Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sulla on MUN energiat?  (Luettu 38642 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #75 : 08.04.2010 11:43:23 »

no, on täällä pohdinnat. nyt huumoria:  Cheesy

jos joku ihana komea ja rikas mies haluaisi olla Yhtä kanssasi, suostuisitko? en nyt puhu henkisistä niistä ja näistä tyypeistä.

kaksi, Kaarina varmaankin viittaa sielujen yhteiseen alkuperään, jolla perusteella olet yhtä vaikka maailman presidenttien kanssa. ei persoonatasolla tosin.
« Viimeksi muokattu: 08.04.2010 11:44:57 kirjoittanut **Lilinoe** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
tuonen joutsen
Astro-nauttija

aamunsäde

Profiili
« Vastaus #76 : 08.04.2010 11:48:21 »

Zaphir

Lainaus
oletteko siihen siis valmiita eli kuulemaan AIDOSTI,

olen todellakin valmis kuuntelemaan AIDOSTI. mutta sinä et voi määrittää minun puolestani sitä, mikä ja millainen on minulle aidosti kuuntelemista.

joten oletko Sinä AIDOSTI VALMIS SIIHEN, ETTÄ MINUN AITO KUUNTELEMINEN SAATTAA OLLA ERILAISTA KUIN SINUN KÄSITYKSESI SIITÄ MILLAINEN SEN PITÄISI OLLA?

Anna palaa, kyllä minä aidosti kuuntelen. Smiley
tallennettu

tuonen joutsen
Astro-nauttija

aamunsäde

Profiili
« Vastaus #77 : 08.04.2010 12:06:08 »

Zaphir

Lainaus
Ja pianhan ketään sellaista ei täällä maan päällä enää olisikaan, joka tahtoisi lyödä meitä lättyyn, koska kaikki rakastaisimme toisiamme yhtä paljon eikä kukaan sitä jäisi ilman. Tai ede omassa erillisyydessään kuvittelisikaan niin, koska se erillisyys usein rajoittaa tällaisia universaaleja tuntemuksia.
Sen pituinen se.  Wink Smiley

sehän olisi hienoa, tuollainen maailma.

sinä et ehkä tiedäkään, kuinka paljon minulla on ollut tuollaisia tuntemuksia. ja kuinka paljon olen rakastanut.

sellaisille ihmisille, jotka rakastaa paljon, jopa liikaa, tässä maailman ajassa käy vielä niin, että heitä hyväksikäytetään niin kauan kuin onnistuvat rajoittamaan sitä rakkauttaan.

edelleen, minun hartain toiveeni on se, että jokainen ihminen täällä tulisi onnelliseksi.

mutta minulla ei ole mitään jeesus-syndroomaa enää, eli en kuvittele että MINÄ sen pystyisin toisille aikaan samaan.

mulla on suhteellisen terve kuva ja käsitys omista rajoituksistani nyt,  saturnus ja voin hyvin tällä hetkellä sen ansiosta.

minut on yritetty niin monta kertaa 'syödä' tai minuun on 'yritetty tulla asumaan' ihankuin olisin joku kohtu ja pelastus, turva ja rakkaus.

mutta minä en ole mikään Messias ja Vapahtaja!!!!!!

etsikää se Rakkaus Jumalalta, sieltä suunnasta saa rajattomasti.

JA HUOM KAIKKI KUNNIA ATEISTEILLE JA MINÄ EN YRITTÄNYT TÄSSÄ TYRKYTTÄÄ OMAA KÄSITYSTÄNI JUMALASTA, JOKAINEN MÄÄRITTÄÄÄ SEN ITSE ITSELLEEN

Tahdoin vaan sanoa, olen yksi pieni ihminen, ja vaikka kuinka haluaisin että kaikki ovat onnellisia, en voi parantaa kaikkia, lääkitä jokaista haavaa ja olla se 'puuttuva pala ' kaikille.

siis, kukaanhan ei näin väittänytkään tässä keskustelussa.

mutta minun ongelmani on ollut se, että olen rakastanut liikaa.

voiko rakastaa liikaa? hmm...ehkä siinä on kyse siitä miten sen toteuttaa:

uhrautuminen ja 'teen kaiken vuoksesi' mentaliteetti johtaa umpikujaan.

voi rakastaa mutta silti ymmärtää, ettei ole vastuussa kaikista yksilöistä eikä voi eikä edes kuulu tehdä kaikkea kaikille.

se siitä jeesus-kompleksista.
« Viimeksi muokattu: 08.04.2010 12:11:07 kirjoittanut aamunsäde » tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #78 : 08.04.2010 12:32:36 »

no, on täällä pohdinnat. nyt huumoria:  Cheesy

jos joku ihana komea ja rikas mies haluaisi olla Yhtä kanssasi, suostuisitko? en nyt puhu henkisistä niistä ja näistä tyypeistä.

Grin No aivan varmasti, jos se tarkoittaa, että myös pankkitilimme ovat Yhtä
tässä konkreettisessa tietoisuudessamme. Grin 2funny

Mutta jos palataan vakavaksi ja aiheeseen, niin..

Mulla on käynyt erään reikihoitajan kanssa niin, että kun lopetin hoidoissa käymisen,
niin hänpä alkoi soittelemaan perään ja kun edelleen kieltäydyin jatkamasta
hoidoissa käymistä ja viimein yhteyden pidosta (en vastannut enään puheluihin),
niin eräänä iltana ko. reikihoitaja oli oveni takana ja pyrkimässä sisälle kotiini.
Näitä oven taakse ilmestymisiä ilmoittamatta ja tottakai, kutsumatta
jatkui tasaisen väliajoin siihen asti, kunnes muutin ko. asunnosta pois.
Asuin tuolloin vielä Suomessa ja Helsingin Kruunuhaassa.

Tyypistä oli oli oikeasti todella vaikea päästä eroon.

Siisen kuului esim. tekstiviestittelyt, millaisia kaukoenergioita se mulle lähettää
ja millaisia erilaisia rituaaleja ja energioiden manipulaatioita se teki istunnoissaan
minulle -ja siihen ei minun kuulema tarvitse edes olla paikalla.

Laita siinä nyt niitä rajoja sille ja omalle hyvinvoinnillesi,
-etenkin kun tyyppi sanoo meidän olevan YHTÄ
rajattomasti, ikuisesti, loputtomasti ja kaikilla moni-D tasoilla
ja elää sitä käytännössä. buck2

Oikein sitten hengelliseen narsismiin sairastunut tyyppi
ja ihan oikeasti kuvitteli olevansa jokin ihmistä suurempi ja korkeampi ja viisaampi voima,
jolla on valta manipuloida ja hallita muita mielensä mukaan.
Hänellä oli aina elämää suurempaa tietoa sieltä korkeimmilta voimilta
ja se muutti sanojaan aina sen mukaan, mistä löysit epäkohdan tai ristiriitaisuuden
hänen logiigassaan -tai sitten se legendaarinen;

"Olen tästäkin nyt oppinut ja tietoisuuttani laajentanut ihan uusille tasoille
ja löytänyt uuden tavan hoitaa ja auttaa ja tietoisuuttamme laajentaa"

ja ne perustelut ja sananväännökset päälle, joilla osoitetaan, että hän ja vain hän
tietää totuuden totuudesta ja se on ainoa oikea, eikä koskaan ole ollutkaan väärässä
ja sitten ne väännökset, joilla osoitetaan sinun pienuutesi ja puutteellisuutesi hänen rinnallaan,
ja kuinka riippuvainen (sinun tulee olla) olet hänen hoidoistaan, energioistaa ja "viisaudestaan".

Siitähän syntyy loputon vääntö.

Nuo tuollaiset energia-reikihoitajat ovat siitä jänniä tapauksia,
että ne tarvitsee sen kohteensa kipeästi, että ne kokisi itsensä "korkeampana voimana"
ja ne tekee hyvinkin epätoivoisia ristiretkiä sen kohteensa eteen,
että sen toisen elämään pääsee itsensä jotenkin tunkemaan.

Heihin ei myöskään päde se, mikä pätee normaalijärkisiin tyyppeihin,
että jättää rauhaan ja huomiotta ja antaa ajan parantaa, vaan ne pyrkii koko ajan
sotkeutumaan asioihin jotka ei heille edes kuulu ja provisoimaan, jopa sabotoimaan
ja mustamaalaamaan ja ne on todella sitkeitä siinä.
Sen tarkoitushan on olla osa sen henkilön elämää -tavalla tai toisella
ja pyrkiä hallitsemaan.

Kuten sanottua, niiden kanssa saa loputtoman väännön
ja se vaatii todella radikaaleja keinoja päästä eroon niistä.
« Viimeksi muokattu: 08.04.2010 12:34:56 kirjoittanut Sasha » tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #79 : 08.04.2010 12:50:29 »

Niin, nyt tullaan siihen ristiriitaiseen kysymykseen, että jos alan nyt selittämään teille mitenkä MINÄ näen tuon asian niin oletteko siihen siis valmiita eli kuulemaan AIDOSTI, mitä minulla on kerrottavaa jostain aiheesta vai tuleeko siitä vain suurempi riita???

Ehkä oikeampi kysymys kuuluu, että oletko SINÄ valmis kuulemaan AIDOSTI,
mitä muilla on kerrottavana jostain aiheesta, vai tuleeko siitä vain suurempi riita,
jos se onkin SINUN totuuttasi vastaan ja ihmiset eivät myötäile SINUA? Smiley

Uskotko sä todella, että vain ja ainoastaan SINULLA on se totuus totuudesta
ja vain SINÄ olet oikeassa, -asiassa kuin asiassa?

Olen nimittäin ottanut nyt myöskin ne omatkin "rajani" sillä tavalla käyttöön, etten ala teille enää miksikään riidan aiheeksi vain sen takia, koska on tullut toteamuksena sekin, että leikin täällä kaikkitietävää Jumalaa ja tyrkytän vain omia mielipiteitäni teille. Joten siitä repikää!  Smiley

Miten ylevää Teiltä, Teidän Korkeutenne Korkein Voima ja Viisaus.  Smiley

Ja toinen vaihtoehto nimittäin on se, että alatte ITSE etsimään niitä vastauksia siihen omaan elämänne ongelmalliseen oloon, kuten minäkin tein aikoinani. Ja olenkin kaikkeen löytänyt vastaukset, joihin niitä olen hakenut ja se auttaa täällä maan päällä itseäni sen toisenkin puoleni kestämään! Eli sen, joka edelleen täällä pimeydessä haparoi ja yrittää etsiä aitoa ystävää vaan ei löydä, koska kieltää sen aika ajoin.  Wink Wink Smiley

Miten ylevää Teiltä, Teidän Korkeutenne Korkein Voima ja Viisaus,
mutta oletteko Te suuressa viisaudessanne ja korkeimmassa voimassanne tulleet ajatelleeksi,
että niinhän me haluammekin etsiä ITSE niitä vastauksia -olemme tehneet sitä koko ajan
ja kauan ja EMME HALUA VASTAUKSIA JA APUA SINULTA,
koska se on häiritsevää ja tungettelevaa?  Smiley
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #80 : 08.04.2010 14:07:20 »

^___^ Niin, kaikenlaista sitä on. Smiley

Tuossa tapauksessa oli taustalla vielä se, että olin tehnyt toisen suuren
henkilökohtaisen konkurssin, rahat ei riittäneet mihinkään ja silloinen avokkini
oli samaan aikaan talousrikoksista ja sisäpiirikaupoista epäiltynä
ja mäkin olin kuultavana sen ja sen yhtiökumppaneidren touhuista,
ja mä olin henkisesti ja fyysisesti todella loppuunpalanut (helppo kohde).

Niin, yritäpä siinä kertoa poliisille, että sua ahdistelee sun henkinen reikihoitaja, uglystupid2
jonka pakeille olen itse ensin mennyt mielenvikaisuudessani, uglystupid2
kun ne katsoo tiedostoistaan, että jaaha, tälläinen rikoksilla rikastunut,
itseään jotenkin parempana pitävä kukkuu-tapaus yrittää tässä nyt jotain sääliä saada itselleen,
kuten se nyt siihen ainakin aikaan Suomessa oli se suhtautuminen. buck2
tallennettu
tuonen joutsen
Astro-nauttija

aamunsäde

Profiili
« Vastaus #81 : 08.04.2010 14:18:28 »

jep...minunkin mielestä tuo Sashan kertoma tapaus oli kammottava, ja minulla ei ole pienintäkään vaikeutta uskoa että se oli totta. ja turha sitä on kenenkään selitellä mitenkään päin niin että se olisi ollut jotenkin oikein tältä 'tyrkkyhoitajalta'.

sitä minä en ymmärrä, että miksi reiki-ihmiset, niin miksi heille on niin vaikea hyväksyä että joku saattaa puoskaroida ja möhliä reikin käytössä. siis Carmen tuossa hyväksyi juuri tämän, että 'kaikki reikin kanssa tekemisissä olevat ihmiset ei ole täydellisiä'...

esim jos joku lääkäri tekee hoitovirheen, ja saa vaikka oikeudellisen rangaistuksen ja tästä kuulutetaan mediassa, niin ei toisten lääkärien uskottavuus lääkärinä tästä mene. kaikki tajuaa, että oli kyse yhden lääkärin virheestä.

