Lähinnä kaikille edellä vastanneille, mutten jaksanut kuin yhdeltä tehdä lainauksen....
Suomi24:n salaliittoteoriakeskusteluista löydätte runsaasti tietoa liskomiehistä. Kerran aloitin keskustelun, jossa kysyin, miksi Illuminati tahtoo omistaa maailman. Sain runsaasti vastauksia liskoihmisistä. Käsittääkseni palsta on osittain skitsofreenikkojen leikkikenttä.
...jep....netti on hyvin mielenkiintoinen areena saada selville millaisia kaikkia tarinoita on liikkeellä.
btv, se V sarja oli kauhea, vähän liian kauhea lapselle, joka kasarilla kuitenin olin
niin, liskomiehistä, että minulle nousee ainakin heistä elävä kuva, ja taiteessa, saduissa, kirjallisuudessa ja musiikissa ja missä vaan niin kaikki erilaiset hahmot ovat minusta vaan rikkaus.
mutta siis alkuperäiset Nefilimit oli juutalaisten vanha testamentin juttu, ja kun nykyaikana miljoonat ihmiset seuraa uutta testamenttiakin....
niin....jos kattoo vaikka ilmestyskirjaa, niin siihen on perustettu vaikka minkälaisia maailmanlopun teorioita,
mutta koska se on raamatussa, niin siihen uskotaan
jos minä olisin kirjoittanut ilmestyskirjan, se olisi psykoosi :
.
vähän kaikissa vanhoissa uskonnoissa on mielenkiintoisia ihmetarinoita....
se mikä niitä yhdistää, on se kertomus suuresta tulvasta.....
...ja noihin galaktisiin hierarkioihin....niin, mistäs tiedän, jos niitä sitten on olemassakin, mutta minun korvaan ne ensinnä vaan kuulostaa sellaisten ihmisen mielikuvitukselta, jotka itse tykää täällä maanpäällä vallasta, hierarkioista ja politiikasta.