Sivuja: [1] 2 3 ... 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: MUN väittelyketju!  (Luettu 33774 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
tuonen joutsen
Astro-nauttija

aamunsäde

Profiili
« : 09.04.2010 17:31:43 »

mulle tuli mieleen Maria Veitolan shown vanha iskulause mun talkshow....ja kun meillä on auringot lähes samassa asteessa ja molemmat ollaan julkisesti ärsyttäviä musiikkihulluja, niin ryhdyn tän foorumin Veitolax....

Eli tässä ketjussa SAA VÄITELLÄ ja OLLA SYDÄMENSÄ KYLLYYDESTÄ ERI MIELTÄ.

KAIKKI AIHEET ON SALLITTUJA....mikä on netiketissä sitten määritelty :Smiley

MINUA ei mikään aihe pelota.

tässä saa siis vääntää ja taittaa peistä kaikista niistä asioista, joista ei hillityissä kahvipöytäkeskusteluissa pysty, mutta etenkin tämä ketju on tarkoitettu sitä varten, että ne ketjut, joissa keskustelu aiheesta menee muuten minun ja vaihtuvan henkilö X'n kanssa tapahtuvaksi henkilökohtaiseksi väittelyksi, niin ne ketjut voi puhdistaa tulemalla väittelemään siitä aiheesta kanssani tänne. smitten

Kaikki on tervetulleita väittelemään MUN kanssa HENKILÖKOHTAISESTI....asiasta kuin asiasta,

AINA KUN ON TARVIS.

esitystapa ja tyyli on täysin vapaa, kuten aihekin, ymmärrän suomea ja englantia parhaiten, joten näillä kielillä.

Ja toisin kuin eräs toinen ketju, tämä ei ole tarkoitettu sitä varten, että täällä tullaan arvostelemaan minun persoonaa tyyliin 'luoja kun oot ärsyttävä'...sen tiedän jo sanomattakin Wink

vaan tämä on tarkoitettu ASIOISTA väittelyyn ja keskusteluun.

Jos joku nyt on samaa mieltä ja haluaa senkin ilmaista, niin ei haittaa, mutta ennen kaikkea tarkoitettu kaikille joiden kanssa syntyy eri ketjuissa erimielisyyksiä, ja jotka haluaa jatkaa niiden selvittelyä, mutta kaikkien edun mukaista on että ketjut pysyvät aiheissaan, joten tänne kaikki ne jatkot Smiley

Olkaa SYDÄMELLISESTI TERVETULLEITA kaikki ERIMIELISET, oli aihe iso tai pieni. Smiley vanha tai uusi.

jätän tämän sitä varten tänne, jos tälle tulee tarvetta, sillä ensisijainen tarkoitus ei ole alkaa uusia väittelyitä, vaan siistiä ketjuja, joissa niitä muuten vain syntyy. mars neitsyt

P.S yksi väite: todellinen erilaisuuden hyväksyminen on elämän suurimpia rikkauksia.

« Viimeksi muokattu: 09.04.2010 17:35:51 kirjoittanut aamunsäde » tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #1 : 09.04.2010 18:13:24 »

Loistava idea, mutta epäilen ja väitän, että se ei tule onnistumaan. Smiley

Se ei onnistunut edes mun Elämä on ihanaa -ilman jumalaa-ketjussa,
jossa oli tarkoitus keskustella hengellisyyden ja epähengellisyyden puolista
SUVAITSEVAISESTI ja kaikkia mielipiteitä kuunnellen ja huomioiden,
mutta niin vaan kävi, että heti kun tuli se suhteellisen kattavasti ja perustellusti kirjoitettu
ei-hengellinen viesti, joka todella laittoi miettimään molemmin puolin,
niin kappas.. :Smiley hävisihän se -asiallisuudesta ja ystävällisyydestä huolimatta-

Se siitä suvaitsevaisuudesta ja vapaudesta uskoa, mitä itse kukin näkee parhaakseen
ja kertoa siitä yhtä avoimesti kuin hengelliset omastaan. Undecided
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 09.04.2010 18:19:54 »

En tullut väittelemään enkä äittelemään,
hyödynnän astrologisesti tuon sun otsikkos ja "uhittelus" veitolax,
tr  venus aspect_con sun  chiron harka ( aspect_sex aurinko)
näin niinku huomiona, että voipi noinkin näkyä tämmöttinen...mulle ei pitäs jättää karttojaan näkyviin, mää palajan niihin..jos mua huvittaa ja kiinnostaa..oppia ikä kaikki
Toisekseen taivahalla on  mars 5  leijona aspect_kvi pluto rx 5  kauris
ja tämmöstä miä tahon ja mun liikehdintää voipi olla enemmänkin näkyvissä.

Minä olen eri mieltä nykyään astrologisista tulkinnoista, tainnen olla sitä jo aluntein,
mutta ei se minua haittaa..
tallennettu
tuonen joutsen
Astro-nauttija

aamunsäde

Profiili
« Vastaus #3 : 09.04.2010 18:21:46 »

Nikin kanssa samaan aikaan, ja nyt keittiöön!

Minun mielestäni sen viestin poistaminen ei ollut oikeudenmukaista Sinun sananvapautesi ja ilmaisunvapautesi suhteen. molemmat niistä ovat minulle sydäntä lähellä olevia teemoja, joita tykkään maa-painotteisena viedä ihan käytännön tasolle.

Ei se toteutunut aikaisemmin, mutta tässä ketjussa voi edes harjoitella sitä erimieltä olemisen taitoa.

minä olen kalana kai ikuinen ...äh, en käytä ismi sanoja kuin pakosta, mutta sellainen joka aina uskoo ihmiseen :Smiley myös ihmisen kykyyn muuttua ja kehittyä...

mutta toki tänne saa Modetkin tulla väittelemään siitä, mikä on oikea peruste viestien poistolle. Smiley

mutta nyt mulla on pata tulella, palaan asiaan......

« Viimeksi muokattu: 09.04.2010 18:27:29 kirjoittanut aamunsäde » tallennettu

tuonen joutsen
Astro-nauttija

aamunsäde

Profiili
« Vastaus #4 : 09.04.2010 18:31:02 »

En tullut väittelemään enkä äittelemään,
hyödynnän astrologisesti tuon sun otsikkos ja "uhittelus" veitolax,
tr  venus aspect_con sun  chiron harka ( aspect_sex aurinko)
näin niinku huomiona, että voipi noinkin näkyä tämmöttinen...mulle ei pitäs jättää karttojaan näkyviin, mää palajan niihin..jos mua huvittaa ja kiinnostaa..oppia ikä kaikki
Toisekseen taivahalla on  mars 5  leijona aspect_kvi pluto rx 5  kauris
ja tämmöstä miä tahon ja mun liikehdintää voipi olla enemmänkin näkyvissä.

Minä olen eri mieltä nykyään astrologisista tulkinnoista, tainnen olla sitä jo aluntein,
mutta ei se minua haittaa..

pata porisee Smiley

otan mielellään vastaan sinun tulkintojasi, mutta saatan ymmärtää ne viiveellä. mutta niin on ennenkin käynyt, ja tosi hyvin...

en osaa tulkita chironin transiitteja ollenkaan, joten kiitos. mun karttahan on tuolla toisaalla esillä, ja ihan tietoisesti sen laitoin, sitä saa kuka vaan tulkita. vaikka noitua sitä, jos se helpottaa. kestän kyllä smitten

Erilaiset näkökannat astrologian tulkinnassahan olisi erityisen kiinnostava aihe, siitäkin voi täällä vapaasti keskustella.

minun tarkoitus ei ole aiheuttaa riitelyjä, vaan tarjota tällä tavoin mahdollisuus laajentaa omia näkemyksiä ja oppia uutta toisista ja heidän erilaisista maailmoistaan.

hyvän väittelyn jälkeen usein opin itsekin katsomaan jotain asiaa uusin silmin, ja se tekee aina hyvää.

Pataa tarkistamaan Smiley
« Viimeksi muokattu: 09.04.2010 18:35:01 kirjoittanut aamunsäde » tallennettu

tuonen joutsen
Astro-nauttija

aamunsäde

Profiili
« Vastaus #5 : 09.04.2010 18:42:49 »

edit. tämä oli vastaus jostain syystä kadonneeseen viestiin.

buck2

noh, minä valitsen sillä tavoin puolueettoman näkökannan, että käyn kaikki keskustelut joita tähän ketjuun tulee, julkisesti, ja tässä. uskon kyllä mitä sanoit...

tää voi olla myös kanava sanoa julkisesti kaikkea mitä tapahtuu ns. selän takana.

minä tykkään siitä 'etupuolelta' tulevasta lähestymistavasta.

en taatusti puukota ketään selkään mutta voidaan miekkailla kaikkien taistelun sääntöjen mukaisesti...kasvokkain. mikäli tuota sanaa voi käyttää foorumikirjoittelusta. no ainakin kuvainnollisesti, näyttöpäätteittäin. Smiley

privana voin käydä yksityisiä keskusteluja aiheesta kuin aiheesta, jos jonkun kanssa synkkaa enemmän henk. koht....ja mulle saa kyllä lähettää privoja.

Toivon että saat oikeutta ja asia järjestyy.
« Viimeksi muokattu: 09.04.2010 18:46:00 kirjoittanut aamunsäde » tallennettu

tuonen joutsen
Astro-nauttija

aamunsäde

Profiili
« Vastaus #6 : 09.04.2010 18:54:56 »

Minä vastustan kaikkea sitä mitä tapahtuu Venäjällä nykyäänkin, sekä jossain aasian kommunistimaissa, joissa joutuu vankilaan tai salamurhaajat tulee ovelle jos ei olla samaa mieltä

'Yleisen Mielipiteen' kanssa.

minusta se on hyvin sairas piirre kulttuurissa.

Suomeen ei ikinä sellaista!

vai kannattaako joku sellaista järjestelmää? saa olla sitä mieltä, oppisin mielellään ymmärtämään sen hyviä puolia, jos niitä on :Smiley
tallennettu

Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #7 : 09.04.2010 19:02:02 »

Modekeskustelu jatkukoon sille osoitetussa paikassa sille kuuluvan topicin alaisuudessa.

http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=28300.msg271920#new

Omat edelliset viestit löytää oman profiilin kautta napista "Näytä tämän käyttäjän edelliset viestit" -kohdasta. Vaikka viesti olisi siirretty, se näkyy tätä kautta.
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
tuonen joutsen
Astro-nauttija

aamunsäde

Profiili
« Vastaus #8 : 09.04.2010 19:06:13 »

tuo linkki minkä annoit Ebenia ei toiminut mulle, sain tekstin että joko oikeuteni ei riitä tai se on poistettu. en tiedä missä vika...

alan nyt relaamaan ja huomenna mulla on isot bileet tiedossa ja pitää vähän miettiä teemaan sopivaa kostyymiä.

Hyvää perjantai-iltaa kaikille valitsemallanne tyylillä!

Perjantai on  venus'n päivä.
tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #9 : 09.04.2010 19:07:50 »

Modekeskustelu jatkukoon sille osoitetussa paikassa sille kuuluvan topicin alaisuudessa.

http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=28300.msg271920#new

Omat edelliset viestit löytää oman profiilin kautta napista "Näytä tämän käyttäjän edelliset viestit" -kohdasta. Vaikka viesti olisi siirretty, se näkyy tätä kautta.

Cheesy

Käsittääkseni tämä topic sisälsi moisen aiheen sen aloittajalta,
joka sai idean poistetusta, täysin asiallisesta viestistäni Elämä on ihanaa -ilman jumalaa.

Olisko nyt kuitenkin, kun monet toimintaasi ja käytöstäsi kritisoivat viestit olet poistanut,
ettet vain kestä kritiikkiä? Wink

Ko. linkki ei toimi edes tai oikeuteni on poistettu, miksiköhän?  coolsmiley
Loistavaa Ebenia! Afro
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #10 : 09.04.2010 19:10:55 »

tuo linkki minkä annoit Ebenia ei toiminut mulle, sain tekstin että joko oikeuteni ei riitä tai se on poistettu. en tiedä missä vika...

Enpä tiedä missä on vika, mutta ketjuun pääsee tosissaan ainakin tuolta "Kysy tai lähetä palautetta"-osiosta. En tiedä miksi tuo linkki ei teille toimi, minulle toimii kyllä normaalisti.

Ja ihanaa perjantaita sinullekin! Tosissaan, perjantai todella on Venuksen päivä! Smiley
tallennettu

Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas

tuonen joutsen
Astro-nauttija

aamunsäde

Profiili
« Vastaus #11 : 09.04.2010 19:13:21 »

ok, katson sen vaikka huomenna, nyt oon tältä päivältä jo foorumikirjoitellut tarpeeksi. rajansa minullakin. saturnus
 Smiley en toivottele enää, kun toivotin jo.
tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #12 : 09.04.2010 19:13:52 »

Enpä tiedä missä on vika, mutta ketjuun pääsee tosissaan ainakin tuolta "Kysy tai lähetä palautetta"-osiosta. En tiedä miksi tuo linkki ei teille toimi, minulle toimii kyllä normaalisti.

Ja ihanaa perjantaita sinullekin! Tosissaan, perjantai todella on Venuksen päivä! Smiley

Viestit ei näy profiilini kautta, joten nyt Ebenian delete-nappula ollut jälleen herkkä. Wink
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #13 : 09.04.2010 19:15:55 »

^ Ei ole kyllä edelleenkään ollut, en tiedä miksi viesti ei profiilisi kautta näy. Ehkä foorumin toimintapohja on vain sen verran hidas, että kestää muutosten sitten päivittyä.
tallennettu

Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas

Ratkaisu
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #14 : 10.04.2010 02:50:51 »

Hmm, missähän tuo mahdollinen kysy tai lähetä palautetta osio mahtaa olla? Itse en ainakaan sitä mistään löytänyt. Hmm, en oikein usko, että minulta erityisesti olisi oikeuksia sen näkemiseen evätty, sillä käsittääkseni viestejäni ei ole juuri poisteltu tai sitten en ole vain huomannut. Hmm, enkä ole kyllä koskaan sellaista osiota nähnytkään jos siitä lähdetään. Aika mystistä ^^
« Viimeksi muokattu: 10.04.2010 02:55:12 kirjoittanut Ratkaisu » tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Sivuja: [1] 2 3 ... 5
  Tulostusversio  

Siirry: