Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pluto yhtymä Asc???  (Luettu 8888 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
Soile
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 238



Profiili
« : 12.04.2010 17:28:08 »

Tuollainen "onnenkantamoinen" menossa ja tarkkana kesäkuussa...Millaisiakohan energioita? Onko omakohtaisia kokemuksia? Eikös se sitten ole käytännössä oppositiossa DC:hen....
« Viimeksi muokattu: 12.04.2010 17:37:46 kirjoittanut selkälokki » tallennettu

aurinko vesimies  askendentti jousimies
kuu skorpioni  mars jousimies
suski7
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 473



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 12.04.2010 17:43:36 »

Stenbergiä mukaillen:
suhteissasi tapahtuu perinpohjaisia muutoksia. Käyt läpi tietynlaisen persoonallisuutesi muutoksen. Tietoisesti tahdot tehdä jotan mutta tahtomattasi teetkin aivan muuta. Muutokset jotka sinussa tapahtuvat voivat vaatia psykoterapeutin apua ellet ole hyvin selvillä omasta itsestäsi ennen tätä. Persoonallisuuteesi saattaa nousta tutemattomia piirteitä joiden olemassaolon olet aavistanut mutta olet pitänyt niitä huonoina. Älä ala kontrolloimaa ja määräilemään lähimmäistesi elämää tai heidän asioitaan. Sinun on nyt mahdotonta alistua mihinkään, ja esim avioero tai vastaava voi tulla kyseeseen. Et kestä nyt rajoituksia ollenkaan vaan haluat muokata elämäsi uuteen malliin. Ja ellet sinä sitä tee niin joku toinen tekee, ja sitä et halua. Perinpohjaisia muutoksia persoonallisuudessa, suhteissa ja asuntoasioissa. (plutohan vaikuttaa sitten ainakin sen vuoden)
tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
Soile
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 238



Profiili
« Vastaus #2 : 12.04.2010 17:51:04 »

 Huh Voi pojat! Että nyt sitä sitten mennään, halipatsuippaa vaan!!! Huh, täytyy painaa hattu syvemmin päähän, jotta pysyy vauhdissa mukana. Kiitos Suski7 vastauksesta!!! Kyllä tuosta kaikesta on jo enteitä olemassa, ainakin rajuja muutoksia olen taas tehnyt työelämässä, mitähän muuta menee uusiksi....Katsellaan.
tallennettu

aurinko vesimies  askendentti jousimies
kuu skorpioni  mars jousimies
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #3 : 12.04.2010 19:04:13 »

Minulla oli vähän aikaa sitten.. Oli aika väsyttävää ja puuduttavaa aikaa.. kesti monia vuosia ja tein tosi paljon töitä silloin.

Kun  askendentti on  jousimies olin  jousimies sinkkuna kaikki nuo vuodet, ei kiinnostanut vastakkainen sukupuoli eikä juuri sosiaaliset ja ihmissuhteet muutenkaan. Sosiaalinen elämä oli sama kuin työelämä.

Mutta kun  pluto siityi eteenpäin, niin nyt oon sitten vuosien jälkeen taas parisuhteessakin..  smitten
« Viimeksi muokattu: 14.04.2010 12:52:40 kirjoittanut Emelia » tallennettu

Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1236


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #4 : 12.04.2010 19:45:38 »

Mulla tulossa vuoden/pari päästä pluto kolmio asc ja aurinko.. Saas nähdä sitten. Kolmio on onneksi kait lempeämpi kuin yhtymä..
tallennettu
Haapa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #5 : 13.04.2010 19:33:14 »

Mulla oli kyseinen ohitus parisen vuotta sitten. Pluto seilas edestakas askendentilla ja erityisesti parisuhde oli koetuksella. Ahdistus suhteessa elämiseen vahvistui aina transiitin tarkentuessa. Viimeinen tarkka ohitus sitten teki tehtävänsä ja erohan siitä tuli.  Rankaa aikaa kaikenkaikkiaan, mutta positiivinen puoli siitä oli totaalinen elämänmuutos, vapautuminen huonosta suhteesta ja muutenkin oman elämän haltuunotto. Jälkeenpäin tuntui niinkuin vuosien ahdistuksen jälkeen olisin saanut elämäni takaisin ja löytänyt itseni uudelleen. Eli kaikenkaikkiaan tervehdyttävä kokemus, vaikka siihen liittyikin rankkoja kokemuksia.
tallennettu
Soile
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 238



Profiili
« Vastaus #6 : 14.04.2010 05:13:05 »

Kyllä tuo parisuhde on varmalla koetuksella, itsenäisyys teema tuntunut olevan kehitteillä. Huomasin, että mulla eka yhtymä oli jo viime vuodenvaihteen aikoihin ja silloin oli kyllä teemana kuolema (työnkautta) ja ihan konkreettisesti olin saattamassa rajan taakse porukkaa. Se oli kuitenkin kokemuksena hieno ja kasvattava ja todellakin uudestisynnyttävä. Sitten sellainen sisäinen tuska ajoi lähtemään pois melko "hyvästä työpaikasta" ja nyt haistelen uusia tuulia, yökköilen tällä hetkellä. Sopinnee pluto-teemaan sekin - yölliset liskot, pimeys, yksin valvominen  Smiley Ja aina aiemmin olen ollut sitämieltä, etten ikinä tekisi pelkkää yötä, enkä varsinkaan yksin valvoen - ja tässä sitä ollaan, kiitos pluto. Kyllä sitä omia rajojaan tulee tutkittua ja kaiveltua... Vielä pari yhtymää tulossa, saa nähdä mitä muuta. Voiskohan mitenkään tuon plutomaisen energian valjastaa ulkonäön kohennukseen? Ajattelin ainakin ajatusenergia tasolla pyytää unelmavartaloa ja upeaa säteilyä  :Smiley
tallennettu

aurinko vesimies  askendentti jousimies
kuu skorpioni  mars jousimies
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #7 : 14.04.2010 08:39:05 »

Selkälokki: Saako muuten kysyä, missä asteissa sun  askendentti on?

Mulla nimittäin  askendentti 14o  kauris , eli ko. transiitti on myös mulla aluillaan, paukahtaa tarkemmaksi kuluvan vuoden aikana Smiley

Näitä lukiessani hirvittää, mitä kaikkea on tulossa, katkeaako hyvä parisuhde. Toisaalta odotan sitä uudelleensyntymistä, voimien mittaamista, mitä ko. transiitti edustaa Smiley  Pluto-teemat nostelevat jo päätänsä mun elämässä, sen tuntee...
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #8 : 14.04.2010 13:02:03 »

Sopinnee pluto-teemaan sekin - yölliset liskot, pimeys, yksin valvominen  Smiley Ja aina aiemmin olen ollut sitämieltä, etten ikinä tekisi pelkkää yötä, enkä varsinkaan yksin valvoen - ja tässä sitä ollaan, kiitos pluto.  :Smiley

Tämän minäkin allekirjoitan, sillä kun oli tuo yhtymä, tein minäkin vuorotöitä.. Yöt sujuivat mainiosti, silläkin jäi tuo muu sosiaalinen elämä vähiin ja viikonloppuisin olin usein yksin töissä - elin ihan eri rytmissä kuin muu maailma..

Samalla myös oli intensiteettiä tehdä kaikenlaista ihan omaa juttua, opiskelinkin myös työnohessa ja yöt oli hyvää aikaa lukea ja kirjoittaa...

Minulla tuo yhtymän aika osui samaan myös Proge - kuu 8. huoneessa eli oli varsin plutonista aikaa..
tallennettu

Soile
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 238



Profiili
« Vastaus #9 : 14.04.2010 14:02:51 »

Selkälokki: Saako muuten kysyä, missä asteissa sun  askendentti on?

Mulla nimittäin  askendentti 14o  kauris , eli ko. transiitti on myös mulla aluillaan, paukahtaa tarkemmaksi kuluvan vuoden aikana Smiley

Näitä lukiessani hirvittää, mitä kaikkea on tulossa, katkeaako hyvä parisuhde. Toisaalta odotan sitä uudelleensyntymistä, voimien mittaamista, mitä ko. transiitti edustaa Smiley  Pluto-teemat nostelevat jo päätänsä mun elämässä, sen tuntee...

Mulla Asc 4 astetta  kauris ...  Miekin kyllä uskon siihen, että nämä kokemukset voimaannuttaa ennenpitkää ja yritän antaa luvan muutokselle ihan suosiolla..Siis myöteistä asennetta yritän, saa nähdä miten se sitten oikeasti onnistuu  Wink Huomasin muuten, että sulla on marskin kauriissa ja onko ykkösessä? Onko pluto jo sohinut sitä vai onko se vielä tulossa? Mulla itselläni omaan marsiini osuneet isot ohitukset, ainakin uranus toisella kerralla ja olikohan se pluto toisella kerralla, niin ovat olleet muutoksen aikaa. Silloin olen itse saanut voimia lähteä itselle mielekkäämpään suuntaan.
« Viimeksi muokattu: 14.04.2010 16:26:50 kirjoittanut selkälokki » tallennettu

aurinko vesimies  askendentti jousimies
kuu skorpioni  mars jousimies
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1017


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #10 : 14.04.2010 15:58:19 »

Mulla  askendentti 6 astetta  kauris ja vastaavanlaisia muutoksia on odotettavissa.  Tosin parisuhde on tosin kariutunut jo ajat sitten, mutta muutoksia omassa itsessäni on kyllä jo ollut havaittavissa, sekä ulkoisia että sisäisiä.

Lisäksi mun 1. huone on aika iso, kattaen  kauris siitä 6 asteesta eteenpäin,  vesimieskalat ja vielä 11 astetta oinastakin, että taitaa mennä koko loppuelämä näiden asioiden kanssa pähkäillessä.

 knuppel2
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Haapa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #11 : 14.04.2010 18:01:47 »

Selkälokki: Siihen kaipaamaasi ulkoiseen muutokseen voisin kommentoida, että mulla se muutos sai ainakin alkunsa samasta rytinästä. Tyyli on muuttunut parempaan suuntaan, ulkonäkö ja kunto muutenkin kohentunut ja oon alkanut kiinnittämään enemmän huomiota siihen, miltä näytän. Mutta pään sisältähän nekin jutut tietty lähtee. Kun saa elämänsä hallintaan ja alkaa ajatella itsestään positiivisemmin, niin muutkin muutokset ottavat paikkansa. Oli nämä ulkoiset muutokset sitten pluton aikaansaamia tai ei,  koen, että  pluto aspect_con askendentti käynnisti sellaisen kokonaisvaltaisen transformaation mun elämässä, mistä näin jälkikäteen olen todella kiitollinen  Smiley
tallennettu
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #12 : 16.04.2010 12:02:40 »

Huomasin muuten, että sulla on marskin kauriissa ja onko ykkösessä? Onko pluto jo sohinut sitä vai onko se vielä tulossa?

Joo, mulla  mars 26o  kauris ja 1. huoneessa. Eli vielä ei Pluto ole ehtinyt sohimaan sitä, mutta odotellaan Grin  Samoihin aikoihin, kun  pluto aspect_con mars -transiitti paukahtaa tarkaksi on mulla myös päällä  pluto aspect_squ pluto ja  pluto aspect_squ saturnus -transiitit, eli tuskin kovin helppoa aikaa luvassa! Shocked

Mä itse asiassa kuitenkin odottelen innolla, josko saisi näiden transiittien myötä plutonista energiaa syntyä uudelleen ja saada sitä voimaa tehdä nämä muutokset Smiley  Tuo maailmalla päällä oleva  pluto aspect_squ saturnus -transiitti on ainakin imenyt mehuja, vienyt uskoa tulevaisuuteen jne. Cry  Odotan sitä uutta energialatausta...
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Soile
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 238



Profiili
« Vastaus #13 : 28.04.2010 12:40:34 »

mc82, varmasti saat energiaa syntyä uudelleen. Ja ei kaikki välttämättä tapahdu vasten tahtoasi. Ainakin itselläni on ollut vaihtoehtoja valita asioita tämän plutojakson aikana - toistaiseksi. Tosin olen kyllä noudattanut sisäistä kutsua muutoksen, en tiedä mitä tapahtuisi jos pitäisin kiinni kynsin ja hampain entisestä. Lisäksi miulla on yhtäaikaa  neptunus aspect_con aurinko tuon  pluto aspect_con askendentti kanssa, joten aika mielenkiintoista... Ei niinkuin ole pienintäkään tietoa, mitä teen syksyllä tai hyvä jos parin viikon päästä. Menen kyllä päiväkerrallaan ja ihmettelen vaan, mikä tästä seuraa. :Smiley Toistaiseksi voin kyllä sanoa, että olen onnellinen tällähetkellä ja iloinen valinnoistani ja ratkaisuistani. Tosin, voi olla, että vielä otan uusiakin irtiottoja. Joten rohkeasti vaan plutoaikaa kokemaan smitten
tallennettu

aurinko vesimies  askendentti jousimies
kuu skorpioni  mars jousimies
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: