Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Parisuhteeni loppui tänään, näkyykö kartalla?  (Luettu 10707 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
Iloinen lumikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173



Profiili
« : 10.04.2010 14:06:13 »

                   Hei,


 :'(Näkyykö planettaohituksistani tuskainen ero?

 Tällaisia ohituksia on minulla tänään: Uranus sekstiili Aurinko, Jupiter sekstiili Merkurius,
Jupiter neliö Jupiter, Venus kolmio Saturnus,  Jupiter neliö Venus, Merkurius oppositio Nousumerkki
ja Merkurius oppositio Nousumerkki Cry

Kiitos, t. Musta lumikki aina vaan
tallennettu
Joona
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19



Profiili
« Vastaus #1 : 10.04.2010 18:16:08 »

no minä epäilisin tuota uranuksen sekstiiliä aurinkoon, mutta en minä näistä juuri tiedä, niin kannattaa odottaa viisampien kommentteja. Voimia sinulle! Huomenna kaikki on jo paremmin.

Uranus

- yksilöllisyys, okkultisuus, inspiraatio, epäsovinnaisuus, räjähdysalttius, jännite
- omaperäisyys, omalaatuisuus
- spontaanisuus, yllätyksellisyys
- vakiintuneen yksilöllisen ja sosiaalisen järjestyksen rikkominen
- keskittymätön voima: kaaos, väkivalta, äkillinen ja hajottava
- nuoriso ja edistyksellinen osa yhteiskuntaa, joka haluaa ravistella
- yhteiskuntien ja kulttuurien yhtenäistäminen
- toiminta, joka hajottaa ja uudelleensynnyttää
- uusi tietoisuuden taso (yksilöllä)
- psyyken spontaanit tai poikkeusilmiöt
- rajojen ja sulkeutuneen minuuden avaaminen
- kapinallisuus, radikaalisuus, riippumattomuus
- neron leimaukset ja hullut päähänpistot
- uudistumisen tarpeet (huone)
- kokemukset, jotka opettavat luopumaan ennakkoluuloista
- ihmisen yksilöllisen erikoislaadun suurin vapaus (huone)
- liittyy 11. huoneeseen ja 11. merkkiin: Vesimies

Ja varmaan jupiterin tekemä neliökin venukselle on ollut osana...
« Viimeksi muokattu: 10.04.2010 18:22:46 kirjoittanut Renkiboy » tallennettu
T
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 53


Profiili
« Vastaus #2 : 10.04.2010 18:49:13 »

Sekstiili on kylläkin harmoninen aspekti, joten itse veikkaisin sen enemmänkin johtuvan jupiter neliö venuksesta, jos jostakin Smiley  ja myöskin jupiter neliö jupiter, koska neliö on vaikea aspekti ja jupiter "onnen" planeetta, jolloin se voisi viittata siihen, ettei sinulla ole onnea. Toisaalta trans. jupiterin tekemät aspektit on yleensä muutaman viikon pitkiä Smiley Mutta saatan olla pahastikin väärässä. Toivottavasti joku viisaampi osaa neuvoa Smiley
tallennettu
Pentti
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 157


Profiili
« Vastaus #3 : 13.04.2010 13:50:01 »

niin minustakin vaikuttaisi kuin ringa sano,, tyypillisesti pluto oppositio venus lopettaa suhteen
mutta sellasta hänellä ei ollut

voimia  smitten
tallennettu
suski7
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 473



Profiili WWW
« Vastaus #4 : 14.04.2010 19:59:04 »

milloin olet syntynyt? planeettaohituksia yleensä on aina, mutta kannattaa katsoa isoimmat ohitukset tai missä huoneissa planeetat on.....auringonpaluukarttakin voisi kertoa enemmän.
tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
suski7
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 473



Profiili WWW
« Vastaus #5 : 15.04.2010 15:35:47 »

ok, sain viestisi musta lumikki....hmmm, syntynyt keskipäivällä, nää on näitä, mutta jos hän tosiaan on syntynyt klo 12.00 niin nouseva on silloin neitsyt. Ja se on neitsyen viimesillä asteilla joten mies on hyvin vaakamainen. Miehellä uranus mennyt just 7. eli parisuhdehuoneeseen joten sillä saralla saattaa tulla muutakin ylläriä muutaman vuoden ajan. Hänellä on ehkä semmoisia vapaudenkaipuuhaaveita ajoittain....tai ainaki tulee olemaan.

Sulla on noususkorppari ja neptunuskin konjuktoi....mutta silti sanoisin planeettapainotuksista että olet hyvin jousimiesmäinen tyyppi. Sun kuu konjuktoi miehen asc:ia hienosti ja miehen asc myös sun nodee, eli kyllähän te tunnette toisenne jo edellisestä elämästä....

noin yleisesti ottaen teillä ei näy mitään isompia haavereita...henkilökohtaisilla kartoilla tapahtuu enempikin...sullakin just ollut ura 180 kuuhun mikä ei ole niitä helpoimpia transiitteja.

Mutta hienoa että kaikki on jo sovittu  angel ....ps. voin lohduttaa että riitoja tulee olemaan aina
tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
Iloinen lumikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173



Profiili
« Vastaus #6 : 15.04.2010 18:05:56 »

                             Hei Suski7


                Kiitos mielenkiinnostasi juttuani kohtaan Smiley Tämä miehen keskipäiväsyntymä
                on vain siskoltansa kuultua, että hän olisi syntynyt keskellä kaunista sunnuntaipäivää.
                Jotain leijonamaista hänessä kyllä on, eli siitä minä päättelen, että hän on nouseva
                leijona? Hän saa aina huomion osakseen, meni hän minne tahansa. Mutta, kuten
                kaikesta huomaamme, hän on päättämätön, mikä viittaa vaakaankin.
                Apua, mitä ylläriä? Pettääkö hän minua? En jaksa sellaista tyyppiä sitten lainkaan,
                menee kyllä sata ohi!
                Joo mulla on olleet vaikeat ajat jatkuvasti päällä vuodesta 1980, eli 20v -50v välillä.
                Parisuhde on kyllä ainut asia, mikä on aina jotenkuten toiminut ja viimeiset kaksi
                vuotta varsinkin hänen kanssaan. Muuten elämä on ollut puuduttavaa puurtamista
                vailla mitään päämäärää. Työssä tällä hetkellä ei arvosteta hyttystä enempää,
                vaikka kuinka kävisin asioiden kimppuun. Työkaverit yrittää vetää mattoa alta.
                Rahat on aina loppu ja lapset käytää hyväkseen. Olen aina väsynyt ja haluaisinkin
                vähintään 6 kk:n sairasloman tai loman muuten vaan, niin kukapa ei haluaisi?
             
                Tarkoitatko, että meillä tulee olemaan riitoja, me ei riidelty nytkään. Ei olla koskaan riidelty.

                   t. m l
tallennettu
suski7
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 473



Profiili WWW
« Vastaus #7 : 15.04.2010 20:26:45 »

no ei, tarkotan sitä että eihän elämä voi olla tasasta, aina tulee jotakin.

Tosta sun kartasta....sulla on ollut ja on edelleen uranus 180 kuuhun (marraskuussa 2010 kohokohta), mikä on vaikea kuvio. Yleensä ton kuvion aikana naisista koituu harmeja, epävakaisuutta koti/raha/tunteissa. Suhteet katkoalttiita. Odottamattomia menoja raha-asioissa. Rikkoutumisia kodin laitteissa. Ja joku yllätys vieras aiheuttaa hämminkiä.
Sulla on myös plu 0 marsiin: taisteluja eri asioissa, äläkä liiku paikoissa joissa on väkivallanriski.

Sulla on kovia kuvioita, mutta jos sua yhtään lohduttaa, niin nämäkin kuviot menevät ohi aikanaan, ja kyllä sä elämänoppia näistäkin saat.

Sun miehen skoopista en viitsi sanoa mitään koska kellonaika ei ole tarkka. Sunki karttaa katson aika varauksella koska harvempi ihminen on syntynyt tasan jotain (klo 03.00), joten ota sinäkin varauksella nämä antamani tiedot, ok? Oikean syntymäkellonajan saa syntymäsairaalan arkistosta kirjallisesti pyydettäessä, ja maksaa jonkin verran.
tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
Iloinen lumikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173



Profiili
« Vastaus #8 : 15.04.2010 20:32:36 »

                   Hei taas,

Ja kiitos. Ei ole tasaista kellään, eikä ainakaan minulla.Jos kohta otankin asiat rankasti.
Vaikka täytyy myöntää, ettei kaikki olisi näin vaikeasti jaksanut elääkään. Ne on valintakysymyksiä
osaksi. Mun syntymäkellonaika lukee mun syntymäodistuksessa, jonka äitini sai synnytyssairaalasta,
se on kaiketi tarkka. Mies on syntynyt kotona ja siitä ei voi sanoa.

t. Musta lumikki
tallennettu
suski7
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 473



Profiili WWW
« Vastaus #9 : 15.04.2010 20:37:39 »

Kotona 1950 tai sen jälkeen syntyneet (kun kätilö on ollut paikalla) löytyvät STAKESista 09-39671 (Sosiaali ja terveysalantutkimus- ja kehittämiskeskus). veloitus 20-25 Euroa.  smitten
tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
merjah
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11


Profiili
« Vastaus #10 : 16.04.2010 17:08:00 »

Myös tr Pluto IC:llä oli ero ja kodinvaihto. Sekä tr Pluto neliö Venus toi eron, silloin oli myös tr Lilith neiliö Pluto ja toinen nainen kyseessä. 
tallennettu
Iloinen lumikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173



Profiili
« Vastaus #11 : 17.04.2010 11:02:01 »

Minun tapauksessani kaverillani oli vapaudenkaipuu, muttei varsinaisesti toista naista :Smiley
Joka tapauksessa olemme yhdessä jälleen smitten

t.Musta lumikki
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #12 : 17.04.2010 11:04:29 »

elämä on  angel

ehditkö edes miettiä, miksi juuri tää tapaus oli tärkee  Grin
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Iloinen lumikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173



Profiili
« Vastaus #13 : 17.04.2010 21:16:36 »

                                   Hei,

En oikein ymmärtänyt kysymystä, mutta jos ihmettelet vuodatustani, niin se oli
tietenkin minulle sillä hetkellä tärkeä ja olin pois tolaltani. Mutta kaikki korjaantuu aikanaan,
niinkuin yleensä elämässä. Joskus tuntuu pahalta, mutta onneksi on ohimenevää.

t. Musta lumikki
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #14 : 04.05.2010 10:47:26 »

kysymys tarkoitti, että miksi juuri tämä mies oli kovin tärkeä, kaikki tunteet ovat sinussa, ne voi aina muokata, ihmiset vaihtuu jatkuvasti elämässä, hyvä kun ehtii pitää jostain niin jo vaihtuu.

ei ketään kantsu surra.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: