Sivuja: 1 2 3 [4] 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Virallinen Offtopikki!  (Luettu 35777 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
tuonen joutsen
Astro-nauttija

aamunsäde

Profiili
« Vastaus #45 : 18.04.2010 18:51:08 »

Hei kerro lisää Liskomiehistä...olikohan ne Nefilimejä angel

(käärmeenkasvoiset jättiläiset jotka mainittiin vanhassa testamentissa....)
tallennettu

tuonen joutsen
Astro-nauttija

aamunsäde

Profiili
« Vastaus #46 : 20.04.2010 15:55:16 »

Jottain juutalaisten horinoita. jotkut lähteet sanoo että he olivat suuria, heillä oli tummat viitat ja käärmeen tai liskon kasvot. tuossa ei ole sitä versiota.

jotkut nyky-huuhaa tyypit näyttää kans netissä uskovan, että he ovat palaamassa maan päälle. :Smiley

http://en.wikipedia.org/wiki/Nephilim

mulla ei ole mitään kokemusta. paitsi siitä samaa nimeä käyttävästä bändistä, mutta en ole nähnyt mitään liskomiehiä Wink
tallennettu

Violette
Kanta-astroilija

Lips!

Profiili
« Vastaus #47 : 21.04.2010 07:43:09 »

Suomi24:n salaliittoteoriakeskusteluista löydätte runsaasti tietoa liskomiehistä. Kerran aloitin keskustelun, jossa kysyin, miksi Illuminati tahtoo omistaa maailman. Sain runsaasti vastauksia liskoihmisistä. Käsittääkseni palsta on osittain skitsofreenikkojen leikkikenttä.
tallennettu

aurinko neitsyt
 askendentti vaaka
 kuu rapu
 merkurius vaaka
 mars oinas
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #48 : 21.04.2010 08:17:59 »

sivulla ehdotus galaktisista roduista.

looki looki

http://www.nibiruancouncil.com/html/galacticfederation.html
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
tuonen joutsen
Astro-nauttija

aamunsäde

Profiili
« Vastaus #49 : 21.04.2010 12:56:59 »

Lähinnä kaikille edellä vastanneille, mutten jaksanut kuin yhdeltä tehdä lainauksen....

Suomi24:n salaliittoteoriakeskusteluista löydätte runsaasti tietoa liskomiehistä. Kerran aloitin keskustelun, jossa kysyin, miksi Illuminati tahtoo omistaa maailman. Sain runsaasti vastauksia liskoihmisistä. Käsittääkseni palsta on osittain skitsofreenikkojen leikkikenttä.

...jep....netti on hyvin mielenkiintoinen areena saada selville millaisia kaikkia tarinoita on liikkeellä.

btv, se V sarja oli kauhea, vähän liian kauhea lapselle, joka kasarilla kuitenin olin crazy2

niin, liskomiehistä, että minulle nousee ainakin heistä elävä kuva, ja taiteessa, saduissa, kirjallisuudessa ja musiikissa ja missä vaan niin kaikki erilaiset hahmot ovat minusta vaan rikkaus.

mutta siis alkuperäiset Nefilimit oli juutalaisten vanha testamentin juttu, ja kun nykyaikana miljoonat ihmiset seuraa uutta testamenttiakin....

niin....jos kattoo vaikka ilmestyskirjaa, niin siihen on perustettu vaikka minkälaisia maailmanlopun teorioita, mutta koska se on raamatussa, niin siihen uskotaan

jos minä olisin kirjoittanut ilmestyskirjan, se olisi psykoosi :Smiley.

vähän kaikissa vanhoissa uskonnoissa on mielenkiintoisia ihmetarinoita....

se mikä niitä yhdistää, on se kertomus suuresta tulvasta.....

...ja noihin galaktisiin hierarkioihin....niin, mistäs tiedän, jos niitä sitten on olemassakin, mutta minun korvaan ne ensinnä vaan kuulostaa sellaisten ihmisen mielikuvitukselta, jotka itse tykää täällä maanpäällä vallasta, hierarkioista ja politiikasta.

tallennettu

tuonen joutsen
Astro-nauttija

aamunsäde

Profiili
« Vastaus #50 : 21.04.2010 13:11:42 »

Joo, tosiaan tuosta Celestinen antamasta linkistä, tässä kunnolla :

http://www.nibiruancouncil.com/html/reptilians.html

Wink

...no kattotaan sitten, hymyilenkö, kun tuollainen pärähtää oven taakse....

tallennettu

tuonen joutsen
Astro-nauttija

aamunsäde

Profiili
« Vastaus #51 : 21.04.2010 13:51:29 »

smitten

...nyt suihkuun, vielä jonkinasteinen hedari liiasta nukkumisesta joka seurasi liian vähäistä nukkumista.

ja sitten seuravaan hommaan.

*rohmuaa ja hamuaa opintopisteitä*

...niin off-topicista viidenteen....mulla kestää aina aikansa oppia ja tajuta 'maan tapoja'.

esimerkiksi 'opintopisteen merkitys'

en aikaisemmin tajunnut että mikä väliä sillä, saako opintopisteitä, vaan ainoa merkitys sillä, että opinko vai enkö...ja ne pisteet tuntui jotenkin epätodellisilta.

sitä on vaikea selittää...eli pisteitä saattoi jäädä saamatta ja minä en välittänyt siitä..

nyt tajuan että opintopisteen merkitys on sen lisäksi että se on opintoja järjestävän tahon keino antaa tunnustus siitä että olen opiskellut, myös linkittää minut yhteiskuntaan Kelan kautta, ja siis...

vaikka pisteillä ja pisteiden määrällä ei olisi minulle itselleni paljoakaan merkitystä, vaan sillä olenko oppinut, piste on sellainen 'yhteinen sopimus', jolla minä linkityn kokonaisuuteen, ja sen takia se piste on merkityksellinen.

nyt siis tajuan miksi mun kannattaa saada niitä pisteitä. Undecided

...jep, puheen ollen ' erilaiset tavat tajuta asioita' ja 'erilaiset oppijat'....

tallennettu

Ratkaisu
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #52 : 21.04.2010 20:17:56 »

Tuli mieleen noista fiktiivisistä hahmoista, että en koe, että niihin välttämättä täytyy uskoa, jotta ne siellä astraalitasolla olisivat. Monet hahmot ovat itselleni erittäin aidon oloisia ja välillä tuntuu unohtuvan, että niin, ei sellaista henkilöä ole koskaan ollutkaan. Juuri pari tuntia sitten puhuin mieheni kanssa Hercule Poirot: sta ja mieheni sanoi, että siinä yhdessä kirjassa hän sanoi näin ja minä siihen, että awww, tuo on niin Poirota =D Ainakin minun todellisuudessani hän on tavallaan olemassa, vaikka ei lihallisena. 
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
tuonen joutsen
Astro-nauttija

aamunsäde

Profiili
« Vastaus #53 : 21.04.2010 20:22:48 »

se niissä parhaimmissa hahmoissa hienoa onkin. Smiley ja he elävät tavallaan pidempään kuin tavaliset kuolevaiset.

joku vanha myyttinen hahmo, vaikka Afrodite tai Pan tai Ukko, he elää yhä....samoin Sokrates.

eikö siitäkin ollut joku juttu, että ei tiedetä oliko Sokrates oikea henkilö vai fiktiivinen hahmo...en varmasti tiedä, muistelen.
tallennettu

Ratkaisu
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #54 : 21.04.2010 20:34:27 »

No tavallaanhan Sokratesta voidaan pitää fiktiivisenä hahmona, sillä hän ei itse kirjoittanut mitään vaan Platon on hänen puheidensa ja opetuksiensa dokumentoija. Todellisuudessahan ei voida tietää kuinka paljon Platon on mukaillut Sokrateen opetuksia oman näköisikseen. Onko tekstien Sokrates ollut se oikea Sokrates vaiko ihan kuvitteellinen? =) Muuten en kyllä tuosta kuvitteellisuudesta ole lukenut, mutta voi olla, että olen sen vain ohittanut.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
tuonen joutsen
Astro-nauttija

aamunsäde

Profiili
« Vastaus #55 : 21.04.2010 20:46:54 »

en ole ehtinyt vielä antiikin filosofeihin tutustua sen enempää kuin lukemalla sen lapsille ja nuorille suunnatun Sofian Maailman, kun löysin sen divarista. se oli kyllä hyvä, mutta tuo filosofien tutkiminen on mulla vielä edessä päin....kreikan myytit on kyllä tulleet enemmän tutuksi ihan astrologian kautta. mutta tosiaan en tiedä enempää Sokrateesta tai hänen fiktiivisyydestään....
tallennettu

tuonen joutsen
Astro-nauttija

aamunsäde

Profiili
« Vastaus #56 : 09.05.2010 20:39:04 »

Ratkaisu:

Lainaus
Hih, aika imartelevaa =) Ehkä tosiaan nuo neitsytpiirteet tulevat esiin jostain sieltä alitajunnan syövereistä, eikä niitä itse edes hahmota. Omasta mielestäni kirjoitan vähän turhan epäjohdonmukaisesti, mutta näköjään se onkin sitten selkeää ja tiivistä. Tosin siinä on tietysti osittain se negatiivinenkin puoli, että muilla ei välttämättä juuri ole sanottavaa omiin kirjoituksiin. En tosin pyri juuri provosoimaan, lähinnä vain tuomaan oman näkökantani neutraalisti esiin.

Anteeksi offtopikki.

Minä olen vaan huomannut tämän ennenkin:

on jokin keskustelu, ja sinne tulee joku  neitsyt esittämään tiivistetyn ja joka kantilta valmiiksi pohditun mielipiteensä, joka on 'vedenpitävä', eli se on kelattu joka näkökulmasta jo valmiiksi ennakoiden sitä, mitä seuraavaksi ehkä tultaisiin aiheesta kysymään, jotta kaikki ne vaihtoehdot olisi jo siinä esitetty kattavasti.

niin sellaisiin ei ihmisillä usein ole enää mitään sanottavaa, niin vastaustakaan ei enää kuulu.

ja sitten kirjoittaja saattaa tulkita sen jotenkin että miksi mulle ei vastata, tai miksi mua ei noteerata, kun ehkä on kyse vaan siitä ettei jäänyt enää mitään sanottavaa ja jossain tapauksessa siitä, että 'ei uskalleta' koska koetaan jäävänsä alakynteen asiansa sanallisessa muotoilussa.

*puuh....tässä pakoilen muita tekemisiä*
tallennettu

Violette
Kanta-astroilija

Lips!

Profiili
« Vastaus #57 : 09.05.2010 22:20:40 »

Offtopikia mopsien tapaan:

Kreikkalainen naimakauppa oli maukas ja hassu kokemus.

Oltiin tänään miehen kanssa lenkillä ja kun mä hölkkäsin, se käveli vieressä samaa vauhtia. Eipä ollut kovin kannustava kokemus  Grin No, onhan sillä 20 cm pidemmät jalat.

Näin unta, että olin kioskiyrittäjä. Se oli hirveää, asiakkaat olivat aasiakkaita (www.aasiakas.net). Kioski oli arkisin auki 08.00-00.00 ja viikonloppuisin 09.00-04.00. Kioski sijaitsi Tampereen tai Jyväskylän maalaiskunnissa (vähän vaihteli), joten kukaan ei todellakaan öisin eksynyt niille main.
tallennettu

aurinko neitsyt
 askendentti vaaka
 kuu rapu
 merkurius vaaka
 mars oinas
Ratkaisu
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #58 : 10.05.2010 20:16:32 »

Tuohon aamunsäteen viestiin. Että niin, kyllä aina välillä olen ihmetellyt sitä, että ihmiset eivät juuri vastaile omiin viesteihin. Tai no, en siis nyt ole asian kanssa painiskellut liiemmin, mutta joihinkin teksteihin olisi aina mielenkiintoista saada vastauksia, sillä eiväthän näkemykseni mitenkään erityisen lukkoonlyötyjä ole ja niitä olisi aina mukava viedä eteenpäin keskustelun myötä. Kieltämättä itselläni on tapana katsoa asioita niin monelta kantilta, että usein ne selvät vastaväitteet tulee kumottua omissa teksteissä, kun tietää kuitenkin mitä toiset tiettyihin näkemyksiin yleensä sanovat. =/ Joten hmm, ehkä täytyy itseä syyttää ja ruveta provosoimaan ihmisiä oikein kunnolla. Enemmän oikeastaan täällä foorumillakin tulee kirjoiteltua juuri tuon takia sellaisia henkilökohtaisia kokemuksiin liittyviä tekstejä ja niihin aina vastauksia tuleekin. En siis koe oloani mitenkään syrjityksi. On vain hyvä ymmärtää, miksi vaikkapa minun viesteihini on välillä vaikea vastata.  Smiley
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
tuonen joutsen
Astro-nauttija

aamunsäde

Profiili
« Vastaus #59 : 10.05.2010 23:03:40 »

Tosin kautta aikain on tainnut olla muutenkin hyväksytympää olla nainen ja asua vanhempiensa luona koko elämänsä.. Joissain kulttuureissa on näille "kotipojille" omat nimityksensä, jotka viittaavat johonkin naiselliseen tai muuten feminiiniin.

eikös tää ilmiö ole Italiassa nykyään laaja, että myös miehet saattaa asua isoiksi miehiksi asti kotonaan....siellä on kai järjestetty yhteiskunta niin, että on vaikea päästä omilleen nuorena.

hih, huomasin tuon Ratkaisun viestin vasta nyt, niin siksi en ole siihen vastannut. vastaanpa huomenna viimeistään, nyt kun alan vetää jo tältä illalta viimeisiäni.
tallennettu

Sivuja: 1 2 3 [4] 5
  Tulostusversio  

Siirry: