Tarkoitiko Sangviinikko kenties minua, tuolla 'aina äänessä oleva vuorovaikutustaidoiltaan köyhä moottoriturpa' ?
Ei Aamunsäde, en todellakaan tarkoittanut sinua!
Itseasiassa en tarkoittanut ketään erityistä ihmistä, ainakaan täältä, vaan pohdin lähinnä omia kokemuksiani työyhteisössä, seuroissa, juhlissa jne.
Ei ollut siis mikään piikki kenellekään, vaan ihan yleisesti. Ilmiönä.
Sitäpaitsi sinähän tunnut lukevan toisten viestejä ja kommentoivan niitä ihan asiallisesti.
Olen vain viimeaikoina huomannut eräässä ihmisessä, siis henkilökohtaisessa elämässäni, sellaisia piirteitä että en oikein tiedä miten niihin suhtautua...
Tämä mukava seuranainen on monen suosiossa lähinnä nokkeluutensa ja sujuvan ulosantinsa ansiosta. Hän on kyllä kuuntelevinaan mitä puhun, mutta jälkikäteen käy ilmi että eipä vaan kuunnellutkaan. Saan kertoa 8 kertaa samat asiat ja aina ne ovat tälle ihmiselle uusia.
En jaksa enää vaivautua hänen kanssaan. Olen sulkemassa tätä ihmistä elämstäni.
Huvittavaa sinänsä että häntä pidetään sosiaalisena ja älykkäänä/viehättävänä mutta se onkin itseasiassa lumetta vain.
Hänen kaltaisia löytyy aina yksi joka työyhteisöstä/ryhmästä.
...joten Aamunsäde, Peace.
Jokos se merkkari peruuttaa kun väärinkäsityksiä/töksäyttelyjä on tänään sattunut joka taholle.
Ehkä minä vain
Toisaalta, onhan tämä väittelyketju, joten ymmärrän väärinkäsityksen mahdollisuuden nyt, mutta ajatus kirposi lähinnä tuosta peiliteoriasta tuolla ylempää, joten sorry off topic...