Uskon myös kuten Sasha, että aspektit Kalat-Kuulle tuovat mukaan piilotajunnallista tai intuitiivista viestintää kolmiolla Merkuriukselle.
Suoranaista kirjoitustehtävää tai päämäärää en kartaltani näe.
Mä tunnen 2
, joilla on se on voimakkaasti aspektoituneet
:n kanssa
ja molemmat heistä on jonninsortin "taiteilijasielu".
Yksi on taidemaalari ja toinen on räätälivaatturi, jolla on oma liike ja se tekee omaa pientä mallistoaan,
mutta mikä on todella oudon näköistä.
Yhteistä heille on se, että työnjälki voi olla todella loistavaa siinä outoudessaankin,
mutta niiltä puuttuu kokonaan ns. "business -ja markkinointikyvyt"
ja ne ei kykene saamaan tuotoksiaan ison yleisön tietoisuuteen ja siten myös myydyksi.
Näistä ehkä loistavin esimerkki on juuri tuo taidemaalari, jolla on kyllä loistavia
tauluja, mutta siltä puuttuu kokonaan kyky hahmottaa esim. mikä on minkäkin arvoista
rahalla mitattuna, ja se voi esim. pyytää jostain 15 x 15 cm taulusta käsittämättömät
10.000 €uroa, kun hän sattuu nyt tarvitsemaan, kun vuokrat on maksamatta.
Samoin kyky hallita aikatauluja ja sovittuja asioita on hänelle hankalaa.
Jos joku galleristi ottaakin hänen töitään sisään, niin hän ei toimita töitä ajoissa sinne,
koska on "saanut inspiraation" ja "unohtanut" jne.
No eihän siinä mitään, jos he saavat loistavan partnerin, joka auttaa kaikissa noissa
käytännön asioissa ja he saavat keskittyä siihen omaan luomistyöhönsä ja taiteen tekemiseen.
Olen miettinyt, että onkohan useampikin
voimakkaalla aspektilla
:na kanssa taiteilijan merkki?
Onko teillä kenellä
on kovasti kartalla esillä minkäänmoisia hermostollisia häiriöitä? Ehkäpä juuri muuttuvilla merkeillä?
No jos ei lasketa, että hermot voi palaa aika helposti (
aspektoitunut myös mukavasti),
niin ei nyt kyllä tule mieleen mitään erityisempää kramppaa, mistä kärsisin.
Mä uskon, että jos sä uskot, että koska olen
,
että mulla on nyt sitten tälläisiä ja sellaisia vaivoja ja sitten ne oikeasti saakin,
kun ne on kirjoitettu kuvauksiin, niin ihminen ajattelee alitajuntaisesti,
että sitten se on totta omallakin kohdalla.
Lasin voi nähdä puoli tyhjänä tai täynnä ja ihmiset, jotka aina hakee muista
ja itsestä kaikenmaailman kramppoja, yleensä saakin ne.
Tunnen ihmisiä, jotka sanovat, etteivät ole koskaan kipeitä mistään
ja omaavat kovan fyysisen kunnon, niin kappas, ne ei todellakaan ole juurikaan kipeitä
ja ovat hyvässä fyysisessä kunnossa.