sitten on reiki-ihmisiä, jotka alkaa puolustaa ihan jotain itselleen täysin tuntematon reiki-ihmistä, ja ignooraavat tästä kertovan ihmisen, kuten tässä Sashan, ihan täysin, mitään millä hän sanoo ei ole merkitystä....vaan sillä että 'kuka tahansa reiki-ihminen on virheetön ja hänessä ei voi olla vikaa'

jos tämä 'reikiläisyys' viedään sellaiselle fanaattiselle tasolle aatteena, että 'reiki on täydellistä, reikiä ei voi käyttää väärin'....kuten se yleensä on, niin kyllä mulle nousee karvat pystyyn.

mitä Reiki muuta on kuin Magiaa? kysyn vaan, siinä käytetään Symboleita, siinä ohjataan energiavirtoja näiden symbolien avulla, sillä saadaan aikaan 'vaikutuksia' ihmisissä. selkeästi magiaahan se on.

sitten sen piiriin ajautuu varmasti paljonkin innokkaita henkilökohtaisesti vallanhaluisia yksilöitä, joiden oma psykologinen kehitys ei ole välttämättä vielä kovin pitkällä.

vallanhimo on mustan magian äiti. näin minusta.

ja reiki magiaa, jota voi käyttää valkoisesti tai mustasti. riippuen ihan käyttäjästä. pelkkä reiki-viritys ei tee ihmisestä heti valmista hoitamaan toisia.

no näin koen nyt, saa väittää vastaan Smiley

Astrologia on kanssa jo itsessään eräänlaista magiaa, siinä pelataan symboleilla. minä olen joskus aikoinaan käyttänyt astrologiaa väärin tunkeutumalla psykologisesti näiden symbolien antaman näkemyksen avulla toisten yksityisyyteen eli loukannut heidän psyykkistä koskemattomuuttaan, sanoilla.

silti en minä näe että sekä astrologia tai reiki olisivat pahoja itsessään. riippuu todella paljon käyttäjästä.

onhan tälläkin saitilla ollut silloin tällöin sellaista, että pyritään purkamaan omia angsteja vaikka jonkun merkin tai elementin leimaamiseen 'tietynlaiseksi', ja sitten voidaan halveksua kaikkia joilla on 'vesielementti' tms....

« Viimeksi muokattu: 08.04.2010 14:21:07 kirjoittanut aamunsäde » tallennettu

tuonen joutsen
Astro-nauttija

aamunsäde

Profiili
« Vastaus #82 : 08.04.2010 14:28:33 »

Informaationtulva voi olla kyllä väsyttävää. toki siinäkin ajan kanssa oppii itse valikoimaan mitä informaatiota vastaanottaa.

minusta nykyajan avaintaitoja on juuri valikoiminen. on niin paljon mistä valita.

valintojen tekeminen vaati kyllä tietoa. aina sitä ei saa muuten kuin kantapään kautta :Smiley

edit. ja yleistävästä ajattelusta pyrin koko ajan pois. mutta sille en voi taas mitään jos joku toinen yleistää sen mitä sanon, eikä tajua että olen vaan yksi yksilö, enkä mikään 'yleis-henkilö'.

« Viimeksi muokattu: 08.04.2010 14:30:09 kirjoittanut aamunsäde » tallennettu

tuonen joutsen
Astro-nauttija

aamunsäde

Profiili
« Vastaus #83 : 08.04.2010 14:32:22 »

Mutta se vielä, että jos kuvitellaan, että pelkästään reiki-virityksen saaminen tekee ihmisestä valmiin hoitamaan toista, niin ei toimi.

kyllä sairaanhoitajillakin on monivuotinen koulutus. Muinoin shamaaniksi intioitiin pitkällisten koulutusten kautta. Samoin vaikka kiinalaisessa lääketieteessä.

'hoitajaksi' pääsee kuka tahansa, kun vaan nimeää itse itsensä sellaiseksi.

toisaalta, samahan se on äitiyden kanssa, siihen riittää vaan se että harrastaa kerran seksiä. :Smiley

elämä ei ole täydellistä......
tallennettu

tuonen joutsen
Astro-nauttija

aamunsäde

Profiili
« Vastaus #84 : 08.04.2010 14:48:32 »

niin, voihan se olla että jos otetaan 10 reiki-virityksen saanutta, niin vaikka 2 omaa jo luonnostaan ja 'helposti' kyvyn hoitaa, koska jokaisella on omanlaisensa kehitystaso ja omanlaisensa vahvuudet. sitten siellä on vaikka 6 sellaista, jotka on 'ihan suht valmiita hoitajiksi'...ja ainakin hyväntahtoisia. sitten vaikkapa 1 vakavasti luonnehäiriöinen tms, joka hinkuu saadessaan uuden manipulointivälineen ja yksi joka on täysin pimein motiivein liikkeellä, niin nää kaksi viimeistä ryhtyessään hoitajiksi saavat luultavasti aikaan aikamoista tuhoa hoidettavissa. kaksi ekaa voi olla loistavia ja muut ihan ok.

mutta ei tässä muuta ongelmaa oikeastaan ole, kun tämän tietää, niin asiakkaan vastuulla on valikoida hyvä hoitaja, jos haluaa reikiä. voihan siinä valinnassaan tietty epäonnistuakin. mutta siinäkin oppii, tunnistamaan kehen voi luottaa. samoin kun on tietoinen siitä, ettei hoitajilla ole mitään initioitumis systeemiä, niin osaa odottaa että voi saada ihan mitä vaan, joka on laitettu nimikkeen 'hoito' alle.

taas tälläinen hieno esimerkki kuvaelma crazy2 koin että se oli selkeä ilmaista noin.

tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #85 : 08.04.2010 16:04:29 »

Kun puhutaan näistä energian lähetyksistä, manipuloinnista ja kanavien aukaisuista
joillekin ihmisille, niin mikä se motiivi sen takana on?

Esim. eräs reikihoitaja on tulossa tänne Wieniin ja sanoo miehensä pakkaavan laukut
hänen suorittaessaan vähän muunlaista, korkemman voiman työtä ko. matkaa varten,
niin mikä tälläisten vihjailujen tarkoitus on? Huh
Herättää minussa pelkoja/avata~manipuloida reikillä~energioilla mun mahdollisia pelko-kanavia?
Ketä se palvelee?
Mitä hyvää ja puhdasta reikiä siinä on?
tallennettu
tuonen joutsen
Astro-nauttija

aamunsäde

Profiili
« Vastaus #86 : 08.04.2010 16:09:14 »

mikäs vika suukopussa, siis keskustelussa on?

Zaphir:

Lainaus
Vaikkei loppujen lopuksi olekaan kyse kuin tietoisuuden erilaisuudesta, josta pitäisikin tehdä jo loppu.  

Grin

EI IKINÄ.    tietoisuuksien erilaisuus on hieno asia.

....ei ikinä joukkotajuntaa. minä olen vaikka viimeinen erilainen tietoisuus, että se ei ikinä toteudu.

ja olen ihan saatanallisen itsepäinen vastustaja Wink

(saatana - vastustaja...sanan alkuperäinen merkitys)

tallennettu

tuonen joutsen
Astro-nauttija

aamunsäde

Profiili
« Vastaus #87 : 08.04.2010 16:10:59 »

On se kumma kun sitä psykoosin muotoa, eli massapsykoosia pidetään niin houkuttelevana olomuotona Grin :Smiley
tallennettu

tuonen joutsen
Astro-nauttija

aamunsäde

Profiili
« Vastaus #88 : 08.04.2010 16:15:01 »

Kun puhutaan näistä energian lähetyksistä, manipuloinnista ja kanavien aukaisuista
joillekin ihmisille, niin mikä se motiivi sen takana on?

Esim. eräs reikihoitaja on tulossa tänne Wieniin ja sanoo miehensä pakkaavan laukut
hänen suorittaessaan vähän muunlaista, korkemman voiman työtä ko. matkaa varten,
niin mikä tälläisten vihjailujen tarkoitus on? Huh
Herättää minussa pelkoja/avata~manipuloida reikillä~energioilla mun mahdollisia pelko-kanavia?
Ketä se palvelee?
Mitä hyvää ja puhdasta reikiä siinä on?

en osaa vastata, toivon että joku muu osaa!

mutta sen vaan, että mitä muuta tuokin on, kuin yksilö harjoittamassa magiaa yksilöllisin motiiveinsa.

tallennettu

tuonen joutsen
Astro-nauttija

aamunsäde

Profiili
« Vastaus #89 : 08.04.2010 16:30:16 »

ok, kiitos näkemyksesi jakamisesta. minun on erilainen, olen eri mieltä.

eipä muuta.
tallennettu

Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7
  Tulostusversio  

Siirry: