mulle tuli mieleen Maria Veitolan shown vanha iskulause
mun talkshow....ja kun meillä on auringot lähes samassa asteessa ja molemmat ollaan julkisesti ärsyttäviä musiikkihulluja, niin ryhdyn tän foorumin Veitolax....
Eli tässä ketjussa SAA VÄITELLÄ ja OLLA SYDÄMENSÄ KYLLYYDESTÄ ERI MIELTÄ.
KAIKKI AIHEET ON SALLITTUJA....mikä on netiketissä sitten määritelty :
MINUA ei mikään aihe pelota.
tässä saa siis vääntää ja taittaa peistä kaikista niistä asioista, joista ei hillityissä kahvipöytäkeskusteluissa pysty, mutta etenkin tämä ketju on tarkoitettu sitä varten, että ne ketjut, joissa keskustelu aiheesta menee muuten minun ja vaihtuvan henkilö X'n kanssa tapahtuvaksi henkilökohtaiseksi väittelyksi, niin ne ketjut voi puhdistaa tulemalla väittelemään siitä aiheesta kanssani tänne.
Kaikki on tervetulleita väittelemään MUN kanssa HENKILÖKOHTAISESTI....asiasta kuin asiasta,
AINA KUN ON TARVIS.
esitystapa ja tyyli on täysin vapaa, kuten aihekin, ymmärrän suomea ja englantia parhaiten, joten näillä kielillä.
Ja toisin kuin eräs toinen ketju, tämä ei ole tarkoitettu sitä varten, että täällä tullaan arvostelemaan minun persoonaa tyyliin 'luoja kun oot ärsyttävä'...sen tiedän jo sanomattakin
vaan tämä on tarkoitettu ASIOISTA väittelyyn ja keskusteluun.
Jos joku nyt on samaa mieltä ja haluaa senkin ilmaista, niin ei haittaa, mutta ennen kaikkea tarkoitettu kaikille joiden kanssa syntyy eri ketjuissa erimielisyyksiä, ja jotka haluaa jatkaa niiden selvittelyä, mutta kaikkien edun mukaista on että ketjut pysyvät aiheissaan, joten tänne kaikki ne jatkot
Olkaa SYDÄMELLISESTI TERVETULLEITA kaikki ERIMIELISET, oli aihe iso tai pieni.
vanha tai uusi.
jätän tämän sitä varten tänne, jos tälle tulee tarvetta, sillä ensisijainen tarkoitus ei ole alkaa uusia väittelyitä, vaan siistiä ketjuja, joissa niitä muuten vain syntyy. P.S yksi väite: todellinen erilaisuuden hyväksyminen on elämän suurimpia rikkauksia.