Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Merkurius ja aspektit  (Luettu 16546 kertaa)
0 jäsentä ja 10 vierasta katselee tätä aihetta.
Mamie
Kanta-astroilija

Profiili
« : 14.04.2010 16:04:02 »

Heipparallaa!

Tuli mieleeni kirjoitustyyli. Miten eri aspektit vaikuttavat siihen? Voiko jokin tietty pehmeä aspekti kumota esimerkiksi neliöiden vaikutuksia? Millaisia aspekteja teillä on jotka erityisesti paljon kirjoittavat, joko työkseen tai harrastukseksi?

Itselläni aika rajuja aspekteja merkuriukselta. Se on väljässä yhtymässä MC:hen neitsyessä. ja on siis myös MC:n hallitsija. Tekee neliöt marsiin, uranukseen ja kheironiin ja puolineliön plutoon. Aika provosoivat aspektit siis. Noilla aspekteilla varmasti tulee sanottua/kirjoitettua juuri sen mitä ajattelee ja vielä vähän enemmänkin. Ehkäpä kärjistäen ja riitaa haastaen. knuppel2 Onneksi kuitenkin tekee vielä sekstiilit saturnukselle ja askendantille.. Pohdin, että voiko tuo saturnus suodattaa noiden neliöiden vaikutusta? Tehdä siis rönsyilevästä tekstistä jotenkin pelkistetympää..? Itse en osaa kirjoittaa lainkaan pidempiä sepustuksia (kuten varmasti täälläkin on huomattu..). Jutuista tulee sekavia, enkä välttämättä osaa tuoda julki sitä mitä haluan sanoa. Niinsanottu puoliasiallinen kirjoittelu on minulla hukassa Shocked Ja jos totta puhutaan, vaikka tekisi mieli kirjoittaa jotain jonnekkin(esim tänne) niin vetkuttelen sen kanssa, enkä saa millään aloitettua, jokin siinä hannaa vastaan.. Sitävastoin "täysin virallisia" juttuja kirjoittelen suvereenisti tai sitten aivan älyttömiä hassuttelu/arvoitus/vitsi/runo jne juttuja. Esim. facebook on minulle mieluinen foorumi, jossa voin heitellä aivan naurettavia statuksia..  Cheesy 3. huoneessani ei ole muuten planeettoja, paitsi pallas (ja t-ristin puuttuva sakara) mutta huone alkaa vesimiehestä, ja sen voi totta tosiaan huomata sekä kirjoitetusta, että puhutusta tekstistä mitä suollan..  idiot2  Käytän paljon erikoisia, omituisia ja itsekeksittyjä sanoja, joita en tietystikkään nyt viitsi viljellä ymmärtämisongelmien takia  Cheesy
« Viimeksi muokattu: 14.04.2010 16:08:57 kirjoittanut Mandragoras Scream » tallennettu

Aurinko vaaka 10.
Asterix
Vieras
« Vastaus #1 : 14.04.2010 17:33:06 »

Loisto (öh, erikoinen) ajoitus tällä sun aiheella, kun just olin kirjoittamassa toiseen topiciin,
että sain tänään erikoisen tarjouksen kirjoitushommista ihan sivutoimisena, Shocked
mutta nyt saan avautua asiasta tänne. Smiley

Itselläni on kesä -ja vapaa-aikajournalistin historia takana opiskeluajoilta,
kun piti tienatakin hiukan ja tämän hetkinen koulutus on kommunikaation ja massamedian
parista ja työskentelen PR:ssa.
Kirjoittelen harrastuksena ja sivutoimisena, lähinnä kolumneja, novelleja ja vapaa-ehtoista
ajatuksen testausta parille nettisivustolle, joista Astro on yksi.
Kirja työn alla.

Opin lukemaan ja kirjoitamaan hyvin varhain ja lapsuuden ja nuoruuden vietin
aika isoksi osaksi kirja nenän edessä.

Koulussa sain töikseni kirjoittaa koulun juhlien näytelmät.
Ainekirjoituksessa olin haka, vaikka kielioppi oli sitten jo päin bercettä. Smiley

Siinä missä muut pennut sai kehotuksen kirjoittaa vähintään 2 liuskaa,
mulle laitettiin rajoitus 4 liuskaa, koska ilmeisesti opettaja ei ollut kiinnostunut
tuhlaamaan aikaansa jonkun Leevi Leppäkertun seikkailuista naapurin Elli-mummon
pihamaalla ja korjaamaan kaikkia niitä kirjoitusvirheitä. Kiss

aurinko merkurius kaksoset , kuu vesimies , askendentti skorpioni , MC pluto vaaka

merkurius  kaksoset aspect_kvi askendentti skorpioni
 merkurius kaksoset aspect_tri uranus vaaka (ehkä se merkittävin?) idiot2
 merkurius kaksoset aspect_sex chiron oinas
 merkurius kaksoset aspect_ssx venus rapu

Mun mielestä Kuu saattaisi edustaa alitajuntaa ja sieltä kumpuavia ajatuksia ja mielikuvia,
mikä on osa kirjoitustyötä.

kuu vesimies aspect_squ askendentti skorpioni
 kuu vesimies aspect_tri MC  pluto vaaka
 kuu vesimies aspect_sex neptunus jousimies
 kuu vesimies aspect_kvi saturnus rapu
 kuu vesimies aspect_sex jupiter oinas
 kuu vesimies aspect_tri aurinko kaksoset

Aurinko edustaisi mulle mun sisäistä minääni jonkin verran.

aurinko kaksoset aspect_tri MC pluto vaaka
 aurinko kaksoset aspect_opp neptunus jousimies
 aurinko kaksoset aspect_sex mars oinas

Mä olen kärkevä mielipidekirjoittaja ja mun teksti on aina hiukan terävää,
kun kysymyksessä on fakta asiaa tai oma mielipide,
mutta taas toinen puoli kolikosta on pehmeä ja sensuelli novellisti.
Tosin jälkimmäinenhän ei ole enään oman mielipiteen tai faktan ilmaisemista,
vaan kuviteltua fantasiaa, joka löytää kirjallisen muotonsa koneelleni
ja siitä sitten naisten ja nuorten tyttöjen hömppäviihteeseen.

Kolumnistina olen niitä, joihin suhtaudutaan viha-rakkaus-asenteella,
mutta jokatapauksessa ne mun kirjoitukset luetaan,
vaikka ne herättäisi kuinka negatiivisia tunteita, joten hyvä mulle ja julkaisijalle.  Tongue

Tuota  saturnus :sta mietit...

Mulla se on  rapu 8. huone  
aspect_tri askendentti  
aspect_kvi  kuu  
aspect_con venus  
aspect_squ jupiter

Mulla on kova tarve sisälläni ajatella ITSE kaikki asiat ja siksi mun vaikea niellä mitään valmiita
vastauksia ja mössöpullaa ja kyseenalaistan erittäin paljon
ja etenkin kertoa, tiedottaa niistä omista ajatuksistani
-monien harmiksi. Tongue
Tabut suorastaan kiehtovat mua.

Vietän suurimman osan vapaa-aikaani kirjoitellen läppärilläni.
Kirjaa, ajatelmia, runoja, näytelmiä, laulujen sanoja, käsikirjoituksia, kolumneja jne
ja tietenkin -sosiaalista mediaa mielipiteineen.
Töissä kirjoittelen lehdistö -ja muut tiedotteet ja etsin ja kerään tietoa ja tiivistän sen raporteiksi
ja tiedonannoiksi jne ja pidän yhtiön, sen johdon, osastot, työntekijät, yhteistyökumppanit
ja asiakkaat jne ajantasalla.
Toki työhöni kuuluu suusanallinen esiintyminen.

Välillä virta katkeaa tai sitä on liikaa... -tarvitsen innoituksen/syyn kirjoittaa.
Siksi tykkään hyvin paljon myös provisoivista kirjoituksista, sanomisista ja tapahtumista. Wink

Hahah... Grin Muoks. pahimmat kirjoitusvirheet. 2funny
« Viimeksi muokattu: 14.04.2010 17:56:39 kirjoittanut Sasha » tallennettu
tuonen joutsen
Astro-nauttija

aamunsäde

Profiili
« Vastaus #2 : 14.04.2010 18:07:00 »

merkurius kartan hallitsija ja  kalat 12h ja peräytyy angel 

aspektit:
 merkurius aspect_squ neptunus
 merkurius  aspect_tri uranus
 merkurius kvinkunssi  pluto
 merkurius aspect_opp saturnus

asteroideista en edes tiedä, en ole vielä katsonut niiden aspekteja.

oppositio  saturnus aiheuttaa perusteellista ja joskus hidastakin, mutta sitten kunnolla ! yhden teeman käsittelyä pohjia myöten, neliö  neptunus että mielikuvitus on todellisuuttakin todentuntuisempi ja välillä sekoittuu arkeen,  aspect_tri uranus nopeita oivalluksia ilman että olsi kuullut keneltäkään tai lukenut mistään 'asia on näin'....ja kvinkunssi  pluto...kaipa se 'valta' teemaa pukkaa aina esille ajattelussa. käsitteet ja vallankäyttö tms.

merkkarin sijainti kaloissa ja alitajunnan huoneessa peräytyvänä antaa aihealueiksi psyyken, mysteerit, henkisyydet (ihan vaan omalla tavallani...)...pimeät puolet ja varjot, kaikki vaikeasti käsiteltävät ja epämääräiset asiat jotka yleensä lakaistaan maton alle tai josta ei ainakaan puhuta, mielenterveysongelmat ....

ja suurin intohimon kohde on kai laululyriikka. ja runous...

fantasiaan voisin tutustua enemmän, romaanikirjallisuus ollut aina sydäntä lähellä. kirjallisuus taiteena. eroottinen kirjoittaminen kiinnostaa, mutta ei kuitenkaan 'regina' tyyliin, vaan täysin epäkaupallisesti. siis, en periaatteen tasolla vastusta kaupallisuutta: olen vaan huomannut että itseni ei kannata tehdä mitään sillä motiivilla, se tulee luonnostaan jatkossa, jos tulee. jos yritän tietoisesti tehdä jotain 'myytävää', en onnistu.

yleensä tykkään tarkastella pelkästään yhtä sanaa syvälisesti, katsoa miltä se näyttää ja maistella sen sointia.

jos minulla olisi uusi elämä ja aikaa opiskella mitä vaan, haluaisin olla suomi-englanti kääntäjä. mutta tämä nykyinen ala sopii kyllä kanssa hyvin, ja olen siinäkin tekemisissä kirjojen ja kirjainten kanssa.

joo, ja suurin vaikeuden aihe on juuri aloittajan mainitsema 'virallinen kirjoittaminen'

eih...... Smiley revin aina hiuksia päästä ja tuskailen, kun minun on pakko alkaa kirjoittamaan jotain 'virallista' Cry

« Viimeksi muokattu: 14.04.2010 18:10:37 kirjoittanut aamunsäde » tallennettu

Ratkaisu
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 14.04.2010 18:40:21 »

No osallistunpa nyt sitten itsekin keskusteluun, vaikka en olekaan mielestäni erityisen lahjakas kirjoittaja, mutta eihän kommunikaatio pelkkää kirjoittamista ole. Minulle on kyllä tärkeää saada ääneni kuuluviin ja kertoa jotain siitä miten kaiken koen, mutta kirjoittaminen ei jotenkaan koskaan ole ollut siihen toimiva keino. Itselläni siis  merkurius vaaka 9.huoneessa. Itselläni on aika paljon noita aspekteja ja olenkin ihmetellyt sitä, sillä jollain tapaa mikään kirjoittaminen esimerkiksi ei minua kiinnosta. Ehkä kirjoittamisessa itsellä ongelmana on se, että kaikessa on niin paljon vivahde ja sivumerkityksiä, että mitään ei oikein voi sanoa siten, että sitä ei itsekään ajattelisi miljoonalla eri tavalla. Erittäin häiritsevää. Ehkä nuo neliöt aiheuttavat sitten sitä blokkia itsellä.

Ja laitanpas nyt sitten ne aspektit

merkurius aspect_sex askendentti
 merkurius aspect_squ neptunus
 merkurius aspect_tri jupiter
 merkurius aspect_squ saturnus
 merkurius aspect_squ chiron
 merkurius  aspect_squ uranus

« Viimeksi muokattu: 14.04.2010 18:44:15 kirjoittanut Ratkaisu » tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Ratkaisu
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4 : 14.04.2010 18:48:04 »

Sen ehkä haluaisin lisätä ainakin tuohon  merkurius vaaka, että jatkuvasti iän myötä on huomannut, että on oppinut arvostamaan sitä, että omat mielipiteet tuodaan selkeästi, mutta silti asiallisesti esiin. Varsinkin työkuvioissa se on varsin hyödyllinen taito, kun ei ole tarkoitus ärsyttää ihmisiä vaan tulla hyvin juttuun ja vaikka samalla saada hyviä kontakteja. Aiemmin olin erittäin ärhäkkä, ehkäpä sen 3. huoneen  oinas takia ja vieläpä se  mars oinas siellä.
Enää minulla ei ole suuria haluja loukata muita, sillä poden siitä niin suuria tunnontuskia ja usein ehkä kuvittelenkin olleeni liian ilkeä, vaikka en olisi edes ollut. 
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
tuonen joutsen
Astro-nauttija

aamunsäde

Profiili
« Vastaus #5 : 14.04.2010 18:50:08 »

Ratkaisun toisiksi edelliseen:

minä koen että jos mikä tahansa planeetta on paljon aspektoitunut, niin se tarkoittaa että siihen kohdistuu paljon painetta, ja se on 'stressattu'....siis se tarkoittaa että sitä aluetta pitää paljon työstää ja paljon on käsiteltäviä asioita.

esim oma  merkurius ei ole koskaan saanut olla kovin 'vapaa' :Smiley sillä on aina paljon työtä....kun on paljon aspekteja.

en kyllä osaa tulkita sun aspekteja, mutta huomasin että paljon neliötä löytyy, niin jos ei kirjoittamisen niin ainakin ajatustyön alueella paljon luovaa kitkaa - neliöt.

sen oon kokenut , että merkkarin aspektit kollektiiviplaneettoihin asettaa yksilön ajattelun johonkin suhteeseen 'yleisten ajatusmallien' ja aikansa laajemman skaalan ajatusteemojen kanssa. neliö varmaan kyseenalaistaa niitä ja haastaa ainakin väittelyyn, ellei riitaan.

hassua, se minkä koit negatiivisena kirjoittamisesta, on mulle just postiivinen, siis pidän siitä että sama lause käsitetään tuhansin eri tavoin Smiley

ehkä sinä etsit jotain 'eksaktia' ja varmaa ja selkeää, ja se voisi paremmin löytyä juuri jonkun tieteen ja matematiikan puolelta. ajatus vain.

runoudessa mikään kun ei ole tarkasti jotain, vaan käsitettävä ihan omilla tavoillaan....riippuen lukijasta.

edit. omat runsaat kirjoitusvirheeni johtuvat puutteellisesta konekirjoitustekniikasta. pitäisi opetella se järjestelmä....
« Viimeksi muokattu: 14.04.2010 18:57:11 kirjoittanut aamunsäde » tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #6 : 14.04.2010 18:51:04 »

Tuli tuosta RatkaisIN-IN kirjoituksesta mieleen, että olen miettinyt,
että multa puuttuu jokin ruuvi tai tulppa aivoista, uglystupid2 ja sanallinen ja kirjallinen
kommunikaationi muistuttaa lähinnä vesihanaa, jota ei pysty sulkemaan,
vaan mutta nythän mää hokasin, että mulla ei ole kovin noita neliöitä säätelemässä
tuota kommunikaatiotulvaa. crazy2 Grin 2funny
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #7 : 14.04.2010 21:03:04 »

Niin no, työstettävää ainakin riittää, että ei ole kyllä pelkoa siitä. =)

Niin siitä tieteestä, vaikka siitä kovasti pidänkin, niin valitettavasti se on vain yksi näkökulma ja jäljellä on miljoonia muita. Mikään elämässä ja maailmassa ei ole eksaktia, ei edes tieteessä. Ajatuksia on vaikeaa juuri sen takia saada suusta ulos tai paperille, sillä sanottavaa on aina liikaa ja sitä ei voi koskaan kuvata siten kuin se on omassa päässä. Vaihtoehtoja on aina liikaa ja kantoja liikaa. Aika usein kyllä ajatukseni riitelevät ulkomaailman kanssa, ainakin omassa päässä, kun en jaksa aina vain riidellä noin ulkoisesti. Ehkä siinä sitten se ristiriita mitä nuo neliöt aiheuttavat =)
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
tuonen joutsen
Astro-nauttija

aamunsäde

Profiili
« Vastaus #8 : 14.04.2010 21:15:40 »

Ratkaisu

Lainaus
Ajatuksia on vaikeaa juuri sen takia saada suusta ulos tai paperille, sillä sanottavaa on aina liikaa ja sitä ei voi koskaan kuvata siten kuin se on omassa päässä. Vaihtoehtoja on aina liikaa ja kantoja liikaa.

mutta tuokin voi olla vaan yksi vaihe  merkurius matkalla. et voi tietää millainen merkuriuksesi on vaikka 10 v päästä.
tallennettu

Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #9 : 14.04.2010 23:00:03 »

Hauska näkökohta tuo Merkurius ja kirjoitustyyli!  Wink

Minäkin olen varmaan enemmän elämässäni kirjoitellut kuin puhunut. Rapukilven alla perääntyvä Merkurius 8.huoneessa. Siis itsekeskeistä tutkiskelua  aspect_con aurinko ja ehkä vähän piileskelevää tekstiä. Eihän nyt ihan kaikkea maailmalle kerrota.

Tosin  merkurius aspect_con uranus tietenkin osoittaa näille astroseikkailuille  Wink, mutta myös mielikuvitusta omille omituisille teilleen.

Uskon myös kuten Sasha, että aspektit Kalat-Kuulle tuovat mukaan piilotajunnallista tai intuitiivista viestintää kolmiolla Merkuriukselle.

Suoranaista kirjoitustehtävää tai päämäärää en kartaltani näe.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Ratkaisu
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #10 : 15.04.2010 07:37:01 »

Ratkaisu

Lainaus
Ajatuksia on vaikeaa juuri sen takia saada suusta ulos tai paperille, sillä sanottavaa on aina liikaa ja sitä ei voi koskaan kuvata siten kuin se on omassa päässä. Vaihtoehtoja on aina liikaa ja kantoja liikaa.

mutta tuokin voi olla vaan yksi vaihe  merkurius matkalla. et voi tietää millainen merkuriuksesi on vaikka 10 v päästä.

Aivan totta =) Kyllähän tässä elämän aikana käydään kaikennäköisiä muutoksia läpi ja toki se vaikuttaa omaan kommunikaatioon. Ainahan sitä oppii lisää ja pystyy käyttämään omia voimavarojaan hyödykseen. Varsinkin nuo neliöt itse koen sellaisina, että vaikka vaativatkin työstämistä, niin kun ne aukeavat niin taustalla piilee mahdollisuuksia jopa enemmän kuin esimerkiksi kolmioissa, sillä niiden eteen et joudu töitä tekemään samalla tavalla. Tai no, jokainenhan kokee eri aspektit eri tavalla, mutta itselleni neliöt ovat juurikin mahdollisuuksia.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #11 : 15.04.2010 07:57:42 »

Hmmm... merkuriukseni on kaloissa ja olen aika..luova kirjoittaja  :Smiley En ole niin tarkka kieliopista tai sen semmoisesta  Smiley

Merkurius tekee minulla oppositiota jupiteriin ja neliötä neptunukseen.
tallennettu
känkkäränkkä
Vieras
« Vastaus #12 : 15.04.2010 11:15:09 »

Minulla  merkurius karttani hallitsija 9.huoneessa  harka :ssä ja transitoi tänään aurinko :a,  kuu :ta sekä  pluto :a. Laskin että sille muodostuu syntymäkartalla 11 aspektia jos otetaan mukaan  askendentti ,  keskitaivas ja onnenpiste, ei asteroideja. Vertexille tulisi kahdestoista aspekti. Eikä tuolle edes muodostu eniten aspekteja  crazy2

minä koen että jos mikä tahansa planeetta on paljon aspektoitunut, niin se tarkoittaa että siihen kohdistuu paljon painetta, ja se on 'stressattu'....siis se tarkoittaa että sitä aluetta pitää paljon työstää ja paljon on käsiteltäviä asioita.

Tämä oli hyvin tiivistetty ajatus, koen samoin. Siksi en jaksa alkaa edes purkamaan omia aspekteja tähän kun niissä riittää työstämistä varmasti vielä pitkäksi aikaa. Mutta hyvä aihe, mukava lukea ja koittaa saada omia oivalluksia.

Onko teillä kenellä  merkurius on kovasti kartalla esillä minkäänmoisia hermostollisia häiriöitä? Ehkäpä juuri muuttuvilla merkeillä?

Lisäys-  merkurius ni peruuttaa
« Viimeksi muokattu: 15.04.2010 11:22:31 kirjoittanut Enceladus » tallennettu
tuonen joutsen
Astro-nauttija

aamunsäde

Profiili
« Vastaus #13 : 15.04.2010 12:00:14 »

en oikeen osaa vastata, koska en edes tiedä mikä on 'hermostollinen häiriö'. kun tiedot fyysisestä lääketieteestä nollassa.

äitini kyllä usein kehoittaa minua menemään jonkinlaiseen 'aivokuvaukseen' jotta näkisi onko siellä jotain epänormaalia.

sen minkä ilman lääketieteellistä tietoa voin sanoa, niin hyvin suurta herkkyyttä on löytynyt. aikaisemmin yliherkkyyttä, nyt se on jo karaistunut.

herkyyden postitiivinen kääntöpuoli onkin sitten nyanssien taju ja  kyky hienovaraiseen ilmaisuun.

minusta merkuriaalisuus on kaikkea muuta kuin 'karkeaa' ja 'jyräävää'.

en tiedä joshtuuko nousu kaksoset vai muusta merkuriaalisuudesta, niin minulla on hyvin ilmaisulliset kädet. silloin kun harrastin tanssia, niin kädet oli mun paras kohta.

olen kokenut nuo aspektit kollektiiviplaneettoihin tosiaan aikaa vievinä ja haastavina, ja että niiden kanssa olen käynyt paljon ERI VAIHEITA, myös sellaisia kun tuontui että ajatteluni oli 'vankilassa' ja olin ulospäin verbaalisesti lähes mykkä (joskus parikymppisen alkuvuosina)....

merkurius- han on se 'jumalten sanansaattaja' jolla oli ainoana jumalhahmona lupa liikkua ihan missä vaan ylisen ja alisen välillä, siinä vanhasaa mytologiassa.

niin kyllä merkuriuksen koenkin, se menee ajatuksen tasolla minne se ikinä haluaa, eli sekä syvällinen ja pinnallinen, valoisa ja pimeä yms....merkuriusta on vaikea ottaa kiinni ja vangita.

mutta tosiaan, merkuriukseni on ollut 'ajatusmallien vankiloissa' lusimassa joskus....

tallennettu

Ratkaisu
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #14 : 15.04.2010 12:06:38 »

Hmm, mietin itse noita hermostollisia juttuja, niin herkkä kyllä olen. Yliherkkä esimerkiksi monille lääkeaineille, kofeiinille, energioille ja ilmapiireille. Ehkä se on juuri sitä, että kaikki nyanssit aistii niin herkästi, kuten aamunsädekin sanoi. Käsillä kyllä itsekin kommunikoin erittäin paljon ja olen ilmeikäs, ainakin omasta mielestäni. Hmm, toisaalta eikö voisi myös ajatella, että monet merkuriuksen aspektit voisivat myös tehdä hermoista vahvat? En kyllä varmaan ainakaan itse omaa kyseisiä aspekteja tosin =D

Itselläni tosiaan on monia merkuriuksen aspekteja noihin kollektiiviplaneettoihin ja ehkä se näkyy juuri ristiriitana monien ulkoisten asioiden kanssa. Ainakin ne tuntuvat vaikeilta, myös vaikeilta tulkita.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  

Siirry: