitys, että Kaarina ja pari muuta ei olekaan
meitä alhaisia ihmisolentoja, vaan henkiolentoja ja siten eriarvoisessa,
siis ihmisolentoa ylempänä?

Ok, olen aivan absoluuttisen varma, että muutamat hihkaisee tässä vaiheessa,
jippii, vihdoinkin se tajusi!, onhan täällä takavuosilta esimerkkejä tyypeistä,
jotka ovat kertoneet olevansa ihan uskomattomista voimista inkarnatioituneita
ja nyt täällä (tylsässä) ihmiskehossa -ja elämässä.

Loistavaa, suorastaan mahtavaa, mutta... :Smiley

...miksi nämä mahtavat henkiolennot eivät anna ihmis(t)en täyttää rauhassa
luonnollista tehtäväänsä Universaalissa kokonaisuudessa (siinä kun ei ole mitään liikaa
tai liian vähän)
, vaan yrittävät muuttaa inhimillisen ihmisen joksikin sellaiseksi,
mitä se ei koskaan voi olla ihmiskehossaan -ainakaan elävänä?

Kuten sanottua, en minkään puutu taloni pihalla olevien sammakonkutujen
tai nappopäiden kehitykseen esim. kehottamalla niitä leikkaamaan pyrstönsä
turhana pois ja jos ne ei sitä tee, niin alan itse leikkimään kirurgia,
vaan minä tiedän, että ne kasvaa aikuisiksi sammakoiksi ihan ilman mun
puuttumista asiaan millään tavalla. Wink

Sorry ajatusleikki. Wink

tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #52 : 08.04.2010 09:53:59 »

tavallaan pari aamunsäteen sanomaa juttua pätee kaikkeen; jos joku sanoo tai tekee jotain ikävää, onko se MINUSTA lähtöisin?

tästä käytiin aikanaan ihastuttavan pitkä jaarittelu, jossa koetettiin löytää minusta se vika, joka saa toisen tahon toimimaan jollain tavalla.

toivottavasti aamunsäde et koe samaa fiilistä. ikävästi toimivat ihmiset, tahot, firmat voi tosiaan jättää silleen (niitä riittää). jos en pidä lätkämatsin väkivallasta, en mene toistamiseen.

energiahoidot sinänsä olleet itselleni ok.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
tuonen joutsen
Astro-nauttija

aamunsäde

Profiili
« Vastaus #53 : 08.04.2010 10:17:36 »

Ensinnä, kiitos Lilinoe, juuri tuota ajattelin eilen, tosiaan voi vaan valita itselleen sellaista seuraa mikä tuntuu hyvältä. helppoa ja elämää yksinkertaistavaa...

ja Sashan 'nappopäät' ja niiden vapaa kehitys Grin

Carmen:
Lainaus
Minua ei ainakaan kirpaise se jos kerron reikistä ja kaikki eivät huokaise kuorossa "Aaah!". En loukkaannu tai ala karsastamaan niitä ystävä tai tuttavapiirissäni, jotka eivät heti jonota hoitoihini. Loppujen lopuksi, tiedän itse (itseäni hoitaessani), että se energia on aivan mielettömän ihanaa ja jaan mahdollisuuttaa "päästä osingoille" todella mielelläni, mutta lainkaan painostamatta. lähinnä kerron kerran mitä teen ja mitä se Reiki on. Jokainen sitten palatkoon aiheeseen jos kiinnostuivat. Tällä tavalla hoitotilanteetkin ovat täysin pakottomia ja rauhallisia tilanteita.

Kuulostaa hyvältä.

Lainaus
Tuli vain mieleeni, että kyllä se on energioiden kannalta aivan yhtä suuri uhka joutua väkivallan kohteeksi kadulla kävellessä kuin tulla hakatuksi, raiskatuksi ja ryöstetyksi. Eikö se ole energiavampyrismiä? Äh, tästäkin kyllä jo varmasti joku puhui tässä ketjussa...

Mutta jos on huonoja kokemuksia energiahoidoista, niin on oikeus sanoa se ja pysyä poissa niistä. Jos on pelottavia kokemuksia, niin jokainen joka yrittää väkisin kertoa jotakin positiivista vain vahvistaa sitä pelkoa.

näin on.

Ja Zaphir, itse sinä annoit ymmärtää, että sinä pystyt omasta mielestäsi manipuloimaan mitä minä seuraavaksi tulen sanomaan, ja se oli minusta vähän liikaa jo. sain kuvan että kuvittelet omaavasi vallan toisten ihmisten toimintaan ja he ovat jotain sinun psyykkisiä sätkynukkejasi.

mutta blaaba blaaba, tämäkin mitä sanon kertoo vaan minusta itsestäni ja silleen.

Undecided

mulla oli hyvin onnistunut päivä tänään ja eräs juttu eteni hienosti. ehkä sekin kertoo jotain minusta itsestäni.

pitää palata kirjottamaan kun on aikaa.....pitää ensin sulatella mielessä ja ratkaista, mitkä seikat tässä aiheiden tulvassa on sellaisia joihin on järkevä tarttua.

no kiitos vastauksistanne taas.

tallennettu

tuonen joutsen
Astro-nauttija

aamunsäde

Profiili
« Vastaus #54 : 08.04.2010 10:28:16 »

Voisko joku tarkoin kuvailla minulle, millä tavalla hän on yhtä minun kanssa.

-esimerkkejä, perusteluita, Sinä ja Minä pohjalta.

Kuinka sinä (kuka vaan, jos niin koet) olet yhtä minun kanssani, ja kuinka tämä ilmenee?

minä en ymmärrä.

rautalangasta pitää vääntää.

tallennettu

tuonen joutsen
Astro-nauttija

aamunsäde

Profiili
« Vastaus #55 : 08.04.2010 10:32:17 »

Jos henkilö A, nainen kulkee kadulla ja henkilö B, mies tarttuu häneen kiinni ja raiskaa hänet, niin onko tämän naisen erillisyyden ylläpito yritys turha?

(vaan yksi esimerkki, nainenkin voi tehdä väkivaltaa)

eikö ihmisellä voi olla rajoja, siis eikö omat rajat ole terveen ihmisen merkki?

pitääkö olla joku ihmeen rajaton ja kaikkialle leviävä ja vuotava psyyke jolla ei ole omaa minuutta?

edit. sellainen jolla on 'joukkomieli'...eli hän on kaikkien kanssa aina samaa mieltä, tai itseasiassa hänellä ei ole omaa mieltä enää ollenkaan.

siihenkö pyritään?

« Viimeksi muokattu: 08.04.2010 10:35:45 kirjoittanut aamunsäde » tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #56 : 08.04.2010 10:45:08 »

ei kai Kaiken Ykseys tarkoita sitä, että pitää raiskata?

jos kunnioittaa Ykseyttä ja toisten oikeuksia, nimenomaan suhtautuu heihin kunnioittavasti eikä tee väkivaltaa.

tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
eppana
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #57 : 08.04.2010 10:46:09 »

hih, minä vaan etsin vastausta kysymyksiin :

-mitä on energia, josta puhutaan ihmisolentojen yhteydessä ?

-eroaako se energiasta, josta puhutaan koneiden yhteydessä ?

-onko energia rajallista, kun puhutaan ihmisistä ?

ja edes, mitä energia on. ?

(Kirjotan nyt oman mielipiteeni ja näkemykseni.)

Energia, josta puhutaan ihmisolentojen yhteydessä voi mun silmien läpi olla myös ilmapiiri.
Esim. töissä on eräs henkilö jonka luoma ilmapiiri (tai lähettämänsä energia, miten vaan  :Smiley ) on todella voimakas... Kun hän on pahalla päällä sen näkee, kuulee ja tuntee kauas ja vähän ajan päästä melkein kaikki muutkin ovat pahalla päällä.
Ja kun hän on hyvällä päällä, nauru raikaa koko porukalla ja työt sujuvat kevyesti, vitsit ja huumori kukkii ja kaveria autetaan.

Mielestäni koneiden ja ihmisten energia eroaa siinä, että ne on eri taajuudella jollain lailla. Koneet on ihminen luonut/tehnyt ja valmistanut, ne ei ole samanlailla "eläviä", eikä niillä ole sellaista kokemuksista muuttuvaa kentää/ilmapiiriä ympärillään.
Esim. toi pikkuinen pakastin pakastaa päivästä toiseen sisältöään, eikä sillä (kai  Cheesy) ole hyviä ja huonoja päiviä. Se hurahtelee silloin kun sen virtapiireistä tulee käsky,tai sitten se menee rikki. Enkä usko että sillä on myöskään mitään mielipidettä siitä mitä sinne työnnän ("taas jotain marjoja- en kyllä pakasta!")  Smiley.

Tietyssä mielessä energia on rajallista, tietyssä ei.
Varmaankin kaikki tietää sen tunteen "kun on ihan loppu" ja haluaa mennä/tehdä jotain mikä auttaa "latautumaan", on se kellekkin sitten mitä vaan. Ja käytetään mitä sanoja vaan  Cheesy .
Ihminen elossa on myös musta eri energia kun ihminen kuolleena, eli se vaihtaa muotoaan, muttei varsinaisesti lopu.. siis vähän kun lumi sulaa ja muuttuu vedeksi- se on sma , mut eri  Huh.

Ja sielusta vielä..tiedemaailma on jo tullut siihen tulokseen, että kuolemansa jälkeen ihminen painaa keskimäärin 300 grammaa vähemmän ja VOI OLLA mahdollista, että juuri se on sielun paino  Wink . Oon ainakin kerran nähnyt (yleltä?) sitä aihetta käsittelevän dokkarin ja lukenut siitä pari artikkelia (tiedelehti), joten eiköhän siitäkin jostain lisää löydy jos tutkia haluaa  smitten

typoja taas...
« Viimeksi muokattu: 08.04.2010 11:05:24 kirjoittanut eppana » tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
tuonen joutsen
Astro-nauttija

aamunsäde

Profiili
« Vastaus #58 : 08.04.2010 10:48:12 »

Lilinoe'lle:

Kiitos kun selvensit sanan merkitystä!

Eli, ykseys ei poissulje yksilöiden erillisyyttä? siinä tapauksessa, kuulostaa hyvältä. Smiley

minusta on tuntunut tää Ykseyden käytännön toteuttaminen usein siltä, että ykseyden nimissä ei kunnioiteta toisen rajoja ollenkaan, vaan tunkeillaan miten vaan tai pyritään soluttautumaan toisen sisälle ties millä energiajutuilla.

mutta ykseys, jossa jokaisen koskemattomuus on pyhä ja täysin hänen omassa vallassaan, kuinka jakaa sitä, sellaisesta ajatuksesta pidän.

tallennettu

tuonen joutsen
Astro-nauttija

aamunsäde

Profiili
« Vastaus #59 : 08.04.2010 10:53:26 »

Eppana:

(ja kiitos kun vastasit kysymyksiini)

Lainaus
Tietyssä mielessä energia on rajallista, tietyssä ei.
Varmaankin kaikki tietää sen tunteen "kun on ihan loppu" ja haluaa mennä/tehdä jotain mikä auttaa "latautumaan", on se kellekkin sitten mitä vaan. Ja käytetään mitä sanoja vaan  Cheesy .
Ihminen elossa on myös musta ei energia kun ihminen kuolleena, eli se vaihtaa muotoaan, muttei varsinaisesti lopu.. siis vähän kun lumi sulaa ja muuttuu vedeksi- se on sma , mut eri  Huh.

Ja sielusta vielä..tiedemaailma on jo tullut siihen tulokseen, että kuolemansa jälkeen ihminen painaa keskimäärin 300 grammaa vähemmän ja VOI OLLA mahdollista, että juuri se on sielun paino  Wink . Oon ainakin kerran nähnyt (yleltä?) sitä aihetta käsittelevän dokkarin ja lukenut siitä pari artikkelia (tiedelehti), joten eiköhän siitäkin jostain lisää löydy jos tutkia haluaa  smitten

Aika jännä tuo 'sielun paino'  Smiley

kyllä tuo tunne latautumisen tarpeesta on tuttu.

mutta siinä tapauksessa, ei pidä lähteä sitä toiselta yksilöltä imemään, vaan latautua muuten, lepäämällä, miten parhaaksi kokee.

lähinnä sitä tuolla kysymyksellä ihmisenergioiden rajallisuudesta hain, että onko se sellainen 'kommunistinen' juttu, että jos 100% energiaa jaetaan 5 yksilön kesken, niin 20% energiasta jokaiselle olisi reilua, mutta jos yhden energia kasvaa 30% asti, niin se on joltakin se 10% pois. ja sitten syntyy sellainen jatkuva sosiaalinen kamppailu energiasta, koska 'jos tuolla yhdellä on enemmän energiaa, se on otettu toiselta. minun väsymys, sinun virkeys'....siis tuo on minusta vinksahtanut luulo. ja johtaa 'energiasotaan'...mutta eiköhän asia ole tullut jo aika selväksi crazy2

tallennettu

Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 7
  Tulostusversio  

Siirry: