Sivuja: 1 ... 3 4 [5]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: MUN väittelyketju!  (Luettu 33779 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
tuonen joutsen
Astro-nauttija

aamunsäde

Profiili
« Vastaus #60 : 18.04.2010 12:25:46 »

ei Rakkaus ole helppoa.....

mutta he jotka eivät jaksa ottaa vaikeuksia vastaan eivät saa sitä autuuttakaan.... :Smiley

mutta huom. tää kertoo vaan yhden henkilön tavasta kokea, eli minun.

jos ei kestä tuskaa, ei saa nautintoakaan.

jos ei jaksa suhteessa vaikeita aikoja, eipä saa onnellisiakaan aikoja.

jos minulta kysytään, niin nykyään suhteissa on se ongelma että

-ihmiset ei jaksa yhtään 'nähdä vaivaa', vaan kaiken pitää olla kuin jossain tv-sarjassa, ja jos ei oo, niin sitten 'uusi kehiin'

- ihmisillä on aika käsittämättömät vaatimuslistat, joita he ei itsekään täyttäisi Wink

siis, olen minäkin sellainen, että en ketä tahansa kelpuuttaisi, vaan vaadin omilla kriteereilläni korkeatasoista ihmistä, siis luonteena ja ajatuksineen, ja ulkonäkö on sitten seuraavana....

ja mulla on sellainen.

mutta ei helvetissä, ei Rakkaus ole helppoa ja yksinkertaista.

saa käydä läpi vaikka millaisia vaiheita, kuumaa ja kylmää, hyvää ja huonoa ja todellakin katsella itseään peiliin monta kertaa.

mutta minä olenkin sellainen joka haluaa haastetta....

tosin nyt on menossa seesteinen vaihe.

mutta tuokin lisääntyminen, niin mulle on iso saavutus jo se 1, kaksi oisi jo paljon....

niin, miksi ihmeessä suomalaiset ryyppää aivonsa pellolle?

minän tulkitsen ryyppäämisen todellisuuspakona, eli sitten suomalaisten todellisuus on nykyään niin ankea, että sitä pitää paeta :Smiley
« Viimeksi muokattu: 18.04.2010 12:27:57 kirjoittanut aamunsäde » tallennettu

tuonen joutsen
Astro-nauttija

aamunsäde

Profiili
« Vastaus #61 : 18.04.2010 12:47:38 »

siis, lisäys:

en tarkoittanut sitä, että olisi muka huono valinta olla sinkku....

vaan sitä, että jos kerran haluaa suhteen, niin sitten sen onnistumisen eteen pitäisi olla hieman valmis myös tekemään itse jotain....

niin, että kaipa tuollaiset rakkausklinikat ovat vain hyvä. jos ne auttaa pareja jotenkin suhteissaan... Smiley
tallennettu

tuonen joutsen
Astro-nauttija

aamunsäde

Profiili
« Vastaus #62 : 18.04.2010 13:53:25 »

kyllä minäkin kokeilin juomista, tosin en ollenkaan säännöllisesti tyyliin joka viikonloppu, vaan silloin kun oli bileet...huomasin että olin perinyt hyvän toleranssin viinaksille...liekö joku suomalainen geenijuttu 2funny ja saatoin juoda puolen litran viskipullon pienenä naisena ja tulla kotiin toinen jalka paljaana ja toisessa joku ihme tossu....

ja sitten hirveet krapulat, oksennus ja olo että kuolee, ja ei ikinä tätä....se sillon n. parikymppisenä...

viski edelleenkin maistuu, mutta KOHTUUDELLA....

itselleni ei ole periytynyt sitä 'alkoholismi' taipumusta ollenkaan onneksi...vain tupakkaan jäin kiinni, mutta siitäkin päässyt....ja huumeet ei minuakaan edes kiinnosta, kun pääsen tripille ilmankin Undecided

niin, se on jännä juttu, koska suomalaiset voi pahoin, mutta suomalaisilla itsellään on avaimet muuttaa suomalaisten todellisuus.

pitäisi vaan yhdessä nostaa kissoja pöydille, selvittää se millaista halutaan että todellisuus tulisi paremmaksi....

koska ihminen itse on vastuussa siitä millainen ihmisten todellisuus on!

mutta kai meidän kulttuurissa on se, että sysätään kaikki 'valtiolle'

(huom. minä en ole poliittinen, enkä ole kokoomuslainen vaikka sanoinkin noin!!!)

se ghanalainenkin sanoi, että täällä Suomessa on niin hyvä vanhustenhuolto valtion takaa, ja se olisi suomalaisten itsensä, siis yksityishenkilöiden tehtävä hoitaa se loput, eli käydä katsomassa vanhuksia ettei heidän tarvitsisi yksin siellä olla, hoidossa....

valtio hoitaa puolet, mutta yksityishenkilö-suomalainen ei hoida omaa osuuttaan.

se ghanalainen oli fiksumpi kuin moni suomalainen....

« Viimeksi muokattu: 18.04.2010 13:56:18 kirjoittanut aamunsäde » tallennettu

tuonen joutsen
Astro-nauttija

aamunsäde

Profiili
« Vastaus #63 : 18.04.2010 15:04:23 »

KV?

Lainaus
Ehkäpä se suomalaisten negatiivisuus tuleekin siitä, kun asiat on liiankin hyvin, eikä osata olla tyytyväisiä siihen mitä on.

tätä varmaan osaksi todella on.

ja sitten on paljon muutakin....

mutta nyt en taas ehdi pohtia just tällä hetkellä....
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #64 : 18.04.2010 20:20:12 »

Hawailaisen ikivanhan HUNA-kulttuurin seitsemän periaattetta

IKE Maailma on ajatuksiesi kaltainen.
KALA Rajoja ei ole.
MAKIA Energia virtaa huomion suuntaan.
MANAVA Voima on tässä hetkessä.
ALOHA Rakkaus on onnea toisen kanssa.
MANA Kaikki voima kumpuaa sisältä.
PONO Toimivuus on totuuden mitta.

**Väittäkääs vastaan.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
tuonen joutsen
Astro-nauttija

aamunsäde

Profiili
« Vastaus #65 : 18.04.2010 20:22:28 »

väittäkää muutkin jos tulee mieleen.

yhdestä oon kyllä ihan samaa mieltä:

'pono - toimivuus on totuuden mitta.

jesh.

mutta Kala - rajoja ei ole....hmm. en ole ihan valmis tuohon, jotkut rajat pitää olla, ainakin mulla.

mielenkiintoisia...

edit. taidanpa olla myös Aloha ja Manava, samaa mieltä. äh, en voi väittää. tosin ei kai nuo ainoita totuuksia ole... Mana on kanssa ihan hyvän kuuloinen.
« Viimeksi muokattu: 18.04.2010 20:24:01 kirjoittanut aamunsäde » tallennettu

tuonen joutsen
Astro-nauttija

aamunsäde

Profiili
« Vastaus #66 : 18.04.2010 20:28:35 »

senpä takia haluankin rajat, kun mulla on jo ihan tarpeeksi kokemuksia siitä  kalat rajattomuudesta.

suhteellisuus ja tasapaino siinäkin. ehkä tuo MC  kauris on vaan alkanut toimimaan.

tiedän siis todella hyvin mitä se rajattomuus on käytännössä crazy2 mutta se on mun menneisyyttä. Smiley
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #67 : 01.05.2010 07:31:22 »

Keskustelu Wikipediasta:Hauskimmat kiistat
Wikipedia
Loikkaa: valikkoon, hakuun

Ja miksihän Wikipedian luultavasti eniten keskustelua herättänyttä tapausta ei voida liittää sivulle? Jotain perusteluja kaipailisin. --Klassikkomies 30. lokakuuta 2008 kello 18.51 (EET)

Moni on näemmä perustellut, sillä ettei tapaus ole hauska. Suhteellinen käsite, mutta toisaalta sivun nimi on "Hauskimmat kiistat". Missään muussa tapauksessa ei mainita nimiä. Loppuosio oli jokatapauksessa aivan turha. —kallerna™ 30. lokakuuta 2008 kello 18.53 (EET)

Kyllä se on hauskakin varsinkin jälkeenpäin. Sen voisi varsinkin mainita, mutta taisi tulla lukituksi väärään versioon. --Höyhens 30. lokakuuta 2008 kello 18.54 (EET)

Mielestäni tapaus on relevantti tälle sivulle, mutta sivulla ollut teksti oli anuksesta. —kallerna™ 30. lokakuuta 2008 kello 19.05 (EET)

Muissa kuvailuissa on esitetty kaikki kannat suuniilleen tasapuolisesti. Maailman alkuperän kohdalla käsitelly on yksipuolinen ja ainoastaan yhtä (hävinnyttä) näkökulmaa tukeva. --MiPe (wikinät) 30. lokakuuta 2008 kello 18.57 (EET)

Eli ei saa sanoa ääneen, että maalaus on pysyvästi esillä Musée d'Orsayn osastolla numero kahdeksan ja postikorttimyynnin perusteella se on Musée d'Orsayn toiseksi suosituin maalaus Pierre-Auguste Renoirin Moulin de la Galetten jälkeen, mutta suomenkielisen Wikipedian käyttäjäsivuilla sen esittäminen on välityslautakunnan päätöksellä kielletty? --Klassikkomies 30. lokakuuta 2008 kello 19.13 (EET)

Ainakaan semmoista ei ole kielletty sanomasta. --Höyhens 30. lokakuuta 2008 kello 19.15 (EET)

Välityslautakunta totesi ainoastaan käyttäjäsivun loukkaavaksi, ja se on siinä. --Höyhens 30. lokakuuta 2008 kello 19.17 (EET)

Kun tein tuon lisäyksen tekstiin koko sivulla kuukausikaupalla ollut teksti "yllätten" poistettiin sivulta usean ylläpitäjän toimesta ja oltiin valmiit aloittamaan muokkaussota ettei tieto pääse sivulle. --Klassikkomies 30. lokakuuta 2008 kello 19.17 (EET)

Täsmennykseksi: Tarkoitatko tietoa siitä että välityslautakunta totesi käyttäjäsivun loukkaavaksi? --Höyhens 30. lokakuuta 2008 kello 19.25 (EET)

Juttu on ollut sivulla kuukausikaupalla minun nimelläni varustettuna ja kun lisäsin siihen tietoja, jotka paljastavat kuinka naurettavasti välityslautakunta asiassa toimi tapaus yllättäen poistetaan sivulta usean ylläpitäjän toimesta. Ehkäpä tästäkin olisi syytä laittaa tietoa sivulle. --Klassikkomies 30. lokakuuta 2008 kello 18.55 (EET)

Naurettavuus on eri asia kuin hauskuus. --Höyhens 30. lokakuuta 2008 kello 18.56 (EET)

Eli on hauskaa, kun irvaillaan minun kustannuksellani, mutta ei hauskaa, kun irvaillaan välityslautakunnan kustannuksella? --Klassikkomies 30. lokakuuta 2008 kello 18.57 (EET)

Tällä sivulla ei käsitellä välityslautakunnan toimintaa. Sille on oma paikkansa. --MiPe (wikinät) 30. lokakuuta 2008 kello 18.58 (EET)

No miksi v****sa tällä sivulla sitten käsitellään minun toimintaani, mutta ei voida käsitellä välityslautakunnan toimintaa? --Klassikkomies 30. lokakuuta 2008 kello 18.59 (EET)

Tarkennetaan. Tällä sivulla ei tarvitse käsitellä kenenkään yksittäisen käyttäjän toimia, koska niidenkin käsittelylle on oma paikkansa. Käykö? --MiPe (wikinät) 30. lokakuuta 2008 kello 19.02 (EET)

MiPen ehdotuksessa on hieno pointti. Klassikkomiestä ei tarvitsisi mainita nimeltä, mutta jos kiista on jo hänestäkin hauska, mennään sillai. --Höyhens 30. lokakuuta 2008 kello 19.13 (EET)

Ehdotan lisättäväksi hauskaksi kiistanaiheeksi kiistaa siitä, mikä on hauska kiistanaihe... --Aulis Eskola 30. lokakuuta 2008 kello 19.00 (EET)

Kannatan ideaa Smiley —kallerna™ 30. lokakuuta 2008 kello 19.01 (EET)

Niin minäkin. --MiPe (wikinät) 30. lokakuuta 2008 kello 19.02 (EET)

Vastustan. --Höyhens 30. lokakuuta 2008 kello 19.03 (EET)

Kannatan--Omq 30. lokakuuta 2008 kello 19.04 (EET)

No nyt keskustelu on ainakin lopultakin oikeassa paikassa. --Höyhens 30. lokakuuta 2008 kello 20.06 (EET)

Tarkennetaan: minun toimieni käsittely on ollut sivulla kuukausikaupalla muodossa, jossa sanomisiani vääristellään. --Klassikkomies 30. lokakuuta 2008 kello 19.05 (EET)

Nyt tapauksen loppuun voi lisätä vielä, että se yritettiin poistaan tältäkin sivulta ja sivu lukittiin muokkaussodan seurauksena. --Klassikkomies 30. lokakuuta 2008 kello 19.08 (EET)

No nyt keskustelu on ainakin lopultakin oikeassa paikassa. --Höyhens 30. lokakuuta 2008 kello 19.09 (EET)

Jokohan tästäkin pitää kohta tehdä kommenttipyyntö ja viedä asia välityslautakuntaan? Höyhens? --Klassikkomies 30. lokakuuta 2008 kello 19.24 (EET)

Kannatan ideaa Wink. Eiköhän se ole nyt niin, että aihe on todettu hyväksi sivulle, mutta sen muotoilua pitäisi parantaa. Teetkö testiversion Klassikkomies? —kallerna™ 30. lokakuuta 2008 kello 19.25 (EET)

No ei tässä nyt tarvita mitään kommenttipyyntöjä. Sopiva sanamuoto tänne on ihan sopiva haaste kaikille. --Höyhens 30. lokakuuta 2008 kello 19.28 (EET)

No nyt keskustelu on ainakin lopultakin oikeassa paikassa. --Höyhens 30. lokakuuta 2008 kello 20.06 (EET)

Minusta ihan hyvä kompromissi voi olla antaa koko asian olla. Jonkun mielestä se on hauska ja toisen mielestä ei, ja sitten pitäisi vielä kiistellä että miten esitettynä se on sekä hauska että tasapuolinen ja totuudenmukainen. Ei, ei, menkäähän tokkiinsa tietosanakirjaa tekemään. -- Piisamson 30. lokakuuta 2008 kello 19.34 (EET)

Niinhän kaikki asiat on, ihmisten huumorintajussa on eroja. Katotaas nyt. Tästä voi olla apua monelle, tämä on vaivannut turhan kauan. Itse kyllä kykenen tekemään tietosanakirjaa. --Höyhens 30. lokakuuta 2008 kello 19.43 (EET)
« Viimeksi muokattu: 26.05.2010 23:01:37 kirjoittanut Rakkauden valo » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
tuonen joutsen
Astro-nauttija

aamunsäde

Profiili
« Vastaus #68 : 25.05.2010 22:34:14 »

Annaelen unientulkintaosiossa:

Meissä kaikissahan on kaksi puolta, se miehinen ja se naisellinen. Ehkä tämä miehinen puoli pääsee todella toteuttamaan itseään vain unissa, missä kaikki on mahdollista. Oletko tyttöillyt liikaa, pitäisikö päästää se äijäpuoli äijäilemään?  angel

Niin, ja kaikissa meissä asuu pieni transgender Wink

annaelen

Omaatko henkilökohtaista kokemusta 'kaikkina meinä olemisesta' tai oletko tehnyt tutkimuksen asiasta, jossa aineistona on ollut 'kaikki ihmiset'?

Mulla on saattanut joskus joku transgender asua vuokralaisena, mutta on muuttanut pois jo...

Smiley

edit. yöllinen lisäys ja tarkennus:

kun mielestäni se, jos pyritään määrittelemään 'miten maailma yleisesti makaa, ja kaikkien suhteen' on eräänlaista vallankäyttöä...niin eikö se riitä, että tuntee itsensä? Monesti kilpaillaan siitä, kuka saa määrittää totuuden siitä millainen todellisuus on....

Tai edes niin, että 'on mahdollista, että ihmisyksilön sisällä tapahtuu tätä ja tätä...' mutta ei lyödä lukkoon että 'kaikilla on näin'. 'On mahdollista' jättää kaiken avoimeksi, mutta ei määrittele lukkoon.

kun väitän että vain minä voin tietää millaista porukkaa minun sisälläni asuu, ja sama toisin päin.

noh, tämä on mun vakio provosoitumisaihe. Smiley en tarkoita missään nimessä henkilökohtaisesti mitään annaelenille, vaan tää on taas tää aihe.
« Viimeksi muokattu: 26.05.2010 00:06:15 kirjoittanut aamunsäde » tallennettu

tuonen joutsen
Astro-nauttija

aamunsäde

Profiili
« Vastaus #69 : 26.05.2010 11:04:52 »

Ilkeä mun ei ollut tarkoitus olla, joten tuossa kiteytys siitä mitä ajattelen, jos se ketään kiinnostaa. sai alkunsa tuosta ajatuksesta...

http://valkeatar.blogspot.com/2010/05/uskallus-erottua.html

ihan  smitten :lla.
tallennettu

Sivuja: 1 ... 3 4 [5]
  Tulostusversio  

Siirry: