Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Merkurius ja aspektit  (Luettu 16539 kertaa)
0 jäsentä ja 9 vierasta katselee tätä aihetta.
tuonen joutsen
Astro-nauttija

aamunsäde

Profiili
« Vastaus #15 : 15.04.2010 12:27:05 »

hih, minä olen kyllä saanut kokea hermostollisesti kovia jo ihan tarpeeksi....mutta mietin vaan että ehkä juuri sen verran kuin minä saatoin kestää. voi olla että jos olisin saanut kestää sitä mitä joku toinen, olisin jo kuollut. :Smiley

nykyään nautin suhteellisen rauhallisesta elämänvaiheesta.

sähkölle olen varmaan herkkä. mutta nykyään kuitenkin siedätän itseäni sähkölle, kun olen alituiseen läppäri-kuulokkeet-kännykkä kehoon yhdistettynä crazy2

jos on herkässä tilassa, niin vaikka puhelimen pärähdys aiheuttaa 'sävärit'.

oppia onkin ollut siitä, että kuinka pääsee tästä 'aistiyliherkästä' tilasta normaalitilaan, ja olen oppinutkin, sillä nykyän siedän normaalin elämän 'ärsykkeitä'.

esim psykoosi-tilan yksi erikoispiirre oli minulla 'äärimmilleen herkistyneet aistit'....kaikki mikä menee äärimmilleen, on sairaalloista. tasapaino ennen kaikkea. Smiley
tallennettu

känkkäränkkä
Vieras
« Vastaus #16 : 15.04.2010 13:16:47 »

Hmm, toisaalta eikö voisi myös ajatella, että monet merkuriuksen aspektit voisivat myös tehdä hermoista vahvat?

Uskoisin myös näin.

Tiedän myös erään luovaa ammattia harjoittavan henkilön olevan sähkölle allerginen. Harmittaa kun en löydä hälle syntymäaikaa, vuoden vaan. Tuohon voisi kai liittyä  merkurius ja  uranus .

"Hermosto on kompleksisen eliön hermosoluihin eli neuroneihin  ja niiden sähkökemialliseen viestintään perustuva tiedonvälitys- ja säätelyjärjestelmä, joka vastaanottaa sekä eliön sisäistä, että sen ulkopuolelta tulevaa informaatiota, muokkaa sitä ja ohjaa sen perusteella elimistön toimintaa edistäen eliön sopeutumista ympäristöönsä." Sitten on erikseen keskushermosto ja ääreishermosto ja jälkimmäisessä  merkurius :en liittyen ajattelen nyt sitä autonomista hermostoa.
"Autonominen hermosto eli vegetatiivinen hermosto on suurimmalta osin tahdosta riippumaton sillä se säätelee sydänlihaksen  ja sileän lihaksiston toimintaa sekä vaikuttaa erilaisten rauhasten eritykseen. Se säätelee muun muassa sydämen  sykettä, hengitystä, ruoansulatuselinten toimintaa ja hikoilua." "Autonomisen hermoston toiminta jaetaan edelleen sympaattisiin ja parasympaattisiin toimintoihin. Yleisesti voidaan sanoa, että sympaattisen hermoston toiminnot ovat kehon energiavarastoja kuluttavia, kun taas parasympaattisen hermoston toiminta auttaa elimistöä palautumaan." Ja nuista se sympatikus on se minkä itse koen liittyvän  merkurius :eeni. Sympatikus toimii esim. kriisitilanteessa.

Olen itse välillä hyvin herkkä tilannetta, henkilöä tai paikkaa kohtaan ja kun selviän ulos siitä, saattaa välillä mennä pitkäkin aika siihen että tasaan itseni, sisäisen horkan/tärinän/vapinan. Nykyään huomaan etukäteen kun joudun tällaiseen tilanteeseen, mutta se ei estä sitä kuinka voimia vievää se on. En tiedä mistä tuo johtuu (vai onko paniikkihäiriötä??), sisäisesti tuntuu kuin jokin ravistelisi kroppaani ja aktivoisi jotenkin kaikki hermosäikeeni ylikierroksille. Minulla on myös diagnisoituja hermoratahäiriöitä, herkkä kosketusaisti tai jokin mikä vaikuttaa sormenpäissä oleviin tuntopisteisiin ja myöskin niihin ketä kosketan. Joidenkin henkilöiden kanssa kipinä sormienpäiden välillä on kymmeniä centtejä, siis tuntee toisen kosketuksen ennen kosketusta.

Kaiken kaikkiaan minusta kaikenlainen yliherkkyys on todella kuluttavaa, kuin jyrän alle jäisi välillä. Ja mykkyyttä on esiintynyt ajoittain myös. Joskus tuntuu ettei ole mitään sanottavaa ja joskus ei vaan halua.

Lähde oli siis Wikipedia
« Viimeksi muokattu: 15.04.2010 13:35:07 kirjoittanut Enceladus » tallennettu
tuonen joutsen
Astro-nauttija

aamunsäde

Profiili
« Vastaus #17 : 15.04.2010 13:47:25 »

kiitos paljon hermosto-aiheen avaamista tietämättömälle!

jos hermosto on jonkinlainen tiedonvälitysjärjestelmä oliossa, niin minä laittaisin kaikki eri hermoston muodot liittymään  merkurius

mutta on herkyydestä iloakin!

esimerkiksi aistillisuus, vaikka seksuaalisuuden ja taiteen yhteydessä. mulla oli aina niin, jopa lapsena ja nuorena että koin musiikin kehossani, jos makasin sängyllä kuunnellen musiikkia niin sain mielihyvää tuottavia 'värinöitä' koko kehoon...nautin siitä suuresti. mulla on myös jotain vaistonvaraista tietoa siitä miten koskettaa toista ihmistä, tässä on hyötyä parisuhteessa. Smiley

mutta, tosiaan itseä täytyy suojella. olisin tosiaan voinut jo kuolla, mikäli olisin nuorena ajatunut väärään seuraan. 'aistillisen väkivallan' koen hyvin voimakkaasti, ja olisin voinut varmaan tuhoutua  täysin insestin tai raiskauksen uhrina, herkyyden takia. tarvitsen kovasti turvallisuutta kehollisesti.

tuonpa takia mulle on yksi sydämen asia ajaa ihmisen kehollisen ja energiallisen koskemattomuuden oikeutta, energeettistä ja aistillista väkivaltaa vastaan. siis, se lupaa kysymätön tunkeileminen, jota voi tehdä myös energioilla.

on herkyydessä hyvätkin puolensa, jos haittapuolensakin.

luulen että joskus tupakoin ihan sen takia, koska se turrutti aisteja, ja tarvitsin turtumusta etten olisi aistinut niin voimakkaasti. onneksi olen nyt päässyt tupakoinnista.

« Viimeksi muokattu: 15.04.2010 13:49:50 kirjoittanut aamunsäde » tallennettu

känkkäränkkä
Vieras
« Vastaus #18 : 15.04.2010 15:26:20 »

jos hermosto on jonkinlainen tiedonvälitysjärjestelmä oliossa, niin minä laittaisin kaikki eri hermoston muodot liittymään  merkurius

En osaa kirjoittaa aina tarkasti tai siten että mahduttaisin tekstiin kerralla kaiken tarkoittamani. Eli samaa mieltä, jäin jumittaa omakohtaiseen kokemukseen. Ja on herkkyydestä iloakin. Jotkin kommentit tutuilta tosin tulevat tyyliin "että voi kun sä oot aina niin herkkä" siis vähän säälivästi. No minkäs mahtaa, se on annettu. Ja musiikki auttaa pääsemään ihme sfääreihin.

luulen että joskus tupakoin ihan sen takia, koska se turrutti aisteja, ja tarvitsin turtumusta etten olisi aistinut niin voimakkaasti. onneksi olen nyt päässyt tupakoinnista.

Ymmärrän mitä tarkoitat. Hieno juttu!
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #19 : 15.04.2010 15:37:36 »

Uskon myös kuten Sasha, että aspektit Kalat-Kuulle tuovat mukaan piilotajunnallista tai intuitiivista viestintää kolmiolla Merkuriukselle.

Suoranaista kirjoitustehtävää tai päämäärää en kartaltani näe.

Mä tunnen 2  kuu kalat , joilla on se on voimakkaasti aspektoituneet  merkurius :n kanssa
ja molemmat heistä on jonninsortin "taiteilijasielu".
Yksi on taidemaalari ja toinen on räätälivaatturi, jolla on oma liike ja se tekee omaa pientä mallistoaan,
mutta mikä on todella oudon näköistä.

Yhteistä heille on se, että työnjälki voi olla todella loistavaa siinä outoudessaankin,
mutta niiltä puuttuu kokonaan ns. "business -ja markkinointikyvyt"
ja ne ei kykene saamaan tuotoksiaan ison yleisön tietoisuuteen ja siten myös myydyksi.

Näistä ehkä loistavin esimerkki on juuri tuo taidemaalari, jolla on kyllä loistavia
tauluja, mutta siltä puuttuu kokonaan kyky hahmottaa esim. mikä on minkäkin arvoista
rahalla mitattuna, ja se voi esim. pyytää jostain 15 x 15 cm taulusta käsittämättömät
10.000 €uroa, kun hän sattuu nyt tarvitsemaan, kun vuokrat on maksamatta. Grin 2funny

Samoin kyky hallita aikatauluja ja sovittuja asioita on hänelle hankalaa.
Jos joku galleristi ottaakin hänen töitään sisään, niin hän ei toimita töitä ajoissa sinne,
koska on "saanut inspiraation" ja "unohtanut" jne.  Grin

No eihän siinä mitään, jos he saavat loistavan partnerin, joka auttaa kaikissa noissa
käytännön asioissa ja he saavat keskittyä siihen omaan luomistyöhönsä ja taiteen tekemiseen.

Olen miettinyt, että onkohan useampikin  kuu kalat voimakkaalla aspektilla  merkurius :na kanssa taiteilijan merkki?

Onko teillä kenellä  merkurius on kovasti kartalla esillä minkäänmoisia hermostollisia häiriöitä? Ehkäpä juuri muuttuvilla merkeillä?

No jos ei lasketa, että hermot voi palaa aika helposti ( mars oinas aspektoitunut myös mukavasti),
niin ei nyt kyllä tule mieleen mitään erityisempää kramppaa, mistä kärsisin. Smiley

Mä uskon, että jos sä uskot, että koska olen  aurinko merkurius kaksoset,
että mulla on nyt sitten tälläisiä ja sellaisia vaivoja ja sitten ne oikeasti saakin,
kun ne on kirjoitettu kuvauksiin, niin ihminen ajattelee alitajuntaisesti,
että sitten se on totta omallakin kohdalla. Tongue

Lasin voi nähdä puoli tyhjänä tai täynnä ja ihmiset, jotka aina hakee muista
ja itsestä kaikenmaailman kramppoja, yleensä saakin ne.

Tunnen ihmisiä, jotka sanovat, etteivät ole koskaan kipeitä mistään
ja omaavat kovan fyysisen kunnon, niin kappas, ne ei todellakaan ole juurikaan kipeitä
ja ovat hyvässä fyysisessä kunnossa. Wink

tallennettu
tuonen joutsen
Astro-nauttija

aamunsäde

Profiili
« Vastaus #20 : 15.04.2010 15:48:23 »

En osaa kirjoittaa aina tarkasti tai siten että mahduttaisin tekstiin kerralla kaiken tarkoittamani. Eli samaa mieltä, jäin jumittaa omakohtaiseen kokemukseen. Ja on herkkyydestä iloakin. Jotkin kommentit tutuilta tosin tulevat tyyliin "että voi kun sä oot aina niin herkkä" siis vähän säälivästi. No minkäs mahtaa, se on annettu. Ja musiikki auttaa pääsemään ihme sfääreihin.

minä vihasin sitä kun terapeuttinikin aikoinaan sanoi että 'yliherkkyys' minulla haasteena, kun en olisi halunnut kuulla sitä. mutta se oli totta.

tosin sitä voi olla paradoksaalinen, äitinikin sanoi lapsi olessani, että olen 'herkkä mutta vahva' ja saman olen kuullut muiltakin aikuisena ilman että ovat tietäneet että näin on ennenkin sanottu.

mutta tää aihe oli kirjoitustyyli ja merkurius:

no, sanoillepa vasta olen herkkä ollutkin!

mutta sanat ja niiden voima kyllä suurena kiinnostuksen kohteena. niillä luodaan psyykkistä todellisuutta, niillä voi tehdä hyvää ja huonoa.  merkurius  kalat  12 h

Sashan viestiin, taiteilijoiden manageroinnissa ja markkinoinnissa olisi markkinarako, siis jos olisi joku joka toimisi maksua vastaan taiteilijoiden managereina....Suomessa ainakin puuttuu tälläinen erkoistuminen tai sitä on vähän.

tallennettu

känkkäränkkä
Vieras
« Vastaus #21 : 15.04.2010 15:57:56 »

OT:

Suomessa on kovaa vauhtia nousemassa esiin tämä taidemanagerointi.

Onko teillä kenellä  merkurius on kovasti kartalla esillä minkäänmoisia hermostollisia häiriöitä? Ehkäpä juuri muuttuvilla merkeillä?

Mä uskon, että jos sä uskot, että koska olen  aurinko merkurius kaksoset,
että mulla on nyt sitten tälläisiä ja sellaisia vaivoja ja sitten ne oikeasti saakin,

ja itsestä kaikenmaailman kramppoja, yleensä saak
tuli muokkaushärö,sori.

Enkä tiä oliko tuo teksti kokonaisuudessaan mulle, mutta jos huomasit, puhuin muuttuvista merkeistä  kaksoset  jousimies  neitsyt  kalat ei nyt tullut järjestyksessä, mutta pointtini oli että koska  merkurius hallitsee kahta muuttuvaa merkkiä ja koska muuttuvat merkit ovat jollain lailla toistensa kaltaisia ja nuo  merkurius :n hallitsemien merkkien vastapäätä löytyvät nuo toiset kaksi muuttuvaa niin johdattelin ainakin itselleni asiaa siten, että hermostolliset tilat (ei välttämättä häiriölliset vaikka niin kirjoitin) olisivat paremmin muuttuvien heiniä kuin vaikkapa johtavan jonka energia riittänee kantamaan sitä yli pikkuisten hermoheilahdusten  idiot2

Itselläni  askendentti  neitsyt sekä  keskitaivas  kaksoset ja hyvinkin usein kuulen  kaksoset :maisesta tavastani "olla".
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #22 : 15.04.2010 16:04:09 »

Onko teillä kenellä  merkurius on kovasti kartalla esillä minkäänmoisia hermostollisia häiriöitä? Ehkäpä juuri muuttuvilla merkeillä?

Mä uskon, että jos sä uskot, että koska olen  aurinko merkurius kaksoset,

ja itsestä kaikenmaailman kramppoja, yleensä saak
tuli muokkaushärö,sori.

Enkä tiä oliko tuo teksti kokonaisuudessaan mulle, mutta jos huomasit, puhuin muuttuvista merkeistä  kaksoset  jousimies  neitsyt  kalat ei nyt tullut järjestyksessä, mutta pointtini oli että koska  merkurius hallitsee kahta muuttuvaa merkkiä ja koska muuttuvat merkit ovat jollain lailla toistensa kaltaisia ja nuo  merkurius :n hallitsemien merkkien vastapäätä löytyvät nuo toiset kaksi muuttuvaa niin johdattelin ainakin itselleni asiaa siten, että hermostolliset tilat (ei välttämättä häiriölliset vaikka niin kirjoitin) olisivat paremmin muuttuvien heiniä kuin vaikkapa johtavan jonka energia riittänee kantamaan sitä yli pikkuisten hermoheilahdusten  idiot2

Itselläni  askendentti  neitsyt sekä  keskitaivas  kaksoset ja hyvinkin usein kuulen  kaksoset :maisesta tavastani "olla".

Naa, se oli tuollainen yleinen heitto yleisesti, johon innosti viestittelysi Aamunsäteen kanssa. Wink

Sorry, mulla menee ohi hiukan käsite "hermostollinen tila", selvennätkö,
mitä se tarkoittaa noin yleisesti?
Luulin sen olevan jokin kramppa.  Grin 2funny

tallennettu
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #23 : 15.04.2010 16:28:56 »

Sasha, kiitos, kuvasitpas hyvin ystävääsi taiteilijaa ja nauraa piti!  Grin

Ehkä Kuun aspektien kautta kuvastuu Merkuriukselle uinuvat lahjat. Minähän olen sellainen monipuolikeskiverto-taiteilija. Enkä myöskään tykkää kellon ajoista tai määräyksistä, mikä liittynee taiteeseen. Siksi itämainen tanssi koreografeineen on minulle tarpeen, jotta jotenkin pysyn koossa.
Minulla oli tässä jokunen vuosi sitten oma taidenäyttely toisessa kaupungissa. Yhden-kahden viikon kovan puurtamisen jälkeen valmistunut taulu kappaleelta maksoi 200 euroa. Näyttelyyn saapui kauhean kiukkuinen nainen, tuli eteeni ja sanoi: - Näissä tauluissa ei ole kuin yksi vika!! Arvostat itsesi ja samalla koko kuvataiteen LIIAN ALAS!  Toisaalta kun laskin tulot ja menot, maksoin tuloilla mukavasti seuraavien taulujen kehystyksen ja olin tyytyväinen.

Seuraavaan näyttelyyn nostin toki vähän hintoja. Rapumaisen arkaan kuoreen oli tullut sopiva koputus, mutta ...

Tarvitaan siis muutakin kuin Kuun hyvät aspektit Markuriukselle jotta jotakin syntyisi.  idiot2
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
känkkäränkkä
Vieras
« Vastaus #24 : 15.04.2010 16:29:40 »

Jaa..  Grin Jos ihmiseen vaikuttaa vaikka jokin toisen henkilön taholta tuleva itselleen kokema rasite mikä taasen vaikuttaa tahdosta riippumattomaan hermostoon joka voi vaikuttaa esim. sydämen sykkeeseen niin eikö se silloin johda jonkinlaiseen tilaan, tilaan missä mieltä joko tasaa tai häiritsee hermot. Minun suomenkielellä hermostollinen tila ja siis juurikin se  merkurius
tallennettu
känkkäränkkä
Vieras
« Vastaus #25 : 15.04.2010 16:31:57 »

Esmiralda ehtikin ensin, Sashalle osoitin aiemman.
tallennettu
Mamie
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #26 : 15.04.2010 17:02:41 »

Hauskaa, nuo hermostojutut olen itsekin huomannut..

Sillä itse olen yliherkkä kaikenmaailman ärsykkeille ja energiavirroille (liittyy myös voimakkaaseen neptunukseen) Mutta sitten on toisenlaista levottomuutta, herkkyyttä ja matalaa ärsytyskynnystä.
Minulla on kaikenaikaa oltava jotain tekemistä/mietittävää tai huomaan, että oma mielikuvitus alkaa tekemään tepposia. Puuhastelen ja näpertelen kaikenaikaa siis jotain. Lisäksi reagoin asioihin salamannopeasti ja jos suutun, on se kuin salaman-isku ja sitten taas heti tyyntä.  crazy2
tallennettu

Aurinko vaaka 10.
Ratkaisu
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #27 : 15.04.2010 17:16:54 »

Tuli aivan äsken oivallus, miksi kirjoitan miten kirjoitan. Nimittäin tuo oma  merkurius 9.huoneessa. Eikös 9.huone ole se totuuden huone. Ja liitän sen myös itse ideologioihin ja kaikkeen uuteen ja vieraaseen. Jollain tapaa pyrin teksteissäni sellaiseen totuudellisuuteen ja puoluettomuuteen. Haluan pitää myös teksteissäni ne loput aukinaisina, sillä haluan myös sitä kautta olla avoin uusille ajatuksille ja ideologioille. Eli en halua liikaa alleviivata omia pointtejani, sillä se ei olisi se totuus, mikä sieltä pohjalta on mahdollista kaivaa, enkä halua jämähtää liikaa.

Aika paljon löysin itseäni noista aamunsäteen teksteistä. Juurikin tuolla yliherkkyydellä on monet puolensa, seksuaalisuudessa ja aistillisuudessa se on varsin hyvä asia, ainakin jos suhde on kunnossa, sillä itsellä ainakin pienikin kosketus tuntuu aina järisyttävältä. Välillä tosin iho tuntuu niin herkältä, että koskettaminen tuntuu "liian hyvältä", sillä sen tuntee niin vahvana, ei siis vain seksuaalisesti.

Itselläni on myös vahva neppari kuten edellisellä kirjoittajalla, samoin kuu, joka ainakin joidenkin taulukkojen mukaan on se vahvin planeetta, neppari sitten 0,2 % heikompi. Samaan syssyyn toki myös pluto, jolla ei ole myöskään paljon eroa noihin, mutta se nyt ei tähän liity. Eli koen, että neppari ja kuu lisäävät tätä omaa herkkyyttäni. Itse olen myös erittäin levoton ihminen ja tekemättömyys fyysisesti tai mielen ärsykkeiden vähäisyys kyllä kostautuu ärtyneisyytenä ja levottumuutena. Samoin myös itse reagoin nopeasti, suutun kuin salama kirkkaalta taivaalta ja taas tyynnyn, kun mieleni liikkuu eteenpäin ja siihen ei yleensä kauaa kestä. =)

tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
tuonen joutsen
Astro-nauttija

aamunsäde

Profiili
« Vastaus #28 : 15.04.2010 19:20:54 »

Aika paljon löysin itseäni noista aamunsäteen teksteistä. Juurikin tuolla yliherkkyydellä on monet puolensa, seksuaalisuudessa ja aistillisuudessa se on varsin hyvä asia, ainakin jos suhde on kunnossa, sillä itsellä ainakin pienikin kosketus tuntuu aina järisyttävältä. Välillä tosin iho tuntuu niin herkältä, että koskettaminen tuntuu "liian hyvältä", sillä sen tuntee niin vahvana, ei siis vain seksuaalisesti.

tää on niitä hyviä puolia Smiley

niin, kai mainitsin myös että myös tuskan koen sitten voimakkaasti. Undecided kääntöpuoli. jos joskus synnytän, niin kaikki mahdolliset kipulääkkeet kiitos.

jo mulla menee se Pullenin planeetta järjestys 1.  merkurius 2.  neptunus ja 3.  kuu.....eli näköjään ne tässä aikaisemmin mainitut herkkyystekijät sitten kaikki :Smiley
tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #29 : 15.04.2010 19:23:12 »

Sasha, kiitos, kuvasitpas hyvin ystävääsi taiteilijaa ja nauraa piti!  Grin

Ehkä Kuun aspektien kautta kuvastuu Merkuriukselle uinuvat lahjat. Minähän olen sellainen monipuolikeskiverto-taiteilija. Enkä myöskään tykkää kellon ajoista tai määräyksistä, mikä liittynee taiteeseen. Siksi itämainen tanssi koreografeineen on minulle tarpeen, jotta jotenkin pysyn koossa.
Minulla oli tässä jokunen vuosi sitten oma taidenäyttely toisessa kaupungissa. Yhden-kahden viikon kovan puurtamisen jälkeen valmistunut taulu kappaleelta maksoi 200 euroa. Näyttelyyn saapui kauhean kiukkuinen nainen, tuli eteeni ja sanoi: - Näissä tauluissa ei ole kuin yksi vika!! Arvostat itsesi ja samalla koko kuvataiteen LIIAN ALAS!  Toisaalta kun laskin tulot ja menot, maksoin tuloilla mukavasti seuraavien taulujen kehystyksen ja olin tyytyväinen.

Seuraavaan näyttelyyn nostin toki vähän hintoja. Rapumaisen arkaan kuoreen oli tullut sopiva koputus, mutta ...

Tarvitaan siis muutakin kuin Kuun hyvät aspektit Markuriukselle jotta jotakin syntyisi.  idiot2

Grin Voin kuvitella hyvin! 2funny
Mun tuo ystävä saattaa myös antaa jonkun 2 metrisen taulun, jota se on työstänyt
viimeisen puoli vuotta, 5-kympillä jollekin tai jopa ilmaiseksi, joka kosketti häntä
sielullisella tasolla, eikä ajattele yhtään, kuinka paljon aikaa -ja rahaa materiaaleihin-
on mennyt ja sitten taas -jos on rahan tarpeessa- 15 x 15 cm taulu,
jonka se on tehnyt 5 minuutissa venäläisen vodkan voimalla,
niin 5 tonnia, 7 tonnia, 10 tuhatta.. Grin 2funny

Se ei hahmota yhtään rahaa ja businesta.

No eihän se huono juttu ole, jokaisella on omat vahvuudet ja heikkoudet,
mutta kun ne tietää, niin silloin voi hankkia avukseen partnerin, ystävän tai aviopuolison,
joka handlaa hyvin ne jutut, missä itse e ole niin vahva. Smiley

En varmaan ihan kauaksi ampunut tuolla, että  kuu kalat aspektoituneena  merkurius ;sen
kanssa  saa ihmisen kommunikoimaan ja ilmaisemaan itseään taiteen kautta.  Smiley

Kiitti Enceladus! Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  

Siirry: