Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Gary Oldman  (Luettu 5564 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« : 10.04.2010 22:30:48 »

Itse arvostan Gary Oldmania näyttelijänä erittäin paljon, sillä mielestäni hän on yksi tämän hetken parhaista "muuntautujista" eri rooleihin. Hän on joka roolissa erittäin eri näköinen, mikä ei johdu pelkästään maskeerauksesta ja hänen äänensä kuulostaa aivan erilaiselta. Useinkaan häntä ei "tunnista" Gary Oldmaniksi kun hän näyttelee, joten hän pystyy tekemään uskottavia rooleja ilman sitä, että hänen julkisuusarvonsa sitä häiritsisi. Esimerkiksi Brad Pitt on aina Brad Pitt, eikä hän koskaan oikein muunnu mihinkään rooliin. Oldmanin ehkä parhaiten muistaa vuonna 93 tehdystä Draculasta, jossa hän oli juuri kyseinen Dracula. Viime aikoina hän on tehnyt roolin mm. Harry Potterin Sirius mustana.

Mutta niin, lähinnä hänen karttansa kiinnostaa siinä mielessä, että löytyisikö sieltä mitään tekijää mikä selittäisi hänen kameleonttimaisen muuntautumiskykynsä eri rooleihin. Toki karttaa olisi muutoinkin kiva analysoida, mutta tuo pointti kiinnostaa kaikista eniten.

Hän on syntynyt 21.3.1958, Londres (Royaume-Uni), 10:56 am

Laitan tähän linkin tuohon astrothemen sivuille, missä voi tarkemmin tutkailla.
http://www.astrotheme.com/portraits/nkbvwQ5Hm2KR.htm


tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #1 : 11.04.2010 19:45:40 »

Hmm, kiinnostaakohan ketään tämä asia? No minulle voisi kyllä antaa myös vinkkejä mitä aspekteja kannattaisi tuota muuntautumiskykyä ajatellen chekata jos ei itsellä ole sen kummemmin aikaa analysoida.  pluto on pidetty muutoksen planeettana kaiketi, mutta voiko liittyä tähän. Hmm, tai no kysehän on hänen tapauksessaan kyvystä muokata ääntään ja olemustaan erittäin uskottavasti ja hyvin. Hmm, en kyllä osaa itse sanoa tähän juuri mitään.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
tuonen joutsen
Astro-nauttija
****
Viestejä: 998


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #2 : 11.04.2010 20:21:14 »

minä sanoisin muuttuvat merkit, mieluummin  neptunus kuin  pluto. pluto on enemmän kai sellaista sisäistä transformaatiota, mutta  neptunus enemmän monikasvoisuutta ja hahmottomuutta.


MC  kalat



sideerisesti sanoisin, sideerisesti nouseva  kaksoset. miettii vaikka Robin Williamsia, sideerisesti aurinko  kaksoset, ja mikä näyttelijänkyky.


vastasin nyt jotain vaikka minulla ei mitään kunnon ideaa ollutkaan.
« Viimeksi muokattu: 11.04.2010 20:22:52 kirjoittanut aamunsäde » tallennettu

Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1496



Profiili WWW
« Vastaus #3 : 11.04.2010 23:14:55 »

Minä sanoisin, että vastaus kysymykseesi voi olla tuo t-risti, jonka kärkenä Neptunus-Jupiter-yhtymä, neliöi Uranusta ja Marsia jotka oppositioivat toisiaan. Muuntautumiskykyinen käyttäytyminen ja esiintyminen (mars neliö Neptunus), yllätyksellisyys (uranus)....

Pluto 3.huoneessa tranformoi puheen ja mielen tasaisin väliajoin ja vaatiikin muutoksia ja haasteita älylliseen toimintaan, mitä näytteleminen myös on.
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #4 : 11.04.2010 23:42:07 »

Loistavia tulkintoja =) Tosiaan kyllä selittäisi tuon aikaslailla hyvin tuo t-risti.
Ja jännä tuo sideerinen  kaksoset, Robin Williams on kyllä myös ihminen johon liitän tuon kyvyn muuntua hyvin, koska esimerkiksi hänen stand up shownsa ovat hyvin "fyysisiä" ja hän esittää eri rooleja. Jollain tapaa Oldman on vielä enemmän sellainen muuntuja ihan ulkonäöllisestikin. Olen esimerkiksi saattanut katsoa elokuvan ja en ole tajunnut, että Oldman on esittänyt siinä roolin, aika hyvä esimerkki on vaikkapa The fifth element, jossa hän vetää roolin, mutta minkä tajusin vasta kun luin, että hän oli kyseisessä elokuvassa monia kuukausia sen katsomisen jälkeen =D
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6616


Profiili WWW
« Vastaus #5 : 12.04.2010 01:38:16 »

 aurinko oinaspisteessä aina valmiina aloittamaan uutta,
vielä yodin kärkenäkin jonka sekstiilin tekevät
 plutoneitsyt (muuttuva merkki kuten aamunsäde sanoi muuntautumiskykyyn)
 aspect_sex jupiter rx  kuunsolmu.
MC  kalat muuttuva merkki.
 juno kaksoset 12 huoneessa,
Juno ja rooli (eikös aviovaimokin / puoliso ole yhen sortin rooli?) muuttuvaisessa kaksosissa liikkuen 12 huoneen alitajunnan muokkaamissa "kulisseissa"..
tallennettu
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1092



Profiili
« Vastaus #6 : 25.04.2010 19:24:33 »



Hän on syntynyt 21.3.1958, Londres (Royaume-Uni), 10:56 am






Pilkunn-ssintaa: Londres, Royaume-Uni = Lontoo, Iso-Britannia

-------

Oldmanista olen aina pitäny ku hullu puurosta.

Vajavaisella astrologisella tietämykselläni havaitsen että aika tyypille Ilma-Tuli-kartta; aurinko, kuu ja merkurius Oinaassa, venus ja mars Vesimiehessä; ja sitten MC Kaloissa jolla luulisin olevan hänen ilmaisukyvylleen olennainen merkitys.
« Viimeksi muokattu: 15.05.2010 21:57:09 kirjoittanut body electric » tallennettu

.
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1092



Profiili
« Vastaus #7 : 27.06.2010 22:40:51 »

Joissakin kartoissa Garyllä on aurinko Oinaassa, joissakin Kaloissa; kuu ja merkurius on Oinaassa, MC Kaloissa eli aika klassinen rajatapaus varsinkin hän on syntyny ihan siinä Kalojen ja Oinaan rajoilla.
tallennettu

.
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1092



Profiili
« Vastaus #8 : 27.06.2010 22:48:54 »

Täytyy vielä vähän gärittää; myös MC Kaloissa sopii siihen että Gary on hyvin musikaalinen, hänen ensimmäinen ammattiaikeensa oli tulla muusikoks ja nykyäänkin soittaa ja laulaa myös paljon, myös nykyinen vaimo on muusikko; ja ulkonäkö on "kalamaisen" kaunis.
tallennettu

.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: